Kontiolahtelaiset lomailee

SunnyListonny

Nyt ei jaksa väki valittaa...kesähelle kun hellii täydeltä terältä! Syksyllä jatketaan sitten uudella innolla samoista poteroista huutelua. Mitään sanottavaa vaikutusta purnaamisella ei tietysti saa aikaan mutta onhan se niin terapeuttista,,,eikös.
Kaikille viihtyisää kesää!!!

14

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paluumuuttaja

      Olen kierrellyt Kontiolahtea nyt lomilla ollessani. Ainut valittamiseni aihe koskee yksityisteiden liittymiä. Omistajat voisivat raivata pusikot pois näkymäalueelta. Tämä sama ongelma on kyllä muuallakin.

    • kesäheinä.heiluu

      Joo tiedetään, kunnanjohtaja lomailee ,- ei saa purnata nyt.

    • duodaduodaa

      Äänestetään k ikki kepulaiset pois ihmisten silmienedestä ja Sipilä ensimmäisenä!u

      • ParaDoksiini

        Äänestetään kaikki POLIITIKOT pois poliittisista elimistä!


      • kunnon.hallitus.pystyyn
        ParaDoksiini kirjoitti:

        Äänestetään kaikki POLIITIKOT pois poliittisista elimistä!

        Kepulaispoliitikot pois ja tilalle demareita ja kommareita?


      • Tuohivirsuvassari

        Ja vihervassareita ja kaiken maailman puunhalaajia ja perustrumppilaisia!


      • Mitä_näistä
        Tuohivirsuvassari kirjoitti:

        Ja vihervassareita ja kaiken maailman puunhalaajia ja perustrumppilaisia!

        Kaikki pois kaikista toimista!
        Sunnuntaisi sit kirkonpihalla huutoäänestys asioista. Eipä sen puoleen että sillonkaa kaikki olis ja tulis tyytyväiseks niihe hoitoon, mutta syyttäkööt sitte ihteesä.


      • BiathlonGraticus

        Muuten olen täysin samaa mieltä paitsi huutoäänestyksen paikasta ja ajankohdasta. AH-stadion on kuntalaisille rakas paikka ja lauantai iltapäivä (13:45 - 14:30) sopii minulle paremmin, joten sinne asioita päättämään. Ken ei paikalle saavu tyytyköön läsnäolijoiden päätöksiin!


      • paluumuuttaja
        BiathlonGraticus kirjoitti:

        Muuten olen täysin samaa mieltä paitsi huutoäänestyksen paikasta ja ajankohdasta. AH-stadion on kuntalaisille rakas paikka ja lauantai iltapäivä (13:45 - 14:30) sopii minulle paremmin, joten sinne asioita päättämään. Ken ei paikalle saavu tyytyköön läsnäolijoiden päätöksiin!

        Minulle ei sovi tuo kellonaika. Olen silloin uistelemassa.


      • liston
        paluumuuttaja kirjoitti:

        Minulle ei sovi tuo kellonaika. Olen silloin uistelemassa.

        Eikä minulle sovi tuo paikka. Eihän siellä ole kuin kaikkein kiimaisimmat ampumapomot. Tulisi aika yksipuolisia päätöksiä.


      • petetty.äänestäjä
        Mitä_näistä kirjoitti:

        Kaikki pois kaikista toimista!
        Sunnuntaisi sit kirkonpihalla huutoäänestys asioista. Eipä sen puoleen että sillonkaa kaikki olis ja tulis tyytyväiseks niihe hoitoon, mutta syyttäkööt sitte ihteesä.

        Noinhan se suurin piirtein on mennytkin. Kansalaiset äänestivät uutta verta valtuustoon toivossa että päästäisiin jo vanhoista pieruista eroon, niin mitäpä tämä ääniharava teki? Luovutti vähin äänin kansan hänelle antaman vallan näille vanhoille pieruille...
        Kirkossa en ole sen jälkeen käynyt.


    • Paskalla_on_tekijänsä

      Eikös Kontiolahden kirkko toimi nykyään Kepun piiritoimistona. Joka sunnuntai klo 10.00 kepulainen saarna.
      Saarnaajana itse Juudas Iskariot, kansalaisten pettäjä.

    • Hävetkää_perkeleet

      Huomenna jälleen klo. 10.00 Kontiolahden keskustan tiedotustilaisuus entisessä Kontiolahden kirkossa nykyisessä Keskustan kokoontumishuoneessa.
      Köyhät ja työläiset älkööt vaivautuko.

      • TuntomerkitSopii

        Meinaatko itte mennä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3517
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2129
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1825
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1746
    5. 80
      1165
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      310
      1112
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      131
      1019
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      905
    Aihe