Uskovilla LOISTAVA tulevaisuus!

AamenkiitosJeesus

Sen takaajana on itse elävä, kaikkivaltias Jumala!

144

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä me tiedämme, että vaikka tämä meidän maallinen majamme hajotetaankin maahan, meillä on asumus Jumalalta, iankaikkinen maja taivaissa, joka ei ole käsin tehty."
      2Kor 5:1

    • Takaajaan.ei.luoteta

      Meneppä tahtoon pankista laina noin heppoisilla takuilla, niin ne nauraa sulle. 🤣

      • Asioitaseuraillut

        Pankin laina hoidetaan maallisin metodein, iankaikkisen elämän asiat hengellisesti. Eli ovat aivan eri asioita. ☺️
        Luulisi sinun sen verran ymmärtävän, kun olet jo niin kauan palstalla viipynyt. Mutta käsitän kyllä, että hengelliset asiat ovat jumalattomilta salattuja ja käsittämättömiä. 😆


      • Ei.aikomustakaan.häipyä
        Asioitaseuraillut kirjoitti:

        Pankin laina hoidetaan maallisin metodein, iankaikkisen elämän asiat hengellisesti. Eli ovat aivan eri asioita. ☺️
        Luulisi sinun sen verran ymmärtävän, kun olet jo niin kauan palstalla viipynyt. Mutta käsitän kyllä, että hengelliset asiat ovat jumalattomilta salattuja ja käsittämättömiä. 😆

        Mitä se sulle kuuluu kuinka kauan olen palstalla ollut, kun siitä joka kommentissasi nalkutat. Kauemminhan täällä itse olet "viisauksiasi" palstalle suoltanut. Tiedoksi vaan, että minua et palstalta savusta. 🤣


      • Asioitaseuraillut
        Ei.aikomustakaan.häipyä kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu kuinka kauan olen palstalla ollut, kun siitä joka kommentissasi nalkutat. Kauemminhan täällä itse olet "viisauksiasi" palstalle suoltanut. Tiedoksi vaan, että minua et palstalta savusta. 🤣

        Ei kannata hermostua, jos sanon niinkuin asia on. Vainoharhaiseksi ei kannata ruveta kuitenkaan. Relax!


      • Mäkinoonihanpehmee
        Ei.aikomustakaan.häipyä kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu kuinka kauan olen palstalla ollut, kun siitä joka kommentissasi nalkutat. Kauemminhan täällä itse olet "viisauksiasi" palstalle suoltanut. Tiedoksi vaan, että minua et palstalta savusta. 🤣

        Joo en mä ainakaan sua savusta.Toivon vaan rutosti että sustakin tulee vielä uskovainen joo viivyttele vaan palstalla kauan kyllä sä siitä vielä pehmiät


      • Asioitaseuraillut kirjoitti:

        Pankin laina hoidetaan maallisin metodein, iankaikkisen elämän asiat hengellisesti. Eli ovat aivan eri asioita. ☺️
        Luulisi sinun sen verran ymmärtävän, kun olet jo niin kauan palstalla viipynyt. Mutta käsitän kyllä, että hengelliset asiat ovat jumalattomilta salattuja ja käsittämättömiä. 😆

        >Mutta käsitän kyllä, että hengelliset asiat ovat jumalattomilta salattuja ja käsittämättömiä. 😆

        Ts. niistä meille jumalattomille meuhkaaminen on täysin hyödytöntä. Sen sijaan saarnatessanne toisillenne saatte paljon positiivista vastakaikua ja voitte estää ihmisiä luopumasta uskostaan.


      • Ihmisen uskon tulo ei ihmisen aikaan saanos se kokonaan Jumalan armoa ihmistä kohtaa,jotka sen hylkäävät heille on vain ijankaikinen ero Jeesusksen hyvyydestä.


      • Pankki lainen on maalista joka on katoavaista,taivaalinen on pysyvää on han siinä ero kuin yöllä ja pävällä.


      • Saanenhuomauttaa
        leppä15 kirjoitti:

        Pankki lainen on maalista joka on katoavaista,taivaalinen on pysyvää on han siinä ero kuin yöllä ja pävällä.

        "Pankki lainen on maalista joka on katoavaista,"
        Mielipiteesi ovat yleensä hyvin jyrkkiä, mutta tuohon oikeinkirjoitukseen kannattaisi ehkä kiinnittää huomiota.


      • Saanenhuomauttaa kirjoitti:

        "Pankki lainen on maalista joka on katoavaista,"
        Mielipiteesi ovat yleensä hyvin jyrkkiä, mutta tuohon oikeinkirjoitukseen kannattaisi ehkä kiinnittää huomiota.

        Oikein kirjoitus on sitä mitä on,sillä menen eteen päin jo tässä elämän tilanteessa jo.
        Sen vuoksi kirjoittelenkin että pysyn jonkin verra ajantasalla. Koulu ajoita on kulunu jo yli viisikymmentä vuotta,eipä kirjoitusvirhesiin paljona puututtu siihen aikaan.


      • henkisestirikas

        Juu hauskaa hauskaa..mutta henkisillä asioilla ei taida olla mitään sekopäiden pankkiirien kanssa. Ei saa työtön lainaa jne jne. Ei mitään tekemistä henkisyyden kanssa.


      • Asioitaseuraillut kirjoitti:

        Pankin laina hoidetaan maallisin metodein, iankaikkisen elämän asiat hengellisesti. Eli ovat aivan eri asioita. ☺️
        Luulisi sinun sen verran ymmärtävän, kun olet jo niin kauan palstalla viipynyt. Mutta käsitän kyllä, että hengelliset asiat ovat jumalattomilta salattuja ja käsittämättömiä. 😆

        maalisent ovat ,kotoavia,ijankainen on kataomatonta,täällä on kaikenlaista sotkua.


      • Anonyymi
        Asioitaseuraillut kirjoitti:

        Pankin laina hoidetaan maallisin metodein, iankaikkisen elämän asiat hengellisesti. Eli ovat aivan eri asioita. ☺️
        Luulisi sinun sen verran ymmärtävän, kun olet jo niin kauan palstalla viipynyt. Mutta käsitän kyllä, että hengelliset asiat ovat jumalattomilta salattuja ja käsittämättömiä. 😆

        Hengelliset asiat taphtuvat korvien välissä.


      • Anonyymi
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Mutta käsitän kyllä, että hengelliset asiat ovat jumalattomilta salattuja ja käsittämättömiä. 😆

        Ts. niistä meille jumalattomille meuhkaaminen on täysin hyödytöntä. Sen sijaan saarnatessanne toisillenne saatte paljon positiivista vastakaikua ja voitte estää ihmisiä luopumasta uskostaan.

        Ei se hyödytöntä ole, vaikka niin toivotkin. Kyllä ihmisiä edelleen tulee uskoon, eli pelastuu iankaikkiseen elämään. Kiitos Jeesukselle siitä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se hyödytöntä ole, vaikka niin toivotkin. Kyllä ihmisiä edelleen tulee uskoon, eli pelastuu iankaikkiseen elämään. Kiitos Jeesukselle siitä!

        Ja vielä useampi luopuu uskostaan, jos länsimaista puhutaan. Kiitos järjen voitolle siitä.


      • Anonyymi
        Ei.aikomustakaan.häipyä kirjoitti:

        Mitä se sulle kuuluu kuinka kauan olen palstalla ollut, kun siitä joka kommentissasi nalkutat. Kauemminhan täällä itse olet "viisauksiasi" palstalle suoltanut. Tiedoksi vaan, että minua et palstalta savusta. 🤣

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."

        Onko se "kaikkivaltias" tietoinen, että Turkki on hyökännyt Syyrian kurdialueelle?
        Sikäli mikäli on, niin eikö nyt olisi tilaisuus näyttää mihin pystyy, niin olisi edes jotain näyttöä
        kyvyistään.


    • Niin.että

      Minkälainen on elävä, kyllä se on näkyvä eloisa mitä ei voi puhua kaikkivaltiaasta jota ei kukaan ole nähdyt, kuvitella voit.
      Koittasitte puhua oikeilla sanoilla,

      • Asioitaseuraileva

        Noin puhuu materialisti, jolle hengelliset asiat ovat utopiaa.


      • Niin.että

        Utopiaa kyllä, en pysty kuvittelemaan jostain henkiolennosta, minulle tämä maailma on sitä militä se näyttää.


      • Huvitellaan.ei.kuvitella
        Niin.että kirjoitti:

        Utopiaa kyllä, en pysty kuvittelemaan jostain henkiolennosta, minulle tämä maailma on sitä militä se näyttää.

        Silloin on asiat hyvin, kun ei kuvittele olemattomia.


      • MiesStadista
        Niin.että kirjoitti:

        Utopiaa kyllä, en pysty kuvittelemaan jostain henkiolennosta, minulle tämä maailma on sitä militä se näyttää.

        Kun et ole Jeesusta elämääsi vastaanottanut, jää kaikki sinulle vieraaksi, etkä pysty uskovia ymmärtämään ollenkaan.


      • MiesStadista kirjoitti:

        Kun et ole Jeesusta elämääsi vastaanottanut, jää kaikki sinulle vieraaksi, etkä pysty uskovia ymmärtämään ollenkaan.

        Kyllä me teitä ymmärrämme, ja ymmärrämme että se voi tuntua teistä kiusalliselta, koska ymmärrämme teistä jopa asioita joita te ette itse ymmärrä.


      • Sydänkunaukion

        Elävällä on sielu ja henki.Kaikkivaltiaalla on ne molemmat.Ja on hänellä hengellinen ruumiskin.Kaikki tarvittava löytyy kaikkivaltiaalta.Hän on ihana isämme. Ikuisesti ylistetty.


      • Kiitosjeesus
        Huvitellaan.ei.kuvitella kirjoitti:

        Silloin on asiat hyvin, kun ei kuvittele olemattomia.

        Silloin on asiat hyvin kun on Jeesus suojana, auttajana, viisautensa, anteeksiantajana, pelastajana...


      • Anonyymi
        MiesStadista kirjoitti:

        Kun et ole Jeesusta elämääsi vastaanottanut, jää kaikki sinulle vieraaksi, etkä pysty uskovia ymmärtämään ollenkaan.

        "Ja paimenet palasivat kiittäen ja ylistäen Jumalaa kaikesta, minkä olivat kuulleet ja nähneet, sen mukaan kuin heille oli puhuttu."


    • Sesiitätakuumiehestä

      On sanonta, että jokin velvoite jätetään "jumalan maksun päähän" Käytännössä tarkoittaa, että asia jää hoitamatta.

    • Uskoa.saa

      Ihmetellyt miksi ihmiset tarvitsevat ajatuksiinsa jumalia, näin on ollut ammoisista ajoista asti.
      Rukoillaan palvotaan rakennetaan temppeleitä, kuitenkin tämä perustuu uskoon.
      Teologian professorit ainakin useimmat esittävät uskon uskomuksina, jeesus on heidän mielestään hyvin todennäköisesti elänyt ei kuitenkaan sellaisena kuin uskovaiset esittävät. Jeesus on ehkä ollut hyvä saarnamies joka on kerännyt kuulijoita, tarinat muuttuvat uskomuksi muuttuvat ajanmyötä toisenlaisiksi.

      • Mopo.karkasi.käsistä

        Siihen aikaan julkkikseksi pääsi aika vaatimattomilla suorituksilla.
        Tarina voisi tuntua jopa jotenkuten uskottavalta, jos siitä olisi jätetty pois se kuolleista nouseminen ja taivaaseen astuminen.


      • Toivotaanniin
        Mopo.karkasi.käsistä kirjoitti:

        Siihen aikaan julkkikseksi pääsi aika vaatimattomilla suorituksilla.
        Tarina voisi tuntua jopa jotenkuten uskottavalta, jos siitä olisi jätetty pois se kuolleista nouseminen ja taivaaseen astuminen.

        No voi voi. Kai sinulla on kuitenkin tiedossa joku hyvä mopokorjaamo, jos moposi meni rikki?


      • Tarkennus
        Toivotaanniin kirjoitti:

        No voi voi. Kai sinulla on kuitenkin tiedossa joku hyvä mopokorjaamo, jos moposi meni rikki?

        Raamatun kirjoittajilla siis mopo pääsi keulimaan:)


      • Voetokkiisa
        Tarkennus kirjoitti:

        Raamatun kirjoittajilla siis mopo pääsi keulimaan:)

        Tuollaisia kommentteja epäusko tuottaa.


      • AamenkiitosJeesus
        Voetokkiisa kirjoitti:

        Tuollaisia kommentteja epäusko tuottaa.

        Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat.


      • AamenkiitosJeesus
        Voetokkiisa kirjoitti:

        Tuollaisia kommentteja epäusko tuottaa.

        Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa.


      • AamenkiitosJeesus
        Tarkennus kirjoitti:

        Raamatun kirjoittajilla siis mopo pääsi keulimaan:)

        "Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa."


      • Anonyymi
        Mopo.karkasi.käsistä kirjoitti:

        Siihen aikaan julkkikseksi pääsi aika vaatimattomilla suorituksilla.
        Tarina voisi tuntua jopa jotenkuten uskottavalta, jos siitä olisi jätetty pois se kuolleista nouseminen ja taivaaseen astuminen.

        "Ja sanoivat suurella äänellä: Karitsa, joka tapettu on, on mahdollinen ottamaan voiman, ja rikkauden, ja viisauden, ja kunnian, ja kiitoksen, ja siunauksen."


      • Anonyymi
        Toivotaanniin kirjoitti:

        No voi voi. Kai sinulla on kuitenkin tiedossa joku hyvä mopokorjaamo, jos moposi meni rikki?

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi
        Voetokkiisa kirjoitti:

        Tuollaisia kommentteja epäusko tuottaa.

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi

        Tuostapa tuli mieleen, että pitää keittää huomenna rössypotut.


      • Anonyymi
        Mopo.karkasi.käsistä kirjoitti:

        Siihen aikaan julkkikseksi pääsi aika vaatimattomilla suorituksilla.
        Tarina voisi tuntua jopa jotenkuten uskottavalta, jos siitä olisi jätetty pois se kuolleista nouseminen ja taivaaseen astuminen.

        Niinkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö?

        Juuri niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö?

        Juuri niin!


    • Eikiitosjeesus

      Takasiko se sinulle asuntolainankin?
      Uskonnoilla on takana loistava tulevaisuus. Vetovoima pienenee kun ihmiset viisastuu, eikä usko enää ihan höpöjä, kuten neitseellistä (tirsk) sikiämistä jne.
      Teille on myyty pääsylippu taivaaseen. Harmi vain ettei sellaista paikkaa ole ei tule ja portsarikin puuttuu.

      • MiesStadista

        Sinä puhut oman epäuskosi mukaisesti. Toivoton on ateistin tulevaisuus.


      • Eikiitosjeesus
        MiesStadista kirjoitti:

        Sinä puhut oman epäuskosi mukaisesti. Toivoton on ateistin tulevaisuus.

        Ei sentään niin epätoivoinen että uskoisin muinaisia kansansatuja. Jeesus varmaan osasi muutamia Uri Geller-tyyppisiä juttuja ja saattoipa välillä uskoa jo itsekin showhunsa. Kova lähtökohta oli olla AU-lapsi tiukkakipaisten keskuudessa.
        Paree vaan hyväksyä kuolevaisuutensa ja elää elämä nyt kun se on, eikä antautua vedätettäväksi.


      • Niinpäniinpäniinpä
        MiesStadista kirjoitti:

        Sinä puhut oman epäuskosi mukaisesti. Toivoton on ateistin tulevaisuus.

        Niinpä. Näet miehen, viisaan omissa silmissään - enemmän on toivoa tyhmästä kuin hänestä.


      • AamenkiitosJeesus

        "Herra auttaa heitä ja vapahtaa heidät, vapahtaa jumalattomista ja pelastaa heidät; sillä he turvaavat häneen."


      • Anonyymi
        MiesStadista kirjoitti:

        Sinä puhut oman epäuskosi mukaisesti. Toivoton on ateistin tulevaisuus.

        ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset kaikista sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"


      • Anonyymi
        MiesStadista kirjoitti:

        Sinä puhut oman epäuskosi mukaisesti. Toivoton on ateistin tulevaisuus.

        Jokainen puhuu oman sydämensä kyllyydestä.


    • Niin uskovaiset toki temmattakoon Vaikuntha taivaisiin ja ympäri galaksia eksoplaneetoille. Niin maan päälläkin asiat muuttuvat ehkä parempaan suuntaan. Mutta mitkä asiat paranevat maan päällä kun uskovaiset temmataan paratiisin tai taivaisiin?

      Loppuvatko sodat?
      Loppuuko tekopyhyys?
      Voittaako totuus alaa ja valheet vaikenevat?

      Uskoisin että monin tavoin on silloin mahdollista realistisesti ja totuudellisesti käsitellä asioita esim. psykopatiaa yms. Voidaan puhua avoimesti eläinten jälleensyntymisestä ihmiskehoon jne.
      Voidaan miettiä barbarismin ja mielitautien yhteyksiä yms.

      Ongelmiin voidaan tarttua miettimättä mitään valheellisia käsityksiä esim. ihmisen alkuperästä. Selviää yhteys siihen kuinka oranki, simpanssi ja jopa paviaani ovat ihmisen esi-isiä.

      • Mietippäs.uudestaan

        Kädellisillä on yhteiden esi-isä, mutta esim. Simpanssi ei ole esi-isämme mutta ihmisellä ja simpanssilla on yhteiden esi-isä.


      • Anonyymi

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi

        "Nöyrät saavat syödä ja tulevat ravituiksi; ne, jotka etsivät Herraa, ylistävät häntä. Teidän sydämenne on elävä iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        Voitto saadaan vain yhden ainoan, Jeesuksen ( Jumalan Karitsan ) veren kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Nöyrät saavat syödä ja tulevat ravituiksi; ne, jotka etsivät Herraa, ylistävät häntä. Teidän sydämenne on elävä iankaikkisesti."

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."


      • Anonyymi

        "Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta."


    • Nyt.on.hyvin

      Elämme kuitenkin vielä nykyhetkessä ja Jeesus on luvannut pitää huolta.

      • Niinpäniinpäniinpä

        Niinpä! Jumala on uskollinen, eikä hylkää!


      • AamenkiitosJeesus

        "Silloin vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niinkuin aurinko. Jolla on korvat, se kuulkoon."


      • Anonyymi
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        "Silloin vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niinkuin aurinko. Jolla on korvat, se kuulkoon."

        "Ja he ovat hänen voittaneet Karitsan veren kautta, ja heidän todistuksensa sanan kautta; ja ei he henkeänsä kuolemaan asti rakastaneet."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat hänen voittaneet Karitsan veren kautta, ja heidän todistuksensa sanan kautta; ja ei he henkeänsä kuolemaan asti rakastaneet."

        Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas."


    • Jeesukseenluottava

      "Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."
      Jeremia 29:11

    • AamenkiitosJeesus

      Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo, sillä on iankaikkinen elämä.

      • Aamenaamenaamen

        Aamen!


      • Anonyymi

        Mahtavaa elää ikuisesti Jeesuksen luona!


    • AamenkiitosJeesus

      "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

      • Anonyymi

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        Minä olen erittäin kiitollinen Jeesukselle.


    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.

    • Juurikinniin

      Sitä odotellessa! 😁😀😊

      • Anonyymi

        "Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte."

        "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."


    • AamenkiitosJeesus

      Ja lihansa päivinä hän väkevällä huudolla ja kyynelillä uhrasi rukouksia ja anomuksia sille, joka voi hänet kuolemasta pelastaa; ja hänen rukouksensa kuultiin hänen jumalanpelkonsa tähden.

      • Anonyymi

        Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.


    • AamenkiitosJeesus

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

      • Anonyymi

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti."

        "Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi,"


      • Anonyymi

        Ja "jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?"


    • Epäilemättä

      LOISTAVA tulevaisuus, routarajan alapuolella pötkötellessä.

      • Etkösitätiedä

        Ihmisen ruumis tänne vain jää.


      • Eimitääntietoakenellään
        Etkösitätiedä kirjoitti:

        Ihmisen ruumis tänne vain jää.

        Tiedän siitä asiasta tasan tarkkaan saman verran, kuin sinäkin.


      • Vainiinjustjoo
        Eimitääntietoakenellään kirjoitti:

        Tiedän siitä asiasta tasan tarkkaan saman verran, kuin sinäkin.

        Vai "tiedät"...


      • 2Kor5ja1
        Eimitääntietoakenellään kirjoitti:

        Tiedän siitä asiasta tasan tarkkaan saman verran, kuin sinäkin.

        "Sillä me tiedämme, että vaikka tämä meidän maallinen majamme hajotetaankin maahan, meillä on asumus Jumalalta, iankaikkinen maja taivaissa, joka ei ole käsin tehty."
        2 Kor 5:1


      • Anonyymi

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."


      • Anonyymi
        Etkösitätiedä kirjoitti:

        Ihmisen ruumis tänne vain jää.

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        Eimitääntietoakenellään kirjoitti:

        Tiedän siitä asiasta tasan tarkkaan saman verran, kuin sinäkin.

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        2Kor5ja1 kirjoitti:

        "Sillä me tiedämme, että vaikka tämä meidän maallinen majamme hajotetaankin maahan, meillä on asumus Jumalalta, iankaikkinen maja taivaissa, joka ei ole käsin tehty."
        2 Kor 5:1

        Parempi "kämppä" odottaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        Kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä."

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi."

        "Herra on tehnyt tiettäväksi pelastustekonsa, hän on ilmaissut vanhurskautensa pakanain silmien edessä."


      • Anonyymi

        "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."


    • Eikiitosjeesus

      Loistaa se aurinko joskus risukasaankin.

    • AamenkiitosJeesus

      Varma on se sana ja kaikin puolin vastaanottamisen arvoinen, että Kristus Jeesus on tullut maailmaan syntisiä pelastamaan, joista minä olen suurin.

    • AamenkiitosJeesus

      "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä niin monta kuin Jumalan lupausta on, kaikki ne ovat hänessä "on"; sentähden tulee hänen kauttaan myös niiden "amen", Jumalalle kunniaksi meidän kauttamme.

    • AamenkiitosJeesus

      Minä sanon teille: samoin on ilo taivaassa suurempi yhdestä syntisestä, joka tekee parannuksen, kuin yhdeksästäkymmenestä yhdeksästä vanhurskaasta, jotka eivät parannusta tarvitse.

      • 123d123123f123f

        vanhurskaat on niin ei-kaivattuja taivaassa että sama on heidän alkaa synnintekijöiksi ja mennä helvettiin. jumala on epäkiitollinen.

        paras elää syntinen elämä tehden taivaan isälle haasteen saada käännettyä itsensä puoleensa. sitten viime metreillä kun on elänyt syntisen elämän niin sanoa että ok tulen sitten sinne jos alakerrassa ei ole mukavaa.


      • Nytonaika
        123d123123f123f kirjoitti:

        vanhurskaat on niin ei-kaivattuja taivaassa että sama on heidän alkaa synnintekijöiksi ja mennä helvettiin. jumala on epäkiitollinen.

        paras elää syntinen elämä tehden taivaan isälle haasteen saada käännettyä itsensä puoleensa. sitten viime metreillä kun on elänyt syntisen elämän niin sanoa että ok tulen sitten sinne jos alakerrassa ei ole mukavaa.

        ja sanoi: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi."
        Mark 1:15


    • AamenkiitosJeesus

      Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon."

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!! Ihanan suurenmoisen fantastinen määränpää!

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä sinä, Herra, olet hyvä ja anteeksiantavainen, suuri armossa kaikille, jotka sinua avuksensa huutavat."
      Psalmi 86:5

    • ettekelpaa

      Voin luvata sen. Ei se välitä muista kuin juutalaisista.

    • Eiriitävakuudet

      Noilla uskiksilla se on kaikki hyvä aina tuntemattomassa tulevaisuudessa,
      ja takuumieskin on pelkkien uskomusten varassa.

      • AamenkiitosJeesus

        Terminaattorille tiedoksi: Jumala pitää omistaan huolta tänä päivänäkin ja huomennakin ja siitäkin eteenpäin, aina ikuisuuteen asti. Jeesus on mahtava! 😁


      • Envoiauttaa
        AamenkiitosJeesus kirjoitti:

        Terminaattorille tiedoksi: Jumala pitää omistaan huolta tänä päivänäkin ja huomennakin ja siitäkin eteenpäin, aina ikuisuuteen asti. Jeesus on mahtava! 😁

        Mitähän höperehtinee???


      • Anonyymi

        Ateismi on toivottomuuden uskonto.


    • AamenkiitosJeesus

      "Niin ei myöskään teidän taivaallisen Isänne tahto ole, että yksikään näistä pienistä joutuisi kadotukseen."
      Matt 18:14

    • AamenkiitosJeesus

      Kiitos Jeesus, että tulit pelastamaan meidät!

    • AamenkiitosJeesus

      "Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat."
      Jesaja 35:10

    • Kappasvuan

      Tiedä siitä elävyydestä kun viimeisin elonmerkki jumalasta on yksi epävarma naimareissu 2000 vuoden takaa.
      Sitä paitsi noin niin kuin kaikkivaltiaan valtuuksilla se hoitaa hommaansa hemmetin huonosti. Joutaa Trumpin ja Putinin kanssa yhtä kyytiä viralta.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

      • joosepinpoeka

        Jeesustarina on erään juutalaispapin kirjoitttama, ei voinut julkaista omalla nimellään ,koska olisi joutunut kivitettäväksi papiston arvostelusta.


    • Eikiitosjeesus

      Surkea luomus se teitin jumala. Ei kannata veikata sen puolesta millään kertoimilla.
      Teillä on edessäkin elämätön elämä.

      • AamenkiitosJeesus

        Jeesus vie omansa Taivaan kirkkauteen ja ikuiseen onneen!


    • AamenkiitosJeesus

      "Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi."

    • AamenkiitosJeesus

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

    • AamenkiitosJeesus

      "Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen."

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt."

    • AamenkiitosJeesus

      "Katsokaa, ettette torju luotanne häntä, joka puhuu; sillä jos nuo, jotka torjuivat luotaan hänet, joka ilmoitti Jumalan tahdon maan päällä, eivät voineet päästä pakoon, niin paljoa vähemmän me, jos käännymme pois hänestä, joka ilmoittaa sen taivaista."

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -"

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta vanhurskasten pelastus tulee Herralta, hän on heidän linnansa ahdingon aikana."

    • AamenkiitosJeesus

      Ole minulle kallio, jolla saan asua ja jonne aina saan mennä, sinä, joka olet säätänyt minulle pelastuksen. Sillä sinä olet minun kallioni ja linnani."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan."

    • AamenkiitosJeesus

      "Hänestä kaikki profeetat todistavat, että jokainen, joka uskoo häneen, saa synnit anteeksi hänen nimensä kautta."

    • UskoTaiElä

      Vai että elävä. Kovasti teidän sitä pitää toisillenne vakuutella että käsitys säilyisi edes pienessä piirissä. Otuksesta kun ei ole pienintäkään elon merkkiä. Jetikin on sentään nähty.
      Sitä hyvin epävarmaa naimareissua yli 2000v sitten ei muuten kelpuuteta todisteeksi.

      • Anonyymi

        Lienee ollut Marian keksimä hätävalhe, koko juttu.


    • AamenkiitosJeesus

      "Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt!"

    • AamenkiitosJeesus

      "Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen."

    • Anonyymi

      Miten sen nyt ottaa. "Maasta olet sinä tullut, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman."

    • Anonyymi

      Uskovaisilla on loistava tulevaisuus takanaan. Onneksi nykyihminen ei ole niin helposti höynäytettävissä.

      • Anonyymi

        Siksi kannattaa laulaa tätä helluntailaisten laulua:

        Golgatan veressä Jeesuksen voima on

        Golgatan veressä voima on,
        Voima niin siunattu verraton.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Golgatan veressä voima on,
        Voima niin siunattu verraton.

        2.
        Veri voi puhdistaa syntisen,
        Veri voi uudistaa jokaisen.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Veri voi puhdistaa syntisen,
        Veri voi uudistaa jokaisen.

        3.
        Väsyneet kulkijat tulla saa,
        Sairaat ja heikot hän parantaa.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Väsyneet kulkijat tulla saa,
        Sairaat ja heikot hän parantaa.

        4.
        Karitsan häihin jo kutsu soi,
        Karitsan häät kohta alkaa voi.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Karitsan häihin jo kutsu soi,
        Karitsan häät kohta alkaa voi.

        Hengellinen laulukirja nro 187
        Tekijä tuntematon
        Paavo Virtanen 1967


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kannattaa laulaa tätä helluntailaisten laulua:

        Golgatan veressä Jeesuksen voima on

        Golgatan veressä voima on,
        Voima niin siunattu verraton.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Golgatan veressä voima on,
        Voima niin siunattu verraton.

        2.
        Veri voi puhdistaa syntisen,
        Veri voi uudistaa jokaisen.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Veri voi puhdistaa syntisen,
        Veri voi uudistaa jokaisen.

        3.
        Väsyneet kulkijat tulla saa,
        Sairaat ja heikot hän parantaa.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Väsyneet kulkijat tulla saa,
        Sairaat ja heikot hän parantaa.

        4.
        Karitsan häihin jo kutsu soi,
        Karitsan häät kohta alkaa voi.
        Pyhässä veressä Jeesuksen
        Voima on suuri ja ihmeellinen.
        Karitsan häihin jo kutsu soi,
        Karitsan häät kohta alkaa voi.

        Hengellinen laulukirja nro 187
        Tekijä tuntematon
        Paavo Virtanen 1967

        Kiitos! Hyvät sanat! Laitatko vielä nuotit, kiitos!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! Hyvät sanat! Laitatko vielä nuotit, kiitos!

        Iitin Tiltun nuotti sopii tuohon biisiin.


    • Anonyymi

      Noin heppoiset vakuudet ei valitettavasti riitä, että se siitä.

    • Anonyymi

      Iankaikkinen pysyvä vakuus on Jumalan sana joka on Raamatun alkutekstissä.

      Jeesus Sanoo:

      Matteus 24:35. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.

      Joh. 12:47. Jos joku kuulee minun sanani eikä noudata niitä, en minä häntä tuomitse, sillä minä en ole tullut tuomitsemaan maailmaa vaan pelastamaan maailman.
      48. Joka halveksii minua eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä.

      Joh.5:24. Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä. Hän ei joudu tuomittavaksi, vaan hän on siirtynyt kuolemasta elämään.

      Joh. 8:51. Totisesti, totisesti minä sanon teille: jos joku pitää minun sanani, hän ei ikinä näe kuolemaa."

    • Anonyymi

      Siitä valtavan suuri kiitos Jeesukselle Kristukselle!

    • Anonyymi

      Montako plussa pistettä tuosta tuli seuranta kirjaasi taivaassa?

    • Anonyymi

      Ihan ilimielävä Jumala.

    • Anonyymi

      Tulevaisuus uskovaisilla kuin myös normaali ihmisillä on routarajan alapuolella.

    • Anonyymi

      Edes jeesuksen fyysisestä olemassaolosta, jumalasta puhumattakaan ei ole minkäänlaisia todisteita.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe