Luomaton Valo!!!

Ken näkee Luomattoman Valon, tai oikeammin, kenelle Jumala näkee hyväksi sen näyttää, on jo siirtynyt sydämen puhtauden ja uskon kautta Kristuksessa ikuiseen elämään. Luomaton Valo näyttäytyy kilvoituksessa himonsa lannistaneille, puhdassydämisille, oikein uskoville!!!

Pyrkikää kohti Luomattoman Valon näkemistä Kristuksessa kilvoitellen. Kun sen näette, rakkaat veljet ja sisaret, voin kertoa, maalliset huolet eivät teitä enää kiusaa eivätkä demonit masenna!!!

Aamen!!!

5

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletko sinä nähnyt sen?

    • "Ken näkee Luomattoman Valon, tai oikeammin, kenelle Jumala näkee hyväksi sen näyttää, on jo siirtynyt sydämen puhtauden ja uskon kautta Kristuksessa ikuiseen elämään. Luomaton Valo näyttäytyy kilvoituksessa himonsa lannistaneille, puhdassydämisille, oikein uskoville!!!"


      ...ja juoksunsa päättäneelle....tässä ajassa kilvoittelemme loppuun asti.
      Uudestisyntynyt ihminen on Kristuksessa täydellisen kelpaava, itsessään kelpaamaton.

    • Eikiitosjeesus

      Olen nähnyt se! Sillä muunlaista valoa ei ole olemassakaan.
      Talvella on lumenluontia, lehmä voi luoda sikiön ja luomista voi kehittyä melanooma.
      Muunlaista luomista ei sitten ole tapahtunutkaan. Sellainen maailmankatsomus vaatii todella kovaa ( lue : umpiluupäistä) uskoa, kun totuuden voi nähdä jo omin silmin.

    • Mistä himosta nyt kirjoitat?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      33
      3144
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      121
      2100
    3. Ville Mykkänen, sankari vai typerys?

      Tietenkin typerys. Lähteä nyt toisten sotaan ottamaan vapaaehtoisesti luotia päähänsä. Kuvitteli raukka, että saa hyvän
      Maailman menoa
      144
      1778
    4. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      88
      1752
    5. Kotipizza Hyllykallio

      Meniköhän jotain pieleen? Arveletteko, että lisää arvostusta teitä kohtaan?Arveletteko, että ei vaikuta myyntiä vähentäv
      Seinäjoki
      96
      1668
    6. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      102
      1563
    7. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1415
    8. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      384
      1283
    9. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      1180
    10. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      80
      1159
    Aihe