Neuvoja kun saan kulmasoudussa sadalla kilolla kympin mutta ei tunnu selässä. 40 kiloa on raja kun tuntuu selässä sen jälkeen menee käsille ja takareisille ja alaselälle.
Teenkö 40 kilolla vaan?
Selkä ei kasva
4
148
Vastaukset
- Kjjkkjkj
oisko Tekniikassa korjattavaa? Kokeile makuusoutua...
- pljuj
Natuilla ei ole selkää muutenkaan.
Cbb bodareiden eliitti Hulkki ja Peter, molemmilla kaksi kultaa overalissa eikä selkää kummallakaan.
Turhaa sellaista hinkata mitä ei ole. - MarjikselleBanaania
Voi olla, että välityksesi kulmasoutuun on huonot. Silloin fakta on vain se, että tilalle pitää etsiä joku toinen liike. Ei mikään liike ole välttämätön. Jos se ei sovi itselle niin pitää etsiä ne liikkeet jotka sopii. Vaikka Mikä Nyyssölä sanoisi, että joku liike on maailman paras niin se voi toimia sille, mutta ei välttämättä jollekin toiselle. Loppujen lopuksi tämä on aika yksinkertaista, kun ei turhaan tee tästä liian monimutkaista, kun vähän itse ajattelee, eikö?
- kylläirttoo
Vastasit itse kysymykseen.
Teet tietty sillä 40kg.
Klassinen tapaus kun heikko lihas jää paitsioon kun painot kasvaa. Todella yleinen ongelma.
Monilla mavessa sama juttu. Pikku painoilla selkä pysyy suorana ja nosto tehdään jaloilla.
Kun painoa lisätään niin heikot jalat nousee ensin ja sitten itse veto tehdään selällä.
Ja kas kummaa, selkä vaivoja tulee ja haukutaan mave alaselän tuhoajaksi.
Kulmasoudussa leveä ote, yläkroppa lattian suuntaisesti, kädet liikkuu suoraan ylös päin niin että tanko osuu tissien kohdalle, ensin lavat yhteen sitten kädet vetää tangon ylös, 1 sekunnin pito ylhäällä. Alas lasku 2 sekunttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212227- 671096
- 107980
- 46936
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54905KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.10868Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55868Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30858Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46799