Millähän ihmeen kepulikonstilla yellow line sai sen oman jononsa kentälle? Ihme kusettajia, ikänä en mene niitten kyytiin edes pikkuautoon. Pysyn lähitaksin asiakkaana. Ovat näyttäneet kykynsä jo ennen tätä uudistusta.
Yellow line airport taxi
4
393
Vastaukset
- Dazzunonparas
Onko Yellow Linellä oma jono?
Luulin tienneeni että Lähitaksilla yksi, Vantaan taksi eli tuo Helsinki Airport Taxi toinen ja kolmantena Taksi Helsinki. Neljäs on sitten villi ja vapaa jono josta einarikaan ei selvää ota.
Älä sekoita. Helsinki Airport Taxi on eri lafka kuin aloittajan mainitsema Yellow Line. - bvitamniini
Lähitaksi hoisi todella hyvin hommansa kentällä ennen tätä kilpailutustsydeemiä. Joku pernierin firma varmaa toi yellow line ku sai oman jonon? Taksi helsiki varmaa vanhat stadilaiset vossikat? Neki oli hyvii
- Läh.......h....o
Juu lähitaksi on paras ja hoitaa asiat hienosti, eritoten kelat
Ne on niin hyvin hoidettu jos ois paremmin niin ne ois pilalla. - Hanskihki
Ei kai lähitaksi keloja saa edes ajaa. Jos ajaa muita kyytejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082