Yksi parkkitutkan anturi maksaisi vaihdettuna melkein 400.. Niitä voi olla 8.
Kalliit hilut?
12
211
Vastaukset
- Piippiip
Tarvikesarjasta laittaa yksi uusi antura tilalle tai repiä helvettiin ja heitto vesilintua kohti.
- Hahhaa
240 koko sarja taakse
- Ei.kai.vaan
Bimmereissä kulutusosia ainakin aiemmin.
- hintakarmee
On katkasia, mustä sammuttaa. Toimiihan kamera. Tai suetää sen yhden anturin vikapiippausta. Muut toimii oikein.
Anturit eBaysta toista kymppiä kappale, vaihto 5 minuuttia per kappale ilman työkaluja paljain käsin.
En jaksa olla ihmeisdäni moisesta. Jos ei parkkitutkaa tarvi, niin jättäköön tilaamatta.- erivalmistajia
Miten ne sopii kaikkiin järjestelmiin?
- helppoa
erivalmistajia kirjoitti:
Miten ne sopii kaikkiin järjestelmiin?
Varaosanumerolla kun hakee, löytää sen oikean. Niin, ja se numero on siinä autosi anturissa.
- onkosamoja
helppoa kirjoitti:
Varaosanumerolla kun hakee, löytää sen oikean. Niin, ja se numero on siinä autosi anturissa.
Ulkolainen varaosalike mainosti 38 ekua minun auton sopiva anturi. Maahantuoja pyytää 300.. Kumman näkönen johtopaketti,että miten aukee..
- rikollisten.maailma
Valmistuskustannukset 40 senttiä mutta auton omistajalta kiskotaan 400 euroa. Nykyajan "markkinatalous" yhteiskunta näyttää perustuvan tavallisten ihmisten kiskontaan mikä ennen oli rikos.
- Greisii
No porhot maksaa eikä kysele hintoja kissalla.
- sikahinnoittelu
8 anturia jo vanhemman auton hinta? Mitähän hybrireissä,kun vanhenevat?
- GS450h_rules
Katsoin omaani valmiiksi hinnan Saksan Ebay:stä jos joskus anturia tarvitsee. Hinta oli kolmekymppiä. En silti tilannut koska mitään ongelmia ei ole ollut. Jos peruutuskamera joskus menee niin se saattaa olla jo kalliimpi. Ei siinäkään ole tosin koskaan mitään häikkää ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 462604
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322245- 792158
- 951966
- 321732
- 121546
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil291316