Jos miehen kanssa yrittää keskustella huumorilla se menee lähes poikkeuksetta
alistamiseksi. Mies ja auto on halvaannuttava yhdistelmä. Tietokoneita ei kannata edes yrittää.
Kaikki on bemaria, audia ja mersua - niin ja EU on niin ihgua.
Jos millä tahansa palstalla yrittää keskustella jotain joutavaa -
se menee lähes poikkeuksetta paskamyrskyksi.
Noin 20 v nuoret isännät pystyy satunnaisesti asialliseen keskusteluun
noin 30 v on lähes poikkeuksetta jo jumalan asemassa
ja 40-60 vuotiaat ajaa jo päälle pinkki paita päällä.
Siksi kysyn: mistä tää vihamielisyys? Miksi te ruinaatte naista elämäänne
jos ette kerran siedä naista edes ajatuksena? Mikä miehiä vaivaa?
Tunnistatko tätä ilmiötä missään muodossa?
Mies, mihin sä tarvitset naista?
34
343
Vastaukset
- miestenvihaisuus
korjaan: autoista ja tietokoneista EI kannata yrittää keskustella.
- oklklk
Puhutaan sitten seksistä, se on seuraavana listalla.
- vihaisetmiehet
niin, mies on usein ihastunut omaan mulkkuunsa ja
aika monet näyttelee sitä ilahtuneena "kato".
Niin - se on siinä. Mitä sitten?
Kaikki tiedotusvälineet on täynnä seksiä, miksi siitä pitää vielä puhua?
Mistä miehen kanssa voi puhua?
Mikä on se puheenaihe, mikä ei nosta verenpaineita tai raivoa?
Urheilusta ei voi puhua, kun sekin nostaa äijälle kilpailuvietin tai halveksunnan päälle. - toopee
vihaisetmiehet kirjoitti:
niin, mies on usein ihastunut omaan mulkkuunsa ja
aika monet näyttelee sitä ilahtuneena "kato".
Niin - se on siinä. Mitä sitten?
Kaikki tiedotusvälineet on täynnä seksiä, miksi siitä pitää vielä puhua?
Mistä miehen kanssa voi puhua?
Mikä on se puheenaihe, mikä ei nosta verenpaineita tai raivoa?
Urheilusta ei voi puhua, kun sekin nostaa äijälle kilpailuvietin tai halveksunnan päälle."Kaikki tiedotusvälineet on täynnä seksiä, miksi siitä pitää vielä puhua?"
No miksi pitäisi puhua urheilusta, sitäkin on tiedotusvälineet täynnä.
Sano joku aihe jota ei löydy tiedotusvälineistä niin puhutaan siitä, jos joku sellainen asia sua kiinnostaa, voi olla että ketään muuta ei kiinnosta jos sitä ei löydy tiedotusvälineistä.
Ehkä juttu onkin niin että sut on luotu olemaan yksin. - voihelkattiteijänkanssa
toopee kirjoitti:
"Kaikki tiedotusvälineet on täynnä seksiä, miksi siitä pitää vielä puhua?"
No miksi pitäisi puhua urheilusta, sitäkin on tiedotusvälineet täynnä.
Sano joku aihe jota ei löydy tiedotusvälineistä niin puhutaan siitä, jos joku sellainen asia sua kiinnostaa, voi olla että ketään muuta ei kiinnosta jos sitä ei löydy tiedotusvälineistä.
Ehkä juttu onkin niin että sut on luotu olemaan yksin.onhan muutakin kuin tv urheilu
jotkut harrastaa sitä itse ja siitähän ....voisi puhua
vai?
oikeasti äijät te ootte hölmöjä.
- miehenfunktio
Onko se kamalaa jos en tarvitse miestä kuin juttuseuraksi ja
kaveriksi ja
jos se ei pysty edes siihen
niin mitä sillä sitten tekee? - Ota.lääkkeet
Otappa aloittaja lääkkeet tälle päivälle niin se olo helpottaa ja ei ahdista koko ajan
- vihaisetmiehet
Vahvistit juuri teorian.
Pelkkää vittuilua.
pikkasen vanhanaikainen kommentti "ota lääkkeet"
Mikä osa tuosta sattui sun henkilökohtaiseen nurkkaan?
Vai vittuiletko vain kun ei ollut muuta tekemistä?
Keskusteleeko fiksu aikuinen ihminen noin? - Ota.lääkkeet
vihaisetmiehet kirjoitti:
Vahvistit juuri teorian.
Pelkkää vittuilua.
pikkasen vanhanaikainen kommentti "ota lääkkeet"
Mikä osa tuosta sattui sun henkilökohtaiseen nurkkaan?
Vai vittuiletko vain kun ei ollut muuta tekemistä?
Keskusteleeko fiksu aikuinen ihminen noin?Sinun kirjoitukset on täynnä vihaa ja inhoa niin kehotin vain ottamaan lääkkeet niin helpottais ja sulla olis parempi olla
- mitäsäurputat
Ota.lääkkeet kirjoitti:
Sinun kirjoitukset on täynnä vihaa ja inhoa niin kehotin vain ottamaan lääkkeet niin helpottais ja sulla olis parempi olla
hohohoh
sä et vastannut aloittajan kysymykseen ja
huutelet täällä lääkkeistä.
Mikä sun panos on tähän keskusteluun?
"turpa kiinni - mä en tykkää siitä mitä sä puhut" - niinkö?
Ei sun olis tarvinnut tulla tähän ketjuun ollenkaan - jos ei ole mitään rakentavaa sanottavaa.
Vai vastaatko sä KAIKKIEN MIESTEN puolesta?
Vai miksi sä kitiset?
Oletko sä teini vielä? - Ota.lääkkeet
mitäsäurputat kirjoitti:
hohohoh
sä et vastannut aloittajan kysymykseen ja
huutelet täällä lääkkeistä.
Mikä sun panos on tähän keskusteluun?
"turpa kiinni - mä en tykkää siitä mitä sä puhut" - niinkö?
Ei sun olis tarvinnut tulla tähän ketjuun ollenkaan - jos ei ole mitään rakentavaa sanottavaa.
Vai vastaatko sä KAIKKIEN MIESTEN puolesta?
Vai miksi sä kitiset?
Oletko sä teini vielä?Jaa näkyy olevan useita joilla jäänyt lääkkeet ottamatta tänään,voi voi teitä.Ottakaa ne lääkkeet ihan oikeasti niin helpottaa
- 123d123d13123f
ota lääkkeet mies, luuletko olevas joku lääkäri? sun kannattais tehä harakiri.
- Ota.lääkkeet
123d123d13123f kirjoitti:
ota lääkkeet mies, luuletko olevas joku lääkäri? sun kannattais tehä harakiri.
Ja taas yksi lisää jolta jäänyt lääkkeet ottamatta,hyvät ihmiset ottakaa ne lääkkeenne niin teillä on sitten hyvä olla
- huomautanväliin
Ota.lääkkeet kirjoitti:
Ja taas yksi lisää jolta jäänyt lääkkeet ottamatta,hyvät ihmiset ottakaa ne lääkkeenne niin teillä on sitten hyvä olla
Ei mulle ainakaan ole määrätty mtn lääkeitä. Eikä satu eikä ahistakaan.
- Kiltti-Ja-Kunnollinen
Kyllä meidän kunnollisten miesten kanssa voi puhua kaikesta asiallisesti. Jännämiehet heittää sitä paskamyrskyy niskaanne heti.
- miestenvihaisuus
mietin juuri miksi niitä jännämiehiä näkyy niin paljon?
Ja noi teinirollit jaksaa -pelkästä hormonin määrästä.
Onko kunnolliset jossain piilossa ja pinnalla liikkuu/ näkyy vain jänniksiä?
Missä kunnolliset piileksii? Kaikki jo varattuja tai muuten jutteluun
kyllästyneitä? Menevät niin nopeasti ohi?
Niin - miksi sitä nyt turhaan juttelis...
- enkäsitäyhtäänmitäpuhut
Minulla ei ole ajokorttia ja EU:sta en pidä. Kieltämättä puhun yleensä vain asiaa, mutta nelikymppisenä olen sitä ikäluokkaa, että eikö pinkkipaita ole vähän homo?
En minä ole vihainen, enkä ruinaa ketätahansa naista elämääni hinnalla millä hyvänsä, vaan pitää olla syvempikin yhteys. En ollenkaan ymmärrä mistä sinä puhut. Ehkä tapaat vain tietynlaisia miehiä.- miestenvihaisuus
huh
palautit juuri uskoni ihmiseen.
Täällä on trendi, että "menestynyt" mies pukeutuu pinkkiin ja
se suhaa mustalla mersulla päälle ja se kävelee päältä kuin olisin läpinäkyvä.
salille menossa ne ryysää niskaan maha edellä ja kiilaa ohi ovenraossa
Puhetyyli on hyvin ylimielinen ja jotenkin jumalallinen - uhkuu pelkkää valtaa.
Verkossa ulkoisilla merkeillä ei ole väliä - se on asenne mikä kuuluu.
ei sillä, että niitä hakisin - mutta ne tunkee reviirille väkisin
Et ehkä miehenä kohtaa sitä asennetta mitä naiset saa.
Voit tehdä testin ja perustat aliaksen naisen nimellä - niin näet miten sinusta tulee yht äkkiä
vajaavaltainen keskustelijana. Ehkä perustan aliaksen miehen nimellä.
Ja sulla on vielä terve periaate, ei ketä tahansa pidäkään päästää lähelleen tai sydämeensä.
Ehkä asun väärällä alueella.
- 78l6e57ktje7ky
Olisi mukava tietää mitä on naisen huumorilla keskustelu, kun yrittää heittää naisille hetulaa niin pääasiassa ottavat itseensä. No niinkuin usein aiheesta kuin aiheesta, vaikka vain yleistäisikin.
- miestenvihaisuus
huumori on hankala laji -pitäisi ensin tuntea
eikä toisen alistaminen tai jos pitää toista tyhmänä
ole hauskaa.
Se voi toimia miesten kesken - kiva kuittailla, mutta
ei sitä jaksa kuunnella. Tai joku voi - mä en jaksa.
Saan vikalistan edelleen kun käyn kotona. Ei sinnekään viitti enää mennä kuuntelemaan sitä valitusta.
Toinen hankala on ulkonäöstä kommentointi. Osa mimmeistä voi olla kovin otettuja
mutta - pitäisi tuntea ensin paremmin.
Puolueettoman maaperän etsiminen voi olla hankalaa.
Jotenkin ajattelen sen niin, että miehen tai naisen kohtaaminen ei pitäisi olla niin hankalaa
ME ollaan ihmisiä - siis kaikki.
tästä syystä jätin tän aiheen....ei pitäsi enää edes pohtia
Yksi syy voi olla sinun oma asenne. En sano pahalla, mutta itse näen täälläkin kaikenlaisia kommentteja sinne tänne. Jos lähtee liikaa puolustelemaan omaa kommenttia ja mielipidettä sellaisille omaa pahaa oloa pursuaville, sitä saa tehdä ja ne asiallisemmat kommentit hukkuu kaiken muun alle.
Huumoria ja letkeää vitsailua näkee täällä miltei joka ketjussa. Ja uskon miehienkin siihen osallistuvan ihan siinä missä naiset. Itsekin tykkään pistää huumoria peliin aikapaljon.
Nyrkkisääntönä itse pidän, että jos alkaa pannu kihisemään muista ihmisistä, silloin kannattaa hetki rauhottua ja miettiä, että onko se sen arvoista? Mitä voit toisten perseilylle tai vastenmielisyydelle, varsinkin netissä? Et sitten yhtään mitään.
Toisaalta täällä saat olla nobody. Ei sinun tarvitse sietää yhtään perseilyä, päästät sen vaan läpi, etkä tartu siihen, etsi kivoja kirjoituksia ja kommentoi niihin. Kyllä täältä kaikille jotain löytyy...- miestenvihaisuus
Totta toinen puoli, trollille ei pidä antaa polttoainetta
eikä huvikseen länkyttävälle teinille kannata edes vastata.
En puhu pelkästään verkossa keskusteluun
vaan ylipäätään kaikesta liikkumisesta. Jo pelkästään liikenteessä näkee asenteen muuttumisen.
Jokin tässä lamassa - muutti suomalaisen luonnetta todella paljon. Osasta tuli täysiä kusipäitä.
Tuolla näkee lähes joka päivä - joku ISO mies ajaa vaikka keskikaistalla - keltaisella viivalla, risteysalueella - jotta se pässi pääsee KAIKISTA ohi.
Teinipojat sahaa hermoon - kiinni takapuskurissa ( ei pelkästään mun)-
kadulla ja parkkihalleissa.
Tässä kylässä ISOT miehet ajaa citymaasturinsa huoltoaseman katokseen
vilvottelemaan ja menevät toiselle tontille kauppaan ÄSH- markettiin.
spandex- spedet ei väistele ketään edes fillarillaan- millään tiellä. Ne kuivakat stubbi- versiot
kiitää vain omaa kaistaansa. Se niiden katse on pelottava.
Millään palstalla ei voi sanoa mitään - kun joku tulee näyttämään
miten mies on viisaampi.
Mikä tässä ajassa ruokkii sellaista käytöstä? - miestenvihaisuus
miestenvihaisuus kirjoitti:
vaan ylipäätään kaikesta liikkumisesta. Jo pelkästään liikenteessä näkee asenteen muuttumisen.
Jokin tässä lamassa - muutti suomalaisen luonnetta todella paljon. Osasta tuli täysiä kusipäitä.
Tuolla näkee lähes joka päivä - joku ISO mies ajaa vaikka keskikaistalla - keltaisella viivalla, risteysalueella - jotta se pässi pääsee KAIKISTA ohi.
spandex- spedet ei väistele ketään edes fillarillaan- millään tiellä. Ne kuivakat stubbi- versiot
miten mies on viisaampi.
Mikä tässä ajassa ruokkii sellaista käytöstä?korjaus: teinipojat mopoillaan....
miten mies on viisaampi.
Mikä tässä ajassa ruokkii sellaista käytöstä?No yleinen välinpitämättömyys vaan ajaa tekemään kaikenlaista tyhmää...
Vaikea sanoa, että mikä ajaa tuohon ihmiset? Eivät kai koe saavansa mitään hyötyä muunlaisesta toiminnasta... ???
Onhan tämä maailmanmeno muutenkin mennyt vähän kädestäsuuhun elämiseksi. Mitään ei ajatella pitemmällä aikavälillä. On vaan eilinen, nyt ja huominen.
Ajatellaan vaikka punainen liikennevalo! Välinpitämätön ihminen ei välitä siitä vaan ajaa sitä päin. Voi syntyä läheltäpiti-tilanne. Se on sille välinpitämättömälle yks ja sama. Jos sattuukin jotain, maailma romahtaa. Miten näin kävi? Ei hän edes ymmärrä, että mitä vaikutuksia sillä hänen välinpitämättömyydellään on muille ja hällekin. Punainen valo on todellisuutta vasta kun jotain sattuu hälle.
Valitettavaahan se on... joskus se kyllä siperia opettaa... mutta se voi tulla kalliksi muillekin...
Joku kasvatus nuorena vois olla ennaltaehkäsevä, mutta miten sitten aikuisille??? Yhteisön paine?- miestenvihaisuus
Miksi mun pitää olla kohtelias ja mukava
jos mua kohdellaan kuin roskaa?
ja se roskakäytös tulkitaan/ kuitataan "no seeee vaan on sellaista nykyään.."
Joku tässä hommassa on mennyt pahasti pieleen. Mielialalääkkeet?
Vai oliko niillä kaikilla paska mutsi ja välinpitämätön isä?
Mikä niistä teki niin tunnottomia? Itseasiassa se kumpuaa huonosta itsetunnosta
mutta mitä tapahtui?
Onko ne kaikki niin lellittyjä? miestenvihaisuus kirjoitti:
Miksi mun pitää olla kohtelias ja mukava
jos mua kohdellaan kuin roskaa?
ja se roskakäytös tulkitaan/ kuitataan "no seeee vaan on sellaista nykyään.."
Joku tässä hommassa on mennyt pahasti pieleen. Mielialalääkkeet?
Vai oliko niillä kaikilla paska mutsi ja välinpitämätön isä?
Mikä niistä teki niin tunnottomia? Itseasiassa se kumpuaa huonosta itsetunnosta
mutta mitä tapahtui?
Onko ne kaikki niin lellittyjä?No itse olen ainakin ajatellut niin, että en välitä välinpitämättömyydestä. Se on tätä päivää ja koitan keskittyä omaani. Näen itse paljon hyvää maailmassa ja saan itse omasta käytöksestä hyötyä ja kiitosta, joskin teen niin ihan kun vaan haluan.
Minä luulen, että tää kaikki johtuu tuosta samasta kysymyksestä kuin itse esitit? Miks mä oisin yhtään parempi? Kaikkien vaan pitäis nähdä kokonaisuus ylempää, eikä vaan oman navan ympäriltä.
Mutta minä ainakin saan oman pienen rauhan, kun toimissani keskityn itseeni. Otan muut huomioon, kun haluan, enkä mieti mitä siitä saan. Toisaalta olen saanut jo paljon. Lapset on kyllä huikein esimerkki tästä. Ne antaa kyllä suoraa palautetta.
- Häiriöitätäynnä
Se itse nainen on vain häiriötekijä, oikeasti haluavat vain seksitobotin ja kotitalouskoneen yhdistelmän. Kaikki mahdolliset lisäosat tulkitaan feminismiksi, ja viaksi. Omat toiveet ja ajatukset erityisesti antavat miehelle ajatuksen buutata moinen paska rakkine. Näin tällä palstalla ainakin.
- jdfsdkfjsk
Hyvin sanottu, etenkin "Kaikki mahdolliset lisäosat tulkitaan feminismiksi, ja viaksi."
- miestenvihaisuus
Kun mies oikein virittää itsensä tiettyyn menestysmoodiin
oikein sellaiseen testo-huume- kuivakka- fillaristi - moodiin ja
sitten kun tulee ero vaimosta....
mitä sille miesjoukolle sitten tapahtuu? Niitä on paljon.
Tottahan menestyneellä miehenkuvalla pitää olla näyttävä vaimo, lapset, fillari ja vähintään kaksi velka-autoa. Kauheat menestyspaineet. Ketä tahansa huijataan, että itse pysyy hilloissa.
Ne ajaa Suomen liittovaltioon saksan huoraksi pelkkää heikkouttaan
ja
mitä sitten kun niiden kujajuoksu päättyy?
katainen väitti jo siirtyvänsä sivuun vaimon uran vuoksi
mutta ... Se on se perinteinen kulttuuri. Autot ja tietokoneet ovat miesten juttu, ja jos jokin on miesten juttu, niin sitten mies tuntee asian aina paremmin kuin nainen. Nuoremmat ikäluokat alkavat vapautua näistä kliseistä, mutta epäilemättä vielä 30-40 -vuotiaissa tämä kulttuuri elää vahvana. Kaikissa ikäluokissa on silti poikkeuksia.
- miestenvihaisuus
osaan korjata auton ja tietokoneen, mutta ei sitä kannata toitottaa,
varsinkaan miehelle (ne nyrjähtää siitä jotenkin)
enkä mä lähde siitä, että "mä tiedän kaiken, eikä toi mitään"
mutta voin toki keskustella aiheesta
Olen lähtenyt autohuoltoliikkeestä pois siksi
että huoltoäijä antoi ymmärtää jo aikaa varatessa että olen "vain ämmä" joka ei tiedä autoista mitään. Se on se vanhempi asenne.
Vien auton sinne missä minua kohdellaan ihmisenä.
Juttuhan on niin, että jos vie auton huoltoon, hän osaa sen ja mä osaan muita juttuja
eikä se ole mikään kilpailu - henkilökohtainen taisto. VAI?
Ostetaan huoltopalvelu.
Vai vittuileeko banaaninvilejijä Matti tai Maija Meikäläiselle, jos ne ei tiedä banaaninvilejystä mitään? MIKÄ LOGIIKKA?!
Onkohan tässä nyt niin isot kulttuurierot eri sukupolvien välillä?
- rrrreeeeeeeee
Jollei joitain naiskoomikkoja lasketa, tosin sekin on esitystä, niin pääasiassa naisilla ei ole kovinkaan huumorintajua. Voivat kyllä jonnekin faceen laitella pervojakin vitsejä tai kuvia mutta sitten jutuissa ei huumoria kauheastikaan näy tai sitä ymmärretä.
Voisin mielelläni kuulla esimerkkejä naisten huumorintajusta, enkä nyt tarkoita milloin ovat tehneet tai sanoneet jotain tyhmää vaan olleet hauskoja.- miestenvihaisuus
aikamoinen näkemys
olen mielestäni huumorintajuinen mutta se on aina jotenkin turvallisella puolella
johtuu varmaan ammatista. Kasvoin poikalaumassa - joten tottakai yritän ymmärtää molempia leirejä.
olen jättänyt miehiä siksi, että pidin niitä huumorintajuttomina
eikä ole kiva toistaa ja selittää vitsiä moneen kertaan. Enkä näytä huumorintajua tuntemattomille miehille. SE on vaarallinen alue.
Tietyssä likkaporukassa voi heittää vitsiä - JOS yhteinen taso/ aalto on turvallinen.
Huumori jos mikä on luonnekysymys ja makuasia.
Sitäpaitsi esim. Lahti- Riihimäki -alueella huumorikäsitys on lähes päinvastainen kuin
esim. PKS -alueella ja päinvastoin. Alueelliset erot on waltavat.
nyt muistan miksi jätin tän koko aiheen - KIITOS KAIKILLE
arrivedertsi vaan - o4my3tnemy
aikamoinen näkemys
olen mielestäni huumorintajuinen mutta se on aina jotenkin turvallisella puolella
johtuu varmaan ammatista. Kasvoin poikalaumassa - joten tottakai yritän ymmärtää molempia leirejä.
olen jättänyt miehiä siksi, että pidin niitä huumorintajuttomina
eikä ole kiva toistaa ja selittää vitsiä moneen kertaan. Enkä näytä huumorintajua tuntemattomille miehille. SE on vaarallinen alue.
Tietyssä likkaporukassa voi heittää vitsiä - JOS yhteinen taso/ aalto on turvallinen.
Huumori jos mikä on luonnekysymys ja makuasia.
Sitäpaitsi esim. Lahti- Riihimäki -alueella huumorikäsitys on lähes päinvastainen kuin
esim. PKS -alueella ja päinvastoin. Alueelliset erot on waltavat.
nyt muistan miksi jätin tän koko aiheen - KIITOS KAIKILLE
arrivedertsi vaanNo eipä tossakaan mitään esimerkkejä tullut siitä huumorintajusta. Että onko se mm. likkaporukoissa vitsin heittäminen pääasiassa jollekin ihmisille nauramista, yleensäkin tuntuu että naisten huumorintaju keskittyy joihinkin ihmisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662169
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152156- 1091642
- 1301576
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 871125
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832