Haluaisin apua kuinka tehdä javascript ohjelma, jolla voisi piirtää erikorkuisia sisäkkäisiä sylintereitä 3d:nä ?
Kuinka ohjelmoida piirtää sisäkkäisiä sylintereit:
9
400
Vastaukset
Hei! Oletko tutustunut THREE.js kirjastoon? Olisiko tämmönen mitä: https://jsfiddle.net/Lfc01ags/41/
Siihen voi tietysti kokeilla erilaisia materiaaleja ja tuo pyöriminen oli nyt vaan malliks (jos toisi 3d:yttä näkyvämmäksi).
minkkilaukku kirjoitti:
Siihen voi tietysti kokeilla erilaisia materiaaleja ja tuo pyöriminen oli nyt vaan malliks (jos toisi 3d:yttä näkyvämmäksi).
Niin siis, linkki unohtu: https://jsfiddle.net/Lfc01ags/43/
- hannun100
Kiitos minkkilaukku vastauksesta. Sylinterit - ohjelma toimi hienosti. Sitten siihen olisi vielä sellainen juttu, että piirrettävien sylintereiden on oltava toinen toistaan korkeampia. Ohjelma ei piirrä lainkaan sellaista sylinteriä, joka on edellistä matalampi. Olisin todella kiitollinen, jos tähän löytyisi ratkaisu. Eli ohjelma piirtäisi myös sellaisen sylinterin, joka olisi edellistä matalampi. Kiitos. hannu.
- hannun100
Kiitos Turbo-Urpo1 tosi paljon Sulle ohjelmointiavusta. Hannu.
- Turbo-Urpo1
Tämän sivun ( https://robau.wordpress.com/2012/10/23/svg-jquery-tube-and-cylinder-bar-graph/ ) esimerkkiä noudatellen tein tämän animaation https://i.imgur.com/LiP9L6z.gif
Tällä sivulla ( https://www.onlinecharttool.com/ ) luultavasti onnistuu nuo diagrammit ja kaaviot josta tuokin esimerkki saattaa olla lähtöisin, saman jquery.svg.js ja jquery-1.8.2.min.js tiedoston soveltamista kuitenkin.- Turbo-Urpo1
Tässä vielä kuva siitä kuinka monivaiheinen tuon sylinterin piirtäminen on ( https://i.imgur.com/HbJal1b.jpg ). Missä lienee tuon jquery.svg.js kirjaston käyttöohjeet, joka tapauksessa menee tähtitieteen puolelle.
- Turbo-Urpo1
Tällä sivulla ( http://www.audenaerde.org/svgcylinder/ ) kun painat Strl U, niin näet lähdekoodin sylinterin tekoon.
- Turbo-Urpo1
Menin ja sähläsin tuon kuvan kanssa, niin että poistin väärän. Otin ensin kuvakaappauksen niin että mukana kuvassa oli kirjanmerkkipalkki, otin uuden kuvakaappauksen ja pistin jakoon, nyt piti poistaa se kuva jaosta jossa oli kirjanmerkkipalkki, mutta poistinkin sen uusiman. Mutta tässä tämä nyt kuitenkin on: https://i.imgur.com/DAwDqbj.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532