Gang stalking ei kuulu suomaliseen kulttuuriin!

setäschultz

Gang stalkingin nimissä tehtyihin vaikuttamisyrityksiin voidaan haluttaessa vastavaikuttaa.

Jos joku ihminen luokitellaan yhteiskunnan viholliseksi, ilman todisteita, hänestä tulee kohde, targeted individual, täysin irrationaalisin perustein. Mielikuvituksen tuote.

Jos niin onnettomasti on sattunut käymään, kuten näyttää aika monelle käyneen, vastaus on yksinkertainen: jatkakaa elämäänne. Niin se inkvisitiokin tekee.

Ja niille onnettomille, jotka koko showta pyörittävät:
https://www.youtube.com/watch?v=bvC_0foemLY

Setä Schultzia.

72

2161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gestapo.haloo

      Lisään vielä: kaikki niin sanotut erikoispalvelumme ovat ryssien erikoispalveluiden alaisuudessa toimivia yksiköitä - maanpettureita. Että ja jos avaimet löytyy autoon ja kotiin - ei tarvitse ihmetellä. Ne tekee niin tiivistä yhteistyötä- Muuten ihan jees, mutta jos normaaleja ihmisiä aletaan ahdistelemaan noilla keinoilla ,,, missä mennään?

      Onko oikeat kohteet loppu?

      • kaikki.hereillä

        Todellisuudessa erikoispalvelumme ovat kädettömiä.

        On olemassa vainottujen ihmisryhmä, joille tavalla tai toisella on asennettu hermopääte, jolla voidaan aiheuttaa infernaalisia pelkotiloja ja erilaisia tuntemuksia ympäri kehon. Tuo päätelaite on yhteydessä tietokoneesen tai tietokoneclusteriin, joka hoitaa homman 24/7.

        Erikoispalveluidemme pitäisi keskittää resursseja itse infran kartoittamiseen. Etäisyys on kuitenkin alle 5km - saattaa tapahtua myös yli 300GHz taajuuksilla.

        Pitäkää huoli lukoistanne ja lukitkaa ovenne yöksi - mekaanisella salvalla. Se ketjusysteemi ei riitä. Sen saa auki. Hyvä koira on aina plussaa.


    • UusiNäköKanta

      Miksi lähdetään oletuksesta että GS uhrit eivät ole tehneet jotain minkä takia ansaitsevat tilansa?

      Ei rikollisiltakaan kysytä ovatko syyllisiä vai eivät, tämä todetaan kolmansien osapuolten toimesta kaiken todistusaineiston perusteella.

      Ei siis kenties ole syytä ottaa GS uhrien vakuutteluja viattomuudestaan vakavasti? Tosiasia kun on ettei meillä valituksia lukevilla ole mitään käsitystä mikä on todellisuus tilanteen takana.

      Kenties kyseessä on vielä asia jonka tekivät väärin edellisessä elämässään ja nyt universumi vain tasaa tilejä?

      • pelkkää.puppua

        Mistä viattomuuden vakuutteluista oikein puhut? Ei minua ainakaan ole mistään edes syytetty. Mistä ne stalkkerit muka saisivat selville mitä heidän uhrinsa ovat edellisessä elämässään tehneet, kun eivät uhritkaan voi tietää onko edellisiä elämiä edes ollut? Stalkkerit kuten rikolliset yleensäkin vain yrittävät syyllistää uhrejaan kun eivät muulla pysty rikollista käyttäytymistään puolustelemaan.

        Mitä muka ne kolmannet osapuolet ovat muuta kuin stalkkereiden kanssarikollisia ja mitä ne rikollisten keskenään rakentelemat todistusaineistot muka ovat ja mikä arvo niillä muka on? Haista kukkanen! Oikeusvaltiossa jokaisella on oikeus tietää mistä häntä syytetään sekä oikeus puolueettomaan oikeudenkäyntiin. Kukaan ei ole syyllinen ennen kuin oikeus on sen vahvistanut, eikä aina silloinkaan, tuomiosta on aina oikeus valittaa ja silti myös vääriä tuomioita tapahtuu. Oikeuden määräämän rangaistuksen toteuttaminen on tehtävään koulutettujen virkamiesten tehtävä, ei epämääräisen rikollisen roskajoukon.

        Stalkkereista tiedetään varmuudella se että he tekevät jatkuvia rikoksia. Stalkatkaa ja kiduttakaa pelkästään rikoskavereitanne, muita stalkkereita, niin ette varmuudella ainakaan vainoa viattomia ihmisiä.


      • Targeted_Finn

        "Oikeusvaltiossa jokaisella on oikeus tietää mistä häntä syytetään sekä oikeus puolueettomaan oikeudenkäyntiin. Kukaan ei ole syyllinen ennen kuin oikeus on sen vahvistanut, eikä aina silloinkaan, tuomiosta on aina oikeus valittaa ja silti myös vääriä tuomioita tapahtuu. Oikeuden määräämän rangaistuksen toteuttaminen on tehtävään koulutettujen virkamiesten tehtävä, ei epämääräisen rikollisen roskajoukon."

        Juuri näin. Gang stalkingin perusteleminen jollain epämääräisellä "ehkä ne sittenkin ansaitsee sen" heitolla on surkea yritys syyllistää tämän törkeän rikoksen uhreja. Tällaisesta siinä lienee oikeasti kyse:

        Vainoaminen on menetelmä, jota poliisi käyttää, kun se on vihainen jollekin henkilölle, mutta ei pysty tai halua ilmaista vihaansa asianmukaisilla oikeudellisilla keinoilla. Tyypillisesti kohteet ovat marginaaliryhmien edustajia, jotka harrastavat toimintaa, joka ei ole aivan valtavirran mukaista (ja josta jotkut eivät siksi pidä), mutta ei lailla rangaistavaa. Moottoripyöräjengien, poliittisten marginaaliryhmien, ihmisoikeusaktivistien kuin myös akateemisen maailman toisinajattelijoiden tiedetään joutuneen tällaisten operaatioiden kohteiksi useissa länsimaissa. Hyvin usein poliisivainoamiseen liittyy hirvittävä vallan väärinkäyttö tapauksissa, joissa asianosaiseen ei voi soveltaa normaali rikosoikeudellista käytäntöä. Koska syyttäminen on mahdotonta, tavoitteena on usein pakottaa ihmisiä lähtemään joltain tietyltä alueelta, vaikkakin vainoamisoperaatiot voivat jatkua maanlaajuisesti tai jopa maailmanlaajuisesti. Poliisivainoamista tiedetään tapahtuvan Pohjois-Amerikassa, kuten myös useissa Euroopan maissa, kuten Tanskassa, Ranskassa, Italiassa, Alankomaissa, Norjassa ja Iso-Britanniassa. Tässä ei kuitenkaan ole yhtenäistä terminologiaa. Termejä, joilla joskus kuvataan poliisivainoamista (mutta joilla saatetaan joskus tarkoittaa jotain muuta), ovat mm. ”helposti huomattava tarkkailu” eli ”conspicuous surveillance” englanniksi, ”asteittainen ajojahti” eli ”fotfølging” norjaksi, ”miehen merkkaaminen” eli ”mandsopdækning” tanskaksi (alunperin jalkapallotermi) ja ”henkilön laillisten oikeuksien häiritseminen” eli ”persoonsgericht verstoren” hollanniksi.


      • Riksunvainottu

        Vaikuttaa sille, että Targeted_Finn on päätynyt siihen tulokseen, että hänen vainonsa nimi on poliisin merkitsemä mies.

        Pitäisi myös tajuta, että ellainen vaino on kapea-alaisempi kuin monet muut joukkovainot, varinkin gang stalkingiksi nimetyt. Eikä esimerkiki väittää, että kun gs-vainotut kertovat sen vainon tavalliisista kokemukista, että niiden kokemuten kertominen saa kaikki vainotut vaikuttamaan mielisairailta.

        Kannattaisi mainostaa oman vainon nimeä ja kertoa, miten sellaista toteutetaan.


      • Targeted_Finn
        Riksunvainottu kirjoitti:

        Vaikuttaa sille, että Targeted_Finn on päätynyt siihen tulokseen, että hänen vainonsa nimi on poliisin merkitsemä mies.

        Pitäisi myös tajuta, että ellainen vaino on kapea-alaisempi kuin monet muut joukkovainot, varinkin gang stalkingiksi nimetyt. Eikä esimerkiki väittää, että kun gs-vainotut kertovat sen vainon tavalliisista kokemukista, että niiden kokemuten kertominen saa kaikki vainotut vaikuttamaan mielisairailta.

        Kannattaisi mainostaa oman vainon nimeä ja kertoa, miten sellaista toteutetaan.

        "Poliisivainoaminen" on norjalaisen toimittajan Reidar Visserin termi sille, mitä netissä yleensä kutsutaan nimellä "gang stalking". Itsekin kohteeksi joutuneen Visserin kuvaamassa vainoamisessa on mukana virka-asuisia poliiseja, siviiliasuisia poliiseja, muita viranomaisia ja myös mukaan jollain tavalla värvättyjä siviilejä. Kyse on siis nimenomaan laaja-alaisesta vainoamisesta, eikä poliisilla tarkoiteta tässä vain tavallisia poliiseja, vaan Suomen kohdalla myös Supoa ja esim. Ruotsin kohdalla Säpoa ja USA:ssa FBI:ta jne.

        Kokonaan erillinen kysymys on, onko poliisi tällaisessa vainoamisessa alullepaneva voima, ei välttämättä. Ja olen kyllä tietoinen, että joidenkin kohdalla poliisi ei ole lainkaan mukana joukkovainoamisessa, siis ainakaan näkyvästi.


      • kauankidutettu

        Minullahan tunnetusti on ollut nokka pokkaa tämän Targeted_Finnin eli entisen TiFi:n kanssa.
        Minulle koko some oli uutta ja TiFi ihan käsittämätön tapaus.


        Alkuun en osannut muuta, kuin kuvata, minkälaisen stalkkauksen kohteeksi olin joutunut. Ne kuvaukset menee satoihin, Oli niin kauan, intensiivisesti ja laaja-alaisesti vainottu.


        Olen avannut lukuisia ketjuja. Joittenkin otsikoita on haukuttu :vievät arvokkuuden asialta.

        Vainokokemuksia on syytetty mielikuvituksen tuotteiksi.
        Niitähän ne itse asiasa ovat: stalkkereittein sadistisen sairaan mielikuvituksen toteutuksia.

        GS:n perustaktiikoita on, että jos uhri kertoo,mitä hänelle on tehty, se kuulostaa skitsofrenian oireille. - Eli aina kun kerron, altistan itseni hulluksi nimittelylle. Sen pitäsii riittää. - En tykkää siitä, että syytetään leimaavani muutkin vainotut hulluiksi.


      • ei.pelkkää.puppua
        Targeted_Finn kirjoitti:

        "Poliisivainoaminen" on norjalaisen toimittajan Reidar Visserin termi sille, mitä netissä yleensä kutsutaan nimellä "gang stalking". Itsekin kohteeksi joutuneen Visserin kuvaamassa vainoamisessa on mukana virka-asuisia poliiseja, siviiliasuisia poliiseja, muita viranomaisia ja myös mukaan jollain tavalla värvättyjä siviilejä. Kyse on siis nimenomaan laaja-alaisesta vainoamisesta, eikä poliisilla tarkoiteta tässä vain tavallisia poliiseja, vaan Suomen kohdalla myös Supoa ja esim. Ruotsin kohdalla Säpoa ja USA:ssa FBI:ta jne.

        Kokonaan erillinen kysymys on, onko poliisi tällaisessa vainoamisessa alullepaneva voima, ei välttämättä. Ja olen kyllä tietoinen, että joidenkin kohdalla poliisi ei ole lainkaan mukana joukkovainoamisessa, siis ainakaan näkyvästi.

        En vieläkään suostu uskomaan että poliisi olisi jotenkin alkuunpaneva voima stalkkauksessa, kyllä se on muualta lähtöisin. Minulla on käsitys että stalkkausta tekevät aika harvat poliisit, olen tarkkaillut autojen numeroita sen verran. Heidän esimiehensä eivät ole siinä mukana, ehkä lukuunottamatta joitakin pölvästejä. Valtaosa muistakin virkamiehistä on osaavia asiallisia ja noihin nettilähtöisiin gs.-rikoksiin syyllistymättömiä. Missään tapauksessa gang stalking ei ole ainakaan Suomessa valtiolähtöistä, luotan siihen että pääosin Suomi on vielä oikeusvaltio ja virkamiehet pääosin rehellisiä ja korruptoitumattomia, ehkä psykiatreja ja joitakin muita lukuunottamatta.

        Myös ambulansseista stalkkaavat aika harvat ja näyttävät säikähtävän jo siitä kun siitä panee keskustelupalstan kautta tietoa heidän esimiehilleen, tietävät että nettiä seurataan. Vartijoista minulla on pelkkää hyvää sanottavaa, ovat ainakin minua kohdelleet aina asiallisesti ja ystävällisesti. ISS:ää olen joskus vähän epäillyt, mutta ei sitäkään ole näkynyt normaalia enempääviime aikoina. Olen ajatellut että mahdollisesti yksityisellä on noin yleisesti fiksumpaa henkilökuntaa kuin julkisella, mutta ei tee tyhjäksi sitä, että julkisellakin on heitä on paljon.

        Se että poliisi norkoilee kirjastojen edessä sulkemisaikaan voi johtua siitä, että sillä epäselvä käsitys siitä, minkälainen nettikirjoittelu on laitonta ja minkälainen ei, ehkä ajattelee yrittää säikäytellä varmuuden vuoksi kun ei asialliseen poliisitoimintaan löydä mitään aihetta. Psykiatrit ja ehkä myös myös jotkut poliisit myös vihaavat uhrien keskinäistä vertaistukea, eivät ymmärrä sen tarpeellisuutta, ainakaan jos itse eivät ole uhreja.


      • Targeted_Finn
        ei.pelkkää.puppua kirjoitti:

        En vieläkään suostu uskomaan että poliisi olisi jotenkin alkuunpaneva voima stalkkauksessa, kyllä se on muualta lähtöisin. Minulla on käsitys että stalkkausta tekevät aika harvat poliisit, olen tarkkaillut autojen numeroita sen verran. Heidän esimiehensä eivät ole siinä mukana, ehkä lukuunottamatta joitakin pölvästejä. Valtaosa muistakin virkamiehistä on osaavia asiallisia ja noihin nettilähtöisiin gs.-rikoksiin syyllistymättömiä. Missään tapauksessa gang stalking ei ole ainakaan Suomessa valtiolähtöistä, luotan siihen että pääosin Suomi on vielä oikeusvaltio ja virkamiehet pääosin rehellisiä ja korruptoitumattomia, ehkä psykiatreja ja joitakin muita lukuunottamatta.

        Myös ambulansseista stalkkaavat aika harvat ja näyttävät säikähtävän jo siitä kun siitä panee keskustelupalstan kautta tietoa heidän esimiehilleen, tietävät että nettiä seurataan. Vartijoista minulla on pelkkää hyvää sanottavaa, ovat ainakin minua kohdelleet aina asiallisesti ja ystävällisesti. ISS:ää olen joskus vähän epäillyt, mutta ei sitäkään ole näkynyt normaalia enempääviime aikoina. Olen ajatellut että mahdollisesti yksityisellä on noin yleisesti fiksumpaa henkilökuntaa kuin julkisella, mutta ei tee tyhjäksi sitä, että julkisellakin on heitä on paljon.

        Se että poliisi norkoilee kirjastojen edessä sulkemisaikaan voi johtua siitä, että sillä epäselvä käsitys siitä, minkälainen nettikirjoittelu on laitonta ja minkälainen ei, ehkä ajattelee yrittää säikäytellä varmuuden vuoksi kun ei asialliseen poliisitoimintaan löydä mitään aihetta. Psykiatrit ja ehkä myös myös jotkut poliisit myös vihaavat uhrien keskinäistä vertaistukea, eivät ymmärrä sen tarpeellisuutta, ainakaan jos itse eivät ole uhreja.

        Ei välttämättä olekaan poliisi alkuunpanevana voimana, mutta minun kohdalla vainoamisessa on ollut mukana niin paljon poliiseja, että on vaikea uskoa, etteikö Helsingin poliisilaitoksen sisällä tiedettäisi jo laajasti minun tapauksesta, vaikkei sitä organisoitaisi johtotasolta. Samaa on toki tapahtunut myös muissa kaupungeissa, kun niissä olen käynyt eli kyse ei ole vain Helsingin poliisista. Ja mukana on ollut myös ambulansseja ja palokuntaa, tosin vähemmän sen jälkeen, kun aloin julkaisemaan paloautoista kuvia ja videoita blogissa.

        Kyllä viranomaisia on muutenkin laajasti mukana vainoamisessa, mutta voi olla, että kyse on kaikille viranomaistahoille soluttautuneesta verkostosta, ei varsinaisesti itse niistä laitoksista. Mikä se verkosto on, on tässä vaiheessa vain spekulointia.


      • ei.pelkkää.puppua
        Targeted_Finn kirjoitti:

        Ei välttämättä olekaan poliisi alkuunpanevana voimana, mutta minun kohdalla vainoamisessa on ollut mukana niin paljon poliiseja, että on vaikea uskoa, etteikö Helsingin poliisilaitoksen sisällä tiedettäisi jo laajasti minun tapauksesta, vaikkei sitä organisoitaisi johtotasolta. Samaa on toki tapahtunut myös muissa kaupungeissa, kun niissä olen käynyt eli kyse ei ole vain Helsingin poliisista. Ja mukana on ollut myös ambulansseja ja palokuntaa, tosin vähemmän sen jälkeen, kun aloin julkaisemaan paloautoista kuvia ja videoita blogissa.

        Kyllä viranomaisia on muutenkin laajasti mukana vainoamisessa, mutta voi olla, että kyse on kaikille viranomaistahoille soluttautuneesta verkostosta, ei varsinaisesti itse niistä laitoksista. Mikä se verkosto on, on tässä vaiheessa vain spekulointia.

        Virkamiehillä on viranhoidon ohella yksityiselämä niinkuin muillakin. Jotkut joutuvat huonoon seuraan ja jotkut hakeutuvat ehkä stalkkeriverkostoihin lisäansioiden toivossa. Todennäköisempänä pidän kuitenkin sitä että organisoituneet rikolliset hakeutuvat tahallisesti virkamiehiksi vain saadakseen laajemmin mahdollisuuksia gs-rikoksien tekemiseen ja ehkä myös päästäkseen käsiksi virallisiin tietokantoihin. Normaalit suomalaiset virkamiehet ovat laintuntevaa ja lainkuuliaista porukkaa, rikollisia laki ja sen noudattaminen ei kiinnosta. Gs-rikollinen varmaan nauttii lapsellisesti mahdollisuudesta ajaa ambulanssia tai poliisiautoa ja harjoittaa sillä tavalla mieleistään häirintää. Kysymyksessä voi myös olla esimerkiksi poliisin kohdalla provosoituminen nettitiedottamisesta asiasta, joka kuuluisi poliisin toimialaan mutta jonka tutkimisessa sillä on pahoja sisäisiä ongelmia.

        Tiedossa ei ole kuinka laaja tämä rikollinen virkamies- ja työntekijäjoukko on. Tuskin pysyvät hommassa jos esimiehet saavat vihiä, pyrkivät tietenkin toimimaan salassa heiltä, mutta joskus erehtyvät.

        Mikä lienee stalkkereiden sisäinen tiedotuskanava. Voisiko se olla joku suljettu tai puoliavoin ryhmä facebookissa?


      • mafia.kuriin
        Targeted_Finn kirjoitti:

        "Oikeusvaltiossa jokaisella on oikeus tietää mistä häntä syytetään sekä oikeus puolueettomaan oikeudenkäyntiin. Kukaan ei ole syyllinen ennen kuin oikeus on sen vahvistanut, eikä aina silloinkaan, tuomiosta on aina oikeus valittaa ja silti myös vääriä tuomioita tapahtuu. Oikeuden määräämän rangaistuksen toteuttaminen on tehtävään koulutettujen virkamiesten tehtävä, ei epämääräisen rikollisen roskajoukon."

        Juuri näin. Gang stalkingin perusteleminen jollain epämääräisellä "ehkä ne sittenkin ansaitsee sen" heitolla on surkea yritys syyllistää tämän törkeän rikoksen uhreja. Tällaisesta siinä lienee oikeasti kyse:

        Vainoaminen on menetelmä, jota poliisi käyttää, kun se on vihainen jollekin henkilölle, mutta ei pysty tai halua ilmaista vihaansa asianmukaisilla oikeudellisilla keinoilla. Tyypillisesti kohteet ovat marginaaliryhmien edustajia, jotka harrastavat toimintaa, joka ei ole aivan valtavirran mukaista (ja josta jotkut eivät siksi pidä), mutta ei lailla rangaistavaa. Moottoripyöräjengien, poliittisten marginaaliryhmien, ihmisoikeusaktivistien kuin myös akateemisen maailman toisinajattelijoiden tiedetään joutuneen tällaisten operaatioiden kohteiksi useissa länsimaissa. Hyvin usein poliisivainoamiseen liittyy hirvittävä vallan väärinkäyttö tapauksissa, joissa asianosaiseen ei voi soveltaa normaali rikosoikeudellista käytäntöä. Koska syyttäminen on mahdotonta, tavoitteena on usein pakottaa ihmisiä lähtemään joltain tietyltä alueelta, vaikkakin vainoamisoperaatiot voivat jatkua maanlaajuisesti tai jopa maailmanlaajuisesti. Poliisivainoamista tiedetään tapahtuvan Pohjois-Amerikassa, kuten myös useissa Euroopan maissa, kuten Tanskassa, Ranskassa, Italiassa, Alankomaissa, Norjassa ja Iso-Britanniassa. Tässä ei kuitenkaan ole yhtenäistä terminologiaa. Termejä, joilla joskus kuvataan poliisivainoamista (mutta joilla saatetaan joskus tarkoittaa jotain muuta), ovat mm. ”helposti huomattava tarkkailu” eli ”conspicuous surveillance” englanniksi, ”asteittainen ajojahti” eli ”fotfølging” norjaksi, ”miehen merkkaaminen” eli ”mandsopdækning” tanskaksi (alunperin jalkapallotermi) ja ”henkilön laillisten oikeuksien häiritseminen” eli ”persoonsgericht verstoren” hollanniksi.

        Tapahtuu myös Venäjällä. Sitä kutsun säteilyhelvetksi. Tapa, jolla he sen toteuttavat.

        Kysyt mikä on sisäinen tiedotuskanava: Interpol.


      • puolittainen.oikeusmurha
        Targeted_Finn kirjoitti:

        "Oikeusvaltiossa jokaisella on oikeus tietää mistä häntä syytetään sekä oikeus puolueettomaan oikeudenkäyntiin. Kukaan ei ole syyllinen ennen kuin oikeus on sen vahvistanut, eikä aina silloinkaan, tuomiosta on aina oikeus valittaa ja silti myös vääriä tuomioita tapahtuu. Oikeuden määräämän rangaistuksen toteuttaminen on tehtävään koulutettujen virkamiesten tehtävä, ei epämääräisen rikollisen roskajoukon."

        Juuri näin. Gang stalkingin perusteleminen jollain epämääräisellä "ehkä ne sittenkin ansaitsee sen" heitolla on surkea yritys syyllistää tämän törkeän rikoksen uhreja. Tällaisesta siinä lienee oikeasti kyse:

        Vainoaminen on menetelmä, jota poliisi käyttää, kun se on vihainen jollekin henkilölle, mutta ei pysty tai halua ilmaista vihaansa asianmukaisilla oikeudellisilla keinoilla. Tyypillisesti kohteet ovat marginaaliryhmien edustajia, jotka harrastavat toimintaa, joka ei ole aivan valtavirran mukaista (ja josta jotkut eivät siksi pidä), mutta ei lailla rangaistavaa. Moottoripyöräjengien, poliittisten marginaaliryhmien, ihmisoikeusaktivistien kuin myös akateemisen maailman toisinajattelijoiden tiedetään joutuneen tällaisten operaatioiden kohteiksi useissa länsimaissa. Hyvin usein poliisivainoamiseen liittyy hirvittävä vallan väärinkäyttö tapauksissa, joissa asianosaiseen ei voi soveltaa normaali rikosoikeudellista käytäntöä. Koska syyttäminen on mahdotonta, tavoitteena on usein pakottaa ihmisiä lähtemään joltain tietyltä alueelta, vaikkakin vainoamisoperaatiot voivat jatkua maanlaajuisesti tai jopa maailmanlaajuisesti. Poliisivainoamista tiedetään tapahtuvan Pohjois-Amerikassa, kuten myös useissa Euroopan maissa, kuten Tanskassa, Ranskassa, Italiassa, Alankomaissa, Norjassa ja Iso-Britanniassa. Tässä ei kuitenkaan ole yhtenäistä terminologiaa. Termejä, joilla joskus kuvataan poliisivainoamista (mutta joilla saatetaan joskus tarkoittaa jotain muuta), ovat mm. ”helposti huomattava tarkkailu” eli ”conspicuous surveillance” englanniksi, ”asteittainen ajojahti” eli ”fotfølging” norjaksi, ”miehen merkkaaminen” eli ”mandsopdækning” tanskaksi (alunperin jalkapallotermi) ja ”henkilön laillisten oikeuksien häiritseminen” eli ”persoonsgericht verstoren” hollanniksi.

        Targeted finn: jos jokin ulkomainen tiedustelupalvelu on merkannut sinut prospektiksi, olet sellainen myös poliisille. Synonyymi järjestäytyneelle rikollisuudelle Suomessa.

        Näissä jutuissa tapahtuu myös oikeusmurhia.


      • targeted.finnille

      • ei.aikuisille

      • pahin.gs.-porukka
        kauankidutettu kirjoitti:

        Minullahan tunnetusti on ollut nokka pokkaa tämän Targeted_Finnin eli entisen TiFi:n kanssa.
        Minulle koko some oli uutta ja TiFi ihan käsittämätön tapaus.


        Alkuun en osannut muuta, kuin kuvata, minkälaisen stalkkauksen kohteeksi olin joutunut. Ne kuvaukset menee satoihin, Oli niin kauan, intensiivisesti ja laaja-alaisesti vainottu.


        Olen avannut lukuisia ketjuja. Joittenkin otsikoita on haukuttu :vievät arvokkuuden asialta.

        Vainokokemuksia on syytetty mielikuvituksen tuotteiksi.
        Niitähän ne itse asiasa ovat: stalkkereittein sadistisen sairaan mielikuvituksen toteutuksia.

        GS:n perustaktiikoita on, että jos uhri kertoo,mitä hänelle on tehty, se kuulostaa skitsofrenian oireille. - Eli aina kun kerron, altistan itseni hulluksi nimittelylle. Sen pitäsii riittää. - En tykkää siitä, että syytetään leimaavani muutkin vainotut hulluiksi.

        Olen samaa mieltä. Gang stalking on mielestäni juuri sitä mitä kerrot. Pahin taho virkamiehistä joka siinä on mukana, ovat psykiatrit, pasykiatriset hoitajat ja joskus myös terveyskeskuslääkärit. Toisaalta terveyskeskuslääkäreille ei ehkä voi asettaa sellaisia vaatimuksia kuin psykiatreille, joiden voisi olettaa hallitsevan ammattinsa, mutta kun eivät hallitse. Ihmisen, hänen tavoitteidensa ja motiiviensa tunnistamisessa psykiatrit ovat rupusakkia, joka tekee hyvin kaavamaisia ja täysin toteen näyttämättömiä ja lisäksi potilaiksi joutuvia vakavasti vahingoittavia päätöksiä. Psykiatria on jäänne pimeltä keskiajalta, ei perustu tieteeseen , vaikka niin yrittää väittää.

        Poliisien toiminta kaduilla ei yleensä ole uhreja vahingoittavaa, vaan se mitä tapahtuu heidän kodeissaan ja psykiatrisissa sairaaloissa. Tosin poliisitkin tuntuvat joskus olevan jossain määrin psykiatrien talotusnuorassa. Jos näin tapahtuu niin laillisuudelle saa heittää hyvästit, sillä poliiseilla on yleensä ainakin jossain määrin laillisuuden tajua, jo ammattinsa vuoksi, psykiatreilla ei eikä edes halua toimia lakia kunnioittaen. Jo heidän koulutuksensa on sairasta, pelkkää ihmisten leimaamista ja myrkyttämistä. Ammatti lyö leimansa psykiatreihin, kukaan ei pitemmän päälle halua olla heidän kanssaan missään tekemisestä. Siksi että he harjoittavat ammattikseen väkivaltaa ja ihmisten sanavapauden ja muiden kansalaisoikeuksien laitonta rajoittamista. Siksikään heidän tapansa tuntevat eivät haluaisi olla heidän kanssaan missään tekemisissä. Mutta heidän haluaan ei kysytä, psykiatrit käyttävät häikäilemättä lain jostain syystä heille suomia sairaita oikeuksia väkivallantekoon heikoimpia kohtaan, ymmärtämättä tästä elämästä yhtään mitään. He uskovat rikollisia ja ovat heidän talutusnuorassaan, eivät hoidossa joskus olleita gs.-uhreja, täysin perusteitta, henkisen tasonsa tai oikeastaan sen puutteen osoittaen. Siis myös heihin uskovat poliisit voivat sitä kautta olla rikollisten talutusnuorassa.

        Siksi on mielestäni täysin harhaanjohtavaa kutsua gang stalkingia poliisivainoamiseksi. Poliisien kaduilla harjoittamaa stalkkailua en osaa pitää vakavana vainoamisena. Tosin se on ärsyttävää, koska he sitä tehdessään väärinkäyttävät julkisia varoja, ja siksi se on meidän kaikkien asia. Poliisit ovat käsitykseni mukaan liian fiksuja lähteäseen häiriköimään ihmisiä heidän naapurustostaan käsin. Psykiatriset hoitajat voivat senkin tehdä. Ovat alaansa pääosin yhtä heikosti koulutettuja kuin psykiatrit omaansa. Eivät usein tiedä mitä rehellisyys on, ja siksi toimivat helposti tarkoituhakuisesti, psykiatreja sekä lääketehtaita hyödyttäen potilaiden kustannuksella


      • stalkkeritjalaki
        pahin.gs.-porukka kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Gang stalking on mielestäni juuri sitä mitä kerrot. Pahin taho virkamiehistä joka siinä on mukana, ovat psykiatrit, pasykiatriset hoitajat ja joskus myös terveyskeskuslääkärit. Toisaalta terveyskeskuslääkäreille ei ehkä voi asettaa sellaisia vaatimuksia kuin psykiatreille, joiden voisi olettaa hallitsevan ammattinsa, mutta kun eivät hallitse. Ihmisen, hänen tavoitteidensa ja motiiviensa tunnistamisessa psykiatrit ovat rupusakkia, joka tekee hyvin kaavamaisia ja täysin toteen näyttämättömiä ja lisäksi potilaiksi joutuvia vakavasti vahingoittavia päätöksiä. Psykiatria on jäänne pimeltä keskiajalta, ei perustu tieteeseen , vaikka niin yrittää väittää.

        Poliisien toiminta kaduilla ei yleensä ole uhreja vahingoittavaa, vaan se mitä tapahtuu heidän kodeissaan ja psykiatrisissa sairaaloissa. Tosin poliisitkin tuntuvat joskus olevan jossain määrin psykiatrien talotusnuorassa. Jos näin tapahtuu niin laillisuudelle saa heittää hyvästit, sillä poliiseilla on yleensä ainakin jossain määrin laillisuuden tajua, jo ammattinsa vuoksi, psykiatreilla ei eikä edes halua toimia lakia kunnioittaen. Jo heidän koulutuksensa on sairasta, pelkkää ihmisten leimaamista ja myrkyttämistä. Ammatti lyö leimansa psykiatreihin, kukaan ei pitemmän päälle halua olla heidän kanssaan missään tekemisestä. Siksi että he harjoittavat ammattikseen väkivaltaa ja ihmisten sanavapauden ja muiden kansalaisoikeuksien laitonta rajoittamista. Siksikään heidän tapansa tuntevat eivät haluaisi olla heidän kanssaan missään tekemisissä. Mutta heidän haluaan ei kysytä, psykiatrit käyttävät häikäilemättä lain jostain syystä heille suomia sairaita oikeuksia väkivallantekoon heikoimpia kohtaan, ymmärtämättä tästä elämästä yhtään mitään. He uskovat rikollisia ja ovat heidän talutusnuorassaan, eivät hoidossa joskus olleita gs.-uhreja, täysin perusteitta, henkisen tasonsa tai oikeastaan sen puutteen osoittaen. Siis myös heihin uskovat poliisit voivat sitä kautta olla rikollisten talutusnuorassa.

        Siksi on mielestäni täysin harhaanjohtavaa kutsua gang stalkingia poliisivainoamiseksi. Poliisien kaduilla harjoittamaa stalkkailua en osaa pitää vakavana vainoamisena. Tosin se on ärsyttävää, koska he sitä tehdessään väärinkäyttävät julkisia varoja, ja siksi se on meidän kaikkien asia. Poliisit ovat käsitykseni mukaan liian fiksuja lähteäseen häiriköimään ihmisiä heidän naapurustostaan käsin. Psykiatriset hoitajat voivat senkin tehdä. Ovat alaansa pääosin yhtä heikosti koulutettuja kuin psykiatrit omaansa. Eivät usein tiedä mitä rehellisyys on, ja siksi toimivat helposti tarkoituhakuisesti, psykiatreja sekä lääketehtaita hyödyttäen potilaiden kustannuksella

        Sekä psykiatrian henkilökunta (psykiatrit, hoitajat, psykologit) että poliisit rikkovat Suomen lakia:
        Stalkkerit vievät oikeuksia ja paljon muutakin.
        https://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1889/18890039001#L11
        Lue tuon lisäksi myös luvut 14, 16, 17, 21, 24, 25, 28, 30, 31, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 40, 43, 47, 48, 49, 50, 51


    • kauankidutettu

      Jestas, jotkut jo ylhäältäpäin määräävät, mikä vaino kuuluu kulttuuriin. Nyt kun on ollut helvetin moisen vainon kohteena 20 v (ainakin) ja viimeiset 10 v. on kuin suoraan sg. stalking -vainokoulun oppikirjasta, niin sanotaan, ettei ole oikea vainottu.

      Tekisi mieli sanoa enemmnkin, mutta olkoon.

      • visions.dreams

        Sanon sen suoraan:

        On olemassa teknologia, jolla ihmisen ajatuksia voidaan tiettyyn pisteeseen asti lukea.
        On olemassa teknologia, jolla ajatteluun voidaan tiettyyn pisteeseen asti vaikuttaa.
        Edellisten vastalääke on toistaiseksi ollut ns. targeting.

        Targeting sinänsä on vain koulukiusaamista.

        Synteettinen telepatia avaa mahdollisuuden tehokkaampaan pienten ryhmien toimintaan. Sovellukset ovat sotilaallisia ja ehkä avaruuteen tähtääviä.


      • dystopian.ainekset
        visions.dreams kirjoitti:

        Sanon sen suoraan:

        On olemassa teknologia, jolla ihmisen ajatuksia voidaan tiettyyn pisteeseen asti lukea.
        On olemassa teknologia, jolla ajatteluun voidaan tiettyyn pisteeseen asti vaikuttaa.
        Edellisten vastalääke on toistaiseksi ollut ns. targeting.

        Targeting sinänsä on vain koulukiusaamista.

        Synteettinen telepatia avaa mahdollisuuden tehokkaampaan pienten ryhmien toimintaan. Sovellukset ovat sotilaallisia ja ehkä avaruuteen tähtääviä.

        Minkä vuoksi synteettinen telepatia on pelottava ja erilaisia intohimoja herättävä aihe?
        Voitte vain kuvtella, jos sellaista käytettäisiin poliittisiin vaikuttajiin?
        Olisivatko silloin lainmuutokset demokraattisesti valittujen päättäjien tekemiä?
        Entäpä vaikutusvaltaiset viranomaiset? Olisivatko he suvereeneja tekemään päätöksiä keitä pidetään valtion vihollisina tai ei?

        Tässä on dystopian ainekset.


    • tulevaisuuskojonyt

      Ei ole mahdollista lukea toisten ajatuksia. Jos se olisi niin laite täytyy olla tulevaisuudesta ja silloinhan täällä on aikamatkustajia jo. silloinhan koko gs vähän erimuotoista täytyy olla

      • turhia.juonia

        Oikealla teknologialla se on mahdollista - ollut jo pidempään. Tiettyyn rajaan saakka.
        Yllättäen tahot, joilla tekniikka on - ovat siitä suhteellisen hiljaa. Heidän kohteensa sen sijaan näyttävät saavan aika vapaasti kertoa asiasta. Eli jutun juoni on se hermotason energiavirtojen vahvistaminen ja lähettäminen radioteitse jonnekin, missä se voidaan reaaliajassa purkaa. Käänteisesti tuohon heikkovirtaiseen kehon sisällä toimivaan sähkökenttään voidaan vaikuttaa. Näin yksinkertaisesti on luotu kaksisuuntainen telepatia.

        ei ole mitään rakettitiedettä


      • sata.vuotta.jäljessä

      • valistaja

        Kerron yhden eimerkin parin vuoden takaa. Toikahviosa menin istumaan tuntemattoman naisen pöytään. Haluin olla ystävällinen ja sosiaalinen. Mietin lauahduken, joka ei olisi ihan tavallinen, samalla riittävän yleinen, mutta myös henkilökohtainen minun osalta. En enää muista sitä.

        Nainelle tuli viesti puhelimeen. Luki sen. Kääny iminuun päin ja päästi suutaan snatarkkaan sen, mitä olin suunnitellut sanovani hänelle. Käytti robottimaisen tasaista ääntä.

        En ole keksinyt selitystä.


      • valistaja

        Ylläpitio ei tykkää siitä, että kerron kokemuksiani. Pudottelee kirjaimia pois.


      • ei.rakettitiedettä

        Edgar A. Hobson on moderni unitutkija, jonka mielestä uniin voidaan vaikuttaa.
        Omien kokemuksieni mukaan unia voidaan kopioida ja syöttää.
        Löysin netistä ansan - unipalstalla vuodesta toiseen joku kysyy: näetkö 'lucid dreams':ejä. Jos erehdyt vastaamaan - olet kohde. Käytännössä erikoispalveluiden asettama verkko, jolla pyritään saamaan haaviin ihmisiä, joihin ulkomaiset erikoispalvelut vaikuttavat.

        Surullista: koska meillä ei ole teknologiaa, eikä tietoa: ainoaksi vaihtoehdoksi näyttää jäävän kohteiden teloittaminen. Gestapo Suomessa?

        Jos kytät ei ymmärrä juttua . mitä se kertoo niistä?


      • uneksinut
        ei.rakettitiedettä kirjoitti:

        Edgar A. Hobson on moderni unitutkija, jonka mielestä uniin voidaan vaikuttaa.
        Omien kokemuksieni mukaan unia voidaan kopioida ja syöttää.
        Löysin netistä ansan - unipalstalla vuodesta toiseen joku kysyy: näetkö 'lucid dreams':ejä. Jos erehdyt vastaamaan - olet kohde. Käytännössä erikoispalveluiden asettama verkko, jolla pyritään saamaan haaviin ihmisiä, joihin ulkomaiset erikoispalvelut vaikuttavat.

        Surullista: koska meillä ei ole teknologiaa, eikä tietoa: ainoaksi vaihtoehdoksi näyttää jäävän kohteiden teloittaminen. Gestapo Suomessa?

        Jos kytät ei ymmärrä juttua . mitä se kertoo niistä?

        Wikipedian mukaan lucid dreams tarkoittaa ns. selkounia, joissa ihminen tietää olevansa unessa ja voi itse vaikuttaa unen kulkuun. Minullakin on kokemus että puolittain heräsin vastoin tahtoani miellyttävän unen jälkeen ja jatkoin sitä vielä jonkun aikaa tietoisesti.


      • KaunisIlmaTänään
        valistaja kirjoitti:

        Kerron yhden eimerkin parin vuoden takaa. Toikahviosa menin istumaan tuntemattoman naisen pöytään. Haluin olla ystävällinen ja sosiaalinen. Mietin lauahduken, joka ei olisi ihan tavallinen, samalla riittävän yleinen, mutta myös henkilökohtainen minun osalta. En enää muista sitä.

        Nainelle tuli viesti puhelimeen. Luki sen. Kääny iminuun päin ja päästi suutaan snatarkkaan sen, mitä olin suunnitellut sanovani hänelle. Käytti robottimaisen tasaista ääntä.

        En ole keksinyt selitystä.

        Kertomatta mikä tämä lausahdus oli vaikea sanoa oliko kyseessä outo juttu vai ei.

        Jos kyseessä oli joku elämän peruslatteus olisi melkein oudompaa jos se ei sitä olisi sanonut.


      • ei.aina.aiheutettua
        turhia.juonia kirjoitti:

        Oikealla teknologialla se on mahdollista - ollut jo pidempään. Tiettyyn rajaan saakka.
        Yllättäen tahot, joilla tekniikka on - ovat siitä suhteellisen hiljaa. Heidän kohteensa sen sijaan näyttävät saavan aika vapaasti kertoa asiasta. Eli jutun juoni on se hermotason energiavirtojen vahvistaminen ja lähettäminen radioteitse jonnekin, missä se voidaan reaaliajassa purkaa. Käänteisesti tuohon heikkovirtaiseen kehon sisällä toimivaan sähkökenttään voidaan vaikuttaa. Näin yksinkertaisesti on luotu kaksisuuntainen telepatia.

        ei ole mitään rakettitiedettä

        Ehkä näin on. Mutta siitä huolimatta olen varma että on myös spontaania telepatiaa, esimerkiksi että ajatteletystävääsi ja juuri silloin hän soittaa. Kyllä se on kaksipuolista silloinkin.


      • valistaja

        Nim. KaunisilmaTänään

        Kerroin vain siitä, minkälaisessa tilanteessa yllättäen voi joutua miettimään, mitä toi tiesi ajatukeni.

        Kirjoitin tilanteen muinekin tekijöineen muistiin ja listan hypoteeseja sen selitykseksi.

        Tiedän kyllä, mitä sanoin. En kerro sitä täällä, koska joutuisin kuulemaan en kymmeniä kertoja.


        En tiedä, kuuluuko suomalaiseen kulttuuriin matkiminen, gang stalkingiin kuuluu ( mimicry in English )


    • valistaja

      Viimeisin työpaikka, jossa olin, oli ihan sairas organiaatio. Pois lähdön jälkeen huomasin, että on orgaaninen osa sitä paikkakuntaa. Jouduttuani tutustumaan gang stalkingiin, olen sanonut, että se olisi sopinut gang stalkkereitten oppisopimuskoulutupaikaksi.

      Ja ihan suomalaista porukkaa siellä töissä oli.

      • myös.sairas.paikka

        Minä olen myös ollut sellaisessa paikassa, mutta en onneksi työssä. Tarpeeksi kamalaa oli silti. Siellä oli usein myös sote-alan opiskelijoita harjoittelemassa, nähtävästi gang stalkingia.


    • kauankidutettu

      Kuuluuko kostaminen suomalaiseen kulttuuriin. Gang stalkingiin kuuluu. Kotetaan jotakin, mitä uhri ei ole tehnyt tai väännetään tavallisesta tapahtumasta koston aihe.

    • sfw345

      Tahtoisin vaan esittää yhden vaihtoehdon gang stalkingille, tämä ei ole osoitettu kenellekään vaan yleisenä havaintonta koko keskusteluketjulle

      "Termin kliinistä määritelmää on käytetty kuvattaessa henkilöä, joka uskoo olevansa vainottu, ja on erotettu kaksi keskeistä tekijää: Henkilö uskoo, että hänelle on tapahtumassa tai tulee tapahtumaan jonkinlainen onnettomuus, tai henkilö uskoo, että hänen vainoajansa tarkoituksena on vahingoittaa häntä."

      Paranoia yhdistetään usein psyykkisiin sairauksiin, erityisesti skitsofreniaan.

      • valistaja

        Et tiedä gang stalkingista mitään, kun esität tuollaista sille vaihtoehdoksi. Varmaankin kuvaamasi laisia ihmiiä on. Uskominen sanan tilalle voisi panna pelkää.

        Gs:ssä ei tarvitse uskoa tai luulla, vainoajat vahingoittavat aivan oikeasti. Ja yleensä, tekevät sen yllättäen ja jälki on sitä luokkaa, ettei tarvitse luulla mitään. - Joskus vainon alkuvaiheissa uhri vielä ihmettelee, mitä tämä on ja yrittää keksiä selityksiä.

        Vainon jatkuessa ja kun uhri saa tietoa vainosta ja siten sanoja asian käsittelyyn, on hänen puheensa vainosta aivan erilaista kuin noiden mielenterveyspulmaisten.


      • valistaja

        " Yleinen havainto koko ketjusta"

        Tässä ei käsitell järjestelmällisesti gang stalkingia. Enemmäkin heitetään huulta joistkina asioista, joista puuttuu kunnon tietoa ja on olemassa erilaiia näkemyksiä.

        Koko tämä palsta on gang stalkingin oalta ollut tämän vuoden ajan pilalla täällä hallitsevan trollin takia, jonka tarkoitus tuhota gang stalking käsite.

        Aikaisemminkin eli vielä viime vuonna, kun oli vielä kunnon keskustelja, joukossa oli aina trollien ja häiriköiden viestejä.

        Ei kannata tulal näihin ketjuihin diagnooseja tekemään, nämä ovat somea.

        Jos haluat tietää gang stalkingista, kannattaa hakea hakusanalla.


      • siishakusanalla

        --täällä hallitsevan trollin takia---

        Niin kuin huomaat, trolli PyhäProfeetta ilmaantui het, kun kirjoitin vähän asiaa.


      • trolleista.pahimmat
        valistaja kirjoitti:

        " Yleinen havainto koko ketjusta"

        Tässä ei käsitell järjestelmällisesti gang stalkingia. Enemmäkin heitetään huulta joistkina asioista, joista puuttuu kunnon tietoa ja on olemassa erilaiia näkemyksiä.

        Koko tämä palsta on gang stalkingin oalta ollut tämän vuoden ajan pilalla täällä hallitsevan trollin takia, jonka tarkoitus tuhota gang stalking käsite.

        Aikaisemminkin eli vielä viime vuonna, kun oli vielä kunnon keskustelja, joukossa oli aina trollien ja häiriköiden viestejä.

        Ei kannata tulal näihin ketjuihin diagnooseja tekemään, nämä ovat somea.

        Jos haluat tietää gang stalkingista, kannattaa hakea hakusanalla.

        Varsinkin psykiatriset hoitajat, ehkä myös psykiatrit, trollaavat mielellään. Heidät kun on siihen koulutettu...


      • sotkevat.asioita

        "Termin kliininen määritelmä..." Ohhoh - Mikähän on trollin kliininen määritelmä? Tai poliitikon. Tai kauppasodan ? Tai sivistyksen? Entäs psykiatrin? Tai psykiatrisen hoitajan?


    • PyhäProfeetta1

      "Jos haluat tietää gang stalkingista, kannattaa hakea hakusanalla."

      Tein niin kuin kehotit...

      Niin, yliopistolla se on yleistä. Muistan yläasteelta, hiukan ennen kuin jouduin massiivisen vainon kohteeksi, suurperheestä olevan opettajan pitäneen hallitsemattoman vihan vallassa vihan täyteisen pienperheitä solvaavan palopuheen ja kehuneen suurperheitä maasta taivaaseen. Hän ilmoitti mm., että yliopistolla heillä on hyvä suurperheidenverkosto, joka tukee heitä (tämä voi olla se gang stalkingin pääpiru: science group). Katsokaa, mitä hakusanat toivat - kyllä yliopistolla gang stalking on yleistä ja sattumalta juuri siellä suurperheillä on vankka tukiverkosto. Hiukan myöhemmin, kun vainoni koululla oli jo massiivinen eräs toinen opettaja ilmoitti aivan yllättäen luokan edessä mihinkään oppitunnin asiaan liittymän asian 'koulullamme on viisi suurperhettä, joka on harvinaista nykyään' ja kenetköhän oli valittu heidän uhrikseen?

      https://taknbsorbemwon5.wordpress.com/tag/gang-stalking-at-university/


      Järkevimpänä syynä gang stalkingiin pidetään yleisesti suurperhettä/suurperheiden yhteenliittymää. Katsokaa, mitä hakusanat antoivat tulokseksi. Ja kun avaatte linkin painakaa Ctrl F ja kirjoittakaa avautuvaan kenttään large family - ja totuus valkenee teillekin!!!

      https://www.quora.com/Why-are-people-so-naive-about-gang-stalking

      Eli gang stalking = yliopistolta olevia ihmisiä suurperhe/suurperheiden yhteenliittymä. On kyseessä sitten virallinen suurperhetutkimus tai yliopiston paperita hyväksikäyttäen tehty suurperheiläisten järjestämä murha psykologian keinoin, niin yksi asia on kuitenkin varma: kummatkin ryhmät kuuluvat gang stalkingiin kuin nyrkki silmään!! Syyllinen on siis pahassa gang stalkingissa "porukka yliopistolta" joukko suurperheitä (kenties kaikki suurperheet). Pienissä stalking tapauksissa jo yksikin suurperhe saa pahaa aikaiseksi ja heillä todella on erikoislaatuinen kyky kiihottaa muita vainoamaan teitä!!!!


      Palatkaa lapsuuden muistoihin, kyllä te muistatte suurperheiden törkeän käytöksen. Nykyään te jo tiedätte suurperheiden törkeän käytöksen, mutta kun palaatte muistoissanne lapsuuteen yllätytte kuinka kauan teitä on jo tunnusteltu suurperheiden taholta ja kuinka nuorena kohtalonne jo päätettiin.Eikö niin, että teitä kiusattiin pahiten juuri niillä luokilla, jossa suurperheen vesa oli samalla luokalla?

      Keiden luulette muuten massivisesti ja jatkuvasti herjaavan minua täällä netissä ja yrittävän viedä uskottavuuteni, todella huonolla menestyksellä tosin: livenä he ovat kuitenkin uskomattoman hyviä siinä ja heidän herjansa ovat todella törkeitä ja estottomia.

      • tiedä.noista

        Suurperheisiin en osaa ottaa kantaa kun ei ole kokemusta. Mutta olen havainnut että hyvin usein stalkkerit ovat pariskuntia ja stalkatut lähes poikkeuksetta yksieläjiä. Stalkkerit kun menevät yli siitä mistä aita on matalin. Yksineläjän on vaikeampi hankkia todisteita.

        Luulisin myös että akateemisessa maailmassa stalkkereita on vähemmän ja että stalkkereiden enemmistö on enempi rupusakkia, rehelliseen työhön ja sellaiseen kouluttatumiseen kykenemätöntä rupusakkia.


      • selvä.tapaus
        tiedä.noista kirjoitti:

        Suurperheisiin en osaa ottaa kantaa kun ei ole kokemusta. Mutta olen havainnut että hyvin usein stalkkerit ovat pariskuntia ja stalkatut lähes poikkeuksetta yksieläjiä. Stalkkerit kun menevät yli siitä mistä aita on matalin. Yksineläjän on vaikeampi hankkia todisteita.

        Luulisin myös että akateemisessa maailmassa stalkkereita on vähemmän ja että stalkkereiden enemmistö on enempi rupusakkia, rehelliseen työhön ja sellaiseen kouluttatumiseen kykenemätöntä rupusakkia.

        Koska kaikki ne jotka kokevat olavansa jonkun tahon "stalkkaamia" ovat syrjäänvetäytyneitä yksineläjiä tuon lausumasi perusteella kyseessä on siis vain kateus.

        "Sstalkattu" on katkera muille ja kokee jokaisen itselleen uhkana.


      • kateellisia.kaikkialla
        selvä.tapaus kirjoitti:

        Koska kaikki ne jotka kokevat olavansa jonkun tahon "stalkkaamia" ovat syrjäänvetäytyneitä yksineläjiä tuon lausumasi perusteella kyseessä on siis vain kateus.

        "Sstalkattu" on katkera muille ja kokee jokaisen itselleen uhkana.

        Kylläpä vedät kummallisia johtopäätöksiä. Minä en puhunut syrjäänvetäytyneisyydestä, sinä puhuit. Ja vaikka olisi tottakin, niin se ominaisuus ei ole syy stalkata eikä leimata ihmistä. Todennäköisesti vain projisoit oman kateutesi häneen, monet turhautuneet avo/aviopuolisot kadehtivat yksieläjiä. Siksikö ette voi antaa heidän elää elämäänsä rauhassa?


      • tiedosta.asemasi
        kateellisia.kaikkialla kirjoitti:

        Kylläpä vedät kummallisia johtopäätöksiä. Minä en puhunut syrjäänvetäytyneisyydestä, sinä puhuit. Ja vaikka olisi tottakin, niin se ominaisuus ei ole syy stalkata eikä leimata ihmistä. Todennäköisesti vain projisoit oman kateutesi häneen, monet turhautuneet avo/aviopuolisot kadehtivat yksieläjiä. Siksikö ette voi antaa heidän elää elämäänsä rauhassa?

        Puhuit parisuhteesta tavalla josta käy ilmi ettet itse ole sellaisessa; ja kirjoituksesta oli havaittavissa katkeruus niitä kohtaan jotka parisuhteessa elävät.

        Valitan, en ole turhautunut vaimooni; elämme elämäni onnellisinta aikaa.

        Niin, kysymys on, mikset voi antaa pariskuntien elää elämäänsä rauhassa; miksi koet että he vainoavat sinua? Haluavat vain pitää lapsensa turvassa kaltaisiltasi namusediltä.

        Olet namusetä tai et oikeasti, totuus on että sellaisena sinut yhteiskunta kokee.


      • olet.harhainen.pelle
        tiedosta.asemasi kirjoitti:

        Puhuit parisuhteesta tavalla josta käy ilmi ettet itse ole sellaisessa; ja kirjoituksesta oli havaittavissa katkeruus niitä kohtaan jotka parisuhteessa elävät.

        Valitan, en ole turhautunut vaimooni; elämme elämäni onnellisinta aikaa.

        Niin, kysymys on, mikset voi antaa pariskuntien elää elämäänsä rauhassa; miksi koet että he vainoavat sinua? Haluavat vain pitää lapsensa turvassa kaltaisiltasi namusediltä.

        Olet namusetä tai et oikeasti, totuus on että sellaisena sinut yhteiskunta kokee.

        Onnea vai sinulle, toivottavasti onnesi jatkuu. Mutta olen edelleen sitä mieltä että onnessasikaan sinulla ei ole syytä yrittää leimata yksineläjiä kateellisiksi ja harhaisiksi. Siksi tulee väistämättä mieleen että kysymyksessä on projektio. Ei avioliiton arki aina niin auvoista ole että sen vuoksi ketään kannattaisi kadehtia. Ihmisillä onoikeus valita toisin ja silti säästyä kaltaistesi heihin iskemiltä harhaisilta leimoilta ja loukkauksilta. Mikä ihmeen avio-onni panee ihmisen jopa nimittelemään yksineläjiä. Mahtaako se todellista onnea ollakaan, kun noin katkeraksi tekee? Sinun kannattaisi ehkä hiukan kiinnittää huomiota käyttäytymiseesi.


      • valistaja

      • siirtykääasiaan

        Hyväksyttiin. r.Horton, korkeasti koulutettu ja arvostettu perheellinen nainen. On ankaran vainon kohteena, mutta silti tekee työtä vainon uhrien hyväksi. On mm.käynnistämässä joukkokannetta.


      • miten.lienee
        valistaja kirjoitti:

        Teiltä on nyt aihe hukassa eli gangs talking. Kokeilen hyväksytäänkö seuraava linkki.


        https://stop007.org/home/about/

        Millä tavalla suhteutuvat toisiinsa stalkkereina toisaalta tiedustelupalvelut, poliisi, suojelupoliisi ja armeija ja toisaalta naapurissa majaileva harhainen yksineläjiä vainottavakseen etsivä rikollinen avo/aviopari? Minä luulen että niillä ei ole muuta yhteistä kuin välineet, joita myös jälkimmäiset jostain onnistuvat hankkimaan.


      • valistaja

        Jos vaino ei ole pelkästään e-häirintää, vaan gang talkingia , tarvitsevat nuo organisaatioit myös kenttätyöntekijöitä ihan luusereihin asti. Narkkaritkin kelpaavat.mopopojatkia


      • valistaja

        Toisaalta jos yksi pariskunta vainoaa yhtä yksineläjää, ei kysv ole joukkovainosta.


      • ymmärrä.mitä.sanot
        olet.harhainen.pelle kirjoitti:

        Onnea vai sinulle, toivottavasti onnesi jatkuu. Mutta olen edelleen sitä mieltä että onnessasikaan sinulla ei ole syytä yrittää leimata yksineläjiä kateellisiksi ja harhaisiksi. Siksi tulee väistämättä mieleen että kysymyksessä on projektio. Ei avioliiton arki aina niin auvoista ole että sen vuoksi ketään kannattaisi kadehtia. Ihmisillä onoikeus valita toisin ja silti säästyä kaltaistesi heihin iskemiltä harhaisilta leimoilta ja loukkauksilta. Mikä ihmeen avio-onni panee ihmisen jopa nimittelemään yksineläjiä. Mahtaako se todellista onnea ollakaan, kun noin katkeraksi tekee? Sinun kannattaisi ehkä hiukan kiinnittää huomiota käyttäytymiseesi.

        En minä ketään leimaa, SINÄ leimasit pariutuneet yksineläjien vainoajiksi.

        Annoin ilmiölle mahdollisen selityksen.

        Ei siitä kannata ahdistua.


      • valistaja kirjoitti:

        Teiltä on nyt aihe hukassa eli gangs talking. Kokeilen hyväksytäänkö seuraava linkki.


        https://stop007.org/home/about/

        gs:n tarkoitus on tuhota ja tappaa ... periaatteessa se on kuin 007 ... että kaikiklla stalkkaajilla on lupa tappaa stalkatttu ja sen jälkeen kaikista heistä tulee 007:koja, jotka lopiulta joku toinen stalkkaajaryhmä tappaa

        oikea 007 on kylmäverinen psykopaaatti - mercenary


      • valistaja

        !700-luvulla suurin osa miehistä kuoli väkivaltaisesti, SUOMESSA: - Sellaista kulttuuria.

        Nyt on käyty läpi 1918-luvun sisällissodan kauheuksia, mitä ihmiset tekivät toisilleen. - Sellaista kulttuuria.

        Kun pressa Niinistö ekan erran nousi virkaansa, hän totesi Suomen olevan kiusaamiskulttuuri. Täällä on kiusaamista enemmän kuin monessa muussa maassa Euroopassa.

        Jne, jne, että mihin kulttuuriin ei sovi.


      • valistapa.vielä
        valistaja kirjoitti:

        Jos vaino ei ole pelkästään e-häirintää, vaan gang talkingia , tarvitsevat nuo organisaatioit myös kenttätyöntekijöitä ihan luusereihin asti. Narkkaritkin kelpaavat.mopopojatkia

        Mikä ero on e-häirinällä ja gang stalkingilla? Onko gang stalkingin määritelmä muuttunut? Milloin se on tapahtunut? Mistä pirun organisaatioista oikein puhut? Mistä tietosi ovat peräisin?


      • mene.hoitoon
        ymmärrä.mitä.sanot kirjoitti:

        En minä ketään leimaa, SINÄ leimasit pariutuneet yksineläjien vainoajiksi.

        Annoin ilmiölle mahdollisen selityksen.

        Ei siitä kannata ahdistua.

        Minä kerroin vain havainneeni että hyvin usein stalkkerit ovat pariskuntia ja stalketut yksineläjiä. Sinä vahvistit asian omalta kohdaltasi kertomalla omista yksineläjiin kohdistuvista harhaluuloistasi, joista syyllistät heitä ja yhteiskuntaa ja joiden vuoksi pidät yksineläjien vainoamista jopa aiheellisena. Olet mielipiteinesi viheliäinen naapuri yksineläjille.


      • mene.hoitoon
        ymmärrä.mitä.sanot kirjoitti:

        En minä ketään leimaa, SINÄ leimasit pariutuneet yksineläjien vainoajiksi.

        Annoin ilmiölle mahdollisen selityksen.

        Ei siitä kannata ahdistua.

        Sitä paitsi minä en leimaa pariskuntia yksineläjien vainoajiksi. Suurin osa pariskunnista on fiksuja naapureidensa kanssa viihtyviä ihmisiä eivät ajattele yksineläjistä niinkuin sinä. Olen vain havainnut että hyvin usein stalkkerit ovat pariskuntia. Etkö ymmärrä eroa? Stalkkereilla ja normaalilla pariskunnalla on ero niinkuin yöllä ja päivällä. Stalkkerin ajatusmaailma lyö leimansa hänen käyttäytymiseensä.


      • vai.mitä
        siirtykääasiaan kirjoitti:

        Hyväksyttiin. r.Horton, korkeasti koulutettu ja arvostettu perheellinen nainen. On ankaran vainon kohteena, mutta silti tekee työtä vainon uhrien hyväksi. On mm.käynnistämässä joukkokannetta.

        Osoittaa että myös perheellisiä voidaan vainota. Mutta se lienee harvinaisempaa?


      • onneatrolleille

        Just joo, trollit olivat päättäneet sotkea gang stalking aiheen pariuhdejutuksi, niin sitten väkisin tekivät.


        Ihan sama, tämähän on ihan paska palsta kokonaan nykyään.


      • JukkaVetiIsonGeen

        Kyllä perheellisiäkin vainotaan. Ja lapsia.


      • mistä.sen.tietää
        valistaja kirjoitti:

        Toisaalta jos yksi pariskunta vainoaa yhtä yksineläjää, ei kysv ole joukkovainosta.

        Miten saa selville vainoaako se muita tai osallistuuko vainoon muita eli että onko kysymys gang stalkingista?


      • mikä.on.vastaus
        mistä.sen.tietää kirjoitti:

        Miten saa selville vainoaako se muita tai osallistuuko vainoon muita eli että onko kysymys gang stalkingista?

        Kuinka monta vainoajaa pitää olla kunnes kyseessä on joukkovaino?

        Onko olemassa yksilövainoa, vai onko vain joukkovainoja?

        Kuinka monta vainottavaa yhdellä vainoajalla on, vai onko yhdellä vainoajalla vain yksi kohde?


    • Onkotullutmieleen

      Noituuden ja s-nanpalvonnan harrastamista ei oteta riittävän vakavasti. Jos näillä on lapsia tai eläimiä, niin olisin huolissani. S-nanpalvojilla ainakin on hyväksikäyttö-, kidutus- ja murharituaalejakin, tietysti äärimmäisen salattuina, mutta välillä tulee ilmi. GS sopii näille enemmän tai vähemmän häiriintyneille ihmisille, narskuja kiinnostaa valta sinänsä. Demonisvaikutteista ajatuksenlukua voi esiintyä ja muita ilmiöitä. Varmaan nämä jähmeät apurit ovat pelosta jäykkänä, ettei demoni kuiskaa heidän kapinallisia ajatuksiaan Masterille. Voipa voi. Toivottavasti ymmärtävät turvautua Jeesukseen, jolle demonitkin ovat pikkutekijöitä.

      • valheenopettajat

    • IsoGee

      Vituttaa kuunnella päässään kuinka Jukka runkkaa lasta sirun avulla.

    • WITIPÄÄ

      AUDIMIES KUOLEE ENNEN ENS JUHANNUSTA!!!

      • WITIPÄÄ

        KYLÄ LÄHTEE, KILON PALASINA PIIRILLE, IHAN OIKIASTI, HAKATAAN HENGILTÄ, IHAN OIKIASTI!!!


      • WITIPÄÄ

        ETTEKÖ TE SAATANAN KOPPALAKIT TUU JO HAKEMAAN PERKELE!!!


      • WITIPÄÄ

        TULUKAA NY WITTU SAATANA ENNENKO NOUSEE KUSI PÄÄHÄN!!!


    • mkmkmkmk

      Valitettavasti ei voi vastavaikuttaa GS:ään koska uhrin elämä tuhotaan kokolailla kokonaan, työssäkäynti estetään, aiheutetaan koko ajan ongelmia ettei mikään onnistu, kostetaan kaikki onnistumiset tuotetaan sietämättömiä kiputiloja ruumiin eri osiin, tuhotaan luustoa, asennetaan kenkiin erilaisia kiputiloja aiheuttavia ilmeisesti mikrosiruja, kuinkahan monet kengät minultakin on tuhottu en jaksa laskea. Mietityttään kuinka monta sataa tuhatta syytöntä ihmistä on näiden GS:ään toteuttavien tahojen hallussa olevien laitteiden avulla tapettu, vammautettu suljettu mielisairaalaan? GS:än uhrin niin kuin itse olen on joka päivä selviydyttävä jollain keinolla jotta tulee huominen ja taas sama edessä vuodesta toiseen yhtä sinnittelyä, olen jossain ehdottanutkin että GS uhreille tulisi myöntää lakisääteinen eutanasia, tietysti heille jotka eivät syystä tai toisesta enään kestä jatkuvaa kiduttamista ja kiusaamista.....

      • monetkiitokset

        Hyvää, jämäkkää tekstiä gang stalking uhrien kohtalosta.


    • moneltakannaltahuonoa

      He uhkaavat raiskata koko suvun naiset, koska eivät saa hulluksia julistettua enää, eli ovat hävinneet tämän erän! Se koskenee jopa alle kouluikäistä lasta. He tekevät myös lapsille raiskauksia.
      Eläimiä myös he naivat. Se on sallittua Suomessa!

    • odotetaanlisäälaitteita

      "Lutika otsija" on hyvä nimi vakoilulaitteiden paljastajalle! Soittelen alkuviikosta kauppiaille, voin kai mennä itse sinne liikkeeseenkin, kun saavat sellaisen sinne henkilökohtaisesti hakemaan. Voivat mitata "säteilenkö" minä, vai onko se joku muu?

      Ajattelin, että turvallisuusalan koulutus ei olisi huono vaihtoehto kenellekään. Olisi hyvä, jos joku perehtyisi kaikkeen sellaiseen, ihan vaikka pyrkisi koulutukseen asti, nuoremmista ihmisistä?

      Aika paljon olen jo saanut kertoa kaikesta ja puoliso tietää enempi, kaikesta teoista, ja uskoo, ja yritän pelastaa myös muita. Ettei mene kertomaan asioista turhaan viranomaisille tai terveydenhuoltoon, sieltä laitetaan pakkohoitoon!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe