Tässä joku Messiaanisten sivu, näin nykyaikana

Kyllä Messiaaniset ovat tämän ajan ykkösuskonto. Ei voi mitään. Kyllä on nuorekasta meininkiä ja nämä perinteiset kirkkokunnat ovat niin vanhoillisia.

23

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TonttuToljanteri

      Sinun typerillä videoillasi näkyy kylläkin horisemassa ikivanhoja ukkoja ja yleisö on lähempänä hautaa kuin keski-ikää.

      Miksiköhän valehtelet kuin jokin aivoton typerys?

      Ai niin, olet uskovainen.

      • TonttuToljanteri

        Olipas nuorekasta. Vanha ukko höpisee typeryyksiä tunti toisensa perään.

        Mikä tuolla oli nuorekasta ja aiheuttaisi sen, että siellä olisi joskus enemmän kuin parikymmentä hölmöä kuuntelemassa noita ikivanhoja satuja?


      • Muuten tuossa videossa on sanat, joten voi laulaa mukana ja opetella samalla Israelilaisia lauluja!


      • TonttuToljanteri kirjoitti:

        Olipas nuorekasta. Vanha ukko höpisee typeryyksiä tunti toisensa perään.

        Mikä tuolla oli nuorekasta ja aiheuttaisi sen, että siellä olisi joskus enemmän kuin parikymmentä hölmöä kuuntelemassa noita ikivanhoja satuja?

        No, alku oli nuorekas ja vauhdikas ainakin. Loppu sitten tasaisempi.


      • TonttuToljanteri
        Yksi_usko kirjoitti:

        No, alku oli nuorekas ja vauhdikas ainakin. Loppu sitten tasaisempi.

        Eli tarkoitat videon 30 ensimmäistä sekuntia, että se oli nuorekasta menoa ja sitten sen jälkeen yksi vanha ukko horisi yli 4 tuntia?

        Oletko edes katsonut itse kokonaan tuota typerää videota jonka kanavalla on lähes kaksi kertaa Kärsämäen asukusluvun verran tilaajia.


      • TonttuToljanteri kirjoitti:

        Eli tarkoitat videon 30 ensimmäistä sekuntia, että se oli nuorekasta menoa ja sitten sen jälkeen yksi vanha ukko horisi yli 4 tuntia?

        Oletko edes katsonut itse kokonaan tuota typerää videota jonka kanavalla on lähes kaksi kertaa Kärsämäen asukusluvun verran tilaajia.

        Jätän kommentoimatta.


      • TonttuToljanteri kirjoitti:

        Eli tarkoitat videon 30 ensimmäistä sekuntia, että se oli nuorekasta menoa ja sitten sen jälkeen yksi vanha ukko horisi yli 4 tuntia?

        Oletko edes katsonut itse kokonaan tuota typerää videota jonka kanavalla on lähes kaksi kertaa Kärsämäen asukusluvun verran tilaajia.

        Kommentoin nyt kuitenkin. Täytyy tunnustaa, etten katsonut saarna-osuutta. Videossa kiinnostivat tällä kertaa hebrealaiset laulut ja laulun sanat.


    • Yski-Ukon linkkejä ei kukaan tervejärkinen seuraile.

      Olikos sinulla yskäisellä muuten joten ketjuusi jotakin sanottavaakin ? Vai onko tämä taas yksi sinun tuhansista videolinkkimainoksistasi ???

      Sinut pitäisi bannata täältä, videolinkkien levitys ei ole KESKUSTELUPALSTAN tarkoitus.

      • Tarkoitus olisi tietenkin keskustella videoista, etkä ole sitä tajunnut?




      • Yksi_usko kirjoitti:

        tarkennan: suosikkilaulusi

        Kyllä minun suosikkilauluni löytyy ennemmin Nylon Beatin ohjelmistosta kuin tuosta valikoimasta. Ja Nylon Beat ei sitten tosiaankaan ole mikään suosikkini, ei yksikään heidän biiseistään. Mutta jokainen niistä hakkaa kyllä 10-0 tuo heprealaisvalikoimasi.


      • Exap kirjoitti:

        Kyllä minun suosikkilauluni löytyy ennemmin Nylon Beatin ohjelmistosta kuin tuosta valikoimasta. Ja Nylon Beat ei sitten tosiaankaan ole mikään suosikkini, ei yksikään heidän biiseistään. Mutta jokainen niistä hakkaa kyllä 10-0 tuo heprealaisvalikoimasi.

        Makuasioista ei kannata kiistellä.


      • Advis
        Yksi_usko kirjoitti:

        Makuasioista ei kannata kiistellä.

        Miksei kannata? Sehän on se ainoa, josta voi edes kiistellä. Faktoista on vähän vaikeaa kiistellä.


      • Advis kirjoitti:

        Miksei kannata? Sehän on se ainoa, josta voi edes kiistellä. Faktoista on vähän vaikeaa kiistellä.

        Miksi pitäisi kiistellä? En ole kovin innokas väittelemään ja kiistelemään. Varsinkaan musiikkimaun suhteen, joka ei ole edes pelastuskysymys. Mutta onneksi hebrealaisia lauluja sanoineen on runsaasti netissä, joita ne kiinnostavat.


      • AkkaVaiHomppeli

        "Yski-Ukon linkkejä ei kukaan tervejärkinen seuraile."

        Olen lähes 100% varma, että Yski-Ukko ei ole ukko, vaan tomera akka. Kuka Mies laittaisi logokseen enkelinuken? Tyyli on muutenkin mielestäni aivan naisen tyyli. Tai saattaahan Yski-Ukko olla homppeli, mutta ei uskiksena voi myöntää sitä ja tulla kaapista ulos...


    • Ketunhäntä_kainalossa

      Saas nähdä kuinka kauan on mielestäsi ykkösuskonto. Adventistit puuhaavat kovalla vauhdilla hebreankielistä Suuri taistelu-kirjaa käännyttääkseen mahdollisimman monta juutalaista adventismiin.

      • Adventistit tulevat auttamattomasti jälkijunassa, niin kuin muutkin kristityt, jotka toivovat voivansa "käännyttää" juutalaiset. Juutalaiset eivät kuuntele kristittyjä pakanoita vaan Jeshua Messiaaseen uskovia juutalaisia, jos heitäkään. Jumala itse vaikuttaa juutalaisten keskuudessa ja Pyhän Hengen avulla avaa juutalaisten silmät ymmärtämään sen, että Jeshua on JHWH.

        Kristityt pakanat eivät voi juutalaisia käännyttää. Sen sijaan kristityt voisivat itse kääntyä takaisin juutalaisille juurilleen.


    • Meidän messiaanisessa sapattikokouksessa käy sekä vanhoja että nuoria uskovia. Joten aivan turha selittää että kyse olisi jostain vanhusten lahkolaisuudesta.

      • Kiva lukea sinun kommenttiasi pitkästä aikaa! Täällä on tosi tylsää ilman messiaanisia.

        Perinteiset kirkkokunnat ovat niin lokeroituneita ja pinttyneitä omiin perinteisiinsä, että ei mitään tolkkua. Tapasin pari pv sitten erään helluntailaisen mummon. Hän oli niiin suloinen, mutta ei ymmärtänyt lainkaan, kun selitin pitäväni juutalaisia juhlia. Hän alkuun luuli, että minäkin olen helluntailainen ja siitäkös hän oli niin ilostunut. Mutta kun en ole helluntailainen vaan messiaaninen.


      • Nicobencachyola

        Missä käyt sapattikokouksessa? Järvenpään kellariseurakunta? Karakalliossa/Kerassa, kokouksista ilmoittelee facessa feikkinimi Ananas? Turussa, missä on magendavid bändi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1725
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1342
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      284
      1250
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      66
      1169
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      113
      1092
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      969
    7. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      947
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      24
      923
    9. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      838
    10. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      809
    Aihe