Selkä ei kasva

ggggffff

Neuvoja kun saan kulmasoudussa sadalla kilolla kympin mutta ei tunnu selässä. 40 kiloa on raja kun tuntuu selässä sen jälkeen menee käsille ja takareisille ja alaselälle.
Teenkö 40 kilolla vaan?

4

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kjjkkjkj

      oisko Tekniikassa korjattavaa? Kokeile makuusoutua...

    • pljuj

      Natuilla ei ole selkää muutenkaan.
      Cbb bodareiden eliitti Hulkki ja Peter, molemmilla kaksi kultaa overalissa eikä selkää kummallakaan.
      Turhaa sellaista hinkata mitä ei ole.

    • MarjikselleBanaania

      Voi olla, että välityksesi kulmasoutuun on huonot. Silloin fakta on vain se, että tilalle pitää etsiä joku toinen liike. Ei mikään liike ole välttämätön. Jos se ei sovi itselle niin pitää etsiä ne liikkeet jotka sopii. Vaikka Mikä Nyyssölä sanoisi, että joku liike on maailman paras niin se voi toimia sille, mutta ei välttämättä jollekin toiselle. Loppujen lopuksi tämä on aika yksinkertaista, kun ei turhaan tee tästä liian monimutkaista, kun vähän itse ajattelee, eikö?

    • kylläirttoo

      Vastasit itse kysymykseen.
      Teet tietty sillä 40kg.
      Klassinen tapaus kun heikko lihas jää paitsioon kun painot kasvaa. Todella yleinen ongelma.
      Monilla mavessa sama juttu. Pikku painoilla selkä pysyy suorana ja nosto tehdään jaloilla.
      Kun painoa lisätään niin heikot jalat nousee ensin ja sitten itse veto tehdään selällä.
      Ja kas kummaa, selkä vaivoja tulee ja haukutaan mave alaselän tuhoajaksi.
      Kulmasoudussa leveä ote, yläkroppa lattian suuntaisesti, kädet liikkuu suoraan ylös päin niin että tanko osuu tissien kohdalle, ensin lavat yhteen sitten kädet vetää tangon ylös, 1 sekunnin pito ylhäällä. Alas lasku 2 sekunttia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe