Mikä saa ihmisen toimimaan näin ilkeästi? Itellä ollut hauska ilta juhlimassa, jutellut joidenkin kiinnostavien miestenkin kanssa ja olo ollut vapautunut. Niin mies, johon ollut vahvoja tunteita aina änkee näköpiiriin eri naisten kanssa lähennellen. Jos hänellä itellään ei oo tunteita niin miksi kiusaa? Myös kavereitaan ja tuttujaan on stalkkaamassa. Hänellä olisi muutakin selvitettävää asioissa.
Kertokaahan hyvät ihmiset
6
315
Vastaukset
- Tosion
Se on sairas. Pysy kaukana. Säästyt monelta surulta.
Tila, jossa olitte oli luultavasti melko rajattu ja sun näköpiirissä näkyi varmaan suurin osa immeisistä jos et mihinkään nurkkaan katellu koko aikaa. Itse asiassa ite varmaan vahtasit just tota kyseistä miestä koko ajan. Kerrot itsekin jutelleesi (ja kentiespä vielä flirttailleesekin) miesten kanssa. Se mies on vain tehnyt ihan samaa ja flirttaillut naisten kanssa, niiku pittääkkii!
Puhut: "ollut tunteita"... Mitä tämä tarkkoittaa. Jos olet ihastunut mieheen, ni anna.
Totta kai asioissa on selviteltävää. Ja tämä stalkkaus mistä puhut on aivan tavallista kanssakäymistä!- aloittajavastaa
Ite en kylläkään harrasta muiden miesten kanssa flirttailua sellaisen miehen edessä, josta tykkään tai vaihtoehtoisesti tietäisin hänen minusta tykkäävän, ainakaan jos tiedän hänen olevan lähistöllä. Ite näin ja tiedän eilisen tilanteen alusta loppuun (vaikkei hän tiedäkään), joten kysymys ei ollut hänellä sattumasta ja kyllä, olet oikeassa kyllä mä baarissa ihan edessäni olevia ihmisiä katselen. Mitään kantabaaria mulla ei oo, en muutenkaan käy paljoo baareissa.
- eienääylikolmekybäset
Mustasukkainen tai sadistisesti kiusaa tekevä tyyppi, joka on jäänyt 18 vuotiaan tasolle tekee tommosta.
- Palstakemiaa
Mahtavan se kevyesti miestä kyrpiä kun ovat yhdessä sopineet toisen miehen kanssa naittamispuuhista ja se ei sulle sopinut ;)
- einytehkäkuitenkaan
Miks sä käyt samassa paikassa kuin hän? Voisko olla että'kantabaarissa nyt saattuu olemaan sama repertuaari porukkaa joten siihen joukkoon kuuluu tovereita, kavereita ja ties mitä muita.
Onsulla jotain tunteita vielä kun se kerran ärsyttää sua.
Mä uskon että hänellä on tasan yksi asia mielessä- niin sun kohdalla kuin niiden muidenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815