Kysymys: joudunko itse maksamaan hinauksen Kaskosta huolimatta?
Ostin käytetyn auton, joka hajosi matkalla ostopaikalta kotiin myöhään illalla. En ollut vielä siirtänyt autoa nimiini, ed. omistajalla oli pelkkä liikennevakuutus, hinattiin kaverin pihaan, hinta melkein 200e.
Auto on seissyt paikoillaan 2viikkoa, kun ollaan selvitelty myyjän kanssa huoltokustannuksia ja -paikkoja. Nyt pitäisi hinata lähellä olevaan huoltoon. Otin kaskovakuutuksen. Ehdoissa lukee, että hinaus korvataan vain välittömästä matkankeskeytymisestä.
Jos tilaan hinauksen kaverin pihatielle, vakuutus ei korvaa? Pitääkö työntää auto risteykseen, laittaa hätävilkut päälle ja odottaa hinausautoa, jotta saisin vakuutuksesta rahat?
Kokemuksia?
Hinaus&Kasko
hinailija
2
231
Vastaukset
- havlempaa
Auto pitää työntää pois pihasta, eli ei saa olla kotiosoitteessa. Eikö sitä voi hinata? Pikkaisen huijauksen makua tuossa sinun autokaupassasi?
- kaverinpuha
Sinun tapauksessa auto ei ole edes kotiosoitteessa ja matka katkesi välittömästi joten ei tuossa mitään ongelmaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741