Elikkäs aloitan huomenna työn jätski kiskalla mutta mietin että pääseekö siellä vessaan. Olen siellä kuitenkin monta tuntia ja minulla on yliaktiivinen rakko.
N17
Hirveä hätä enkä pääse helpottamaan
14
1087
Vastaukset
- myösollut
Oon kans joskus ollut jätski kiskal. Silloin ainakin sai laittaa lapun luukulle ja lähtee vessaan. Asikkaita ei saa toki jättää. Joten sun pitkää kattoo hyvä hetki ja laittaa lappu palaan pian.
Muistan kyllä sen ajan niin ainakin itsellä se oli välillä aika moista pidättelyä kun tuli juotua jotain ja sit ei oikein kehannu lähtee pois, mutta lopulta oli vaan pakko. Joskus saatto olla päiviä, et en käyny kertaakaan vessas koko päivänä. Kyl se meni pidättelemällä. - Glad-Sommare
Varaa esim. ämpäri. Laita luukku hetkeksi kiinni ettet herätä huomiota. Käyt tyhjäämässä ämpäri kioskin takana.
Tai selvitä se lähin vc. - Näinluiinn
Jossain palstalla oli juttu siitä, ettei pomo ollut tullut tauottamaan ja myyjä oli työpäivän päätteeks pyöräillyt lähimpään yleiseen vessaan, mutta parkkipaikalla pyörää lukitessa oli alkanut jo pissata. 16-v ei ollut uskaltanut lähteä minnekään kesken työpäivän.
- Pitkäodotus
Mun mies joutui ulkomailla putkaan syyttömänä eikä kehdannut käydä kaikkien nähden putkan pytyllä ja kun kävin hakemassa sen seuraavana aamuna, meinasi matkalla hotellille tulla jo pissat ja pökäle. En tajua miten se pystyi pidättämään niin kauan.
- Silliinkerr
Monta vuotta sitten oltiin kuvaamassa indie-filmiä, ja ohjaaja oli todella huonolla tuulella, koska sillä oli kova kakkahätä eikä ulkona ollut mitään paikkaa mihin päästellä. Lopulta kuvaukset päättyi, kun siltä pääsi kakka housuun. Vieläkin mietin miltä siitä mahtoi tuntua, kun sen kakka tuli.
- Mietteliäzz
Silliinkerr kirjoitti:
Monta vuotta sitten oltiin kuvaamassa indie-filmiä, ja ohjaaja oli todella huonolla tuulella, koska sillä oli kova kakkahätä eikä ulkona ollut mitään paikkaa mihin päästellä. Lopulta kuvaukset päättyi, kun siltä pääsi kakka housuun. Vieläkin mietin miltä siitä mahtoi tuntua, kun sen kakka tuli.
Minkä ikäinen se oli? Miltä se näytti, kun se kakkas? Kertoiko se, että siltä tuli housuun?
- Anonyymi
Silliinkerr kirjoitti:
Mä itse asiassa olin kerran kuvaamassa yhtä ohjelmaa ulkona, ja nuori miesnäyttelijä ei ollut ehtinyt käydä vessassa ennen paikalle tuloa ja oli niin kovassa pissahädässä, että antoi koko ajan aikarajoja sille, kuinka kauan pystyy enää olemaan paikalla. Lopulta se vaan totesi, että nyt ei pysty enää, ja päästi pitkän pissan punttiin ja oli vaan, että ai vittu, nyt helpottaa. Sillä oli mustat puvunhousut, joista sitä ei kunnolla nähnyt, mutta toisesta lahkeesta virtasi kunnolla maahan. Olikin hyvin kiusallista, kun itselle iski myös erittäin kova tarve päästä vessaan sillä hetkellä ja olisi pitänyt päästä istumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä itse asiassa olin kerran kuvaamassa yhtä ohjelmaa ulkona, ja nuori miesnäyttelijä ei ollut ehtinyt käydä vessassa ennen paikalle tuloa ja oli niin kovassa pissahädässä, että antoi koko ajan aikarajoja sille, kuinka kauan pystyy enää olemaan paikalla. Lopulta se vaan totesi, että nyt ei pysty enää, ja päästi pitkän pissan punttiin ja oli vaan, että ai vittu, nyt helpottaa. Sillä oli mustat puvunhousut, joista sitä ei kunnolla nähnyt, mutta toisesta lahkeesta virtasi kunnolla maahan. Olikin hyvin kiusallista, kun itselle iski myös erittäin kova tarve päästä vessaan sillä hetkellä ja olisi pitänyt päästä istumaan.
Kuka näyttelijä oli kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka näyttelijä oli kyseessä?
En uskalla kertoa nimeä julkisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä ohjelma jo julkaistu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tämä ohjelma jo julkaistu?
Vuosia sitten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuosia sitten
Mikä ohjelma oli kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ohjelma oli kyseessä?
Vuoden 2010 Big Brotherissa kilpailtiin siitä kuka jaksaa pitää kättään auton kyljessä pisimpään ja voittaja saa auton käyttöönsä. Mies (taisi olla 22-v) voitti auton, mutta silloin oli niin hirvittävänkamala pissahätä, ettei voinut pidätellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuoden 2010 Big Brotherissa kilpailtiin siitä kuka jaksaa pitää kättään auton kyljessä pisimpään ja voittaja saa auton käyttöönsä. Mies (taisi olla 22-v) voitti auton, mutta silloin oli niin hirvittävänkamala pissahätä, ettei voinut pidätellä.
Tossa BB:ssä jollakin kaudella tai jopa kausilla muutamilla pääsi jopa housut kastumaan kun olivat ulkona eivätkä päässeet sisälle vessaaan. Kunnes sitten myöhemmillä kausilla tuli ulos jonkailainen vessa.
- Anonyymi
Nykyisin laitan mustat farkut tilanteisiin, joissa pissalle pääsy on hankalaa. Vaikka ei se kokonaan ongelmaa ratkaise. Olen kuitenkin joutunut huomaamaan, kuinka selvästi vaaleisiin farkkuihin päässyt pissa ainakin aluksi näkyy. Mutta harvoin ihmiset ovat niinhinkään kiinnittäneet huomiota ainakaan niin, että näyttäisivät sen.
- Anonyymi
Voit jättää lukuun eteen kävellä lähimpään vessaan tai jos vessaa ei ole mene kiskan taakse ja pissi jos siellä on ihmisiä mene lähimpään paikkaan jossa on paljon pusikoita tai puita pissi sinne
- Anonyymi
Mullakin on sellainen työ josta ei voi mitenkään lähtee vessaan vaik olis kuinka kauhee hätä jos on asiakkaita. Joutuu välillä pidätteleen. Kerran yks asiakas tais huomata et mulla oli kauhee pissahätä. Se sillain naurahti äännettömäsäti. Senjälkeen vaan oli pakko sanoo seuraavalle asikkaalle, että ihan pieni hetki palaan kohta. Äkkiä vessaan ja takas.
- Anonyymi
Pitää katsoo sopiva hetki kun ei ole asikaaita niin sit voi lähtee. Asiakkaita ei saa jättää siihen. Ite työskentelen bubis tarjoilijana ja siellä joutuu oleen välillä ihan yksin. Vain viikonloppuisin ruuhkaikaan saa parin.
Viikolla taas on senverran hiljaista , että kyllä siitä joku väli tulee et ehtii vessaan ja kyllä ne asiakkaat odottaa sen aikaa.
Ite en polta, mutta muut kolleegatkin ravaa tupakalilla vaikka ne on yksin ja kyllä ne asiakkaat vartoo sen aikaa.
Itellä kyl joskus ollu kova pissähätä ja on joutunut vähän pidätteleenkin kun joskus vaan tulee sellainen suma tai rypäs asiakkaita eikä vaan mitenkään voi lähtee vessaan kesken kaiken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982