Irstasta ökyelämää lukuisten naisten kanssa

40

531

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pillujen--asiantuntija

Huoria nuo kaikki naiset. Ilman rahaa tuo mies olis pelkkä ätmi runkkaaja.

• Jaana-Almatäti

Ilman setän rahoja nuo naisetkin olis kassialmoja

• Naisasialooser11

Tuo mieshän on myös mies komeimmillaan eli 46 vuotias ja kuten kuvista näkee niin hän on paremman näköinen kuin nuo parikymppiset naiset.

• joo.joo

Joo, kyllä me muistetaan, että sä oot noiden keski-ikäisten setämiesten perään.....

• hee.hee

Harmis siellä ihan vihreänä kateudesta...

• No en oikeastaan muuten kuin että rahat ja omisuus tuolta kyllä kelpaisivat ja yksi niistä naisista jos se on kiltti & kunnollinen.

Kietämättä kyllä Traversilla on tuossa hyvä idea, merkkaa käyttämänsä naiset:

https://www.thesun.co.uk/news/5539038/travers-beynon-candyman-instagram-playboy-parties-women/

Joo, kyllä tuohonkin saattaisi tottua. Laittaisi kaikille naisille harmaaritari-logon kannikkaan niin siinäpä olisi sitten ihmettelemistä aisureilla jotka ne saa sitten juoksuvuosien jälkeen.

• Miksi moraaliton irstailu on sallittu miehille mutta ei naisille?

• Irstas-Iiristäti

Et edes hokannut noiden ämmien irstalua

• Irstas-Iiristäti kirjoitti:

Et edes hokannut noiden ämmien irstalua

Hokasin, ja Harmaaritari oli kateellinen juuri sille miehelle. Niiden ämmien touhut hän epäilemättä tuomitsee ankarasti.

• näin_pannaan
        outsider1 kirjoitti:

Hokasin, ja Harmaaritari oli kateellinen juuri sille miehelle. Niiden ämmien touhut hän epäilemättä tuomitsee ankarasti.

Sinä kun olet neitsythomo ja asetut näissä seksihommissa naisen rooliin, niin et tietenkään tajua, että miehen kuuluukin levittää siementään mahdollisimman laajalle, se on ihan ok, että panee aina kun saa tilaisuuden. Hyvä nainen sen sijaan pitää reidet tiukasti yhdessä, eikä anna kuin yhdelle. Lutkalle ei taatusti kukaan ole kateellinen.

• näin_pannaan kirjoitti:

Sinä kun olet neitsythomo ja asetut näissä seksihommissa naisen rooliin, niin et tietenkään tajua, että miehen kuuluukin levittää siementään mahdollisimman laajalle, se on ihan ok, että panee aina kun saa tilaisuuden. Hyvä nainen sen sijaan pitää reidet tiukasti yhdessä, eikä anna kuin yhdelle. Lutkalle ei taatusti kukaan ole kateellinen.

Kuulostaapa tylsältä ja primitiiviseltä.

• Eipä aiheuta reaktioita!

Liikuksin itse suurempien ja mahtavempien fiiliksien parissa. Siihen vaikuttaa Pujiksen donitsisyöminenkin enemmän kuin tuo.

• tiedetään

Alholistin fiilistilat tiedetään

• tiedetään kirjoitti:

Alholistin fiilistilat tiedetään

Jaa? Enpä monta alkoholistia tunne? Mutta vois kuvitella, että holisti se vasta tunteekin...

• Sieltähän se tuli..

Haukut täällä lutkiksi, mutta oikeasti haluaisit olla itsekin sellainen..

• Mitäpä tuolla yllä kirjoitin "No en oikeastaan muuten kuin että rahat ja omisuus tuolta kyllä kelpaisivat ja yksi niistä naisista jos se on kiltti & kunnollinen. ". En samanlaista elämää kuin tuo candyman tietenkään tahtoisi elää, haluaisin vaan ne nallekarkit joilla tuollainen on mahdollista.

• Harmaaritari kirjoitti:

Mitäpä tuolla yllä kirjoitin "No en oikeastaan muuten kuin että rahat ja omisuus tuolta kyllä kelpaisivat ja yksi niistä naisista jos se on kiltti & kunnollinen. ". En samanlaista elämää kuin tuo candyman tietenkään tahtoisi elää, haluaisin vaan ne nallekarkit joilla tuollainen on mahdollista.

Ne nallekarkit on huumeita ja rahaa, paljon rahaa. Mutta seli seli, aloitus puhukoon puolestaan, kun on sitä paljon rikkaampiakin olentoja kuin tuo ukko..

• Wwuwuw kirjoitti:

Ne nallekarkit on huumeita ja rahaa, paljon rahaa. Mutta seli seli, aloitus puhukoon puolestaan, kun on sitä paljon rikkaampiakin olentoja kuin tuo ukko..

Eli siis kyllähän mä tiedän, että sinä ja muutkin ätmit oikeasti vain kadehtivat muitten vilkasta seksielämää.

Kun itsellä ei sitä ole. Kateus on rumaa, hyi.

Mitäpä tuolla yllä kirjoitin "No en oikeastaan muuten kuin että rahat ja omisuus tuolta kyllä kelpaisivat ja yksi niistä naisista jos se on kiltti & kunnollinen. ". En samanlaista elämää kuin tuo candyman tietenkään tahtoisi elää, haluaisin vaan ne nallekarkit joilla tuollainen on mahdollista.

Joo, jälkikäteen selitit noin.

• outsider1 kirjoitti:

Joo, jälkikäteen selitit noin.

Luulin ettei tarvitse selittää mutta kun olette tyhmempiä kuin olettaisikaan teille joutuu aina rautalangasta jälkikäteen vääntämään.

Luulin ettei tarvitse selittää mutta kun olette tyhmempiä kuin olettaisikaan teille joutuu aina rautalangasta jälkikäteen vääntämään.

Juu... tooosi tyhyhymiää...yhhhyhyy..

😊

Mikä tässä nyt sun mielestä niin kovin epäoikeudenmukaista oikein on??

Voisithan sä itsekin kartuttaa sitä varallisuutta työtä tekemällä, vaikka et välttämättä miljonääriksi asti yltäisikään. Ja eikös sulle noin korkeamoraalisena miehenä riittäisi ihan se yksi nainen, ilman että sä useampia tarvisit varsinkaan saman aikaisesti??

• flowersreally

Nää nyhveröt, jotka kritisoivat jännämiehiä ja syyllistävät naisia aina kun mies on väkivaltainen heitä kohtaan, haluaisivat itse olla näitä jännämiehiä ja hyväksikäyttää naisia mennen tullen.

Voisivat kutsua jatkossa itseään KKKlaisiksi, ”kilteiksi”, ”kunnollisiksi” ja kaksinaismoralisteiksi (tai kaksinaamaisiksi kateellisiksi kyrviksi).

• flowersreally kirjoitti:

Nää nyhveröt, jotka kritisoivat jännämiehiä ja syyllistävät naisia aina kun mies on väkivaltainen heitä kohtaan, haluaisivat itse olla näitä jännämiehiä ja hyväksikäyttää naisia mennen tullen.

Voisivat kutsua jatkossa itseään KKKlaisiksi, ”kilteiksi”, ”kunnollisiksi” ja kaksinaismoralisteiksi (tai kaksinaamaisiksi kateellisiksi kyrviksi).

Aamen!

• Tuossa on juuri tavattoman ärsyttävää se, kun mies ei näytä, että olis valmis samaan ison määrän miesten kanssa. Naisille samat oikeudet. Jos vaimo tekis samoin lukuisten miesten kanssa, tasaisempaa. Onhan meitä moneen junaan. Joillekin sopii toisenlainen elämäntapa.

• Haluaisitko sä sitten olla jonkun keski-ikäisen naisen mieshaaremissa?

No, eiköhän jostain päin maailmaa sellainenkin löytyne..

• Wwuwuw kirjoitti:

Haluaisitko sä sitten olla jonkun keski-ikäisen naisen mieshaaremissa?

Mulla esim on tuolla liikuntavälinevarastossa nippu miehiä..

• pulitäti
        Wwuwuw kirjoitti:

Mulla esim on tuolla liikuntavälinevarastossa nippu miehiä..

Wuffelin varasto on puliukkojen yömaja

• Wwuwuw kirjoitti:

Haluaisitko sä sitten olla jonkun keski-ikäisen naisen mieshaaremissa?

Mä yritin vaan sanoa, että naisille myös samat oikeudet. En puhunut ollenkaan, mitä minä haluan.

• Ethän säkään siellä ole, vai ootko taas yrittäny luikerrella..

• todellavaikeeta kirjoitti:

Mä yritin vaan sanoa, että naisille myös samat oikeudet. En puhunut ollenkaan, mitä minä haluan.

Rahalla semmonen hoituu..eikä raha kysele oikeuksien perään.

• Almawoahwoah
        Wwuwuw kirjoitti:

Ethän säkään siellä ole, vai ootko taas yrittäny luikerrella..

määhän olen puliakka, sun tyttäres

• feminisminkukka
        todellavaikeeta kirjoitti:

femakko Wuffeli vaattii kaikkea.......

jos joku mies saa turpiin, nih Wuffeli vaatii tuplaten turpiin

• Miten tämä muuten on naisten kohdalla nykyään? Tunteeko kukaan omassa elämässään ketään tuttua, jolla olis tuon tapainen säätö niin, että nainen on keskipisteenä? Jotain olen palstalla lukenut, että mies ja enemmän kuin yksi nainen. Lähinnä, kuinka hyvin tässä asiassa päästään tasa-arvoon.

• .. Ns. MehiläisKuningattaria on Vaiks Kuink Pal.. ;P

.. Kaikki MehiläisKuningattaret eivät tietenkään ole Täysin Toistensa PeiliKuvia ToimintaTapojen jne. suhteen.. Myös se Kuinka Paljon on MinkäkinLaisia Kuhnureita mihinkin Hommaan/Tarkoitukseen yms. Vaihtelee ihan sen mukaan Millainen MehiläisKuningatar on Kyseessä jne.. jne.. ;P

• Raha-on-kemia

Pillua saa rahalla. Mies panee jos on rahaa.

• Kaisanoasaa

Ruma mies jolla on rahaa. Siinäpä se taas nähdään että naiset on huoria.

• nalsanoijo

Miten niin Ruma mies?
        Naisasialuuserihan just kertoi tuon miehen olevan noita parikymppisiä pimuja paremman näköinen. Eihän se nyt silloin mikään ruma voi olla!

• Aapo2

Kuvio on tekaistu tarkoituksena saada seuraajia instassa. Niitä onkin jo 848k, jolla jo jonkinlaista kassavirtaa saadaan. Kuvia on suhteellisen helppoa napsia kerralla suurehko määrä, joita julkaistaan säännöllisin väliajoin seuraajien mielenkiinnon ylläpitämiseksi.

Kaikkea ei kannata uskoa, mitä netissä näkee.

• Mun huomio kiinnittyi siinä kuvassa, jossa tämä ukko on astuvinaan autosta ulos, sen auton kyljessä heijastuva shortsiasuisen kuvaajan kuva..vaimo?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2169
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      15
      2156
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1642
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      130
      1576
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      474
      1340
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      87
      1125
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      961
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      911
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      834
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      361
      832
    Aihe