PJOTR SIKORSKI EI OLE EDS KIRURGI EIKÄ ERIKOISTUNUT MIHINKÄÄN ELI TERVEYSKESKUSLÄÄKÄRI
http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4006916/Turkulainen kauneuskirurgiaa tarjoava klinikka toimi vailla lupaa
CITYKLINIKKA TOIMI LUVATTA
8
251
Vastaukset
- Ex_keikkailija
Eihän tää kaveri ymmärtää mitään oikeasta potilastyöstä. Vaarallinen ja välinpitämätön.
- ihanhirveääparjaamista
Tämä ihminen on tehnyt hoitoja monta kymmentä vuotta. Ja nyt hän "vaarallinen ja välinpitämätön". Voi olla montaakin asiaa, tuota aloittajan mainitsemaa määritelmää tuskin.
- on.sattunut
Tämä henkilö on ihan vaan terveyskeskuslääkäri:
Julkiterhikki
Hakutulos
Nimi: Piotr Jan Sikorski
Syntymävuosi: 1965
Rekisteröintinumero: 00102468535
Oikeudet: lääkäri
Ei ole mitään kirurgin oikeuksia.
Etkä sinä tiedä montako potilasvahinkoa on herralle sattunut, vai tiedätkö? - SatunTietämään
On myös asioita joista viranomaiset ei tiedä mitään. Omavalvonta on pelkkä vitsi. Vaaratilanteita ei käsitellä eikä niistä tietenkään raportoida eteenpäin niinkuin pitäisi.
- Toinenex-keikkailija
Ikävä kyllä, aloittaja on täysin oikeassa, jos asiaa mietitään koulutusnäkökulmasta... kokemus voi olla toinen juttu, mutta kirurgin koulutusta, saati plastiikkakirurgin, ei tältä herralta löydy
- Nainen1968
En suosittele kyseisen lääkärin tekemiä leikkauksia.
Itse odotan potilasvakuutuskeskuksen päätöstä korvauksesta, että pääsen poistattamaan väärin asennetut langat kasvoistani.
Mitään hyötyä näistä langoista ei ole ollut ulkonäölleni. Mutta vuosien myötä turvotus, säryt ja tulehdus ovat lisääntyneet. Yksi lanka tuntuu liikkuvan ihon alla kipeästi varsinkin kun olen nukkunut vatsallaan.
Selvästi ei tämä lääkäri ymmärtänyt miten langat tulee laittaa. Plastiikkakirurgin arvion mukaan toimenpide on tehty aivan väärin ja vaarallisella tavalla.
On kummaa että yleislääkäri saa tehdä plastiikkakirurgiaa.
Minä en ymmärtänyt että hän on pelkkä yleislääkäri ja menin leikattavaksi ilman taustatietoa. Sen takia haluan nyt varoitella muita miettimään tarkasti. (Mitään henkilökohtaista minulla ei Sikorskia vastaan ole. )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384