Mitä mieltä K-Market Ukko-Pekasta

Entinensuosikki

Ennen oli yksi suosikki kaupoista Hyvinkäällä. Nykyjään tuntuu että taso laskee jatkuvasti. Myyjät ovat edelleen super ystävällisiä, mutta ei taida kauppiasta kiinnostaa kaupan hoitaminen...
Arvostan erittäin paljon Vieremän ja Citymarketin kauppiaita, kun ovat työvaatteet päällä töitä tekemässä. Kuka on edes Ukko-Pekan kauppias?!

31

2877

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiakass

Olisko se mieshlö kauppias, joka hyllyjä täyttelee, en ole muuta nähnyt, oletan, en tiedä. Kauppiaspariskuntaa en ole milloinkaan nähnyt.

• Hanneleee3

Ei ole kauppias se mies joka tekee hommia kaupan puolella. Olen kysynyt joskus kassalta ja ei kuulemma ole hän. näin minäkin luulin aluksi.
        Hänen asiakaspalvelu asenne ei tosin sopisikaan kauppiaaksi.....

• asiakass

Kaunis kauppias.

• lähikauppa

Paras K-kauppa Hyvinkäällä,,,Kauppias rouva usein kaupassa itse mieskauppiasta ei paljon kaupassa näy tietenkin kaupan asioissa paljon hoidettavaa joten mitä varten kauppias pitäisi olla työssä kaupan puolella kun on muuta henkilökuntaa jotka hoitaa asiat kaupan puolella,,

• 12366666

Kyllä mä ainaki arvostan sellasia kauppiaita enemmän jotka tekee ite myös hommia eikä vaan lymyile jossain toimistossa..

• Tuntematonkuuluisuus

Missä Hyvinkäällä on K-Market Ukko-Pekka ?

• googleta

Tuohon löydät vastauksen esim. googlea käyttämällä.

• Eimitäänväliä

Aha. Eikö ketjussa paikasta puhuvat tiedä missä se on?

• K-kuuppias

Ukko-Pekassa on taso laskenut. Onneksi pari ihanaa nuorta tytteliä silmänilona :)

• Missämissä

Mä oon missannu nää ;( aina ku mä oon käyny ni on kassal ollu vaa vanhempii rouvashenkilöitä

• Pekkaukko

Joo,ukkiksessa on ihan kivan näköiset myyjät <3 <3

• ehkä_taas_jatkossa

Hyvä tietää, ettei se myrtsi mies olekaan kauppias.

Käyn nykyisin mieluummin muualla. Minusta on outoa, ettei kauppias pikkukaupassa tervehdi eikä vastaa tervehdykseen. Mutta se mies lieneekin joku aktiivimallin uhriksi joutunut raukka, joka täyttää niitä hyllyjä vastentahtoisesti.

• Perussafkaa

KVG (kato-v***u-googlesta) Kauppias on Sauli Silfer. Kauppa on ihan tavallinen pikkukauppa, jossa hinnat ovat hieman korkeammat kuin supermarkettien tarjouksissa.
      Kassapalvelut ovat OK, henkilökunta hymyilevää ja pätevää. Se hiljainen mieshenkilö tosin ei ole kuoliaaksinaurattaja tai öljynliukas mielistelijä, mutta aina olen saanut häneltä vastauksia kysymyksiini.
      Se kassalla aikoinaan työskennellyt aasialaisnainen, joka omistaa (puoliksi) Royal Mekongin, jäi mieleen mukavana ja aurinkoisena kälättäjänä.

• ehkä_taas_jatkossa

Hyvinkäällä on onneksi vaihtoehtoja. Olen laskenut, että käytän täällä seitsemää eri ruokakauppaa. ja jos on muulla paikkakunnalla, niin niilläkin tulee poikkeiltua.

Jäätelöä ei helteellä viitsi tuoda kauempaa kuin lähikaupasta, vaikka olisi kylmälaukku mukana.

Minulle on ihan sama, minkäniminen on kauppias siellä tai missä tahansa muualla. En ole utelias ihmisten suhteen, täytyy olla erityinen syy, jos viitsin etsiä taustatietoja. Ihmiset tulevat ja menevät. Hyvä asiakaspalvelu jää mieleen. Ja huono. En tiedä, kumpi on ikävämpää, teennäinen epäaito mielistely ja suu täynnä kliseitä, vaiko myrtsi ilme ja se, ettei tervehdykseeni vastata. Ihmisten tulisi voida olla oma itsensä työtehtävissä. Jos asiakaspalvelu tai ihmiset ylipäätään ovat epämiellyttäviä, niin pitäisi pysytellä siellä varaston puolella.

• Entinenvakkari

Joo oli aikoinaan minunkin suosikki kauppa mutta taso laskenut niin pahasti, että enään en siellä käy. Olen saanut sieltä niin hyvää kuin huonoakin palvelua, mutta myymälän epäsiisteys on mielestäni inhottavaa. Ennen sai myös vanha äitini apua myyjiltä aina kun pyysi, mutta on kertonut että nykyjään sieltä on vaikeaa edes löytää myyjää. On taidettu henkilökuntaa vähentää.. ja se näkyy myös siinä myymälän epäsiisteydessä.
      Niinkuin sanoinkin niin olen sieltä saanut hyvää ja huonoa asiakaspalvelua. Yksi yli innokas nainen on usein hääräämässä myymälässä ja niinkuin joku ylempänä sanoikin, että asiakaspalvelussa pitäisi olla oma itsensä niin tämä nainen ei sitä selvästikkään ole vaan suoraansanottuna nuolee asiakkaiden perseitä.. ei tunnu luontevalta hänelle.
      Kauppiaasta en osaa sanoa muuta kun että olen hänet pari kertaa nähnyt kaupassa, mutta en koskaan tekevän töitä tai olevan kaupan vaatteet päällä. Vaikuttaa hieman ylimieliseltä tapaukselta, en tosin tunne tietenkään mutta tälläinen vaikutelma on tullut. Ennen siis kävin tässä kaupassa päivittäin, nykyjään välttelen kyseistä kauppaa.

• vakioasiakas

Hyvä kauppa minun mielestäni. Sopivan kokoinen ja nopea asioida. Tuotevalikoima on riittävä minulle. Jos nyt siisteydestä puhutaan, niin tuulikaappi ja irtopunajuurien ja herkkukurkkujen ottopiste ovat niitä, joihin olisi kiinnitettävä huomiota. Muuten ihan ok kauppa. Hintataso S- Marketin luokkaa ja ystävällinen henkilökunta, paitsi se jörö miesmyyjä.

• Häähähääää

Paska kauppa ei kannata käydä

• Oboii

Ihan mukava kauppa, tungosta ei yleensä ole ja pihassakin on 1 vip autopaikka sellaisille, jotka eivät osaa ruutuun pysäköidä, muuten se hyvinkään töykein (mies) asiakaspalvelija on bongattu Puuilossa.

• Mietteliäs91

Ukko-pekka
      Aaah se paikka jossa ei tunnu olevan tarpeeksi myyjiä (vaikk vähäsiltäkin olen saanut hyvää asiakaspalvelua iso plussa siitä)
      Ja ei en ole tavannut kauppiasta, tosin kun monen monessa muussa kaupssa.
      Onko hän liian hyvä huoltaakseen omaa kauppaa myymälän pulelta ja auttamalla omia työntekiöitä edes aamupäivällä ...

• Kuititon

Ei kauppias kauppaa tee vaan ne hymyilevät ja ystävälliset myyjät. Hyvinkäällä ainoita kauppoja jossa myyjät osaavat hymyillen tervehtiä ja jotain keskustella vaikka ilmoista.... Hyvä kauppa ja siellä asion edelleenkin vaikken joka päivä.

• mitäihmettä

Missä tämän kaupan pomo piileksii jos jöröjukka ei ei olekkaan kauppias. Käytän kauppaa päivittäin. Jos Jöröjukka ei olekkaan kauppias niin kyllä kannattaisi kehua likkoja hyvästä palvelusta!

• eijörö

Kyllähän kauppiaalla on paljon muuta tekemistä kuin olla näkyvillä. Toisinaan saaattaa kaupassa näkyäkin, en tiedä kun käyn nykyisin niin harvoin. Kauppiaan on hyvä välillä nähdä asiakkaita ja puhuakin heidän kanssaan, voi tulla arvokasta palautettakin. ..
      Naiset ovat kyllä hyviä tämän kaupan asiakaspalvelussa!!

• Kauph

Kaunis kauppias.

• Vesilätäköt

Viime viikkoina on ollut kaupan lattialla eri kohdissa aika isojakin vesilammikoita..
      Taitaa olla kohta purku kunnossa se kauppa

• opettele_yhdyssanat

purku kunnossa

• Jnne

Lopetin käymästä, kun siellä työntekijät ja heidän hyvinvointi tuntuu olevan huonoimmasta päästä. Pitkätukkainen, vanhempi nainen kertoi huonosta palkasta ja että on vastuussa useasti kaikesta, kun kauppias on pois, saamatta tästä kuitenkaan palkkiota ym. Sai jotain sanktiotakin tästä, kun uskalsi avata suunsa. Inhottava tunne jäi.

• entinen_vakiasiakas

Kauan sitten työpaikkani oli tuon kaupun lähellä. Kävin usein ruokatunnilla ostoksilla ja muistan ihailleeni silloiselle aina ystävälliselle kassa-rouvalle, miten todella siisti se kauppa olikaan. Hän kertoi kauppiaan rouvan ansioksi, että hyllyt olivat täynnä ja tavarat järjestyksessä. Kehui muutenkin kauppiaspariskuntaa. Nyt en ole aikoihin (vuosiin) käynyt, koska työpaikka muutti muualle. Ikävää, jos kaupan taso on mennyt alaspäin.

• Asiakas7587

Likainen, kallis ja muutenki tuntuu että kaupassa ei kaikki arvot ole kohallaan...

• Satunnaisasiakas

Musiikki huutaa pakasteiden kohdalla.

Jokin siellä on viime vuosina mättänyt muutoinkin, en vain osaa eritellä mikä. Ehkä ne sitä peittääkseen huudattavat sitä musiikkia.

• Kanta-asiakas101

Taitaa elää viimisiä vuosiaan... lähiaikoina näkynyt terveystarkastajia yms tutkimassa kauppaa veikkaan home ongelmaa vesivuotojen takia...

• eikönäin

Kanta-asiakas101, Satunnaisasiakas, Asiakas7587, entinen_vakiasiakas...nämä kaikki taitavat olla saman ihmisen käyttämiä nimimerkkejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      224
      6979
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1259
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      847
    6. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      804
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe