Meillä käytiin myymälät läpi, ja kaikista hyönteismyrkky loppu.
Ostimme uunin ja grillin puhdistus vaahtoa joka toimi välittömästi, puolet halvempaa ja tiukkaa tavaraa. 3 pesää hävitetty, sumuta pesän päälle tarpeeksi kaukaata, syövyttää kaiken 24h sisällä.
Ampiaisia riesaksi, karkote joka toimii.
4
493
Vastaukset
Joo molempia kokeneena voin hyvin ajatella että se toimii. Siis kokemus on uunista ja sen puhditusaineesta. Varmaan täytyy toimia. Jättääähän se uuniinkin pitkäksi aikaa vaahtokerroksen.
Miten tulit tuon hoksanneeks, uuni kun on tuttu ja sen pesuaine myös. Hyvä idea.- Pimppari
Mikä grillin puhdistus aine on kyseessä
T. Pimppari - KylmäKevät
Niin miten karkoittaa vadelmien ja karhunvatukoiden kimpussa viihtyvät enemmän ja vähemmän kiukkuiset ampiaiset? Niiden pesäpaikasta ei ole tietoa, siirtyneet nyt vaapukoiden kypsyttyä kypsiä marjoja maistelemaan. Toissakesänä pistoksia saatuani keräilin vattuja ja karhunvattujen jämiä suojavaatteisiin puettuna. Oli myös kalja-ansa lähistöllä, aika turhaan.
Oli hikistä puuhaa se marjojen keräily toissa kesänä. Oletteko kokeillut ultraäänilaitetta tai muita ampparikarkoittimia, mitkä eivät pilaa marjoja? - hullunaperennoihin
Onko kokemuksia ampiaisten karkottamiseen tehdystä valepesästä- virkattu pallero tai kahvinsuodatinpussista ja paperisilpusta kyhätty pussukka, joka kiinnitettynä vaikka kattoon. Uusimpana oli vinkki vedellä täytetystä kirkkaasta muovipussista. Tästä konstista on oma testi menossa. Aamulla oli kuistilla muutama ampiainen ja väsäsin vesipussin. Nyt ei ampiaisia ole näkynyt. Toimiko kikka, vai muuttuiko valon suunta niin, että paikka jäi varjompaan. Jossain neuvottiin tappamaan ensimmäinen näkemänsä ampiainen-- idea perustui siihen, että ampiaisyhdyskunnasta lähtee ensin tiedustelija ja jos se ei palaa ei samaan suuntaan kannata ampiaisparven suunnata suunnata....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511