pentscho popov, kokemuksia?

kiinnostaaaaa4256

Onko joku ollut hänen leikattavanaan? Mihin erikoistunut?

6

7335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ollut hänen potilaanaan kahdesti (kaksi erillistä kasvojen alueen plastiikkakirurgista toimenpidettä). Voin suositella kyseistä lääkäriä erittäin lämpimästi. Hän on ihmisläheinen, miellyttävä ja aidosti kiinnostunut potilaan ongelmista. Työn jäljessä ei ainakaan omalla kohdallani ollut mitään moitittavaa, olen oikein tyytyväinen lopputuloksiin.

• Anonyymi

Minä olen ollut hänen potilas monta kertaa. Suosittelen lämpimästi. Tarkka ja asiallinen!

• Anonyymi

"Ketjusta on poistettu 4 sääntöjen vastaista viestiä." Tiedoksi, että ammatinharjoittajan toimintaa saa kritisoida. Minulla on todella huono kokemus ja haluan varoittaa muita. Kysykää, jos haluatte lisätietoja.

• Anonyymi

Kävin silmäluomileikkausessa. Jätti suuren määrän rasvaa ulkonurkkiin joten vaadin toisen leikkaukksen. Toisessa leikkauksessa oli selvästi ärsyyntynyt ja painoi silmässäni kohtaa joka aiheutti suurta kipua, ja jalkani tärisi holtittomasti. Kertoi sen johtuvan rasvan poistosta. Toinenkaan leikkaus ei ollut onnistunut, mutta jätin tähän, en halunnut hänen luokseen enää. Toivon että tätä kommenttia ei poisteta, sananvapaus.

• Anonyymi

Osaaminen on vanhentunutta. Ei noudata sovittua, eikä kunnioita potilaan omaa tahtoa säilyttää omat piirteet tunnistettavina. Työn laatu todella huono, epäluonnollinen ja epäsymmetrinen. Pilasi ulkonäköni totaalisesti, ei korjaa, ei korvaa. Ei kiinnostunut edes oppimaan virheistään tulevia potilaita suojellakseen. Valehtelee päälle. Kannattaa välttää viimeiseen asti, ja valita tämän sijaan joku osaamisensa ylläpitämisestä kiinnostunut, potilasta kuunteleva ja vastuuntuntoinen ammattilainen. Kaduttaa, että luotin. Älä sinä luota.

• Anonyymi

Paras plastiikkakirurgi Suomessa!

Miellyttävä lääkäri ja työn jälki on moitteeton.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      136
      5801
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      177
      3450
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2607
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      466
      2533
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2305
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      181
      1872
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      127
      1445
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1222
    9. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      51
      1125
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1026
    Aihe