Nyt kaivattaisiin kokemuksia nenän viereisten, suupieliin menevien juonteiden täyttämisestä tai häivyttämisestä. Itsellä (40v) on syvät nasolabiaalipoimut tulleet iän myötä. Posket roikkuvat ja yleisilme on vihainen. En vielä haluaisi veitsen alle, eli mitä vaihtoehtoja on?
Täyteaineet kävisivät hyvin, mutta missä ja mikä aine olisi paras? Entä rasvansiirto?
Olisiko meikkivinkkejä niiden piilottamiseen?
Nasolabiaalijuonteista
11
3479
Vastaukset
- Hämmästynyt
Eikö kellään ole kokemuksia jaettavana?
- Nasohirmu
Ota täyteainehoito poskiin, niin saat ryhtiä myös nasoalueelle.
Kannattaa ehkä myös harkita jotain kiinteyttävää laitehoitosarjaa alakasvoille ja nasoille. Fractora (esim clinic estetic), HIFU (esim wallu). Sarjahoidon jälkeen pyydä nasoihin täyteainetta.
Itse olen ottanut nasolabiaaleihin liikaakin täyteaineita. Iho on venynyt entisestään. Jos alkaisin alusta, veisin täyteaineita vaan poskiin ja yrittäisin hoitaa kiinteyttävillä laitehoidoilla lopun. En siis suosittele nasojen täyteaine kierrettä.- Jennika
Kiitos! Tästä oli valtavasti apua. Nyt tiedän miten edetä asian kanssa ja mitä kysellä lääkäriltä kun varaan konsultaation.
- jnetjajnet
Jennika kirjoitti:
Kiitos! Tästä oli valtavasti apua. Nyt tiedän miten edetä asian kanssa ja mitä kysellä lääkäriltä kun varaan konsultaation.
Olipahan mainos.
Ei mitään suositusta kummallekkaan. - Jennika
jnetjajnet kirjoitti:
Olipahan mainos.
Ei mitään suositusta kummallekkaan.Millä tavoin tämä oli mainos? Mitään tekijää tai klinikkaa ei ole mainittu. Itse aion mennä täyteainehoitoon ihan yksityiselle lääkärisemalle plastiikkakirurgille. En ole vielä valmis veitsen alle, mutta olisi kiva näyttää ikäiseltään. Siksi vinkkejä kyselin.
- Suositust
Suosittelen Cityklinikkaa! Lääköri piotr Sikorski on alan huippu.
HIFU ja täyteaineet osalta.- Jennika
Kiitos, Cityklinikasta on täällä näemmä ihan omat ketjut. Minulta jää kyllä kokeilematta.
- samavaivaa
Wallun pankkipääte on usein rikki. Rahat pitää ottaa käteisellä mukaan. Muuten ihan ok.
- Sdpkl
Hm, kuka lienee Wallu?
- plastiikki
Nasot ja posket täytetty cityklinikalla Sikorskilla, ei mitään valittamista lopputuloksessa.
- komplikaatio123
Tiesittekö, että täyteainehoidon pahimpia komplikaatioita ovat mahdollinen pistos valtimoon (tai laskimoon), josta voi pahimmassa tapauksessa jopa sokeutua.
Sokeutumisia on tapahtunut ja myös julkaistu lukuisia tapauksia maailmalla, muutama jopa naapurimaissamme.
Vasta-ainetta täyteaineen sulatukseen täytyy olla kaikissa klinikoissa, jossa hoito toteutetaan.
Täyteaineen sulatukseen käytettävä lääke on erikoislupavalmiste, jota saa pistää ainoastaan lääkäri, jolla on hoitoon tarvittava tietämys.
Kaikilla täyteainehoitoa tarjoavilla tahoilla tulee olla hyvä tietämys kasvojen anatomiasta. Hoitajan tai muun tahon pistäessä, hänellä tulee olla kontakti ja välitön yhteys (vastuu)lääkäriin, joka osaa hoitaa mahdollisen komplikaation heti eli kiireellisesti - ei vasta seuraavana päivänä (jolloin on jo liian myöhäistä).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289