Tässä joku Messiaanisten sivu, näin nykyaikana

Kyllä Messiaaniset ovat tämän ajan ykkösuskonto. Ei voi mitään. Kyllä on nuorekasta meininkiä ja nämä perinteiset kirkkokunnat ovat niin vanhoillisia.

23

268

Vastaukset 23

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TonttuToljanteri

Sinun typerillä videoillasi näkyy kylläkin horisemassa ikivanhoja ukkoja ja yleisö on lähempänä hautaa kuin keski-ikää.

Miksiköhän valehtelet kuin jokin aivoton typerys?

Ai niin, olet uskovainen.

• TonttuToljanteri

Olipas nuorekasta. Vanha ukko höpisee typeryyksiä tunti toisensa perään.

Mikä tuolla oli nuorekasta ja aiheuttaisi sen, että siellä olisi joskus enemmän kuin parikymmentä hölmöä kuuntelemassa noita ikivanhoja satuja?

• Muuten tuossa videossa on sanat, joten voi laulaa mukana ja opetella samalla Israelilaisia lauluja!

• TonttuToljanteri kirjoitti:

Olipas nuorekasta. Vanha ukko höpisee typeryyksiä tunti toisensa perään.

Mikä tuolla oli nuorekasta ja aiheuttaisi sen, että siellä olisi joskus enemmän kuin parikymmentä hölmöä kuuntelemassa noita ikivanhoja satuja?

No, alku oli nuorekas ja vauhdikas ainakin. Loppu sitten tasaisempi.

• TonttuToljanteri
        Yksi_usko kirjoitti:

No, alku oli nuorekas ja vauhdikas ainakin. Loppu sitten tasaisempi.

Eli tarkoitat videon 30 ensimmäistä sekuntia, että se oli nuorekasta menoa ja sitten sen jälkeen yksi vanha ukko horisi yli 4 tuntia?

Oletko edes katsonut itse kokonaan tuota typerää videota jonka kanavalla on lähes kaksi kertaa Kärsämäen asukusluvun verran tilaajia.

Eli tarkoitat videon 30 ensimmäistä sekuntia, että se oli nuorekasta menoa ja sitten sen jälkeen yksi vanha ukko horisi yli 4 tuntia?

Oletko edes katsonut itse kokonaan tuota typerää videota jonka kanavalla on lähes kaksi kertaa Kärsämäen asukusluvun verran tilaajia.

Jätän kommentoimatta.

Kommentoin nyt kuitenkin. Täytyy tunnustaa, etten katsonut saarna-osuutta. Videossa kiinnostivat tällä kertaa hebrealaiset laulut ja laulun sanat.

• Yski-Ukon linkkejä ei kukaan tervejärkinen seuraile.

Olikos sinulla yskäisellä muuten joten ketjuusi jotakin sanottavaakin ? Vai onko tämä taas yksi sinun tuhansista videolinkkimainoksistasi ???

Sinut pitäisi bannata täältä, videolinkkien levitys ei ole KESKUSTELUPALSTAN tarkoitus.

• Tarkoitus olisi tietenkin keskustella videoista, etkä ole sitä tajunnut?

• Yksi_usko kirjoitti:

tarkennan: suosikkilaulusi

Kyllä minun suosikkilauluni löytyy ennemmin Nylon Beatin ohjelmistosta kuin tuosta valikoimasta. Ja Nylon Beat ei sitten tosiaankaan ole mikään suosikkini, ei yksikään heidän biiseistään. Mutta jokainen niistä hakkaa kyllä 10-0 tuo heprealaisvalikoimasi.

• Exap kirjoitti:

Kyllä minun suosikkilauluni löytyy ennemmin Nylon Beatin ohjelmistosta kuin tuosta valikoimasta. Ja Nylon Beat ei sitten tosiaankaan ole mikään suosikkini, ei yksikään heidän biiseistään. Mutta jokainen niistä hakkaa kyllä 10-0 tuo heprealaisvalikoimasi.

Makuasioista ei kannata kiistellä.

• Advis
        Yksi_usko kirjoitti:

Makuasioista ei kannata kiistellä.

Miksei kannata? Sehän on se ainoa, josta voi edes kiistellä. Faktoista on vähän vaikeaa kiistellä.

• Advis kirjoitti:

Miksei kannata? Sehän on se ainoa, josta voi edes kiistellä. Faktoista on vähän vaikeaa kiistellä.

Miksi pitäisi kiistellä? En ole kovin innokas väittelemään ja kiistelemään. Varsinkaan musiikkimaun suhteen, joka ei ole edes pelastuskysymys. Mutta onneksi hebrealaisia lauluja sanoineen on runsaasti netissä, joita ne kiinnostavat.

• AkkaVaiHomppeli

"Yski-Ukon linkkejä ei kukaan tervejärkinen seuraile."

Olen lähes 100% varma, että Yski-Ukko ei ole ukko, vaan tomera akka. Kuka Mies laittaisi logokseen enkelinuken? Tyyli on muutenkin mielestäni aivan naisen tyyli. Tai saattaahan Yski-Ukko olla homppeli, mutta ei uskiksena voi myöntää sitä ja tulla kaapista ulos...

• Ketunhäntä_kainalossa

Saas nähdä kuinka kauan on mielestäsi ykkösuskonto. Adventistit puuhaavat kovalla vauhdilla hebreankielistä Suuri taistelu-kirjaa käännyttääkseen mahdollisimman monta juutalaista adventismiin.

• Adventistit tulevat auttamattomasti jälkijunassa, niin kuin muutkin kristityt, jotka toivovat voivansa "käännyttää" juutalaiset. Juutalaiset eivät kuuntele kristittyjä pakanoita vaan Jeshua Messiaaseen uskovia juutalaisia, jos heitäkään. Jumala itse vaikuttaa juutalaisten keskuudessa ja Pyhän Hengen avulla avaa juutalaisten silmät ymmärtämään sen, että Jeshua on JHWH.

Kristityt pakanat eivät voi juutalaisia käännyttää. Sen sijaan kristityt voisivat itse kääntyä takaisin juutalaisille juurilleen.

• Meidän messiaanisessa sapattikokouksessa käy sekä vanhoja että nuoria uskovia. Joten aivan turha selittää että kyse olisi jostain vanhusten lahkolaisuudesta.

• Kiva lukea sinun kommenttiasi pitkästä aikaa! Täällä on tosi tylsää ilman messiaanisia.

Perinteiset kirkkokunnat ovat niin lokeroituneita ja pinttyneitä omiin perinteisiinsä, että ei mitään tolkkua. Tapasin pari pv sitten erään helluntailaisen mummon. Hän oli niiin suloinen, mutta ei ymmärtänyt lainkaan, kun selitin pitäväni juutalaisia juhlia. Hän alkuun luuli, että minäkin olen helluntailainen ja siitäkös hän oli niin ilostunut. Mutta kun en ole helluntailainen vaan messiaaninen.

• Nicobencachyola

Missä käyt sapattikokouksessa? Järvenpään kellariseurakunta? Karakalliossa/Kerassa, kokouksista ilmoittelee facessa feikkinimi Ananas? Turussa, missä on magendavid bändi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      180
      1012
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      77
      677
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      672
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      581
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      530
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      520
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      513
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      280
      490
    11. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      488
    12. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      34
      475
    13. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      474
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      441
    15. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      436
    16. 21
      422
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      420
    18. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      416
    19. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    20. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      137
      407
    Aihe