Aivan tein uuden aloituksen ja kysyn vain tuon pikku koneen piristyksestä.
En nyt hevosvoima hirviötä aiokkaan tehdä vaan ne asialliset fiksut parannukset jotka kannattaa ja ovat kohtuu kustannus tehokkaita . Ruiskua minä kuitenkin sinne mielisin ja mitä muuta?
Ja tämä ihan perus 305 kone.
Onko siin'ä joku selvästi tuhnu halpa osa joka pilaa moottoria?
HUOM bensan kulutuksella on kuitenkin väliä eli ei lisää kulutusta joka yleensä jopa laskee normi ajossa parannetussa,optimoidussa moottorissa.
Tiedän minä että bensaa saa asemilta rahaa vastaan on minulla ollut yksi jenkki kauan sitten kun lapset oli pieniä. tiedän mitä on tankata 14-18 l sataselle imevää ihanuutta. Caprise kulkee kuitenkin vähemmällä. Entä E85?
Chevy caprise stw 5l kone piristys?
3
109
Vastaukset
- Nitroa
Tiukempaa nokkaa tunkea aukkoon tummaan ja hieman massan kevennystä ja ym.
- EiNiinYksinkertaista
Eiköhän asia numero 1 ole aina merkistä riippumatta kokonaisvaltainen peruskorjaus sille moottorille niin monesti kadonneet tehdashevoset tyydyttää tarpeeksi ja moisen ominaisuudet alustastaan asti ei pahemmin piristyksistä anna hymyjä kuskille vaikka tuplaisi tehon ja alusta olisi uutta vastaava mitä se ei taida olla...
Eiköhän korimallin valinta ja koko paino ole lähtökohdaltaan ns pikkasen väärä ruveta vääntämään urheilullista(?) jolloin pahimman saastekauden matalapuristeiseen SB vinkkeliin tarvii tehdä rutkasti muutakin kuin ruisku että jotain huomattavaa eroa on muuallekkin kuin kukkaroon vaikka toki 5l tilavuus riittävä onkin mutta koko moottori täysin koottu saasteaikakauden kokonaisuudeksi eikä miksikään muuksi kunhan päästörajoitteet alittuu ja matkanteko on leppoisaa jota avittaa pitkä perävälitys ja löysä alusta ellei kyse HD alustasta joka kunnossa.
Aika kova rojekti Caprice STW tuo piristys mutta eikö helpompi olisi tyystin toisen aikakauden SB kone nokalle tai toinen auto?
Uusia virimöhkömoottoreitakin toki löytyy tai vakioisia peruskorjattuja ettei tarvi mitään peruskorjauskohdetta investoida jostain purkuautosta.
Alkoholin sotkeminen kokonaisuuteen tekee asian vielä hankalammaksi ja huomioi että kulut kulutus kasvaa rutkasti alkoholin pienemmän energiamäärän vuoksi,vähintään 1,5 kertaiseksi ja alkoholimoottori myös osattava rakentaa kokonaisuutena aivan kuten vain bensiinikäyttöinen eikä pultata sekalaisia vauhtiosia sikinsokin. - mankiforever
Tehoputki ja ilmaputsari vapaavirtauksee ni tulee pariket heppaa lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23843Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61783- 37769