Ootteko koskaan jumittuneet juutuubin ääreen koko yöksi kuunnelleet oman elämänne vuosikymmenien säveliä ennenäkemättömine videokuvineen ja juoneet noin 0,7 litraa kossuu lisukkeineen ja itkeneet itsenne uneen muistellessanne SAATANAN HIENOO MENNYTTÄ ELÄMÄÄ? ON SE HELKKARIN HIENOOOOOO..... TÄMÄ ON KOKEMUS KYSYMYKSEN LISÄKSI.. PS:: MITEN KÄYTTÄSITTE %== EUROO YLI LOMPAKON MENEVÄÄ RAHHOOO?.. pyörä, telttakangasta, vai menenkö lähiterassille vai autokoulun ensimmäinne maksum va lissäää kosssuuuu??? NO MITÄÄ?
ootteko koskaan
16
376
Vastaukset
nyt on kesä ja kävelen haahkaniemen rantaa..
- pöytä.q1
Viimeisimpien tietoin mukaa kossu on salmisaaren akenttien huijausjuoma. Aluksi ½-pullova riittää mut lisätyn alkyylinatriumlisäyksen jälkeen litrakaan päivässä ei enää tunnu missää.
Six valitsen gin' juoman tuon alahuonekultin kalustonputsauslitkun. Mutta jos laittaisit vaan sen korkin kiinni, niin mitä tapahtuisi?
- pöydänalusmaa
Ah; c-reva!
Nyt se korkki on olosuhteiden pakosta pois putelin suulta kun aine on finish, kaputt. Tästä on jo 36 änkyröivän olon pitkää tuntia.
Soitin velipojalle. Korvatunturin kairassa. Peruskalikkamiehiä. Lupasi lähettää parisatkua jos hilloa tulee hyvin.
Ryysteeni sanos että huono fiilis tasoittuu viikossa. Porukkaa lappaa pilven päälle näin kuumalla muutenkin. Olimme tuhmia, saimme helvatin 30 astetta. sä oot sininen ja keltatukkainen..myssykin pääs.. korkin kiinni laittaminen on vähän vaikeeta jos on näin paatunu.. kävin alkossa mutta kohta olen normaali.. viimestään huomenna..
pervokki kirjoitti:
sä oot sininen ja keltatukkainen..myssykin pääs.. korkin kiinni laittaminen on vähän vaikeeta jos on näin paatunu.. kävin alkossa mutta kohta olen normaali.. viimestään huomenna..
No jokos olet normaali? :)
Creva kirjoitti:
No jokos olet normaali? :)
En. Kävin hikilenkillä ja alkossa. olen nesteyttänyt itseäni reippaasti kossuviccyvesiappelsiinimehu-linjalla ja kesällä tosiaan pitää muistaa juoda. Ongelma on ehkä se että lurautan siihen isoon vesi tai mehu tai vissylasiin myös jonkin verran kossua. Litra kossua päivässä pitää miehen tiellä. HUps sehän tekee jo kaksi pulloa kossua. Ei ihme että maksaa pistelee vaikka ei ole ees hermoja. No pistellään takasin. Hitsi kun pääsis luonnon vesiin..
pervokki kirjoitti:
En. Kävin hikilenkillä ja alkossa. olen nesteyttänyt itseäni reippaasti kossuviccyvesiappelsiinimehu-linjalla ja kesällä tosiaan pitää muistaa juoda. Ongelma on ehkä se että lurautan siihen isoon vesi tai mehu tai vissylasiin myös jonkin verran kossua. Litra kossua päivässä pitää miehen tiellä. HUps sehän tekee jo kaksi pulloa kossua. Ei ihme että maksaa pistelee vaikka ei ole ees hermoja. No pistellään takasin. Hitsi kun pääsis luonnon vesiin..
Olen sinusta huolissani <3
- mennytman
Joo. Paitsi että kossun lisäksi join vielä pullon jallua ja kaljaakin perkele. Pari päiväähän siinä meni, mutta ei itkettänyt vaan nauratti millaista hanurimusiikkia onkaan tullut kuunneltua aikoinaan.
..ostin taas kossua ja päivittäisen hikilenkin tein.. menee monta asiaa yhdellä iskulla toimitettua.. rasvamaksa palaa.. jalat toimii ja pää alkaa selvitä vielä parin kossupaukun jälkeen..
- kohta.jenkkikossu
pervokki kirjoitti:
..ostin taas kossua ja päivittäisen hikilenkin tein.. menee monta asiaa yhdellä iskulla toimitettua.. rasvamaksa palaa.. jalat toimii ja pää alkaa selvitä vielä parin kossupaukun jälkeen..
Jenkit ostavat pohjosmaisii viinabrändei. Apsoluutti votkan, sen svenskijuoman jo ostivat. Koskista net kosiskellee. Kauppaa ei vielä saaneet tehtyy.
Väkevää Karhuolutta osti. Melkein 5 rosenttista. hyvää. Se on selvä huttu että kun juon pitkän purkin olutta, mihinkään, etes roskanvientiin en lähe.
Ulos en lähe näin kuumalla. kun asvaltti ihan hehkuu kuumana. Naapurin automies toi mulle makaroonia HK lenkkiä ja neljä pitkää Karhuolutta.
- niin.ne.nimithelee
Ollaan juututtu s-24. Ei niinkhän juutuupiin. Mut jänkäämään kaikkee sontaa. Se käyp vähitellen rashaamhan. Pääsin töihi Vanthaalle. Meitä on siellä muitakhin "aslakeita"
- rehupiitles
pervokki kirjoitti:
Vantaalta kirjoitellaan huuhaalle siis.
Vähäpä tuo. Eikös a-ano kirjoittele trumppilasta. Se pistää niin paljon hokkasta mukaan että Sauli & Jennilandiasta sekin kirjoittelee.
Sanotaan että heinäkenkiä on enemmän Helsinkisä kuin Saamenmaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun233987- 613084
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813061Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3002465- 412192
- 542151
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211341Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71270- 431219
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241138