Rukoilkaa minun sairauteni puolesta

Heidi_E

Pahoitteluni jos tämä ei kuulu tälle alueelle mutta en keksinyt minne muualle laittaisin.

Pyydän siis teiltä rakkailta tovereilta rukousta minun sairauteni parantumisen puolesta. Olen kärsinyt noin 3 vuotta erittäin pahalaatuisesta ärtyneen suoliston oireyhtymästä joka hallitsee kaikkia elämän alueita vasten tahtoani. Päivittäin kipuja ja fyysistä sekä henkistä ahdistusta ja tuskaa sairauden takia. Itkenyt olen paljon ja tuntuu että tämä sairaus murskaa kaiken elämästäni, jaksamista hädin tuskin enää on. Olen myös uudestisyntynyt uskovainen ja rukoillut Jeesukselta parantumista mutta usko parantumiseen alkaa hiipua kun apua ei tunnu tulevan. Olen hakenut apua lääkäreiltäkin koska uskon että Herra voi käyttää myös heitä apuna, mutta eivät hekään osaa enää enempää auttaa minua. Auttakaa tuomaan rukoukseni Herran kuultavaksi taivaaseen!

Siunausta teille kaikille auttaville!

7

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikkivaltias Lentävä Spaghettimonsteri on sinua siunannut kuitupidottoman burgeriruokavaliosi vuoksi varsin ikävällä elintasosairaudella. Ylistetty olkoon hänen tahtonsa, jota vastaan ottelevat vain tiedemiehet.

• ystävältä

Tietysti haluamme muistaa sinua rukouksissa!

En tiedä oletko jo kokeillut kaikkea, mutta ellet ole kokeillut tuoreravintoa, kehoittaisin kokeilemaan.
      Suolistosairaudet ovat usein suorassa yhteydessä siihen mitä syömme. Meidän nykyihmisten nruokavalio on varsin keinotekoinen ja ruuansulatus toimii väärin.

Jos on terve bakteerikanta maitohappobakteereja suolistossa, sen huomaa siitä että ulostus ei haise juuri lainkaan. Sairas bakteerikanta muodostaa muun muassa rikkivetyä, jonka takuulla tuntee hajusta. Yleensä seurausta ruokavaliosta josta puuttuu tuoreravinto, mutta jossa on lihaa, sokeria, valkoista leipää ja paljon keinotekoisia tuotteita. Toiset eivät siedä maitoa tai gluteenia.

En kylläkään tiedä sopiiko tämä' sinuun!

• etoleyksin

Sinulla on ilmeisesti IBD-krooninen suolistotulehdus. Sitä sairastamme minä ja jotkut muut tuntemani uskovat ihmiset. Kukaan ei tiedä, mistä se tulee, mutta on todella ikävä kipuineen, verenvuotoineen ja kourístuksineen.
      Katso netistä ihmisten kokemuksia IBD-sairaudesta. Saitko muuten lääkäriltä tuota sairautta käsittelevän vihreän opaskirjan? Jos et, lainaa se kirjastosta.
      Oma ruokavalioni: Ateriat kooltaan pieniä, ei punaista lihaa, ei kaupan lisäaineellisia teollisia ruokia, ei laktoosillista maitoa, ei gluteenista leipää tai viljatuotteita, ei hiilihappopitoisia juomia, ei palkohedelmiä, ei sipulia, ei kaalia, ei etikkasäilykkeitä, ei grilliruokaa, ei banaania, ei luumua......
      Syö vaaleata lihaa. Yritä käydä kävelemässä. Hiero kevyesti kipeää ylävatsaasi ja kylkiluiden alusia.
      Liuos, kun ei voi syödä: 1 litraan vettä 2 rkl sokeria, 1 tl suolaa, sekaan täysmehua.
      Rukoilen puolestasi, älä pelkää.

• Eikiitosjeesus

Luulisi kyllä jo viimein hellittävän, nimittäin usko rukouksen voimaan.
      Kyllähän sillä on jonkinlainen itsesuggestio- ja plasebovaikutus. Muutoin kyse onkin henkisestä itsetyydytyksestä kun sitä vastapuolta siinäkään ei ole.

• Gfde321qazx

Et kai ole laittanut sinne mitään peräpäähän kuulumatonta?

• advariveli

Voisit myös katsoa netistä Karpaloprojekti ja sinne voi myös soittaa ja kysyä olisiko siitä apua.

• Rukoilija

Muistettu:)

Voimia ja siunausta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2095
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      332
      1293
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      92
      1199
    4. 152
      1094
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      941
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      928
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      869
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      24
      814
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      807
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      779
    Aihe