ja maailman murheet on kerralla ohi !
Ydinpommi keskelle Helsinkiä
11
192
Vastaukset
- ryjrhtftgrt
Mikä helvetti teistä venäjätrolleista tekee tuollaisia väkivallanhimoisia luusereita?
- Bumbumbum
En ole venäjätrolli, olen ihan tavallinen vasemmiston kannattaja.
- Perkeleen.hesalaiset
Ihan hyvä idea. Minua vituttaa loisivat hesalaiset, jotka elävät muun Suomen kustannuksella. Ainakin kaikki tiet pitää laittaa tukkoon, jotta tietäisivät ketkä heidät oikeasti elättää.
- fgjfjhgjgj
venäjätrolli yrittää kylvää eripuraa helsingin ja muun suomen väliin.
teidän venäjätrollien jipot on niin nähty.
Käykö ikinä mielessä, että jotain muutakin voisi tehdä kuin spämmätä "työkseen" paskaa Suomen pahimmalle roskapalstalle? - Hesa-vittuun
fgjfjhgjgj kirjoitti:
Käykö ikinä mielessä, että jotain muutakin voisi tehdä kuin spämmätä "työkseen" paskaa Suomen pahimmalle roskapalstalle?Sinä voit survoa venäjätrollisi sinne minne päivä ei paista. Fakta on että Hesa elää muun Suomen siivellä. Se on paska paikka, ikävä syylä Suomi-neidossa.
- fcydfyghghju
Hesa-vittuun kirjoitti:
Sinä voit survoa venäjätrollisi sinne minne päivä ei paista. Fakta on että Hesa elää muun Suomen siivellä. Se on paska paikka, ikävä syylä Suomi-neidossa.
älähän nyt pietarin poika pillastu!
- OlenTeitäParempi
fgjfjhgjgj kirjoitti:
Käykö ikinä mielessä, että jotain muutakin voisi tehdä kuin spämmätä "työkseen" paskaa Suomen pahimmalle roskapalstalle?Kyseessä on hesatrolli, nk. Hipsteri, sukupuolestaan. Epävarma,, natseja kaikkialla näkevä, ja omasta mielestään aivan erinomainen, vaikka opetaja muuta väittäisikin...
Hieman pienempikin riittäisi että puhdistuisi ilmapiiri.
- TriplaXX
No kyllähän minäkin inhoan Trumpia ja Putinia, mutta siinä olisi liikaa sivullisia uhreja.
- kepujenVihaa
Kepulaisen aloitus tämä on selvästi...
- Tämä.on.vihakirjoitus
Maailman murheet poistuisi sillä, että kaikki muslimimaat pommitettaisi maan tasalle ja jokainen muslimi tapettaisi vauvasta vaariin ja jokainen korani poltettaisi. Ja jos joku edes mainitsisi sanan islam niin sininen reikä tulisi silmien väliin saman tien. En vihaa mitää yhtä paljon kuin muslimeja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645070Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362309Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti642229- 2272214
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181413Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191394- 89976
Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai48976- 66907
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12889