Jeesus voi pelastaa kurjimmankin!

Jeesukseenluottava

Jeesus voi pelastaa TÄNÄ PÄIVÄNÄ kurjimmankin syntisen. Vaikka olisit murhaaja, varas, pettäjä tai rienaaja, tai mikä tahansa, siivosyntinenkin, voit saada syntisi anteeksi, jos käännyt rukouksessa Jeesuksen puoleen!

"Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta."
Jesaja 55:7

42

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyväuutinen

      Mahtavaa!

    • Aamenaamenaamen

      Aamen! Vielä on pelastuksen päivä!

      • Niin vielä on p elastuksen päivä,se on totta mutta aika jokuspäättyy toiseen tulemukseen.


    • Kysyväinen

      Hmm. Kummallista... Yhtään rienaajaa ei ole vielä rientänyt paikalle. No, maltetaanpa vielä.

    • Eikiitosjeesus

      Voi ja voi. Vuan eipä tuo ole kettään pelastanna. Ei edes hukkuvia tai lastenosastolla olijoista puhumattakaan. Itsekäs ja vittumainen luonne kun on.

      • Ihmisellä on oikeus tulla pelastetuksi ,Jeesuksen veren kautta,on myö hyljätä pelastu seurauset ovat silloi tuhoisa,ero ikuisesti ijankaikkisesta elämästä.


    • TyhmäPaimenPoika

      " Voi ja voi. Vuan eipä tuo ole kettään pelastanna. Ei edes hukkuvia tai lastenosastolla olijoista puhumattakaan. Itsekäs ja vittumainen luonne kun on. "

      Ethän sä ite edes välitä ihmisistä. Ihan turhaan sä teeskentelet, ei sun esitykset mene läpi. Sä oot itse itsekäs ihminen joka tavoittelee vaan omaa etuaan. Sä oot hyvä esimerkki sellasesta ihmisestä joka syyttää Jumalaa kaikesta siitä mihin itse on syyllinen.

      • Eikiitosjeesus

        No mutta kukas siinä lausuukaan väärää todistusta lähimmäisestä.
        Sitäpaitsi, eihän kukaan eikä mikään voi ottaa vastuuta pois siltä kaikkivaltiaalta, joka on kaiken luonut, säät ja ilmat säätää. Sehän ei jätä vahtaamatta pienintäkään mönkiäistä, arkkieläintä tai esinahan liparetta näissä kaikissa värkkämissään miljardeissa galakseissa. O'onhan siinnä hommaa, ei ihme ettei ole joutanut paljon naamaansa näyttämään.


    • Pelastus.on.nyt

      Ihminen usein siirtää Jumalan puoleen kääntymistä huomiseksi, aina vain huomiseksi, kunnes etsikkoaika menee ohitse ja silloin on mahdotonta pelastua! Siksi TÄNÄÄN on pelastuksen päivä!

    • VapahtajaOletSinä

      Vain tosiuskovainen on kurja syntinen. Me aivan uskomattomat olemme vapautetut koko joutavasta käsitteestä. Ei huolen häivää moisesta. Ei tarvitse palvoa 2000v vanhaa raatoa.
      Jumalattoman hyvää päivää kaikille.

    • Aloituksessa on pätkä Jesajasta ja Jesajassa Herran nimi on Sebaot, ei Jeesus.

      • Jeesus.on.Jumala

        Jeesus on Jumala.


      • Eikiitosjeesus
        Jeesus.on.Jumala kirjoitti:

        Jeesus on Jumala.

        Mikä matemaattisesti ilmaistuna supistuu muotoon:
        0=0
        Mikä on todistettavissa.


      • muuthöpiseeomiaan
        Jeesus.on.Jumala kirjoitti:

        Jeesus on Jumala.

        Näin on!


    • Enpäusko

      Pelastaako Jeesus, jopa tekopyhät hurskastelijatkin?

      • Miksipäeijoo

        Miksipä ei!


    • AamenkiitosJeesus

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

    • Ristiriitaista ja mielipuolista. Raamatussa opetetaan nimittäin toisinkin.
      Puolet otetaan puolet jätetään.....
      Jos vanhurskaan käy näin niin kuinka jumalisia pitääkään olla niiden jotka jouduttavat Herran päivää.
      Se tie on kapea ja portti ahdas joka vie elämään ....

      Mutta hienoa on, että juuri tässä ajassa kun Ilmestys 12 on toteutunut opetetaan, että
      Pelastus on tullut!

    • AamenkiitosJeesus

      "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.

      • Eikiitosjeesus

        Nalle Puh sanoi: "Taitaa tulla tuulinen päivä"


      • Voihyvätavaton
        Eikiitosjeesus kirjoitti:

        Nalle Puh sanoi: "Taitaa tulla tuulinen päivä"

        Voi kamala! Sanoiko Nasu siihen mitään? Entä, miten Möhköfantti siihen reagoi?


    • Niinhän ne mafiapomotkin heilutteli Raamatuita oikeudessa syytettyjen kopissa, TV:ssä näytettiin.

      • Voihyvätavaton

        Älä? Ihanko totta? Heiluttelivatko ylhäältä alas, vai vasemmalta oikealle? No, onpas tämä merkillistä! Nyt täytyy kyllä mennä kertomaan tästä tutuille ja kylän miehille!


    • AamenkiitosJeesus

      Mutta sinuun, Herra, minä turvaan; minä sanon: "Sinä olet minun Jumalani."

    • Aamenaamenaamen

      Aamen! Ketään hän ei ylenkatso, kuten ihmiset tekevät toisilleen!

      • Aamentelemitäaamentelet

        Niinpä, jos ei uskovaisten kovasti mainostamaa kadotusta ja ikuista kidutusta lasketa ylenkatseeksi.


    • Se on tyhmyyttä jos ei tartu siihen ,minkä Jeesus on kuolemallaan lunastanut eli ikuisen elämän ja kun siihen ei kauheasti tarvita siihen tarttumiseen.
      Toivon hartaasti ,että mahdollisimman moni edes yrittäis...se ei todella paljoa vaadi ,mutta sen jälkeen kun ateisti alkaa kyselemään Jeesusta niin huomaatte hyvin äkkiä sen saatanan olemassa olon kun se haluaa ateistin takaisin ruotuun sille tielle ,mitä kenenkään ei pitäsi kulkea .Toisaalta hyvä ,että se totuus tulee esiin tavalla tai toisella konkreettisesti.
      Uskoon kääntyneillä kovimmat taistelut on heti alussa.

    • EiKiitosJeesus

      Ensin pitäisi jostain kumman syystä uskoa tuohon syntikäsitteeseen, joka teille on iskostettu.
      Käsittämätöntä että pitäisi ensin alistua ja sitten vielä anella armoa. Eikö ole helpompaa vain pysyä visusti erossa koko mielikuvitusolennosta.

      • Noinikkäästeen

        Pakkohan ei ole uskoa. Kukaan ei pakota sinua myöskään pähkäilemään näitä asioita tällä palstalla.


      • Kuvitelmatsikseen

        Niinpä, kyllä maallinen oikeus pitää rikoksien rankaisusta huolen, niin kuin oikein onkin.
        Toisaalta voihan se hieman vähentää rikollisuutta, jos syntiseksi aivopesty ihminen kuvittelee kuoleman jälkeen, rikoksista seuraavan vielä toisen rangaistuksen.


    • AamenkiitosJeesus

      "Ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni."

      • TotuudenRenki

        Katteettomia lupauksia a'la Jesse.


    • PyhäHenki

      Saatanan ilosanoma herjaa tätä Jeesuksen totuutta:

      "Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, yhteyteen."

    • AamenkiitosJeesus

      "Ja ellei Herra lyhentäisi niitä päiviä, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden, jotka hän on valinnut, hän on lyhentänyt ne päivät."

    • AamenkiitosJeesus

      "Minä olen ovi; jos joku minun kauttani menee sisälle, niin hän pelastuu, ja hän on käyvä sisälle ja käyvä ulos ja löytävä laitumen."

    • AamenkiitosJeesus

      "Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, ja hänestä tuli minulle pelastus. Hän on minun Jumalani, ja minä ylistän häntä, hän on minun isäni Jumala, ja minä kunnioitan häntä."

    • AamenkiitosJeesus

      "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

    • UskoTaiElä

      Voepi ja voepi. Vuan eipä tua taija viittiä, panna tikku ristiin. Mitä nyt ihtensä.

      En kyllä ymmärrä mitä jatkuvata pelastamista uskovaisissa on. Luulis jo älyävän vältellä pahimpija vuaranpaikkoja, heikkoja jäitä jne.

    • AamenkiitosJeesus

      "Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe