Jotenki vaan tulee tunne että onko tolla miehellä oikeesti kaikki muumit laaksossa...Onneksi ei ole pakko lukea sen juttuja...Suomi nyt pokkuroi Putinia ja Rumppia niin että Mannerheimintiekin pitää sulkea noitten takia.Olis jo ohi koko hömpänpömppä !!!
Mua oksettaa ton Rumpin naama
13
162
Vastaukset
- 345-286
Onkohan kaikki sytytystulpatkaan virranjakajassa...?:/
Lopeta ryyppääminen niin olosi helpottuu.
- sivusta
Maailman paras presidentti joka tekee mitä lupasi vaalikampanijassaan ,vasemistolainen maailma vapisee kun asiat tulee oikeaan järjestykseen ja suomiki vapisee kun on muutos tulossa politikaan ja muuhunki ,hilary vilkutteleis kansalle ja kiirooteleis vaan kirjaansa josta tulee miljoonia ja siinä olisi hänen pressan tehtävät ja vasemisto hyriseis tyytyväisenä kun mätä politiikka saa rauhassa jatkua .
- Mitä.juttuja
Onhan se vääryys että trump pyytää eu:ta pysymään sopimuksessa mitä nato rahoitukseen tulee. Hirveä itku ja parku kun pyytää että sovitussa pystään. Entä kun joku eu maa yrittää olla yhtä leväperäinen muukalaisten pakko syötölle niin jopa alkaa heti eeuulta uhkailu ja vetoaminen yksipuolisesti kyhättyihin sopimuksiin.
Sellanen rusinat pullasta meininki on eu.- Kyllästyttäääää
Mun mielestä on ok aina sanoa mielipiteensä, mutta se miten asian esittää ei tarvitse olla elukkamaisen tökeröä. Aivan liian paljon on joka puolella tyhjänpäiväistä haukkumista, naljailua ja ivaamista. Ihan kuin se olisi tärkeämpää kuin se oma esitetty mielipide. Ja en tarkoita tällä ainoastaan Trumppia joka esittää tyhmiä möläytyksiä harva se päivä, vaan se on alkanut tulla tavaksi joka puolella. Minä ainakin käännän selän kaikille niille politiikoille, puolueille ja kansalaisaktivisteille jos eivät osaa esittää asiaansa ihmismäisesti. Mielummin olen vaikka äänestämättä kuin äänestäisin ketään törkyturpia.
- Anarko-S69
Kyllästyttäääää kirjoitti:
Mun mielestä on ok aina sanoa mielipiteensä, mutta se miten asian esittää ei tarvitse olla elukkamaisen tökeröä. Aivan liian paljon on joka puolella tyhjänpäiväistä haukkumista, naljailua ja ivaamista. Ihan kuin se olisi tärkeämpää kuin se oma esitetty mielipide. Ja en tarkoita tällä ainoastaan Trumppia joka esittää tyhmiä möläytyksiä harva se päivä, vaan se on alkanut tulla tavaksi joka puolella. Minä ainakin käännän selän kaikille niille politiikoille, puolueille ja kansalaisaktivisteille jos eivät osaa esittää asiaansa ihmismäisesti. Mielummin olen vaikka äänestämättä kuin äänestäisin ketään törkyturpia.
Se vihapuhe ja törkykirjoittelu alkoi jo internetin yleistyessä. Vai etkö sitä aikaa ole kokenut? Oletko ns. millenniaali?
- Lmnlnms
Eihän sitä monikaan täyspäisenä pidä! Paitsi se tyhmempi ja mitään maailmanmenosta tietämätön jenkki!
- GreatAgain
Trump on paras pressa ikinä. Ei ole mikään hännystelevä veteläperse.
- pienilisä
Vain Kekkonen oli mielestäni Trumpin edellä. Muut maailman presidentit jäävät kauas taakse.
- kolvi
Trumppi on todistanut jo monta kertaa olevansa parantumaton suuruudenhullu ääliö. Eikä lääkkeitä näytä löytyvän.
- TinaUkko
Näytä oma naamsi niin me päästään sitten sinua haukkumaan.
- määääää
Just meinasin kirjoittaa että onko aloittajan omakaan naama kummempi.
Tinaukko ehti ensin.
- nurkantakune
Suomessa on jonkunlainen EU:n marionetti pressana,,pääministerinä Merkelin puudeli,,,loput hallituksessa rosvosakkia ,korruptioporukkaa viimeisen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976