hellouuuuuu

Turhautunut__

En tosiaan tiedä mihin kategoriaan tää avautuminen laittaa mutta olkoot.
Mua piinaa halu kuolla, mutta kumminkin esto siihen. Mulla on perhe ja mies, ketä rakastan eniten koko maailmassa! Itsemurha on yksi ilkeimmistä ja rumimmista asioista mitä tiedän, enkä IKIPÄIVÄNÄ pystyisi siihen, kahden edeltämainitun asian takia! Silti se kalvaa, en vaan tunne kuuluvani tänne. Ihmissuhteet ahdistaa, tuntuu että niiden eteen tulee tehdä niin hirmuisesti työtä, kavereita ei edes ole, kun oon niin pirun huono ihmisten kanssa. Työ pakollinen että pystyy itsensä elättämään. Haahuilen vaan täälä ja teen kaiken pakollisen enkä nauti mistään, nukkumisesta ehkä eniten. On vaan niin työlästä elää, ja löytää niitä ”ilonaiheita”. Oon vaan niin ”iloinen persoona” ettei tätä turhautuneisuutta voi kukaan nähdä läpi, juttelemassa oon käynyt parissa paikkaa, mutta mun sosiaalinen, puhelias ja ilonen olemus on tavallaan tiellä enkä pysty sanoin kellekkään kuvaamaan mitä mun pään sisällä liikkuu, en oikeen osaa selittää.. ulkokuori on ihana sosiaalinen 21v nainen, mutta sisältä oon täys 0 paska, kuka haluaa välittää, mutta oikeesti haluais olla välittämättä ja tuntematta MITÄÄN. Paska maailma. Haluan pois, mutta en voi. 4 ihmisen takia. Miten edes olla onnellinen? Mulla on 1 toive, ja se on se että mun läheiset saa elää hyvän elämän, ilman suurempia vastoinkäymisiä ja surua, kun on niin paljon jo käyty läpi. Haluan heille kaikkea hyvää, mutta sitä hyvän elämän tunnetta mulla ei ole tippaakaan, siks ehkä heille toivon? Perkuleen vaikeat ihmissuhteet, kaverisuhteiden solmimiset, pakolliset velvollisuudet ilman MITÄÄN nautintoa MISTÄÄN.
sekava teksti, sori, tulipa purkauduttua edes johonkin

3

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TätäVaan

      Joo-o.
      Joskus tuntuu, että tää on vaan tätä.
      Ja päälle: Minkä takia? Eikä löydy vastausta minkä takia.

    • Hei,

      Hyvä, että kirjoitit tilaneestasi tänne! Asioiden pohtiminen yksin on raskasta ja usein jo pelkkä niiden kirjoittaminen helpottaa vähän.

      Mainitsit, että olet käynyt juttelemassa parissa paikassa, mutta "iloinen persoonallisuutesi" on estänyt sinua kertomasta ja näyttämästä todellista tilannettasi. Olisi hyvä, jos pystyisit avautumaan ulkopuoliselle auttajataholle, koska asioista keskusteleminen voisi tarjota uusia näkökulmia ja helpottaa jaksamista.

      Olisikohan sinun helpomoi kertoa tilanteestasi kirjoittamalla? Jos koet niin, niin tästä voisi olla sinulle apua:

      - Verkkokriisikeskus Tukinet, https://www.tukinet.net/. Tukinetistä saa halutessaan itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      Ja lisäksi pari muutakin tahoa, johon voit halutessasi olla yhteydessä:

      - Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

      - Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Yhteystiedot löytyvät täältä: http://www.mielenterveysseura.fi/fi/tukea-ja-apua/kasvokkain/kriisikeskusverkosto

      Tsemppiä avun hakemiseen!

      Lämpimin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

    • hyvä.SOS

      On hyvä että SOS kriisikeskus seuraa myös netissä ahdistuneiden, masentuneiden ja loppuunajettujen ihmisten huolia.
      Minulla oli nuorempana monia kriisivuosia. Olin pidetty työntekijä isossa yrityksessä. Alkoholin käyttöni johti osaksi kriiseihin.
      Erikoisesti tänä vuonna on tuntunut että elämä kantaa ja kaikki järjestyy. Voin auttaa lähellä olevia ahdistuneita ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2754
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1975
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1325
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe