pentscho popov, kokemuksia?

kiinnostaaaaa4256

Onko joku ollut hänen leikattavanaan? Mihin erikoistunut?

4

6128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ollut hänen potilaanaan kahdesti (kaksi erillistä kasvojen alueen plastiikkakirurgista toimenpidettä). Voin suositella kyseistä lääkäriä erittäin lämpimästi. Hän on ihmisläheinen, miellyttävä ja aidosti kiinnostunut potilaan ongelmista. Työn jäljessä ei ainakaan omalla kohdallani ollut mitään moitittavaa, olen oikein tyytyväinen lopputuloksiin.

• Anonyymi

Minä olen ollut hänen potilas monta kertaa. Suosittelen lämpimästi. Tarkka ja asiallinen!

• Anonyymi

Kävin silmäluomileikkauksessa. En suosittele, joutui tekemään korjausleikkauksen joka sekään ei onnistunut. Epäpätevä ammatissaan.

• Anonyymi

Aiheutti myös vasemman silmän korjausleikkausessa tarpeetonta kipua koska ärsyyntyi selvästi reklamaatiostani. Ei tiennyt että ystäväpiirissäni on kokenut silmälääkäri,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pienimäki ei anna haastatteluja

medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.
      Ähtäri
      18
      3981
    2. Sinuun ei tehoa mikään

Annan periksi. En vain jaksa tuulimyllyä vastaan taistella. Miehelle
      Ikävä
      37
      3771
    3. Onko Kuhmolaiset tyytyväisiä?

Kun pääsivät eroon huijari Polvisesta?
      Kuhmo
      22
      3230
    4. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      17
      1984
    5. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      88
      1981
    6. En tiedä mitä ajatella

Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.
      Tunteet
      36
      1862
    7. Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?

Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s
      Sinkut
      247
      1680
    8. Hyviä vinkkejä täällä

Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e
      Ikävä
      17
      1667
    9. Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.

Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k
      Suomen Keskusta
      201
      1206
    10. Jee! Palsta toimii jälleen!

Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.
      Sinkut
      21
      1130
    Aihe