Se, että rakastan sitä henkilöä niin kuin häntä rakastan, on lähimpänä hulluutta, mitä tiedän. Ilman sitä rakkautta minulla ei olisi mitään tässä maailmassa. Laulu "Olet kaikki" on kirjaimellisesti totta minun elämässäni. Olen pahoillani sen vuoksi, että en voi rakastaa muita kuin omaa puolisoani, mutta se rakkaus on niin ylitsepursuavaa ja kaiken kattavaa, että en mitään muuta elämässäni tarvitse.
Olemme saaneet kokea yhdessä elämän nousu- ja laskukaudet, onnet sekä surut ja murheet. Nyt kun olemme elämän ehtoopuolella ja minun on pian sanottava ikuiset hyvästit rakkaalleni, niin en voi mitään muuta kuin olla kiitollinen siitä, että minä olen saanut kokea sellaisen rakkauden, joka ei koskaan kuole. Hän ja minä kuolemme pian, mutta meidän rakkautemme ei kuole koskaan.
Rakkaus vähintään 10 merkkiä
aika-on-pian-täysi
1
149
Vastaukset
- Jäiepäselväksi
Kertoisitko vielä mitä juttusi otsikko tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1172140- 581275
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621167Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661127Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1861033- 94979
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122978Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153972