Hirveä hätä enkä pääse helpottamaan

Help

Elikkäs aloitan huomenna työn jätski kiskalla mutta mietin että pääseekö siellä vessaan. Olen siellä kuitenkin monta tuntia ja minulla on yliaktiivinen rakko.

N17

6

487

Vastaukset

• Oon kans joskus ollut jätski kiskal. Silloin ainakin sai laittaa lapun luukulle ja lähtee vessaan. Asikkaita ei saa toki jättää. Joten sun pitkää kattoo hyvä hetki ja laittaa lappu palaan pian.

Muistan kyllä sen ajan niin ainakin itsellä se oli välillä aika moista pidättelyä kun tuli juotua jotain ja sit ei oikein kehannu lähtee pois, mutta lopulta oli vaan pakko. Joskus saatto olla päiviä, et en käyny kertaakaan vessas koko päivänä. Kyl se meni pidättelemällä.

• Varaa esim. ämpäri. Laita luukku hetkeksi kiinni ettet herätä huomiota. Käyt tyhjäämässä ämpäri kioskin takana.
    Tai selvitä se lähin vc.

• Jossain palstalla oli juttu siitä, ettei pomo ollut tullut tauottamaan ja myyjä oli työpäivän päätteeks pyöräillyt lähimpään yleiseen vessaan, mutta parkkipaikalla pyörää lukitessa oli alkanut jo pissata. 16-v ei ollut uskaltanut lähteä minnekään kesken työpäivän.

• Mun mies joutui ulkomailla putkaan syyttömänä eikä kehdannut käydä kaikkien nähden putkan pytyllä ja kun kävin hakemassa sen seuraavana aamuna, meinasi matkalla hotellille tulla jo pissat ja pökäle. En tajua miten se pystyi pidättämään niin kauan.

• Monta vuotta sitten oltiin kuvaamassa indie-filmiä, ja ohjaaja oli todella huonolla tuulella, koska sillä oli kova kakkahätä eikä ulkona ollut mitään paikkaa mihin päästellä. Lopulta kuvaukset päättyi, kun siltä pääsi kakka housuun. Vieläkin mietin miltä siitä mahtoi tuntua, kun sen kakka tuli.

• Silliinkerr kirjoitti:

Monta vuotta sitten oltiin kuvaamassa indie-filmiä, ja ohjaaja oli todella huonolla tuulella, koska sillä oli kova kakkahätä eikä ulkona ollut mitään paikkaa mihin päästellä. Lopulta kuvaukset päättyi, kun siltä pääsi kakka housuun. Vieläkin mietin miltä siitä mahtoi tuntua, kun sen kakka tuli.

Minkä ikäinen se oli? Miltä se näytti, kun se kakkas? Kertoiko se, että siltä tuli housuun?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.