Hei kaikki! Olen varmaan jo aika epätoivoinen kun kirjoitan tänne, mutta...
Seuraavanlaisesta tapauksesta siis kyse:
Olen ollut tosi ihastunut työkaverimieheen jo pidemmän aikaa. Tunne on vaikuttanut molemminpuoliselta. On ollut pidempi väli ettei olla oltu samassa tiimissä, mutta nyt olemme taas.
Minua jännittää aivan valtavasti miehen seurassa, menen niin lukkoon etten muista jälkeenpäin keskusteluista varmaan puoliakaan. Mies taas on ollut aina ihana ja hymyilee minulle. Itse jäädyn pahasti.
Nyt viikolla oli tilanne, jossa minun oli pakko mennä hoitamaan työasiaa suoraan kyseisen miehen kanssa ja se tuntui lähes mahdottomalta tehtävältä. Sain jotenkuten itseni kerättyä ja menin tilannetta selvittämään. Siellä olikin myös muita ihmisiä paikalla ja se sai minut jännittämään vielä enemmän. Siinä taisi lopulta käydä niin, että olin liiankin kylmän asiallinen! Mies vaikutti vähän hämmentyneeltä.
Sen jälkeen mies ei ole huomioinut minua mitenkään ja on vaikuttanut jopa loukkaantuneelta ja välttellyt? :-(
Olen ihan epätoivoinen! Mietin jo, laitanko miehelle viestiä, mutta mitä sanoisin? Anteeksi kun olin asiallinen?? Ei olla koskaan puhuttu tunteista välillämme tmv.
Salaa ajattelen myös, että en ole tainnut pelkästään kuvitella lämpimiä fiiliksiä miehen puolelta, kun hän näin voimakkaasti reagoi...
Mutta voi itku. :-( Mahtaako tilanne rauhoittua ajan kanssa? Kolhaisinko miehen egoa tai jotain?
Olin tyly ihastukselle?
Salaarakastunut
1
170
Vastaukset
Funtsit niinku perusteellisesti mokaa stikkaamal viestipahottelul?
Factahomma = Duuniasiat duuniasioit o & asiallisest hoidetaan ne.
Ei tyylin -Hei kultamuru mussukka, älä pahastu nyt sua ku ohjeistan, mennään munkkikahveil jälkeen tämän, sä munkit valita saat.
Factahomma I = Kundi samas duunis o mielestäs hymy ihana hänel o mörkkinä ny
Factahomma II = muitaki murheit hänel olla saattaa ulkopuolel duunin lomautusuhka etc
Mite jatkaa = Sano iloisesti Moi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820