Gangstalking näkökulmastani

ImOnlyHuman

Gangstalking kohteena ollessani, pyykkejä kuten vaatteitani on sabotoitu, värjäämällä sekä repimällä, asunnossa käyty muutamia kertoja poissa ollessani pidempään. Katuteatteria harrastetaan kohdallani niin että ihmiset tietyissä väreissä kuten punainen tai sininen tulvivat paikalle rykelmässä ja vinoilevat esim nauramalla tai yskimällä juuri kohdallani selvää tekoyskää ( luoda kuva uhrille että olet oksettava, turhaa, mitätön ) tai alkavat puhumaan kovaan ääneen kiertotie pilkkauksia tai puhuvat uhrin asioista ( mitä tämä on mahdollisesti puhunut jollekin tai selannut internetistä ) tarkoitus on kertoa stalkatulle että pidämme sinua silmällä. Puhelin sekä tietokone reistailevat ja ovat ns tapped eli jonkin tahon tarkkailussa mutta laittomin keinoin kuitenkin, kyse ei ole mistään viruksesta vaan siitä että operaattori on monia kertoja estänyt viestejä / puheluita väittäen että saldoa ei ole vaikka sitä on ja heti kun on laittanut jollekin viestin koskien tätä vainoamista puhelin sekiaa ja puhelut / viestit ei mene läpi ja kun lähtenyt ulos liikkeelle alle 10 minuutissa tulee poliisi auto vastaan kotikulmilla. Ja sitten tämä autoilla stalkkaaminen, tässäkin he käyttävät värikoodeja ja rekkareita esim punainen pakettiauto ja sininen pakettiauto joiden rekisterikilvissä lukisi esim gky ( go kill yourself ) ja vaikkapa fag ( hintti ). Usein autot vaihtuvat tapahtumien mukaan mitä olen huomannut, jos teen jotain kuten vedän kännit niin pihalla saattaa olla jo seuraavana päivänä hieno uusi auto jonka rekkarilyhenne liittyy alkoholiin ( lyhenne sanat ) he käyttävät kaikenlaista psykologista kiusaa jotta uhri herkistyisi näille ärsykkeille ja A joko joutuisi hoitoon B tekisi jotain jonka johdosta joutuisi viranomaisten kanssa tekemisiin C tappaisi itsensä. Kerron teille miten homma pelaa! Stalkkerit informoivat jokaisen liikkeesi eteenpäin, he saavat mukaan perheenjäsenesi, kaverisi ja jopa naapurisi sekä isännöitsijä nämä sitten esittävät mukana juonessa. Esim kun naapurikin saadaan mukaan häirintäkampanjaan niin keinot ovat yleensä jotain joka saa uhrin stressaantuneeksi ja menettää yöunensa tai vastaavaa. Koputtteluja öisin, 3 sarjassa, huonekalujen siirtelyä 3 sarjassa öisin, tömistelyä korkokengillä ja huoneesta toiseen seurailu kuten joka kerta vessaan mennessä yläkerran naapuri hyökkää vessaan 3 kertaa laskien vettä hanasta tai tiputtelee esineitä lattialle kaavamaista kiusantekoa ehkä jopa hiukan skitsofreenista tai pakko-oirehäiriökäyttymispotilaan juttuja. Roskia pengotaan, etsitään ihan mitä tahansa millä voidaan hyökätä kohdetta vastaan, pari kertaa näin talkkarin menevän heti roska katokseen tutkimaan roskiani jättäen lumityönsä kesken. Tämä sama talkkari vihjaili myös korjatessaan parvekkeen oveani että " ensi kerralla ne tulee ikkunasta läpi" ketkä tulee ? Niin juuri! Mukana juonessa. Tiedättekö mikä täsdä on huvittavinta? Että voi pelleillä urakalla kun tietää että he seuraavat silmä kovana kaikkea joten on kiva tehdä normaalista poikkeavia asioita ja huoma kerta toisensa jälkeen että" ei ei taas " :D Miksi tuhlata aikaa ja resursseja yksilöön joka ei ole millään tavalla tärkeä. A. Testimielessä B Sain selville että tekemisiäni on tarkkailtu siitä asti kun muutin nykyiseen asuntoon eikä nyt anneta muuttaa pois koska halutaan pitää illuusiota yllä. C. KäMotiivina kosto viranomaisten kuten poliisien / lääkärien toimesta, koska eivät voi suoranaisesti käydä kimppuun syyttelyidensä ja diagnoosiensa kera joten ovat aloittaneet mustamaalaus kampanja tai mustalista tyylisen henkisen kiusaamisen jotta kohde murtuisi. Tämä vainoaminen alkoi psykiatrien toimesta, esim eräässä tapaamisessa he tekivät gs stalking käsimerkkejä ja naureskilivat ja yskivät, erikoista tässäkin on se että edellisinä iltana googletin gs stalking handsignals ja sitten työnsin kerran pöydän oven eteen yön ajaksi ja he mainitsi asiasta. Sairasta miten yhtä yksilöä voidaan sortaa ja sitten mietitään miksi yksilö käyttäytyy miten käyttäytyy. Olen oppinut vihaamaan ihmisiä, etenkin auktoriteettia ja koko systeemiä. Työelämään en enää aio, elän verorahoillanne ja joku päivä tuhoan ne infrastruktuurin rakenteet jotka olette valheilla rakentaneet luomaan illuusion hyvinvointivaltiosta. Ja mitä valtamediaan tulee, ylekin on täyttä mädätystä ja aivopesua koko moderni kulttuuri nykypäivänä musiikista ja muusta viihteestä lähtien.

35

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän.ettet.myönnä

Ei, maailma ei ole olemassa siksi että sinua kiusataan.

Sinä ja olemassaolosi on täysin yhdentekevä kaikille ympärillä oleville ihmisille.

Kuvittelut siitä että olisi ylläolevasta kyse ei ole terveen ihmisen ajatuksia.

Toivottavasti paranet vielä jonain päivänä.

• stalkkerille

Noin väittää vain stalkkeri, joka ei koskaan argumentoi.

• tiesin.ettet.myönnä
        stalkkerille kirjoitti:

Noin väittää vain stalkkeri, joka ei koskaan argumentoi.

Väärin.

Aloittajan tekstistä puuttuu kaikki terveelle kirjoitukselle oleelliset elementit.

Kuten esimerkiksi kappalejako, tai koherentti sisältö.

Lukematta tavuakaan sisällöstä siitä jo pystyy näkemään ettei kirjoittajalla ole kaikki muumit laaksossa.

Mielisairaus ei ole vitsi.

• Imnothuman

Oletkohan nyt ihan terve? Kuulostaa siltä että näet yhtäläisyyksiä mitä ei ole. Minäkin näin sinun nimimerkissä yhtäläisyyden. Im Only Human mikä viittaa biisiin jonka eilen kuuntelin. Oletko sitten gang stalkkaaja kun minäkin näen yhtäläisyyksiä sinun tekstissä.

• PyhäProfeetta

"Tämä vainoaminen alkoi psykiatrien toimesta, esim eräässä tapaamisessa he tekivät gs stalking käsimerkkejä ja naureskilivat ja yskivät"

Ihan selviä stalkereita. Ovatko psykiatrit todella ainoita yliopistolaisia, joiden olet huomannut käyttäytyvän kummallisesti?

• stalkkereista

Onneksi stalkkereille käy huonosti:
        II Piet. 1:1-3, 9-10, 12-22
        "Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon. Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi: ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä, mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.
        Näin Herra tietää pelastaa jumalalliset kiusauksesta, mutta tuomion päivään säilyttää rangaistuksen alaisina väärät, ja varsinkin ne, jotka lihan jäljessä kulkevat saastaisissa himoissa ja ylenkatsovat herrauden. Nuo uhkarohkeat, itserakkaat, eivät kammo herjata henkivaltoja.
        Mutta niinkuin järjettömät, luonnostaan pyydystettäviksi ja häviämään syntyvät eläimet, niin joutuvat myös nämä, kun herjaavat sitä, mitä eivät tunne, häviämään omaan turmelukseensa, saaden vääryyden palkan, he pitävät nautintonaan elää päivänsä hekumassa, he ovat tahra- ja häpeäpilkkuja; he herkuttelevat petoksissaan, kemuillessaan teidän kanssanne; heidän silmänsä ovat täynnä haureutta eivätkä saa kylläänsä synnistä, he viekoittelevat horjuvia sieluja, heillä on ahneuteen harjaantunut sydän, he ovat kirouksen lapsia. He ovat hyljänneet suoran tien, ovat eksyneet ja seuranneet Bileamin, Beorin pojan, tietä, hänen, joka rakasti vääryyden palkkaa, mutta sai rikkomuksestaan ojennuksen, mykkä juhta puhui ihmisen äänellä ja esti profeetan mielettömyyden. Sellaiset ovat vedettömiä lähteitä ja myrskytuulen ajamia hattaroita, ja pimeyden synkeys on heille varattu, Sillä he puhuvat pöyhkeitä turhuuden sanoja ja viekoittelevat lihan himoissa irtauksilla niitä, jotka tuskin ovat päässeet eksyksissä vaeltavia pakoon, ja lupaavat heille vapautta, vaikka ovat itse turmeluksen orjia. Sillä henen voittama joku on, sen orja hän on. Sillä jos he meidän Herramme ja Vapahtajan Jeesuksen Kristuksen tuntemisen kautta ovat päässeetkin maailman saastutuksia pakoon, mutta niihin taas kietoutuvat ja tulevat voitetuiksi, niin on viimeinen tullut heille ensimmäistä pahemmaksi. Parempi olisi heille ollut, etteivät olisi tulleet tuntemaan vanhurskauden tietä, kuin että sen tunnettuaan kääntyvät pois heille annetusta pyhästä käskystä. Heille on tapahtunut, mitä tosi sananlasku sanoo: "Koira palaa oksennukselleen" ja "Pesty sika rypee rapakossa".

• okoegro

Kertoo aloholisteista jotka haluavat eroon viinasta. PISTE.

• PyhäProfeetta

" he herkuttelevat petoksissaan, kemuillessaan teidän kanssanne; heidän silmänsä ovat täynnä haureutta eivätkä saa kylläänsä synnistä, he viekoittelevat horjuvia sieluja, heillä on ahneuteen harjaantunut sydän,"

Olen samaa mieltä, he ovat perverssejä, jotka tekevät mitä iljettävimpiä rikoksia hillitsemättömän rahana ahneuden takia. Heidän rikoksensa ovat niin härskejä ja petollisia, että harva niihin uskoo, ellei itse koe niitä. Heidän perverssiytensä on perverssiyden tuolla puolen, kukaan ei pysty käsittämään saatikka uskomaan sellaisten tekojen olevan edes mahdollisia.

• PyhäProfeetta

" Stalkkerit ovat ehkä terveille ihmisille kateellisia, koska itse ovat jatkuvassa joukkopsykoosissa"

Joukkohysteriasta on paljon hälyttäviä esimerkkejä, esim. II maailmansodan juutalaisvainot ja kristittyjen vainot Keisari Neron aikana. Nero sai massiivisen joukkohysterian aikaiseksi ja kristittyjen elävältä polttamisesta tulikin eräänlainen kansan tapa:
      https://en.wikipedia.org/wiki/Nero

Hitler sai aikaan massiiviset juutalaisvainot, joissa juutalaisia kohdeltiin huonosti ja jokunen juutalainen peräti kuoli näiden vainojen seurauksena.

Sinänsä rikollista joukkohysteriaa lietsovissa kansan kiihottajissa ei ole mitään uutta, eikä heidän harjoittamassa salailussakaan.

Vrt. juutalaiset luulivat keskitysleirejä unelmapaikaksi elää - suoranaiseksi paratiisiksi ja monet lähtivätkin koko omaisuutensa kanssa kohti "paratiisia". Ihan samalla lailla GS:n uhrit luulevat "ystäväänsä" ystäväksi ja luulevat voivansa pitää heidän kanssa hauskaa. Ihan sama juttu samat vanhat huijaukset ja sama lopputulos, uhrit kärsivät eivätkä saa mitään positiivista.

• Tivantaa

Kesä on kerhon parasta aikaa. Kannattaa julkaista stalkkereiden kuvia netissä.

• älyhoi

Ei kannata. Saat syytteen kunnianloukkauksesta ja joudut maksamaan aiheutetusta haitasta korvauksia.

Ainoa ratkaisu, stalkattiin tai ei: jatka elämää normaalisti.

• PyhäProfeetta
        älyhoi kirjoitti:

Ei kannata. Saat syytteen kunnianloukkauksesta ja joudut maksamaan aiheutetusta haitasta korvauksia.

Ainoa ratkaisu, stalkattiin tai ei: jatka elämää normaalisti.

Avatkaa blogi/kotisivu gang stalkingin uhrina ja ottakaa kuva naapureistanne ja "kavereistanne". Kertokaa vaikka kivasta baarireissusta "kavereitten" kanssa ja mukavista pihatalkoista naapurienne kanssa. Luulen, että moni stalkattu tunnistaa kaverinne tai naapurinne, kukapa tietää, jos meillä on yhteisiä "ystäviä". Älkää kertoko mitään pahaa, ei teidän tarvitse.

• PyhäProfeetta

Kertokaa minulle kavereidenne ja naapureidenne nimet, jotta voin paljastaa teille perusteellista koulutusta stalkigiin saaneiden gang stalkerien nimet: ei mutta tehän taidatte jo tietääkin heidän nimensä

• vapaat.sielut

Aloittajalle: mieti minkälaisen pelon vallassa ne stalkkerit elää. Sinulla ei ole mitään hätää.

Suosittelen vain sivuuttamaan ja omilla tavoillasi mitätöimään niiden onnettomien orjien pienet eleet. jotka joku orjapiiskuri on heidät kiristänyt tekemään. Vaikka viheltelet, kun tuntuu ahdistavalta. Kappaleen voit toki valita itse ;)

https://www.youtube.com/watch?v=8LQftYK2n8o

He pelkäävät piilotajuisesti joutuvansa itse kohteiksi.

• PyhäProfeetta

"Suosittelen vain sivuuttamaan ja omilla tavoillasi mitätöimään niiden onnettomien orjien pienet eleet. jotka joku orjapiiskuri on heidät kiristänyt tekemään"

Voi mutta kun ihminen ei ole sellainen. Ihminen nauttii joukolla vainoamisesta: Hitlerin aikaiset juutalaisvainot olivat mitä nautinnollisinta aikaa saksalaisille. Noitavainojen aikaan ihmiset tulivat joukolla seuraamaan nauttien, kun "noitia" poltettiin roviolla. Keisari Neron aikaan oli suurinta hupia polttaa kristittyjä elävältä. Ihminen ei ole muuttunut vain tavat ovat muuttuneet.

Gang stalkerit tekevät toimintaansa rahan tai joukkokiusaamisen nautinnon takia (se luo lisäksi voimakasta yhteisöllisyyttä ja joukkoon kuulumisen tunnetta). Muistatteko vielä koulussa, kuinka kivaa oli haukkua joukolla jotakin homoksi ym. vaikka tämä ei ollut homo? Kuinka kivalta tuntui kuulua joukkoon ja kiusata? Ehkä joku koulukiusatuista uhreistanne teki myöhemmällä iällä itsemurhan ja te ajattelitte 'vi..tu mikä luuseri' katumatta pätkääkään tekojanne! Kun tekee kiusaamista joukolla, sitä ei kadu, jos sitä tekee yksin sitä voi katuakin. Joukko vähentää katumisen tunteen minimiin ja ainoa kuka todellisuudessa kärsii on uhri! Kyseessä on rikos ihmisyyttä kohtaan, vaikka hengiltä kiduttamiset yms. tulevatkin tästä sanasta ensimmäisenä mieleen.

• vapaat.sielut

Niin, siihen vahvempaan on toki helppo samaistua ja tukeutua, riippumatta siitä, onko vahvempi oikeassa tai väärässä, ikään kuin lapsi vanhempaansa.

Organisoitu rikollisuus ja valtion harjoittama terrori perustuvat edelliseen. Oikeutus ja oman vastuun siirto. Kunhan vain on jokin vahvempi taho, joka kuittaa: teit oikein. Kysymys on elämästä ja kuolemasta. Päätökset on tehty yli päittemme. jne... uppoaa tavalliseen kansalaiseen kuin kuuma veitsi voihin.

• viisas.ihminen

Niinpä. Mitään ihminen ei pelkää niin paljon kuin omaa käyttäytymistään. Sanoi eräs edesmennyt ihmissuhdeguru, yksi idolini.

• ImOnlyHuman

Lisään vielä että yhdessä vaiheessa monessa eri kaupassa vartijat seurasivat minua ja myös lääkärissä, monesti astuessani pikku kauppaan jossa ei ole edes vartijoita niin noin 5- 10 minuuttia niin pihassa vartiointi auto ja selvästi silmäili minua ja kun kirjoitin tästä aikaisemmin niin se loppu sillä olen huomannut että nuo torakat eli vainoajat lopettavat kun heihin kohdistaa valoa hiukan, juoksevat takas pimeään. Kappalejakoko määrittää eron hullun ja terveen välillä ? En ole mikään Eino Leino mutten myöskään tyhmä kun huomaan selvästi milloin minua kytätään, manipuloidaan tai minulle valehdellaan yms muuta vastaavaa. Voinen sanoa että olet trolli, minusta on kirjoiteltu vaikka mitä törkyä ja se on tullut myös sisäpiirinkin kautta että joidenkin henkisesti kypsymättömien ihmisten toimesta joilla ei ole omaa elämää vaan pyrkivät imemään minun energiani saadakseen itselleen energiaa. Saan vihastanne energiaa.

• PahaProfeetta

Jotta voitaisiin arvioida seurasiko vartijat siksi että habituksesi oli epäilyttävä vai ei olisi hyvä jos laittaisit kuvan siitä mitenkä pukeudut ja onko tukka pitkä yms.

Joistain ihmisistä vain haisee metrien päähän että ovat rikollisia, kenties sinä olet sellainen.

• WakeUp

Pelastusrukousta kehiin. Kyllä Jumala auttaa ! Siunausta sulle ja heräilemisiin sitten vaan :)

• PyhäProfeetta1

Voin itse vahvistaa omalta kohdaltani kertomuksesi tietyiltä osin.

” . Katuteatteria harrastetaan kohdallani niin että ihmiset tietyissä väreissä kuten punainen tai sininen tulvivat paikalle rykelmässä ja vinoilevat esim nauramalla tai yskimällä juuri kohdallani selvää tekoyskää ( luoda kuva uhrille että olet oksettava, turhaa, mitätön ) tai alkavat puhumaan kovaan ääneen kiertotie pilkkauksia tai puhuvat uhrin asioista ( mitä tämä on mahdollisesti puhunut jollekin tai selannut internetistä )”

Katuteatteri on yleistä, näitä värikoodijuttuja en ole itse kokenut. Lapset, nuoret, vanhukset sekä äärilaitojen tyypit esim. Antifa ovat helpoimmin suggeroitavissa gang stalking murhaajiksi. Pedofiileistä tuskin on kyse, sillä lasten vanhemmat näyttävät olleen tarmokkaasti itsekin mukana vainossa.

” jos teen jotain kuten vedän kännit niin pihalla saattaa olla jo seuraavana päivänä hieno uusi auto jonka rekkarilyhenne liittyy alkoholiin ( lyhenne sanat ) he käyttävät kaikenlaista psykologista kiusaa jotta uhri herkistyisi näille ärsykkeille ja A joko joutuisi hoitoon B tekisi jotain jonka johdosta joutuisi viranomaisten kanssa tekemisiin C tappaisi itsensä.”

Itse olen huomannut stalkerien hyökkäävän kimppuun kaikkein koviten, kun olen kännissä. Tapon yrityksiä, murhalla/itsemurhaan pakotuksilla uhkailut, väkivallalla uhkailut jne.

” Koputtteluja öisin, 3 sarjassa, huonekalujen siirtelyä 3 sarjassa öisin, tömistelyä korkokengillä ja huoneesta toiseen seurailu kuten joka kerta vessaan mennessä yläkerran naapuri hyökkää vessaan 3 kertaa laskien vettä hanasta tai tiputtelee esineitä lattialle kaavamaista kiusantekoa ehkä jopa hiukan skitsofreenista tai pakko-oirehäiriökäyttymispotilaan juttuja. ”

Koputtelu öisin on klassista gang stalkingia, sarjoja en itse huomannut: tuntui kuin naputtelua tulisi jokaiselta naapurilta ja joka kulmasta. Todennäköisesti alakerran naapurit ovat asettaneet herkistettyjä desibeliantureita joka puolelle kattoon, jolloin he kuulevat, kun uhrit hipsuttelevat sukkasillaan hiljaa vessaan tai avaavat telkkarin hiljaisella äänellä yms. Yliopisto-opiskelijat ja teknisten alojen opiskelijat saavat ilmaiseksi lainaksi tällaisia vekottimia kouluistaan. Jokainen voi lisäksi ostaa näitä vekottimia, eivätkä ne maksa paljon paskaakaan. Lämpökamera on kalliimpi juttu, sellaista voitaneen myös käyttää, mutta silloin kyseessä on varmasti paha toisin ajattelija tai todella rikas uhri.

• pklle

Hölmöt uskoo gang stalkingiin. Oman mielen tulosta kaikki. Kannattais mennä tarkastaa psyyke lääkäriltä.

• ihansamaamieltä

Just, kannattasii tarkastaa lääkärin pyykke, varinkin psykiatrien.

• pklle

Haha! Repesin.

• komppaaja
        ihansamaamieltä kirjoitti:

Komppaan sinua. Ei mulla muuta.

• Anonyymi
        ihansamaamieltä kirjoitti:

Entäs sitten hmovoopinen?

• luydk6iyrs

Ehkä teidän kannattaisi miettiä että ei se sininen auto tai auton rekisteri kilpi teille vittuile. Se on oman mielen luomaa vittuilua. Skitsofreenikot just näkee kaikkia viestejä ympärillään ja luulee että kaikki haluisi hänelle pahaa. Vainoharjaiset ihmiset kuulee mitä itse tahtoo. Jos joku menee kävellen ohi ja sanoo onpas hieno ilma niin skitsot kääntää sen niin että onpa ruma tyyppi. Mieli vittuilee silloin ei ohikulkija.

• lklkkjlj

Ne lisää ihmiseen myös järkytyksen tunnetta. Siksi ne tietyissä värissä liikkuvat on niin hirveitä. Kenelläkään tietoa niistä systeemeistä?

• PyhäProfeetta1

Herkistäminen on kyseessä. Eli, jos esim. kaverit aiheuttavat harmia toistuvasti, alkaa vihaamaan ja pelkäämään kavereita. Ei sen herkistäjän tietenkään tarvitse olla väri, se voi olla esim. lapset tai naapurit jne. Yleensä kseessä on kuitenkin rankka kokonaisuus, johon osallistuu kaiken näköisiä ja kokoisia haittaa ja häirintää tekeviä ihmisiä. Itse en ole kokenut värihäirintää, mutta värihäirintä ja elektroninen häirintä ovat tubessa yleisimpiä gang stalking videoiden aiheita.

Jos järjellä ajatellaan, niin lapset ja nuoret ovat erityisen persoja kiusaamaan. Yhteinen harrastus esim. futis tai muut joukkuelajit saattavat omalta osaltaan luoda em. ryhmien halua viettää vapaa-aikaansa kiusaus harrastuksen parissa joukkuepeli harrastusten ulkouolellakin. Muutenkin lapset ja nuoret liikkuvat suurissa ryhmissä useammin kuin aikuiset.

• Anonyymi

Mulla on.

• hannnnna

Rekisterikilpihäirintä on erittäin tuttua. Mitä juhlaa heillä onkaan, kun uhri osaa useita kieliä :( Tunne ja ajatus tulevat ensin, sitten sekunnin tai parin sekunnin päästä, kun nostat katseen vastaan tulevaa autoa kohtaan, sen rekisterikilpi liittyy siihen mitä ajattelit. Sitä ei selitä muu kuin se, että kaikki autot on laitettu satelliittisysteemiin, josta näkee missä auto liikkuu ja mikä on sen rekkari. Voidaan laittaa ajatus ihmiselle samaan aikaan kun tietty auto tulee paikalle. Kuski on siis myös saatu ajamaan juuri sillä hetkellä siihen suuntaan. Systeemissä on erittäin suuri tarkkuus, sanoisin että melkein puolen sekunnin tarkkuudella toimii. Ihmiset on systeemissä, autot on systeemissä. Todella inhottavaa ja musertavaa. Yritetään estää ihmistä elämästä, tappavat henkisesti.

Aina eivät välttämättä tällä tapaa yhdistä ajatusta ja rekkaria. Välillä on niin, että joka kerta kun esim. puolen tunnin pyöräilymatkalla (tai jos istun auton kyydissä), kohdistan katseeni vastaan tulevan auton rekkariin, siinä on joku hassu tai ärsyttävä kolmikirjaiminen sana. Mitenkä onkaan, että en koskaan nosta katsettani sillä hetkellä, kun ohi ajaa auto jossa on "normaali" rekkari. Siis ihan oikeasti. Miksi reaktiomaisesti kohdistan katseeni aina siihen autoon, jossa kummallinen rekkari? Sekin on systeemissä.

Näkisitte ne punaiset tyypit mun ympärillä. Se on jo niin selvää, että voisi syyttää esim. kameroista katsovia vartijoita siitä, etteivät paljasta näiden "punaisten tyyppien" tekemää rikosta.

• Anonyymi
        UUSI

Ylen sangia gänkstolkkinkiklo?

• PyhäProfeetta1

Voitteko kuvitella, miltä kuulostaa hyypiö, joka on ihan liekessä pilkkaamassa rankan vainon uhreja? Voitteko kuvitella hänen selannen kymmeniä tunteja erilaisia gang stalkingin uhrien videoita ja esittävän näitä pilkkavideossaan ja haukkuvan kaikkia gang stalkingin uhreja toistuvasti hulluiksi? Voitteko kuvitella hänen nähneet about 100 tuntia vaivaa, vain haukkuakseen tube videolla gang stalkingin uhreja?

https://www.youtube.com/watch?v=PLqMpnc54j8

Entäpä nyt katsottuanne tämän pätkän, hän on ihan liekeissä ja täynnä itseään, eikö vaan?

• Anonyymi

Ei ole enää video katsottavissa. Olenpahan minäkin tullut pilkatuksi. Hampaita olen nähnyt.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1328
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1145
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1047
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      923
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      797
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      677
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe