Nyt ei jaksa väki valittaa...kesähelle kun hellii täydeltä terältä! Syksyllä jatketaan sitten uudella innolla samoista poteroista huutelua. Mitään sanottavaa vaikutusta purnaamisella ei tietysti saa aikaan mutta onhan se niin terapeuttista,,,eikös.
Kaikille viihtyisää kesää!!!
Kontiolahtelaiset lomailee
14
512
Vastaukset 14
- paluumuuttaja
Olen kierrellyt Kontiolahtea nyt lomilla ollessani. Ainut valittamiseni aihe koskee yksityisteiden liittymiä. Omistajat voisivat raivata pusikot pois näkymäalueelta. Tämä sama ongelma on kyllä muuallakin.
- kesäheinä.heiluu
Joo tiedetään, kunnanjohtaja lomailee ,- ei saa purnata nyt.
- duodaduodaa
Äänestetään k ikki kepulaiset pois ihmisten silmienedestä ja Sipilä ensimmäisenä!u
- ParaDoksiini
Äänestetään kaikki POLIITIKOT pois poliittisista elimistä!
- kunnon.hallitus.pystyyn
ParaDoksiini kirjoitti:
Äänestetään kaikki POLIITIKOT pois poliittisista elimistä!
Kepulaispoliitikot pois ja tilalle demareita ja kommareita?
- Tuohivirsuvassari
Ja vihervassareita ja kaiken maailman puunhalaajia ja perustrumppilaisia!
- Mitä_näistä
Tuohivirsuvassari kirjoitti:
Ja vihervassareita ja kaiken maailman puunhalaajia ja perustrumppilaisia!
Kaikki pois kaikista toimista!
Sunnuntaisi sit kirkonpihalla huutoäänestys asioista. Eipä sen puoleen että sillonkaa kaikki olis ja tulis tyytyväiseks niihe hoitoon, mutta syyttäkööt sitte ihteesä. - BiathlonGraticus
Muuten olen täysin samaa mieltä paitsi huutoäänestyksen paikasta ja ajankohdasta. AH-stadion on kuntalaisille rakas paikka ja lauantai iltapäivä (13:45 - 14:30) sopii minulle paremmin, joten sinne asioita päättämään. Ken ei paikalle saavu tyytyköön läsnäolijoiden päätöksiin!
- paluumuuttaja
BiathlonGraticus kirjoitti:
Muuten olen täysin samaa mieltä paitsi huutoäänestyksen paikasta ja ajankohdasta. AH-stadion on kuntalaisille rakas paikka ja lauantai iltapäivä (13:45 - 14:30) sopii minulle paremmin, joten sinne asioita päättämään. Ken ei paikalle saavu tyytyköön läsnäolijoiden päätöksiin!
Minulle ei sovi tuo kellonaika. Olen silloin uistelemassa.
- liston
paluumuuttaja kirjoitti:
Minulle ei sovi tuo kellonaika. Olen silloin uistelemassa.
Eikä minulle sovi tuo paikka. Eihän siellä ole kuin kaikkein kiimaisimmat ampumapomot. Tulisi aika yksipuolisia päätöksiä.
- petetty.äänestäjä
Mitä_näistä kirjoitti:
Kaikki pois kaikista toimista!
Sunnuntaisi sit kirkonpihalla huutoäänestys asioista. Eipä sen puoleen että sillonkaa kaikki olis ja tulis tyytyväiseks niihe hoitoon, mutta syyttäkööt sitte ihteesä.Noinhan se suurin piirtein on mennytkin. Kansalaiset äänestivät uutta verta valtuustoon toivossa että päästäisiin jo vanhoista pieruista eroon, niin mitäpä tämä ääniharava teki? Luovutti vähin äänin kansan hänelle antaman vallan näille vanhoille pieruille...
Kirkossa en ole sen jälkeen käynyt.
- Paskalla_on_tekijänsä
Eikös Kontiolahden kirkko toimi nykyään Kepun piiritoimistona. Joka sunnuntai klo 10.00 kepulainen saarna.
Saarnaajana itse Juudas Iskariot, kansalaisten pettäjä. - Hävetkää_perkeleet
Huomenna jälleen klo. 10.00 Kontiolahden keskustan tiedotustilaisuus entisessä Kontiolahden kirkossa nykyisessä Keskustan kokoontumishuoneessa.
Köyhät ja työläiset älkööt vaivautuko.- TuntomerkitSopii
Meinaatko itte mennä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4251690Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan941128Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783- 123753
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10748- 60740
- 39719
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36605- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48545Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503