Voiko taide tehdä lapsesta homon?

Tomi.Robisson

Voiko taide tehdä lapsista homoja? Kuten Billy Eliot? Oletko sinä itse nähnyt kyseisen näytelmän / elokuvan? Veisitkö sinä lapsesi katsomaan tätä hyvin suosittua näytelmää / elokuvaa? Tai sallisitko sinä poikasi harrastaa balettia?

https://www.seiska.fi/Oho/Unkari-pelkaa-etta-Billy-Elliot-musikaali-tekee-lapsista-homoja/1132934?_ga=2.242067906.1386394276.1531487403-361182244.1482690003

28

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entisajantiede

      Enpä usko tuota! Tässä tulee vaan luottaa ennen vuotta 1980 toimineisiin tutkijoihin, joilla oli vielä vapaus puhua totta, että eräs syy homouden "puhkeamiseen" ovat vakavat traumat ja vakavat traumaattiset elämäntilanteet lapsuudessa tai nuoruudessa. Kuten täälläkin on "vihersossujen" toimesta usein todettu, että myös heteroilla on homotaipumuksia, niin voidaan olettaa, että tämä pitää osittain paikkansa. Jokaisella ihmisellä on taipumus syntiin ja sitten tarvitaan jokin "laukaiseva" tekijä, että synti puhkeaa toiminnaksi.

      • Tomi.Robinson

        Siis mitähän nyt tarkoitat näillä "vakavilla traumoilla"? Ja jos lapsella on ollut noita "vakavia traumoja" niin eikö sinusta joku Billy Eliot voi juuri laukaista näitä "traumoja" toimimaan "homosti"?

        PS. Lisäksi et vastannut kysymykseen että
        1) oletko sinä itse nähnyt kyseisen näytelmän / elokuvan?
        2) veisitkö sinä lapsesi katsomaan tätä hyvin suosittua näytelmää / elokuvaa?
        3) sallisitko sinä poikasi harrastaa balettia?


      • poistoon

        mene homopalstalle jankuttaan YEV!


      • lyhytvastaus
        Tomi.Robinson kirjoitti:

        Siis mitähän nyt tarkoitat näillä "vakavilla traumoilla"? Ja jos lapsella on ollut noita "vakavia traumoja" niin eikö sinusta joku Billy Eliot voi juuri laukaista näitä "traumoja" toimimaan "homosti"?

        PS. Lisäksi et vastannut kysymykseen että
        1) oletko sinä itse nähnyt kyseisen näytelmän / elokuvan?
        2) veisitkö sinä lapsesi katsomaan tätä hyvin suosittua näytelmää / elokuvaa?
        3) sallisitko sinä poikasi harrastaa balettia?

        Syntiin ei tule ketään houkuttaa edes taiteen keinoin!


      • Tomi.Robinson
        lyhytvastaus kirjoitti:

        Syntiin ei tule ketään houkuttaa edes taiteen keinoin!

        Niin että sinä siis et veisi lastasi katsomaan Billy Eliottia? Ja sinun mielestäsi kyseistä näytelmää / elokuvaa ei saisi ensinnäkään esittää?


      • Tomi.Robinson

        No niin ja vastauksia ei tule koska kaikki tietävät mitä ne kuitenkin olisivat. Palstan hihhulit hyppäävät yli koska heidän pitäisi oppinsa mukaisesti tietysti vastata "syntiä, Syntiä, SYNTIÄ!".


      • javastausta
        Tomi.Robinson kirjoitti:

        No niin ja vastauksia ei tule koska kaikki tietävät mitä ne kuitenkin olisivat. Palstan hihhulit hyppäävät yli koska heidän pitäisi oppinsa mukaisesti tietysti vastata "syntiä, Syntiä, SYNTIÄ!".

        Sait jo vastauksen - tyydy siihen!


      • Tomi.Robinson kirjoitti:

        No niin ja vastauksia ei tule koska kaikki tietävät mitä ne kuitenkin olisivat. Palstan hihhulit hyppäävät yli koska heidän pitäisi oppinsa mukaisesti tietysti vastata "syntiä, Syntiä, SYNTIÄ!".

        Taidat olla aika kärsimätön.

        Olen nähnyt Billy Elliotin. Se tulee nykyisin vähän väliä telkkarista, joten turha mennä elokuviin sitä katsomaan. Tuskin se edes missään on tällä hetkellä esityksessä. Sallisin poikani harrastaa balettia enkä usko, että taide tekee kenestäkään sen paremmin homoja kuin heteroitakaan.

        Huomasin tuolla muuten yhden mielenkiintoisen mielipiteen toisessa ketjussa:

        Tomi.Robinson
        23.7.2018 15:06

        Kysyppäs tätä itseltäsi. Miksi ihmeessä teidän hihhuleiden pitää jatkuvasti tehdä näitä homo, homo, homo, homo, homo jne avauksia? Onko kyse että "siitä puhe mistä puute"? Eli fiksummin sanottua ihminen pelkää omaa piilohomouttaan ja sen vuoksi pitää koko ajan toitottaa että "minä et ole homo!".


      • näinitsekinymmärrän
        Kuusenjuuret kirjoitti:

        Taidat olla aika kärsimätön.

        Olen nähnyt Billy Elliotin. Se tulee nykyisin vähän väliä telkkarista, joten turha mennä elokuviin sitä katsomaan. Tuskin se edes missään on tällä hetkellä esityksessä. Sallisin poikani harrastaa balettia enkä usko, että taide tekee kenestäkään sen paremmin homoja kuin heteroitakaan.

        Huomasin tuolla muuten yhden mielenkiintoisen mielipiteen toisessa ketjussa:

        Tomi.Robinson
        23.7.2018 15:06

        Kysyppäs tätä itseltäsi. Miksi ihmeessä teidän hihhuleiden pitää jatkuvasti tehdä näitä homo, homo, homo, homo, homo jne avauksia? Onko kyse että "siitä puhe mistä puute"? Eli fiksummin sanottua ihminen pelkää omaa piilohomouttaan ja sen vuoksi pitää koko ajan toitottaa että "minä et ole homo!".

        "Tomi.Robinson
        23.7.2018 15:06

        Kysyppäs tätä itseltäsi. Miksi ihmeessä teidän hihhuleiden pitää jatkuvasti tehdä näitä homo, homo, homo, homo, homo jne avauksia? Onko kyse että "siitä puhe mistä puute"? Eli fiksummin sanottua ihminen pelkää omaa piilohomouttaan ja sen vuoksi pitää koko ajan toitottaa että "minä et ole homo!"."

        Olet oikeassa Mr. Robinson, että homous ei ole synnynnäistä, vaan ihmisissä on erilaisia syntitaipumuksia, joista toiset "puhkeaa kukkaan" ja toiset sitten taas ei. Riippuu vähän siitä mille helmasynnilleen ihminen vallan antaa. Mutta jos sortuu syntiin, niin aina on mahdollisuus eheytymiseen mihin hengelliset yhteisöt antaa mahdollisuuden.


      • Sinä se jaksat. Puhut AINA sellaisista homoista, joita en ole tuntenut.

        Etkö tunne yhtään tavallista homoa tavallisista oloista?


      • sexus

        Kiinnostaako? Uskovaisia nämä asiat yleensä kiinnostaa, niinkuin kaikki heiltä kielletty.


      • Tomi.Robinson
        Kuusenjuuret kirjoitti:

        Taidat olla aika kärsimätön.

        Olen nähnyt Billy Elliotin. Se tulee nykyisin vähän väliä telkkarista, joten turha mennä elokuviin sitä katsomaan. Tuskin se edes missään on tällä hetkellä esityksessä. Sallisin poikani harrastaa balettia enkä usko, että taide tekee kenestäkään sen paremmin homoja kuin heteroitakaan.

        Huomasin tuolla muuten yhden mielenkiintoisen mielipiteen toisessa ketjussa:

        Tomi.Robinson
        23.7.2018 15:06

        Kysyppäs tätä itseltäsi. Miksi ihmeessä teidän hihhuleiden pitää jatkuvasti tehdä näitä homo, homo, homo, homo, homo jne avauksia? Onko kyse että "siitä puhe mistä puute"? Eli fiksummin sanottua ihminen pelkää omaa piilohomouttaan ja sen vuoksi pitää koko ajan toitottaa että "minä et ole homo!".

        Heh heheh heheh hehe heee. Kiva ärsyttää...


      • Tomi.Robinson kirjoitti:

        Heh heheh heheh hehe heee. Kiva ärsyttää...

        Ei minua ärsytä yhtään. Huvittavaahan tuollainen on.


    • En usko, että taide kenenkään seksuaalisutta määrittelee ainakaan suoraan.

      Billy Elliot oli minusta aika tylsä. En erikoisesti pitänyt.

    • Taide ei voi tehdä kenestäkään homoa tai heteroa.

      • Taiteen lajit ovat asioita,joista joko pitää tai sitten ei. Juu


      • torre12 kirjoitti:

        Taiteen lajit ovat asioita,joista joko pitää tai sitten ei. Juu

        Näinhän se on. Ja jos ihminen ei ole kovasti eri taiteen lajeihin tutustunut, saattaa joku laji saada hänet vihaamaan tai inhoamaan taiteita, mutta homoksi taide ei ketään muuta :)


    • Taide.vittuun

      Mies metsästää ja kalastaa. Taide on homojen hommaa.

      • Ai en itse ole erityisen kiinnostunut taiteesta. Olen sattumalta homo.


    • Taide ei voi tehdä kenestäkään homoa. Billy Eliot ei tee kenestäkään homoa. Olen nähnyt Billy Eliotin. Voisin katsoa elokuvan lapseni kanssa. Poikani saisi harrastaa balettia.

    • Täysinhetero

      Tämä keskustelu on ihan sairas, hävetkää homofoobikot!!

    • Paljon tärkeämpää on pohtia sitä miten estää lasta tulemasta hihhuliksi.

      • viimeinen.tuomio.2

        Se onnistuu konkreettisesti vain siten, että olemme ihmiskunnan viimeinen sukupolvi. Kollektiivisella päätöksellä niin heterot, homot, ydinperheet, fudut, atet ja potentiaaliset pedot päätämme suojella lapsia maailman pahuudelta.

        Sitten muutaman miljoonan vuoden päästä seuraava tänne kehittynyt solumöykky-elämänmuoto voi ihmetellä, mikä tuhosi dinosaurukset ja ihmiset.


    • Mìksi ja miten sinä valitsit heteroseksuaalisuuden (jollet valinnut homo- tai biseksuaalisuutta)?

    • Kohta ne kieltää siellä varmaan väriliidut tai poistavat niistä ainakin tietyt värit :d

      • viimeinen.tuomio.2

        Punavihersokeuskin poistuisi tautiluokituksesta, jos poistaisimme tietyt värit. Samoin jotkut puolueetkin lakkaisivat joitakin ärsyttämästä.

        Kuinka helposti meillä olisikaan parempi maailma...

        Nyt äkkiä kansalaisaloitteita kehiin...
        ;D


    • Synnynnäistä ominaisuutta mikään taide ei voi muuttaa muuksi eli homo on homo ja pysyy eikä sitä muuta mikään muuksi.

    • viimeinen.tuomio.2

      HAH HAH HAA ;D

      Kun laitoin omakohtaisia esimerkkejä homouden ja taiteen yhdistämisestä, niin mitäpä muutakaan on palautteena PALSTALLA JOTA KUKAAN EI VALVO kuin

      "Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena."

      Kehitysvammainen tai muu linkkejä ymmärtämätön solumöykky = usko.vainen ei ole hyvä moderoija :/ Allerillekin tiedoksi.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1703
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1330
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1118
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      956
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      905
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      891
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe