Se, että rakastan sitä henkilöä niin kuin häntä rakastan, on lähimpänä hulluutta, mitä tiedän. Ilman sitä rakkautta minulla ei olisi mitään tässä maailmassa. Laulu "Olet kaikki" on kirjaimellisesti totta minun elämässäni. Olen pahoillani sen vuoksi, että en voi rakastaa muita kuin omaa puolisoani, mutta se rakkaus on niin ylitsepursuavaa ja kaiken kattavaa, että en mitään muuta elämässäni tarvitse.
Olemme saaneet kokea yhdessä elämän nousu- ja laskukaudet, onnet sekä surut ja murheet. Nyt kun olemme elämän ehtoopuolella ja minun on pian sanottava ikuiset hyvästit rakkaalleni, niin en voi mitään muuta kuin olla kiitollinen siitä, että minä olen saanut kokea sellaisen rakkauden, joka ei koskaan kuole. Hän ja minä kuolemme pian, mutta meidän rakkautemme ei kuole koskaan.
Rakkaus vähintään 10 merkkiä
aika-on-pian-täysi
1
126
Vastaukset
- Jäiepäselväksi
Kertoisitko vielä mitä juttusi otsikko tarkoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642536Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2351481- 891250
- 1241067
- 66827
- 70737
- 49726
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää177216 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo6713