Ruotsin islamisaatio etenee

Fkfkfkkfkflfxl

Ruotsin Borlängen koulun rehtori Kent Karlsson valittaa SVT:llä, että koraania opettelevat koululaiset eivät välitä muusta opetuksesta. Koulun henkilökunnan mukaan muslimioppilaat eivät tee läksyjä ja syyttävät asiasta koraanin opiskelua.

Rehtori Karlssonin mukaan monet koululaiset tulevat Tjärnä Ängarin riskialueelta.

– On sattunut. että oppilaat asettavat kyseenalaiseksi opettajia joilla ei ole muslimitaustaa, sanoen ”en kuuntele sinua, koska olet valkoinen” tai ”et ole muslimi, miksi kuuntelisin sinua”. Tätä esiintyy kaikissa ikäryhmissä kuusivuotiaista 13-vuotiaisiin, Kent Karlsson sanoo.

– Minussa herättää huolta, jos osa koraanikoulua käyvistä lapsista tulkitsee sen niin, että vain muslimimiehiä ja -naisia tulee kuunnella.

46

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehehehdggdgds

      Tuko Aalto ja Haloska ajavat tuota Suomeen. Miettikää nyt kun se on vielä mahdoillista. . Islam tuhoaa kaiken järjen ja ihmisyyden maailmasta.

      • kuuromykkänen

        Pitkälle koulutettujen suomessa vihervassarit ajavat proaktiivisesti paluuta pimeälle keskiajalle. Omistaan ei anneta eikä lahjoiteta, mutta yhteiskunnan varallisuus ollaan valmiita jakamaan taivaan tuuliin. Tilanne vastaa banaanikärpästen ruokkimista. Ministereissä ja kanistereissa omaan pesään kusemisen motiiveina korostuu kätketty uskonnollisuus. Ollaan valmiita tekemään uhrauksia kansakunnan nimissä, jotta vihervassarit pitäisivät parempana ihmisenä. Mitä muuta se on kuin anekauppaa?


      • Miljöpartiet

        Samaa ajaa Niinistön Sale, Orpo ja Mykkänenkin, ehkäpä vielä kiihkeämmin.


    • Rejlkiytrewqa

      Rasistinen rehtori , joka ei ole valmis hyväksymään monikulttuurisuutta. Tämä on oikeaoppisesta multicultia - kaikki osapuolet keskittyvät vaalimaan omaa kulttuuriaan.

    • päihitämme-Ruotsin

      Hyvin se etenee Suomessakin. v.2020 on sovittu jo 2 miljoonasta tunkeutujasta. EUn papereissa Suomelle yhteensä 62 miljoonaa. Ruotsille 83 miljoona.

      • ostatko.asunnon

        Onneksi ne eivät mahdu kerralla tulemaan, menee tiet tukkoon. Jää meillekin muutama vuosi aikaa järjestellä asiat. Toinen juttu on vain, miten järjestellä, missä olisi paikka meille?
        Toisaalta, kyseinen joukko haluaa lähinnä olla kaupungeissa, joten siltä pohjalta.
        Mutta huomatkaa, vain muutama vuosi, joten kiire tulee.


    • martta.rouvanen

      Vihreät ja muslimit vaativat monikulttuuria ja suvaitsemaan jotta Islam pääsee etenemään ja valta-asemaan. Aika skitsofreenista, mutta vaihtoihan vihreiden puheenjohtajakin sohvaansa, vaikka on moneen kertaan varoitettu kierrätetyistä roskalavasohvista.

      • onko_monikulttuuria

        Kuuluuko islam muka sivistysvaltioihin?


      • vajakit.monokulttiin

        Todellakin, kun muslimi saavat pian enemmistön, ei takuulla voi sitten puhua mistään "monikulttuurista" vaan silloin vallitsee ankara monokulttuuri ! Yhtään valkoista ei näy silloin Suomessa, ei yhtään valkoista pakolaistakaan. Kasokaa vajakit Eteläafrikan tilannetta nyt, siinä on teidän tuleva utopianne toteutuneena. Hallitus siellä pakottaa valkoisten omaisuuden mustien käsiin, valkoiset joutuvat pakenemaan leireille. Tuhansia on raa´asti tapettu ja kidutettu., kaivettu esim. lusikalla silmät päästä ensin. Tätä ette nää sensuurimediasta, katsokaa tuubista.


      • Afrikankurjuus
        vajakit.monokulttiin kirjoitti:

        Todellakin, kun muslimi saavat pian enemmistön, ei takuulla voi sitten puhua mistään "monikulttuurista" vaan silloin vallitsee ankara monokulttuuri ! Yhtään valkoista ei näy silloin Suomessa, ei yhtään valkoista pakolaistakaan. Kasokaa vajakit Eteläafrikan tilannetta nyt, siinä on teidän tuleva utopianne toteutuneena. Hallitus siellä pakottaa valkoisten omaisuuden mustien käsiin, valkoiset joutuvat pakenemaan leireille. Tuhansia on raa´asti tapettu ja kidutettu., kaivettu esim. lusikalla silmät päästä ensin. Tätä ette nää sensuurimediasta, katsokaa tuubista.

        Etelä-Afrikan kulta-aika oli apartheid aikana. Maassa oli järjestys, hyvinvointi ja oikeus. Ihmissyönti ja murhaaminen oli kiellety lailla. Nyt on musta valta ja kannibalismi ja valkoisten vainoaminen on sallittu. Kaikki voivat pahoin, niin mustat kuin vaaleammatkin. Mitä tästä opitaan? No suvakit ainakaan ei yhtään mitään.


    • Tulevaisuuden_varalle

      Näin käy, kun islamia ei saa kritisoida. Islam on perimmmiltään ideologia, joka ei suvaitse monikulttuurisuutta, uskonnonvapautta, demokratiaa tai tasa-arvoa. Onneksi kaikki muslimit eivät elä islamin sääntöjen mukaan. Aika moni kuitenkin elää, kuten tässäkin tapauksessa näemme.

      Muslimeja voi olla maassa vain pieni vähemmistö. Muuten alkaa tulla ongelmia. Suomessa on jo nyt muslimeja sen verran, että enempää ei pitäisi ottaakaan. Heistä monet nimittäin lisääntyvät runsaasti.

      Parasta olisi, jos islam kiellettäisiin Pohjoismaissa kokonaan, kuten natsismikin, ja islamin levittämisestä tehtäisiin rikollinen teko. Tämä ei johdu siitä, että nyt Pohjoismaissa olevat muslimit olisivat kaikki vaarallisia, vaan lakimuutos olisi ennaltaehkäisevä. Ne, joille islam on elämän ehto, voivat muuttaa lähes mihin tahansa muuhun maahan. Tänne taas voisivat tulla turvaan ne, joita muslimit vainoavat.

      Ihmisistä suurin osa elää täysin onnellista elämää ilman islamia.

      • Tehteeght

        Islamisteja kun on jo Pohjoismaissa niin paljon....paljon enemmän kuin niitä parjattu ja natseja...

        Ei enää uskalleta eikä voi kieltää....alkaa iso rähinä.


    • Antimatufantti

      Borlängen koululaiset hiovat jo miekkojaan. Pian he ovat Hyrynsalmella, Pattijoella, joka paikassa. Ja sitten on joka jampan pakko il-laha la llah läh mohmud al akbara kebab lääh.

      Kalifaattia pukkaa.

      • politiikot.siperiaan

        mutta suomalainen olla aina "rasisti". mietin vaan, että tunkiko ne näissä muissa maissa ennen muslimisaatiota matuja töllöön haukkumaan kansalaisia rasisteiksi. Että onko se sellainen yleismaailmallinen keino, jolla jo etukäteen yritettiin hiljentää kritiikki mielisairaudesta jota myös monikulttuurisuudeksi kutsutaan.


    • Bjgfb

      Sama on näkyvissä jo Suomen maahanmuuttajalähiöissä. Muslimilapset, etenkin pojat, ovat poissa koulusta perjantaisin ja kun siitä lähettää kotiin viestiä, vanhemmat vastaavat opettajalle, että moskeijan perjantairukouksissa käynti on koulua tärkeämpää. Näin Suomen saadaan kaivattuja aivokirurgeja!

    • Aavikon.filologi.a

      Luetaanpa taas yhdessä alkuperäistä tekstiä.
      https://www.svt.se/nyheter/lokalt/dalarna/rektor-orolig-att-religion-gar-ut-over-skola

      Rehtorin huoli onkin siinä, että lapset opiskelevat vapaa-ajallaan intensiivisesti koraanikoulussa. Rehtorin mukaan moinen tarmo pitäisi käyttää peruskoulun hyväksi:
      – Om all kraft åtgår till att lära sig de här texterna utantill, och att kraften inte finns kvar till att jobba med den skola som är obligatorisk, då kan jag säga att jag är bekymrad, säger han (Kent Karsson).

      Se onkin nimetön lähde koulussa, joka syyttää lapsia peruskoulun laiminlyönnistä:
      "Annan skolpersonal, som inte vill framträda med namn, berättar att det förekommer att elever inte gör läxor och skyller på att de inte hunnit på grund av koranstudierna."

      Kaiken lisäksi paikallinen imaami kannustaa lapsia opiskelemaan peruskoulussa kuten asiaan kuuluu:
      "Imamen säger att svenska lagar och regler gäller och blir förvånad när han får höra att lärare ifrågasätts för att de inte är muslimer.
      – Om det har skett är det fel. Det är oacceptabelt, säger han."

      Kas näin. Juttuhan näyttää vallan toiselta, kun sen tarkistaa alkuperäisestä lähteestä. Olisiko tarina matkalla muuttunut? ;)))

      • aavikon.takaovi

        Rehtori kertoo: Oppilaat kyseenalaistavat opettajan (auktoriteetin) sanomalla: En kuuntele sinua, koska olet valkoinen. Et ole muslimi, miksi minun pitäisi kuunnella sinua. Tällaista kommenttia tulee kaikilta ikäryhmiltä kuusivuotiaista teineihin.
        Hänen mielestään koraanikoulu opettaa lapsia tähän että pitää kuunnella vain muslimitaustaisia ja miehiä.
        Ja imaami näyttää somalilta. Imaami taas puhuu sitä mitä vääräuskoiselle valehdellaan.


      • Aavikon.filologi.a
        aavikon.takaovi kirjoitti:

        Rehtori kertoo: Oppilaat kyseenalaistavat opettajan (auktoriteetin) sanomalla: En kuuntele sinua, koska olet valkoinen. Et ole muslimi, miksi minun pitäisi kuunnella sinua. Tällaista kommenttia tulee kaikilta ikäryhmiltä kuusivuotiaista teineihin.
        Hänen mielestään koraanikoulu opettaa lapsia tähän että pitää kuunnella vain muslimitaustaisia ja miehiä.
        Ja imaami näyttää somalilta. Imaami taas puhuu sitä mitä vääräuskoiselle valehdellaan.

        Luetaan nyt tarkasti.

        Rehtori kertoo näin:
        "För mig väcker det oro om en del av de barn som går i koranskolan tolkar in att det enbart är muslimska män och kvinnor de ska lyssna på, säger han."
        Rehtorin mielestä koraanikoulu ei opeta lapsia väheksymään eriuskoisia opettaja vaan osa koraanikoulua käyvistä lapsista lapsista (itse) tulkitsee, että asian näin.
        Älä sinäkään vääristele rehtorin mielipidettä, kun meillä on käytössä originaali dokumentti.

        Toki uskon, että lapset pyrkivät nakertamaan opettajan auktoriteettiia aina kun vaan voivat. Samaa tapahtuu myös Suomessa, kun pennut kiistävät sijaisopettajan auktoriteettia.

        Imaamin ja hänen puheittensa osalta joudut jo vääristelemään totuutta. Jos meillä ei ole muuta todistetta, imaamin oma kanta on totta. Hän sanoo suhtautuvansa myönteisesti koululaitokseen ja tukee koulua. Olisi myös järjetöntä uskoa, että imaami tai heidän vanhempansa tukisivat sitä, että muslimilapset eivät opiskelisi peruskoulussa. Sehän olisi lasten edun vastaista; länsimaisissa yhteiskunnissa ei pärjää ilman koulutusta.

        Tätä sanotaan medialukutaidoksi. Minä pitäydyn tarkasti siihen, mitä SVT uutisessaan kertoo. Verkkouutisten ja nyt sinun on väänneltävä faktoja, jotta ne sopisivat maailmankuvaan. Tätä kutsutaan myös valehteluksi.;)))


      • herranjumalan

        jaa.a, selitäpäs henkinen aavikko, että mistä lapsi tulkitsee tuon, ettei valkoisia tai ei-muslimia tarvitse kuunnella jos ei koraanikoulun opetuksesta. Kävin minäkin pyhäkoulua kakarana silloin tällöin, mutta en siltikään kuusivuotiaana tulkinnut tuollaisia kuten ruotsalaisessa koulussa "tulkitaan".


      • Aavikon.filologi.a
        herranjumalan kirjoitti:

        jaa.a, selitäpäs henkinen aavikko, että mistä lapsi tulkitsee tuon, ettei valkoisia tai ei-muslimia tarvitse kuunnella jos ei koraanikoulun opetuksesta. Kävin minäkin pyhäkoulua kakarana silloin tällöin, mutta en siltikään kuusivuotiaana tulkinnut tuollaisia kuten ruotsalaisessa koulussa "tulkitaan".

        Minä hain oman poikani ja naapurin kakaran pois tekemästä ilkivaltaa tyhjillään olevan talon pihalta. Oma kakarani lähti korvasta taluttamalla. Poikani kaverina ollut ipana väitti minulle uhmakkaasti: Ei sinä mua määrää, et sinä oo mun isi.

        En tiedä, mistä näitä tulee. Lienee kyse kotikasvatuksesta, että kakarat eivät millään meinaa hyväksyä auktoriteettaja.


      • rtytrytryh
        Aavikon.filologi.a kirjoitti:

        Minä hain oman poikani ja naapurin kakaran pois tekemästä ilkivaltaa tyhjillään olevan talon pihalta. Oma kakarani lähti korvasta taluttamalla. Poikani kaverina ollut ipana väitti minulle uhmakkaasti: Ei sinä mua määrää, et sinä oo mun isi.

        En tiedä, mistä näitä tulee. Lienee kyse kotikasvatuksesta, että kakarat eivät millään meinaa hyväksyä auktoriteettaja.

        "En tiedä, mistä näitä tulee. Lienee kyse kotikasvatuksesta, että kakarat eivät millään meinaa hyväksyä auktoriteettaja."

        Tämä on ehdottamasti ajan ilmiö. Suomalaisetkin mukelot ovat kusipäistyneet ihan urakalla eikä niillä näytä olevan edes itsesuojeluvaistoa jos jollain isommalla oikeasti napsahtaisikin provokaatiosta.


      • Suvakkionvitsi
        Aavikon.filologi.a kirjoitti:

        Minä hain oman poikani ja naapurin kakaran pois tekemästä ilkivaltaa tyhjillään olevan talon pihalta. Oma kakarani lähti korvasta taluttamalla. Poikani kaverina ollut ipana väitti minulle uhmakkaasti: Ei sinä mua määrää, et sinä oo mun isi.

        En tiedä, mistä näitä tulee. Lienee kyse kotikasvatuksesta, että kakarat eivät millään meinaa hyväksyä auktoriteettaja.

        Vaikea ymmärtää miksi kaikki maahanmuuttajien kotoutumisessa ilmenneet ongelmat yritetään vähätellä asiaankuuluviksi. Ilmankos mitään kunnollista kotoutumista ei ole ,eikä tule olemaankaan.


      • tuollaistakin_vielä
        Aavikon.filologi.a kirjoitti:

        Minä hain oman poikani ja naapurin kakaran pois tekemästä ilkivaltaa tyhjillään olevan talon pihalta. Oma kakarani lähti korvasta taluttamalla. Poikani kaverina ollut ipana väitti minulle uhmakkaasti: Ei sinä mua määrää, et sinä oo mun isi.

        En tiedä, mistä näitä tulee. Lienee kyse kotikasvatuksesta, että kakarat eivät millään meinaa hyväksyä auktoriteettaja.

        "Oma KAKARANI lähti KORVASTA TALUTTAMALLA!" Jumalauta aavikon pahishan sinä olet! Etkö ole kuullut, että lasten ruumiillinen kuritus on rikos? Vai haetko sinä kasvatusohjeet koraanista?

        Olet muutenkin aika kieroonkasvanut venkula, et vaan osaa nähdä metsää puilta tuossa sairaassa kehitysmaamuslimien puolustamisessa asiassa kuin asiassa!


      • Ekonomifilosofi
        tuollaistakin_vielä kirjoitti:

        "Oma KAKARANI lähti KORVASTA TALUTTAMALLA!" Jumalauta aavikon pahishan sinä olet! Etkö ole kuullut, että lasten ruumiillinen kuritus on rikos? Vai haetko sinä kasvatusohjeet koraanista?

        Olet muutenkin aika kieroonkasvanut venkula, et vaan osaa nähdä metsää puilta tuossa sairaassa kehitysmaamuslimien puolustamisessa asiassa kuin asiassa!

        Ei sillä mitään lapsia oikeasti ole, ja nyt jo liian vanha ja impo siittämään.


      • aavikolla_kuhisee
        Ekonomifilosofi kirjoitti:

        Ei sillä mitään lapsia oikeasti ole, ja nyt jo liian vanha ja impo siittämään.

        Vaan mielellään kuitenkin kiskoisi lapsia korvista. Tuomas Kurttilaaaaaaaaaa!


      • Aavikon.Ihminen
        tuollaistakin_vielä kirjoitti:

        "Oma KAKARANI lähti KORVASTA TALUTTAMALLA!" Jumalauta aavikon pahishan sinä olet! Etkö ole kuullut, että lasten ruumiillinen kuritus on rikos? Vai haetko sinä kasvatusohjeet koraanista?

        Olet muutenkin aika kieroonkasvanut venkula, et vaan osaa nähdä metsää puilta tuossa sairaassa kehitysmaamuslimien puolustamisessa asiassa kuin asiassa!

        "...et vaan osaa nähdä metsää puilta..."
        Äläpä nyt turhaan öyhötä. ;)))

        Sekä avauksen tehnyt että nimimerkki "aavikon.takaovi" lukivat väärin - tahallaan tai tahattomasti - STV:n uutista Ruotsin Borlängen koulusta. Kun korjasin asian käyttäen lähteenäni alkuperäistä uutista, kumpikin kirjoittajista luikki korvat punaisena karkuun omia kirjoituksiaan.

        Nämäkö ovat niitä rehellisiä ja isänmaallisia aitosuomalaisia? Mitä mieltä sinä itse olet?


      • melko.raakaa
        Aavikon.Ihminen kirjoitti:

        "...et vaan osaa nähdä metsää puilta..."
        Äläpä nyt turhaan öyhötä. ;)))

        Sekä avauksen tehnyt että nimimerkki "aavikon.takaovi" lukivat väärin - tahallaan tai tahattomasti - STV:n uutista Ruotsin Borlängen koulusta. Kun korjasin asian käyttäen lähteenäni alkuperäistä uutista, kumpikin kirjoittajista luikki korvat punaisena karkuun omia kirjoituksiaan.

        Nämäkö ovat niitä rehellisiä ja isänmaallisia aitosuomalaisia? Mitä mieltä sinä itse olet?

        Korvasta vetäminen on laitonta , mutta eihän se ole aavikkosankarille kuin pikku sivuseikka.


      • ahhahhaaaaa

        "Tästäkin korvasta talutetusta pikkupojasta tuli asevelvollisuuden kunnialla suorittanut ja nyt jo omillaan toimeentuleva aikamies. "..

        Trolli sinusta tuli. Ei mulla muuta.


      • ahhahhaaaaa
        ahhahhaaaaa kirjoitti:

        "Tästäkin korvasta talutetusta pikkupojasta tuli asevelvollisuuden kunnialla suorittanut ja nyt jo omillaan toimeentuleva aikamies. "..

        Trolli sinusta tuli. Ei mulla muuta.

        Kerroit tarinan itsestäsi korvasta vedettynä, ethän suinkaan voi myöntää olevasi lapsen pahoinpitelijä. Vai kuinka ?


      • Aavikolta_eImitään_hyvää
        Aavikon.Ihminen kirjoitti:

        "...et vaan osaa nähdä metsää puilta..."
        Äläpä nyt turhaan öyhötä. ;)))

        Sekä avauksen tehnyt että nimimerkki "aavikon.takaovi" lukivat väärin - tahallaan tai tahattomasti - STV:n uutista Ruotsin Borlängen koulusta. Kun korjasin asian käyttäen lähteenäni alkuperäistä uutista, kumpikin kirjoittajista luikki korvat punaisena karkuun omia kirjoituksiaan.

        Nämäkö ovat niitä rehellisiä ja isänmaallisia aitosuomalaisia? Mitä mieltä sinä itse olet?

        Minä olen sitä mieltä, että olet lapsen pahoinpitelijä ja yrität sitä puolustella. Aika kelvoton ihminen siis. Olet varmasti useamminkin roikottanut poikaasi korvasta. Minunkin poika on armeijan kunnialla suorittanut, muttei IKINÄ ole tarvinnut henkistä saati ruumiillista kuritusta.

        Ja nuo sinun kehitysmaamuslimeja syleilevät mielipiteesi! Koraani taitaa olla sinunkin ohjenuorasi lasten kasvatuksessa ja kaikessa muussakin. Kuinka sinä oikein kehtaat ja kyllähän sinä kehtaat!


      • Aavikon.ajattelija.a
        ahhahhaaaaa kirjoitti:

        Kerroit tarinan itsestäsi korvasta vedettynä, ethän suinkaan voi myöntää olevasi lapsen pahoinpitelijä. Vai kuinka ?

        Olen sitä mieltä, että toivottavasti seuraavakin sukupolvi kasvattaisi kylän kakarat, sekä omat että vieraat ihan samalla tavalla. Nytkin tällä kylällä näyttää pörräävän ilman kuria ja rakkautta kasvavia penskoja tekemässä koko ajan pientä ilkeyttä.

        Älkääpä pöljät turhaan öyhöttäkö taas. ;)))


      • shame
        Aavikon.Ihminen kirjoitti:

        "...et vaan osaa nähdä metsää puilta..."
        Äläpä nyt turhaan öyhötä. ;)))

        Sekä avauksen tehnyt että nimimerkki "aavikon.takaovi" lukivat väärin - tahallaan tai tahattomasti - STV:n uutista Ruotsin Borlängen koulusta. Kun korjasin asian käyttäen lähteenäni alkuperäistä uutista, kumpikin kirjoittajista luikki korvat punaisena karkuun omia kirjoituksiaan.

        Nämäkö ovat niitä rehellisiä ja isänmaallisia aitosuomalaisia? Mitä mieltä sinä itse olet?

        Sitä mieltä, että sinä aavikon pahis et vastaa kysymykeen ja olet suvakiksikin varsin huono ihminen. Osaatko hävetä edes väkivaltaisuuttasi mokomakin lapsen korvasta kiskoja?


    • miljoonia.utopiaan

      Ei oikein taideta kotoua Ruotsissakaan.
      "Örebron tuplamurhista vangitun entisen isis-sotilaan ja ruotsalaisten välinen yhteistyö on enempi kuin mielenkiintoinen. Nyt kyseessä oleva vangittu on somalitaustainen, joka on ollut Syyriassa perustamassa kalifaattia. Hänen kaksi veljeään ovat kaatuneet Syyriassa.
      Örebron kunta on palkannut vuodesta 2013 alkaen erilaisiin tukitöihin isiksestä palaavia musliminuorukaisia. Vangitun velipoika oli oli jo ainakin vuodesta 2013 mukana sotahommissa ja palasi Örebrohon 2015. Paluun jälkeen hän tukityöskenteli kunnan puisto-osastolla haravahommissa. Tukitoimet menivät hukkaan, sillä mies lähti takaisin isikseen ja kaatui. "

      • SaunanTaakseVain

        Hmmm...kirjoituksestasi päätellen kannattaisikin kannustaa kaikkia tulijoita lähtemään Daeshin riveihin.

        Jos sattuisivat selviämään hengissä, niin palatessa lätkäistäisiin ikuinen maahantulokielto.

        Mutta taitaa se Daesh olla kohta jo lyöty - tosin uusia samanlaisia syntyy ennemmin tai myöhemmin. Niin hulluja ovat sotahullut.


    • Jorgelin

      Jos tuo on kerran suunta niin hyvä asia on ainakin se, että asuvat omilla alueillaan ja kasaavat ongelmansa sinne. Helpompi käsitellä sitten aikanaan kun mitta on täynnä.

      • ksjdksjdkdj

        ei ruotsalaiset käsittele yhtikäs mitään. sormi pyllyssä ellei se ole sitten matun sormi.


      • Jorgelin
        ksjdksjdkdj kirjoitti:

        ei ruotsalaiset käsittele yhtikäs mitään. sormi pyllyssä ellei se ole sitten matun sormi.

        Voipi käydä niinkin, että ruotsi ihan orgaanisesti "israelisoituu" ajan kanssa. Mutta joo, ei ihan lähivuosina vielä....


    • maailmanmeno

      Svenska Dagbladet tänään: Viidesosa ruotsalaisista on syntynyt vieraassa maassa. Päälle tulevat ne, jotka ovat syntyneet Ruotsissa ja jotka lasketaan syntyperäisiksi ruotsalaisiksi, mutta joiden vanhemmat ovat syntyneet muualla.
      Kaikki maahanmuuttajat eivät ole muslimeja, mutta turvapaikkaa hakeneet yleensä ovat.

      • sune.medelsvensson

        Ruotsalaiset saivat mitä ansaitsivat. Morkkasivat ja painoivat suomalaisia alas, ainakin vielä 80-luvulla. Saivat sitten parempaa ainesta tilalle. Löven ylistää yhteiskunnan vaurautta ja varallisuutta, mutta yksinomaan tukholmassa 500.000 jonottaa vuokra-asuntoa. Joku voisi luonnehtia jokisikin muuksi kuin ihannevaltioksi. Ruotsi on hyvä maa asua, mutta ei enää syntyperäisille valkoisille ruotsalaisille. Uskomatonta että kokonainen maa saatiin tuhottua politiikalla 20 vuodessa. Muutoksen Ruotsin hyvinvoiinnissa todella huomaa sen kerran kun siellä joutuu asioimaan. Ennen oli Ruotsissa autotkin parempia, nykyään jo huonompia. Plus kaikki muut ongelmat. Ruotsi on teknisesti tarkastellen sotatilassa. Ammutuksi tuleminen on jo luonnollinen kuolinsyy. Löven raukka koettaa vielä uskotella että ihmeitä tapahtuisi ja että poliiseiden määrä lisäämällä uskonsodat talttuisivat.


      • maailmanmeno

        Förlåt mej, lehti olikin Dagens Nyheter. Laatulehtiä kumpikin. DN on jo kauan ollut avoimen kriittinen haittamaahanmuuttoa kohtaan.

        Olin opiskeluaikana kesätöissä Ruotsissa. Suomalaisuudestaan ei tosiaan pitänyt silloin suurta ääntä. Kun muualta maailmasta alettiin oikein hamuta muuttajia, tehtiin kouluja varten propagandafilmejä vieraiden erinomaisuudesta. Yhdessä vierasmaalainen poika oli rehti sankari, joka voitti tytön sydämen, ja ruotsalainen poika surkimus. Suomalaisista ei ollut tehty samanlaisia ylistysohjelmia.


      • sune.medelsvensson

        Nyt siellä on sankareita täynnä koko maa, eikä mikään yhteiskunnassa toimi. Nogo-alueiden olemassaolo yritettiin pontevasti kiistää liki 10 vuoden ajan. Nyt kiistellään siitä montako alueita on. Metrosta tehtiin ohjelma, joka kesittyy kuvailemaan kuinka turvallista metrossa on joutua rikoksen uhriksi. Lipuntarkastajat eivät enää tarkasta lippuja kikilla linjoilla koska eivät uskalla ilman poliisia. Ruotsi on menetetty maa.


      • sveduissa
        sune.medelsvensson kirjoitti:

        Ruotsalaiset saivat mitä ansaitsivat. Morkkasivat ja painoivat suomalaisia alas, ainakin vielä 80-luvulla. Saivat sitten parempaa ainesta tilalle. Löven ylistää yhteiskunnan vaurautta ja varallisuutta, mutta yksinomaan tukholmassa 500.000 jonottaa vuokra-asuntoa. Joku voisi luonnehtia jokisikin muuksi kuin ihannevaltioksi. Ruotsi on hyvä maa asua, mutta ei enää syntyperäisille valkoisille ruotsalaisille. Uskomatonta että kokonainen maa saatiin tuhottua politiikalla 20 vuodessa. Muutoksen Ruotsin hyvinvoiinnissa todella huomaa sen kerran kun siellä joutuu asioimaan. Ennen oli Ruotsissa autotkin parempia, nykyään jo huonompia. Plus kaikki muut ongelmat. Ruotsi on teknisesti tarkastellen sotatilassa. Ammutuksi tuleminen on jo luonnollinen kuolinsyy. Löven raukka koettaa vielä uskotella että ihmeitä tapahtuisi ja että poliiseiden määrä lisäämällä uskonsodat talttuisivat.

        Jatkuvia raiskauksia ja ampumisia.


    • rautaa.rajalle

      Kun islamisaatio ylittää maassa 16%:n rajan, se maa ei ole enää saatavissa takaisin, muuten kuin 150 vuotisella sodalla. Kertoo eräs tutkimus. Ruotsi alkaa olla kohta menetetty. Tornion rajalle on saatava pysyvä sotilasvartiointi, ettei Ruotsintauti leviä Suomeen.

    • Oksettaameitä

      Kyllä on hullua touhua euroopassa! Kaikki tämä vaiva ja järkyttävät määrät rahaa ,joku kotoutus joka ei kaikesta tempuista ja kommervenkeistä huolimatta tule koskaan toteutumaan. Mikä on syynä tähän hässäkkään? Kaikki me tiedämme että nämä miehet jotka eurooppaan tunkevat eivät todella ole mitään turvan tarvitsijoita, ja kehitys apu jota syydetty sotiviin ja laiskoihin maihin kymmeniä vuosia on hukkaan heitettyä rahaa! Kyllä on jälkipolvilla ihmettelemistä kuinka avosylin ,haaratlevällään muslimeille luovutettiin koko hyvinvoiva eurooppa, SAIRASTA!

    • Ei_tällaista_Suomeen

      Kun tulijat ilmoittavat vihaavansa länsimaita sekä pitävänsä Koraania tieteen, maallisten lakien ja sääntöjen yläpuolella, meidän tulisi uskoa heitä.

      Eihän tuo ruotsalaiskoulun tilanne ole millään tavalla yllättävä. Näihän nämä ihmiset ovat sanoneet ajattelevansa. Täytyy vain miettiä, miten tällainen ajattelu vaikuttaa ruotsalaiseen yhteiskuntaan ja voidaanko sitä edelleen kannustaa ja ihannoida. Mitä voidaan tehdä, kun kunnioitus ei ole molemminpuolista ja tulijat kyseenalaistavat ruotsalaisille tärkeät asiat ja arvot?

      • IslamKelassa

        Sairasta keskiaikaa elävää ahdasmielistä Islamia palvovat kehitysmaamuslimi haitta maahanmuuttajat eivät sopeudu suomeen, ruotsiin tai mihinkään länsimaiseen demokraattiseen yhteiskuntaan ja siitä meillä on kymmenien vuosien näyttö olemassa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2612
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1988
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe