Hirveä hätä enkä pääse helpottamaan

Help

Elikkäs aloitan huomenna työn jätski kiskalla mutta mietin että pääseekö siellä vessaan. Olen siellä kuitenkin monta tuntia ja minulla on yliaktiivinen rakko.



N17

14

1021

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myösollut

      Oon kans joskus ollut jätski kiskal. Silloin ainakin sai laittaa lapun luukulle ja lähtee vessaan. Asikkaita ei saa toki jättää. Joten sun pitkää kattoo hyvä hetki ja laittaa lappu palaan pian.

      Muistan kyllä sen ajan niin ainakin itsellä se oli välillä aika moista pidättelyä kun tuli juotua jotain ja sit ei oikein kehannu lähtee pois, mutta lopulta oli vaan pakko. Joskus saatto olla päiviä, et en käyny kertaakaan vessas koko päivänä. Kyl se meni pidättelemällä.

    • Glad-Sommare

      Varaa esim. ämpäri. Laita luukku hetkeksi kiinni ettet herätä huomiota. Käyt tyhjäämässä ämpäri kioskin takana.
      Tai selvitä se lähin vc.

    • Näinluiinn

      Jossain palstalla oli juttu siitä, ettei pomo ollut tullut tauottamaan ja myyjä oli työpäivän päätteeks pyöräillyt lähimpään yleiseen vessaan, mutta parkkipaikalla pyörää lukitessa oli alkanut jo pissata. 16-v ei ollut uskaltanut lähteä minnekään kesken työpäivän.

    • Pitkäodotus

      Mun mies joutui ulkomailla putkaan syyttömänä eikä kehdannut käydä kaikkien nähden putkan pytyllä ja kun kävin hakemassa sen seuraavana aamuna, meinasi matkalla hotellille tulla jo pissat ja pökäle. En tajua miten se pystyi pidättämään niin kauan.

      • Silliinkerr

        Monta vuotta sitten oltiin kuvaamassa indie-filmiä, ja ohjaaja oli todella huonolla tuulella, koska sillä oli kova kakkahätä eikä ulkona ollut mitään paikkaa mihin päästellä. Lopulta kuvaukset päättyi, kun siltä pääsi kakka housuun. Vieläkin mietin miltä siitä mahtoi tuntua, kun sen kakka tuli.


      • Mietteliäzz
        Silliinkerr kirjoitti:

        Monta vuotta sitten oltiin kuvaamassa indie-filmiä, ja ohjaaja oli todella huonolla tuulella, koska sillä oli kova kakkahätä eikä ulkona ollut mitään paikkaa mihin päästellä. Lopulta kuvaukset päättyi, kun siltä pääsi kakka housuun. Vieläkin mietin miltä siitä mahtoi tuntua, kun sen kakka tuli.

        Minkä ikäinen se oli? Miltä se näytti, kun se kakkas? Kertoiko se, että siltä tuli housuun?


      • Anonyymi
        Silliinkerr kirjoitti:

        Monta vuotta sitten oltiin kuvaamassa indie-filmiä, ja ohjaaja oli todella huonolla tuulella, koska sillä oli kova kakkahätä eikä ulkona ollut mitään paikkaa mihin päästellä. Lopulta kuvaukset päättyi, kun siltä pääsi kakka housuun. Vieläkin mietin miltä siitä mahtoi tuntua, kun sen kakka tuli.

        Mä itse asiassa olin kerran kuvaamassa yhtä ohjelmaa ulkona, ja nuori miesnäyttelijä ei ollut ehtinyt käydä vessassa ennen paikalle tuloa ja oli niin kovassa pissahädässä, että antoi koko ajan aikarajoja sille, kuinka kauan pystyy enää olemaan paikalla. Lopulta se vaan totesi, että nyt ei pysty enää, ja päästi pitkän pissan punttiin ja oli vaan, että ai vittu, nyt helpottaa. Sillä oli mustat puvunhousut, joista sitä ei kunnolla nähnyt, mutta toisesta lahkeesta virtasi kunnolla maahan. Olikin hyvin kiusallista, kun itselle iski myös erittäin kova tarve päästä vessaan sillä hetkellä ja olisi pitänyt päästä istumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä itse asiassa olin kerran kuvaamassa yhtä ohjelmaa ulkona, ja nuori miesnäyttelijä ei ollut ehtinyt käydä vessassa ennen paikalle tuloa ja oli niin kovassa pissahädässä, että antoi koko ajan aikarajoja sille, kuinka kauan pystyy enää olemaan paikalla. Lopulta se vaan totesi, että nyt ei pysty enää, ja päästi pitkän pissan punttiin ja oli vaan, että ai vittu, nyt helpottaa. Sillä oli mustat puvunhousut, joista sitä ei kunnolla nähnyt, mutta toisesta lahkeesta virtasi kunnolla maahan. Olikin hyvin kiusallista, kun itselle iski myös erittäin kova tarve päästä vessaan sillä hetkellä ja olisi pitänyt päästä istumaan.

        Kuka näyttelijä oli kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka näyttelijä oli kyseessä?

        En uskalla kertoa nimeä julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä itse asiassa olin kerran kuvaamassa yhtä ohjelmaa ulkona, ja nuori miesnäyttelijä ei ollut ehtinyt käydä vessassa ennen paikalle tuloa ja oli niin kovassa pissahädässä, että antoi koko ajan aikarajoja sille, kuinka kauan pystyy enää olemaan paikalla. Lopulta se vaan totesi, että nyt ei pysty enää, ja päästi pitkän pissan punttiin ja oli vaan, että ai vittu, nyt helpottaa. Sillä oli mustat puvunhousut, joista sitä ei kunnolla nähnyt, mutta toisesta lahkeesta virtasi kunnolla maahan. Olikin hyvin kiusallista, kun itselle iski myös erittäin kova tarve päästä vessaan sillä hetkellä ja olisi pitänyt päästä istumaan.

        Onko tämä ohjelma jo julkaistu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä ohjelma jo julkaistu?

        Vuosia sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuosia sitten

        Mikä ohjelma oli kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ohjelma oli kyseessä?

        Vuoden 2010 Big Brotherissa kilpailtiin siitä kuka jaksaa pitää kättään auton kyljessä pisimpään ja voittaja saa auton käyttöönsä. Mies (taisi olla 22-v) voitti auton, mutta silloin oli niin hirvittävänkamala pissahätä, ettei voinut pidätellä.


    • Anonyymi

      Nykyisin laitan mustat farkut tilanteisiin, joissa pissalle pääsy on hankalaa. Vaikka ei se kokonaan ongelmaa ratkaise. Olen kuitenkin joutunut huomaamaan, kuinka selvästi vaaleisiin farkkuihin päässyt pissa ainakin aluksi näkyy. Mutta harvoin ihmiset ovat niinhinkään kiinnittäneet huomiota ainakaan niin, että näyttäisivät sen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      32
      6421
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      311
      3950
    3. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      59
      3621
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      37
      3196
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      171
      2522
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2096
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      126
      1990
    8. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      45
      1781
    9. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1660
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1629
    Aihe