Äitini on pienellä paikkakunnalla palvelutalossa. Hänelle tuli väärinkäsityksen seurauksena sydän ja aivoinfarkti ja kävi lähellä kuolemaa tämä johtui kolesteroli lääkityksen poisjäännistä ymmärryksen puuttesta. Nyt kyseinen palvelutalon lääkäri halusi lopettaa kolesterolilääkityksen johon emme suostu koska vaarana on uudet infarktit joten yksi mummo olisi vähemmän asukkaita. Järjetöntä
Vanhusten palvelutaloasuminen
JasminJatta
1202
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
En ole ennen kuullut, ett kolesterolilääkityksen poisjäännn seurauksena olis tullut sydän-tai aivoinfarkti. Sen ymmärtäisin jos kyse olis ollut jostain verenohennuslääkkeestä tai esim.primaspanista. Kolesterolilääke saattaa enempi aiheuttaa lisävaivoja kuin olla hyödyksi. Jotenkin tuntuis, ett kyllä lääkäri tietää paremmin lääkkeistä ja niiden poisjättämisestä kuin tavallinen pulliainen. Voit ottaa yhteyttä vaikka johonkin muuhun lääkäriin ja kysyä häneltä äitisi lääkityksen muuttamisesta, viette äitinne vaikka terveyskeskukseen, jos ette luota palvelutalon lääkäriin.