Terroristijoukko ottaa komentoonsa ydinkärjillä varustetun sota-aluksen, USS Missourin. Ohjaaja: Andrew Davis, USA 1992 (98'). Pääosissa: Steven Seagal, Tommy Lee Jones, Gary Busey, Erika Eleniak, Colm Meaney, Damian Chapa, Andy Romano.
Tuo uhkea Erika...!
http://telkku.com/ohjelmat/kaappaus-merella/87428/mtv3/4343001
MTV3, 22.45: Kaappaus merellä - Under Siege
11
114
Vastaukset
- TilaaNuorilleLupauksille
Joo, Erika oli uhkea 30 vuotta sitten:)! Ja tämä maailma noin muutoinkin aivan eri asennossa...
- Eerikan-ohjukset
Eerikan ohjukset hyäkkää!!!!
teik kavör
- rhgrtrt
Seagalin leffoja ei jaksa katsoa enää. Yhden kun on nähnyt niin on nähnyt ne kaikki. Näppärä jätkä mutta näyttelijänä aivan hanurista.
- Anonyymi
MadTVn parodiat Seagalista on kyl ihan hulvattomia! :P
PS: Ja joo. Ihan hyvin muotoillut kumitissit Eerikalla. Propsit kirurgille.
- tännäntule
Sub-TV klo 21.00.
Se ei ole sitten Tommy Lee Jones Möley Cruesta se rokkityyppi.- vuonna84
Jones.pois kirjoitti:
Jones pois. https://www.is.fi/viihde/art-2000006043315.html
Hanoi Roksin rumpali kuolee MC-leffassa.
- Anonyymi
Silikoonit nähtävissä taas tänään alkaen MTV3 klo 22.35.
- Anonyymi
Kaappaus vokissa olisi parempi...
- Anonyymi
>> Seagalin leffoja ei jaksa katsoa enää. Yhden kun on nähnyt niin on nähnyt ne kaikki.
Aikanaan 1980-luvulla Seagallin elokuvat ja niiden näppärät lähitaistelukohtaukset olivat kohtalaista toimintaviihdettä. Seagallin nopealiikekinen tappelutyyli oli kiehtova uutuus.
Se vaan ette Steven ei ikinä luopunut kerran keksitystä formaatista. Tasan samalla kaavalla tehdään edelleen noita Steven-tappelufilmejä. Noista 95% on stunttien näyttelemää, koska Steve itse on jo 69-vuotias.
-Vuonna 2016 Steveniltä valmistui 7 kpl näitä toimintaleffoja
-Vuonna 2017 valmistui 3 kpl ja
-Vuonna 2018 valmistui 1 kpl
Minulle nämä purkissa olevat Steven Seagal leffat jo piisaisi. Mutta kai niitä tulee aina vaan lisää ja lisää. - Anonyymi
tuon jatko kaappaus raiteilla, junajuttu.. se vasta on melkoinen
joskus laserdisc katsoin isolla bassolla alkua kun juna jyskytti, tuntui että jyskyttää juna sen huoneen halki .. eristämätön kiviseinäinen huone kun, taisi vahvistaa vähä liikaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222371- 522267
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062260- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381522- 301456
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361412- 951171
- 281160
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201136