Evankeliumi, ilosanoma

Jeesukseenluottava

Jeesuksesta Kristuksesta on puhdas, kirkas, täydellinen sanoma ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen.
Jeesus tuli Taivaan kirkkaudesta kärsimään meidän, ihmisten puolesta, otti meille kuuluvan tuomion päälleen, sovitti Golgan ristillä meidän poloisten synnit, heräsi kuolleista ja nousi takaisin Taivaan kirkkauteen.
Jeesukseen kannattaa turvautua, iankaikkiseen elämään päästäkseen!

"Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin."
Paavalin 1. kirje Timoteukselle 1:15

73

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asioitaseuraileva

      Kummallista! Yhtään pilkk..., eikun siis "normaalia" ihmistä ei ole vielä rientänyt herjaam..., tarkoitan siis kommentoimaan tätä aloitusta.

      • Miksi pitäisi?

        Aloitushan pilkkaa itse itseään sekä tietysti uskonharhaisia ja heidän epäjumalaansa.


      • Asioitaseuraileva
        he-ma kirjoitti:

        Miksi pitäisi?

        Aloitushan pilkkaa itse itseään sekä tietysti uskonharhaisia ja heidän epäjumalaansa.

        Vai niin. Niinkö olet antanut itsellesi luvan uskotella?


      • Kunnioitus.pitää.ansaita

        Nimim. "Asioitaseuraileva" käy lähes joka ketjussa räkyttämässä ja haastamassa riitaa. Samainen tyyppi kehtaa sitten itkeä, etteivät ateistit vastaa hänelle tarpeeksi kunnioittavasti.


      • Asioitaseuraileva
        Kunnioitus.pitää.ansaita kirjoitti:

        Nimim. "Asioitaseuraileva" käy lähes joka ketjussa räkyttämässä ja haastamassa riitaa. Samainen tyyppi kehtaa sitten itkeä, etteivät ateistit vastaa hänelle tarpeeksi kunnioittavasti.

        Teetkö minulle palveluksen? Luepas omia "hengentuotteitasi", koita analysoida niitä objektiivisesti ja tule sitten takaisin ja kaivele tikulla kirjoituksistani vikoja. Sopiiko tällainen järjestely?


      • Heippa.minun.osalta
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Teetkö minulle palveluksen? Luepas omia "hengentuotteitasi", koita analysoida niitä objektiivisesti ja tule sitten takaisin ja kaivele tikulla kirjoituksistani vikoja. Sopiiko tällainen järjestely?

        En tee sinulle palvelusta, koska en ole palvelijasi. Sano nyt loppuun jotain syvällistä ja opettavaista, sinullehan on niin tärkeää saada sanoa viimeinen sana.


      • Asioitaseuraileva
        Heippa.minun.osalta kirjoitti:

        En tee sinulle palvelusta, koska en ole palvelijasi. Sano nyt loppuun jotain syvällistä ja opettavaista, sinullehan on niin tärkeää saada sanoa viimeinen sana.

        Koska perusteettomasti syyttelet minua, ole edes sen verran reilu, että etsit kirjoituksistani ne, jotka koet epäasiallisiksi. Muutoin osoittaudut pelkäksi huutelijaksi ilman syytä. Osaathan sinä varmaan tekniikan.
        Olen palstalla usein huomauttanut saman tein, "rysän päältä" sellaisista likaisista mauttomuuksista, joita jotkut harrastavat. Niin paljon Raamattua ja uskovia herjataan todella törkeästi, ettei minulla ole intoa niistä kaikista ruveta osoittelemaan. Huomautuksiani en pyytele anteeksi. Törkeyksien huutelijat voisivat mennä peilin eteen ja miettiä tekojensa motiivia. Herjaamallako maailmaa parannetaan? Solvaamallako yhteistä planeettaammeko kaunistetaan?
        No, viimeisellä tuomiolla Jumalan edessä me saamme jokainen vastata kirjoitteluistamme.


      • Asioitaseuraileva
        Heippa.minun.osalta kirjoitti:

        En tee sinulle palvelusta, koska en ole palvelijasi. Sano nyt loppuun jotain syvällistä ja opettavaista, sinullehan on niin tärkeää saada sanoa viimeinen sana.

        Halusit jotain viisasta ja opettavaista? Saamasi pitää.

        Siteeraan Jeesusta: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."
        Mark 1:15


      • Toivoin.liikoja
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Halusit jotain viisasta ja opettavaista? Saamasi pitää.

        Siteeraan Jeesusta: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."
        Mark 1:15

        Tarkoitin kyllä että olisit keksinyt jotain omintakeista. Noita lorukirjan säkeitähän osaa kuka hyvänsä kopioida palstalle.


      • Asioitaseuraileva
        Toivoin.liikoja kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä että olisit keksinyt jotain omintakeista. Noita lorukirjan säkeitähän osaa kuka hyvänsä kopioida palstalle.

        Se oli Raamatusta. Se oli niin arvokas kehotus, että et voi sitä käsittää, kun olet niin paaduttanut itsesi, ettet voi enää parannukseen herätä. Säälin sinua todella.


      • Kysyväinen
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Se oli Raamatusta. Se oli niin arvokas kehotus, että et voi sitä käsittää, kun olet niin paaduttanut itsesi, ettet voi enää parannukseen herätä. Säälin sinua todella.

        Herää kysymys, että millä "lihaksilla" joku itse todella säälittävä uskonharhainen tyyppi tekelehtii ketään muita säälimään???


      • Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Halusit jotain viisasta ja opettavaista? Saamasi pitää.

        Siteeraan Jeesusta: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."
        Mark 1:15

        Mitä Jeesus mahtoi tarkoittaa sanalla evankeliumi? Nehän kirjoitettiin vasta vuosikymmenten päästä hänen kuolemastaan.


      • Asioitaseuraileva
        Kysyväinen kirjoitti:

        Herää kysymys, että millä "lihaksilla" joku itse todella säälittävä uskonharhainen tyyppi tekelehtii ketään muita säälimään???

        Näin se vaan on, vaikka siitä raivostutkin.
        Jokainen henkilö, joka saa tietää toistuvasti rakastavasta Jeesuksesta Kristuksesta, joka otti hänen puolestaan tuomion päälleen Golgatan ristillä, mutta silti vieläpä herjaten ja rienaten torjuu pelastuksen, niin sellainen henkilö on todella säälittävä.
        Sinä et sitä käsitä ja siksi reagoit noin, mutta minulle nämä asiat ovat avautuneet.


      • Asioitaseuraileva
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Näin se vaan on, vaikka siitä raivostutkin.
        Jokainen henkilö, joka saa tietää toistuvasti rakastavasta Jeesuksesta Kristuksesta, joka otti hänen puolestaan tuomion päälleen Golgatan ristillä, mutta silti vieläpä herjaten ja rienaten torjuu pelastuksen, niin sellainen henkilö on todella säälittävä.
        Sinä et sitä käsitä ja siksi reagoit noin, mutta minulle nämä asiat ovat avautuneet.

        Lisään tärkeän asian: minulle nämä asiat ovat avautuneet Jumalan armosta. Ilman Jumalan äärettömän suurta armoa olisin edelleen pimeydessä, tietämättä siitä, mitä Jeesus on minun puolestani ja minulle tehnyt armossaan.


      • Pit-käs-ty-nyt
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Lisään tärkeän asian: minulle nämä asiat ovat avautuneet Jumalan armosta. Ilman Jumalan äärettömän suurta armoa olisin edelleen pimeydessä, tietämättä siitä, mitä Jeesus on minun puolestani ja minulle tehnyt armossaan.

        Olipa lisäyksineen pitkä satu 🙁


      • Asioitaseuraillut
        Pit-käs-ty-nyt kirjoitti:

        Olipa lisäyksineen pitkä satu 🙁

        "Ja valkeus loistaa pimeydessä, ja pimeys ei sitä käsittänyt."
        Joh 1:5


      • Katso.peiliin
        Kunnioitus.pitää.ansaita kirjoitti:

        Nimim. "Asioitaseuraileva" käy lähes joka ketjussa räkyttämässä ja haastamassa riitaa. Samainen tyyppi kehtaa sitten itkeä, etteivät ateistit vastaa hänelle tarpeeksi kunnioittavasti.

        Voi hyvää päivää! Totuus on se, että sinä olet itse pahimman laatuinen riidanhaastaja!


      • Niinpysyykin
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Halusit jotain viisasta ja opettavaista? Saamasi pitää.

        Siteeraan Jeesusta: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."
        Mark 1:15

        Tämä kehotus pysyy voimassa.


      • Anonyymi
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Lisään tärkeän asian: minulle nämä asiat ovat avautuneet Jumalan armosta. Ilman Jumalan äärettömän suurta armoa olisin edelleen pimeydessä, tietämättä siitä, mitä Jeesus on minun puolestani ja minulle tehnyt armossaan.

        "Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat."


      • Anonyymi
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Halusit jotain viisasta ja opettavaista? Saamasi pitää.

        Siteeraan Jeesusta: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."
        Mark 1:15

        "Hän tuomitsee maanpiirin vanhurskaasti, vallitsee kansoja oikeuden mukaan."


      • Anonyymi
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Se oli Raamatusta. Se oli niin arvokas kehotus, että et voi sitä käsittää, kun olet niin paaduttanut itsesi, ettet voi enää parannukseen herätä. Säälin sinua todella.

        ”Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen. Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat."

        Kiitos Jeesukselle!


      • Anonyymi
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Näin se vaan on, vaikka siitä raivostutkin.
        Jokainen henkilö, joka saa tietää toistuvasti rakastavasta Jeesuksesta Kristuksesta, joka otti hänen puolestaan tuomion päälleen Golgatan ristillä, mutta silti vieläpä herjaten ja rienaten torjuu pelastuksen, niin sellainen henkilö on todella säälittävä.
        Sinä et sitä käsitä ja siksi reagoit noin, mutta minulle nämä asiat ovat avautuneet.

        Aivan niin!


      • Anonyymi
        Kysyväinen kirjoitti:

        Herää kysymys, että millä "lihaksilla" joku itse todella säälittävä uskonharhainen tyyppi tekelehtii ketään muita säälimään???

        Minä oikeasti säälin sinua.


      • Anonyymi
        Pit-käs-ty-nyt kirjoitti:

        Olipa lisäyksineen pitkä satu 🙁

        Minusta se oli hyvin kiteytetty asioitaseurailevalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta se oli hyvin kiteytetty asioitaseurailevalta.

        Kuten "Pit-käs-ty-nyt" asian sattuvasti totesi. Olipa lisäyksineen pitkä satu 😒


      • Anonyymi
        Asioitaseuraileva kirjoitti:

        Halusit jotain viisasta ja opettavaista? Saamasi pitää.

        Siteeraan Jeesusta: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."
        Mark 1:15

        ”Herran silmät katsovat vanhurskaita, ja hänen korvansa heidän huutoansa.”


    • Jeesuksesta Kristuksesta on puhdas, kirkas, täydellinen sanoma ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen.
      Jeesus tuli Taivaan kirkkaudesta kärsimään meidän, ihmisten puolesta, otti meille kuuluvan tuomion päälleen, sovitti Golgan ristillä meidän poloisten synnit, heräsi kuolleista ja nousi takaisin Taivaan kirkkauteen.
      Jeesukseen kannattaa turvautua, iankaikkiseen elämään päästäkseen!

      Puhdas PRONSSI, Kirkas PRONSSI, Täydellinen pronssiin liittyvä sanoma ja Puhdas ja Kirkas pronssikoru on se todella vastaanottamisen arvoinen. Jeesus tuli sairaita varten ja antoi opin, jota seuraamalla niiden on määrä pelastua, jotka häilyvät rajalla ovatko liian sairaita vai voivatko vielä tervehtyä. Hän todella on viimeinen oljenkorsi kaikille häilyville siinä rajalla kelvatko vai eikö kelvata. Niillekin jotka tuntevat olevansa täysin hyödyttömiä oksia ja hedelmiä.

      Mutta entä hänen oman elämänsä dramatiikka. Kuinka hän joutuu syntisten takia itsekin elämään Jumalan vihan ja rakkauden rajalinjoilla. Pelastaakseen monia hän joutuu ehkä laskeutumaan maan alimpiin paikkoihin asti. Sieltä hänet aina korotetaan tavalla jos toisella, mutta Koraani sanoo , että Pojan on itse myös myönnettävä: Ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala.

      • Asioitaseuraillut

        Evankeliumi on niin kirkas ja kallis aarre Taivaasta Isän lähettämä, etteivät kaikki maailman jalokivet ja kullat, saatika pronssi kelpaa edes vertailuun sen kanssa.


      • Todettakoon sen verran, että en itse kykene edes unelmissani kirjoittamaan mitään sen veroista saati sitten täyttämään sen vaatimuksia edes kohtuullisesti. En ole testannut sen kaikkia puolia ja siihen sisältyvää nöyryyttä esim. niin kuin joku T. Suni, mutta se minkä olen testannut siitä osoittaa, että ilman kultaa, hopeaa ja timantteja tuo evankeliumi voisi olla johtavaa ns. lukewarm eli haaleaksi tyypiksi. Vrt. Ilmestys kirje Laodikean seurakunnalle. Sunikin oli minun mielestäni hieman liian haleaa mennäkseen lävitse täysillä.

        Vaan kun meitä yksinäisiä poikamiehiä vailla seurakuntaa on vaikea hyvin asiallisenkaan seurakunnan saada tyytymään itseensä. Kaipaan sitä, että jos joudun antamaan elämäni niin en tee sitä rääsyissä vaan jalokiviin pukeutuneena.


      • Heb13ja9
        alfa123om kirjoitti:

        Todettakoon sen verran, että en itse kykene edes unelmissani kirjoittamaan mitään sen veroista saati sitten täyttämään sen vaatimuksia edes kohtuullisesti. En ole testannut sen kaikkia puolia ja siihen sisältyvää nöyryyttä esim. niin kuin joku T. Suni, mutta se minkä olen testannut siitä osoittaa, että ilman kultaa, hopeaa ja timantteja tuo evankeliumi voisi olla johtavaa ns. lukewarm eli haaleaksi tyypiksi. Vrt. Ilmestys kirje Laodikean seurakunnalle. Sunikin oli minun mielestäni hieman liian haleaa mennäkseen lävitse täysillä.

        Vaan kun meitä yksinäisiä poikamiehiä vailla seurakuntaa on vaikea hyvin asiallisenkaan seurakunnan saada tyytymään itseensä. Kaipaan sitä, että jos joudun antamaan elämäni niin en tee sitä rääsyissä vaan jalokiviin pukeutuneena.

        "Älkää antako monenlaisten ja vieraiden oppien itseänne vietellä; sillä on hyvä, että sydän saa vahvistusta armosta eikä ruuista, joista ne, jotka niitä menoja ovat noudattaneet, eivät ole mitään hyötyneet."


      • Armo ei ole terveellä pohjalla sillä 1500-2000 jolloin ARMO OLI ILMAINEN LAHJA ilman aneita oleva siis niin toisen armo oli kuolema toiselle. Toki saivat eurooppalaiset valtaansa koko maailman mutta alkuperäsikansat ja -heimot kärsivät jopa kansanmurhan osakseen.

        Se, että sä saat pistää banaania poskeen merkitsee alistamista, sortamista ja jopa kuolemaa miljoonille. Armo ei ole terveellä pohjalla , vaan evoluutioon verrattavat harha.


      • Armosta.pelastunut
        alfa123om kirjoitti:

        Armo ei ole terveellä pohjalla sillä 1500-2000 jolloin ARMO OLI ILMAINEN LAHJA ilman aneita oleva siis niin toisen armo oli kuolema toiselle. Toki saivat eurooppalaiset valtaansa koko maailman mutta alkuperäsikansat ja -heimot kärsivät jopa kansanmurhan osakseen.

        Se, että sä saat pistää banaania poskeen merkitsee alistamista, sortamista ja jopa kuolemaa miljoonille. Armo ei ole terveellä pohjalla , vaan evoluutioon verrattavat harha.

        Jeesuksen sovitustyön kautta on armo pelastukseen tarjolla. Ihminen voi helposti perkeleen johdattamana kieltäytyä ottamasta Jeesusta Kristusta vastaan.


      • Anonyymi

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."


      • Anonyymi
        Armosta.pelastunut kirjoitti:

        Jeesuksen sovitustyön kautta on armo pelastukseen tarjolla. Ihminen voi helposti perkeleen johdattamana kieltäytyä ottamasta Jeesusta Kristusta vastaan.

        ”'Ylistetty olkoon Herra' - niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”'Ylistetty olkoon Herra' - niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun.”

        Aamen.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."

        ”Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,”


      • Anonyymi
        Heb13ja9 kirjoitti:

        "Älkää antako monenlaisten ja vieraiden oppien itseänne vietellä; sillä on hyvä, että sydän saa vahvistusta armosta eikä ruuista, joista ne, jotka niitä menoja ovat noudattaneet, eivät ole mitään hyötyneet."

        Niin, miksi mennä kaikkeen outoon ja vaaralliseenkin mukaan?


    • vapaavalinta

      Usko on sielun puhdistamista pahuudesta. sisäinen tapahtuma, - voima, - josta seuraa uudestisyntyminen. Se on Jeesus-tietoisuus, silloin ollaan herran käsissä., eletään ja vaelletaan.
      Evankeliumi ei ole ihmisten mielen mukaista. Gal:1:11. Sitä ei omilla teoillaan ja vaelluksellaan voi ansaita, se on lahja ulkopuolelta. Neuroverkot menee uusiksi. Ellei sitä koe, ei sitä ymmärrä.
      Muuten ei sivilisaatio kehity.

      • Päinvastoin

        "Muuten ei sivilisaatio kehity."
        Svilisaatio kehittyy sitä nopeammin, mitä nopeammin uskonnon vaikutus vähenee.


      • MiesStadista
        Päinvastoin kirjoitti:

        "Muuten ei sivilisaatio kehity."
        Svilisaatio kehittyy sitä nopeammin, mitä nopeammin uskonnon vaikutus vähenee.

        Olisit todennäköisesti viihtynyt aikoinaan erinomaisesti Albaniassa, joka oli virallisesti ja valtiojohtoisesti ateistinen valtio. Sielläpä asiat olivatkin hienosti hoidettu. Harmi sinun kannaltasi, ettei sama systeemi enää ole siellä vallalla.


      • Pitihän.se.arvata
        MiesStadista kirjoitti:

        Olisit todennäköisesti viihtynyt aikoinaan erinomaisesti Albaniassa, joka oli virallisesti ja valtiojohtoisesti ateistinen valtio. Sielläpä asiat olivatkin hienosti hoidettu. Harmi sinun kannaltasi, ettei sama systeemi enää ole siellä vallalla.

        "Älkää vastatko näille jumalattomille riidanhaastajille."
        Hetikö se hihhulien rintama rakoilee?


      • MiesStadista
        Pitihän.se.arvata kirjoitti:

        "Älkää vastatko näille jumalattomille riidanhaastajille."
        Hetikö se hihhulien rintama rakoilee?

        Eiköhän se kuule niin ole, että itse kukin kirjoittaa, mitä kirjoittaa.
        Mitä tarkoitat hihhulilla?


      • Sananlaskut14ja34
        MiesStadista kirjoitti:

        Olisit todennäköisesti viihtynyt aikoinaan erinomaisesti Albaniassa, joka oli virallisesti ja valtiojohtoisesti ateistinen valtio. Sielläpä asiat olivatkin hienosti hoidettu. Harmi sinun kannaltasi, ettei sama systeemi enää ole siellä vallalla.

        "Vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakuntien häpeä."
        Sananlaskut 14:34


      • Niistä.on.tehty.taulukin
        MiesStadista kirjoitti:

        Eiköhän se kuule niin ole, että itse kukin kirjoittaa, mitä kirjoittaa.
        Mitä tarkoitat hihhulilla?

        No miksi uskonveljesi kehoittaa olemaan vastaamatta jumalattomien kommentteihin??? Hihhuli tarkkoittaa käsittääkseni kiihkouskovaista.


      • MiesStadista
        Niistä.on.tehty.taulukin kirjoitti:

        No miksi uskonveljesi kehoittaa olemaan vastaamatta jumalattomien kommentteihin??? Hihhuli tarkkoittaa käsittääkseni kiihkouskovaista.

        Itse kullakin omat syynsä.
        Mitä tarkoitat kiihkouskovaisella?
        Sinun tyylisi näyttää hyvin kiihkomaiselta. Onko sinulla jokin sisäänrakennettu tarve ärsytellä? Mitä haet sillä? Vihamiehiäkö itsellesi?


      • Näillä.mennään
        MiesStadista kirjoitti:

        Itse kullakin omat syynsä.
        Mitä tarkoitat kiihkouskovaisella?
        Sinun tyylisi näyttää hyvin kiihkomaiselta. Onko sinulla jokin sisäänrakennettu tarve ärsytellä? Mitä haet sillä? Vihamiehiäkö itsellesi?

        Onko sinun käsityskykysi jotenkin puutteellinen, kun kyselet mitä tarkoitat sillä ja sillä? Tuo nimimerkkisi on myös harhaan johtava, kommenttisi viittaisi paremminkin, johonkin Kuusamon korpiin, ehkä myös Ranualle.


      • MiesStadista
        Näillä.mennään kirjoitti:

        Onko sinun käsityskykysi jotenkin puutteellinen, kun kyselet mitä tarkoitat sillä ja sillä? Tuo nimimerkkisi on myös harhaan johtava, kommenttisi viittaisi paremminkin, johonkin Kuusamon korpiin, ehkä myös Ranualle.

        Ei ne mitään niin vaikeita kysymyksiä olleet mielestäni ja suomeksi ne esitin, jota täällä Helsingissäkin puhutaan.
        Kyllä minä nyt käsitän sen, että joidenkin, kuten sinun kanssa ei ole fiksua jutella.


      • Käsitätkö
        MiesStadista kirjoitti:

        Ei ne mitään niin vaikeita kysymyksiä olleet mielestäni ja suomeksi ne esitin, jota täällä Helsingissäkin puhutaan.
        Kyllä minä nyt käsitän sen, että joidenkin, kuten sinun kanssa ei ole fiksua jutella.

        No älä sitten roiku mun perässä!


      • MiesStadista
        Käsitätkö kirjoitti:

        No älä sitten roiku mun perässä!

        En minä "roiku", vaan kommentoin sun "kirjoituksia". Eikös tämä vähän niin kuin keskustelupalstan tapainen foorumi ole?


      • Anonyymi
        MiesStadista kirjoitti:

        Eiköhän se kuule niin ole, että itse kukin kirjoittaa, mitä kirjoittaa.
        Mitä tarkoitat hihhulilla?

        "Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja hän uskoi meille sovituksen sanan."


      • Anonyymi
        Päinvastoin kirjoitti:

        "Muuten ei sivilisaatio kehity."
        Svilisaatio kehittyy sitä nopeammin, mitä nopeammin uskonnon vaikutus vähenee.

        Ehei!


    • Vätykset

      Ateistin luonne on alligaattorin vi krokotiilin? Ja tuloerot kasvuun ja rosvot liikkeelle. Hakataan maasmakaavia. sitä Jeesus ei tehnyt.

    • AamenkiitosJeesus

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

    • AamenkiitosJeesus

      "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

    • AamenkiitosJeesus

      Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.

    • AamenkiitosJeesus

      ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta."

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!


    • Anonyymi

      "Sinä olet minun suojani, sinä varjelet minut hädästä, sinä ympäröitset minut pelastuksen riemulla."

    • Anonyymi

      Evankeljumi on uskovaiselle ilosanoma yhtä lailla kuin mafian tekemä tarjous josta ei voi kieltäytyä.

    • Anonyymi

      Evankeliumi on Ilosanoma, ei Tuomionsanoma.

    • Anonyymi

      Oottako miettinny miksei hokkuspokkusjumala hoida ihan itse tuota tiedotuspuolta asiallisesti ja nykyaikaisesti twitterillä jne. Aika kohtuutonta jättää homma teille toistaitoisille ja vielä vanhan väärennetyn aineiston varassa.

    • Anonyymi

      Kunnia Jumalalle!

      • Anonyymi

        Mille niistä tuhansista vaihtoehdoista???


    • Anonyymi

      Ilo kertoa sanoma.

    • Anonyymi

      Aamen

    • Anonyymi

      Aamen

    • Anonyymi

      Niin on!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe