Onko joku ollut hänen leikattavanaan? Mihin erikoistunut?
pentscho popov, kokemuksia?
6
7154
Vastaukset
- Anonyymi
Olen ollut hänen potilaanaan kahdesti (kaksi erillistä kasvojen alueen plastiikkakirurgista toimenpidettä). Voin suositella kyseistä lääkäriä erittäin lämpimästi. Hän on ihmisläheinen, miellyttävä ja aidosti kiinnostunut potilaan ongelmista. Työn jäljessä ei ainakaan omalla kohdallani ollut mitään moitittavaa, olen oikein tyytyväinen lopputuloksiin.
- Anonyymi
Minä olen ollut hänen potilas monta kertaa. Suosittelen lämpimästi. Tarkka ja asiallinen!
- Anonyymi
"Ketjusta on poistettu 4 sääntöjen vastaista viestiä." Tiedoksi, että ammatinharjoittajan toimintaa saa kritisoida. Minulla on todella huono kokemus ja haluan varoittaa muita. Kysykää, jos haluatte lisätietoja.
- Anonyymi
Kävin silmäluomileikkausessa. Jätti suuren määrän rasvaa ulkonurkkiin joten vaadin toisen leikkaukksen. Toisessa leikkauksessa oli selvästi ärsyyntynyt ja painoi silmässäni kohtaa joka aiheutti suurta kipua, ja jalkani tärisi holtittomasti. Kertoi sen johtuvan rasvan poistosta. Toinenkaan leikkaus ei ollut onnistunut, mutta jätin tähän, en halunnut hänen luokseen enää. Toivon että tätä kommenttia ei poisteta, sananvapaus.
- Anonyymi
Osaaminen on vanhentunutta. Ei noudata sovittua, eikä kunnioita potilaan omaa tahtoa säilyttää omat piirteet tunnistettavina. Työn laatu todella huono, epäluonnollinen ja epäsymmetrinen. Pilasi ulkonäköni totaalisesti, ei korjaa, ei korvaa. Ei kiinnostunut edes oppimaan virheistään tulevia potilaita suojellakseen. Valehtelee päälle. Kannattaa välttää viimeiseen asti, ja valita tämän sijaan joku osaamisensa ylläpitämisestä kiinnostunut, potilasta kuunteleva ja vastuuntuntoinen ammattilainen. Kaduttaa, että luotin. Älä sinä luota.
- Anonyymi
Paras plastiikkakirurgi Suomessa!
Miellyttävä lääkäri ja työn jälki on moitteeton.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797