En vieläkään ymmärrä mitä vihreä tekee

en.käsitä.mitenkään

lentokoneessa. Eikö moiseen vekottimeen astuminen taistele koko aatteen perimmäistä perusajatusta vastaan?

26

376

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pampul

      Heheh! Mietin itsekin ihan samaa; miksi vihreä matkustaa lentokoneella? Eikös lentokoneet ole niitä pahimpia ilmansaastuttajia? Kunnon vihreä idealisti matkustaisi polkupyörällä tai korkeintaan laivalla!

      • Tiivistelmä

      • AlkuperäinenVihreä

        Linkola antaa Aino Pennaselle ohjeet maahanmuutosta ja sen mielettömyydestä.
        .
        Vihreiden pitäisi kuunnella omia periaatteitaan ja ohjeita, eikä höntyillä kaiken maailman muoti-ilmiöiden perässä.
        .
        Tämä ohje sattuu vielä erityisen hyvin päivään, jolloin ihmiskunta on käyttänyt tämän vuoden luonnonvarat loppuun.
        .
        https://www.youtube.com/watch?v=ZqJFPAGSRyc


    • sdffggfd

      Kyllähän niillä on aina jokin kätevä niin mutkun-selitys.

    • ei_viherfasismille

      Viherfasismi näytti taas kyntensä. Koijärvellä pantiin ympärille aikoinaan kahleet ja kiinnityttiin työkoneisiin. Nyt viherfasisti tahtoi haitata laillista viranomaistoimintaa, lentotoimintaa ja matkustajia.
      Kieltäytyi istumasta ja kahlitsemasta itseään turvavöihin. Mitenhän viherfasistit seuraavaksi sabotoivat Suomen lakia ja järjestystä? En ikimaailmassa voisi kuvitella äänestäväni viherfasistia eduskuntaan lakeja säätämään!

    • villekin.teki

      Täytyy olla VIHREÄ, saadakseen ne matkarahat, kuten se espoolais opettaja. Jopa oppilailleen...

      Raadollistahan se vihreänkin meininki, kuten ville niinistö tietää, kun ajeli ruotsiin rekkaroidulla mersullaan suomessa

    • Ghjuj

      Vihreys on kuin kommunismia.

    • LinttiPenkola

      TuollaiseT Norsunvittunaamat ovat mädättäneet koko aatteen täysin absurdiksi, nykyään Vihreäliike on vanhojen taistolaisten ja kulttuurimarxistien suojapaikka ja tuhoisan aatteen levittämistunkio!
      Vihreät tekevät täysin päinvastoin kuin heidän aatteensa opettaa!
      Lentokoneille pärryytellään ympärimaailmaa ja Afrikan pienihiilistä väestöä haalitaan pohjolaan suuri hiiliseen ympäristöön! Vihreiden hiilijalanjälki on kestämätön, kallion punaviinilasin kuplatalous ei kohtaa tekojen kanssa!

    • Hullua

      Toimitaan omiaperiaatteita vastaan ja näillekkin löytyy Suomesta kannatusta haluaisivat kaikki Terroristit Suomeen lapsien iloksi.

    • Vihreiden_edustajien

      arvot ovat tehkää niin kuin minä sanon eikä kuten minä teen, Vihreiden edustajat myös aina löytävät omille teoilleen oikeutuksen jota ei toisten teoilla voi missään tapauksessa olla.

    • dxfgfgh

      Suomalaiset vihreät on natsijärjestö.

    • tollasia_noi_on

      Vihreät ovat tekopyhiä hurskastelijoita.

      "Miksi punavihreä elämäntapa karttaa lihaa ja yksityisautoilua mutta sallii lentämisen, kysyy Reetta Räty esseessään.

      Ongelmani ei ole aikaero, kasautuneet työt tai pesuainesääntely vaan tekopyhyys.

      En aja autoa, asun kerrostalossa, kävelen ja pyöräilen työmatkat. Käytän luonnonkosmetiikkaa ja kangaskasseja. Punnitsen hedelmät paperi- tai biopussissa ja yritän käsittää, mitä taloyhtiön muovinkeräykseen saa laittaa. 14-vuotias tyttäreni on vegaani, ja hänen kanssaan harrastan paitsi kaurakermoja ja jalotofuja myös second handia ja vintagea. Olen ollut kasvissyöjä kai 24 vuotta. Tänä vuonna jatkoin vegaanihaastetta tammikuun jälkeen, ja kuten nyt tässä kävellessäni kotiin pesuainepussi ja -pullo kainalossani voin todistaa: käytän uudestaan täytettävää Ole hyvä -pesuainetta ja säästän maailmalta pari pesuainepulloa.

      Mitä teen pesuaineella? Pesen vaatteita seuraavaa matkaa varten. Helsinki-Doha-Colombo-Doha-Helsinki-Reykjavik-Chicago-Reykjavik-Helsinki. Päästölaskurit huutavat punaisina, vaikka laskuissa on vain kuukausi elämästäni. Olen lentävä wannabe-vegaani, valoja sammutteleva päästöpossu ja lähiekopesuainetta käyttävä jeesus, joka istuu pian kahden lapsensa kanssa lentokoneessa sylissään hiilidioksidipäästökori, johon mahtuisi joukkueellinen kotimaassa pysytteleviä lihansyöjiä.

      Mitä järkeä tässä on? Miksi mukavastuullinen elämäntapani karttaa lihaa ja hikipajoja mutta sallii lentämisen?

      Olen käynyt vuoden aikana lentämällä ainakin Singaporessa, Kroatiassa, Nizzassa, Kööpenhaminassa, Roomassa, Sri Lankassa, Chicagossa, Barcelonassa, Kuusamossa ja Ivalossa. Olen lentänyt Tukholmaan ja Rovaniemeltä Helsinkiin."

      https://www.apu.fi/artikkelit/lentava-vegaani
      --
      Onhan se kivaa olla vegaani ja kierrättää kaikki, lentomatkailu on luonnon kannalta kuitenkin PALJON kuormittavampaa kuin mikään muu yhden ihmisen tekemä toiminta.

      • leikkivihreä

        Iso lentohärveli vetää 4 litraa polttoainetta sekunnissa. Jos oikeasti on yhtään ajatuksiltaan vihreä niin moista vehjettä karttaa viimeiseen päivään asti. Toisaalta jos on muotivihreä ja leikkii vihreää niin kaikki on sallittua.


    • OVIREMPPA.HAUTALA

      ANTEEKSI!

    • PASKASAKKIA.RIFF.RAFF

      Mihinpäin maapalloo seuraavaksi lennellään uimabongailemaan, vanhapiika-rikkidirektiivi?
      Jätetäänkö taas auto eduskunnan eteen sakkopaikalle, niistöhomosuvun vesa?
      Lennelläänkö Abu Dhabiin ilmastonlämpenemiskokoukseen, pikkupoika-niistöhomo?

    • hyiteitä

      Voi meitä suomalaisparkoja jos vihreähirvityspuolue saa täällä jalansijaa. Pitävät rikollisraiskarimurhaajia erityisasemassa ja parempina kuin kantasuomalaisia ja antavat vaarallisen signaalin maailmalle niinkuin sippilä aiemmin, hyi,hyi,hyi

    • huijauspäivä

      Millä laskukaavalla ihmiskunta on tänään käyttänyt vuoden luonnonvaransa? Koko luonnonvarapäivä haiskahtaa propagandalta. Ihmiskunta ei voi luopua fossiilisista ajautumatta sukupuuttoon.

      • VERORAHAVALETUTKIMUS

        Pitäähän VERORAHOIN ylläpidettävän VERO-YLEn pitää hengissä kokoomuksen kansanedustaja Eero Lehden taloustutkimus, tässä maailman parhaimmassa, demokraattisimmassa, tasa-arvoisimmassa maassa jossa ei ole LAAAAINKAAAAN korruptiota!!!


    • ÖööööTuota

      Ne olisi pitänyt antaa olla vaan kettingissä kiinni Koijärvellä kuormaajissa niin eivät olisi päässeet ilmoja saastuttamaan lentokoneissa.

      • Vihreet_tuhoo_tän_maan

        Lentomatkailua harrastavat cityvihreät olisi naurettu ulos 80-luvun vihreistä, vihreää on nykyään ainoastaan väri logossa.


    • Viher-edustajat ovat erittäin itseriittoisia "elvistelijöitä". Itse saa tehdä mitä hyvänsä, rikkoa itse laatimaansa lakia, mutta muut eivät saa tehdä mitään, ainoastaan maksaa minun suur-vihreän elämän. Milloin me muutamme tämän käytännön? Kiireesti jotta pääsemme takaisin 30-40 luvun vaiheille, jolloin ei viherpiipertäjiä sallittu.

    • älyvapaapuolue

      Ei tietenkään koske heitä itseään , muilta pitää ehdottomasti lentäminen kieltää.

      • viher.pellet

        Tyypillinen vihreä ajattelutapa.


    • spontaaniatoimintaa

      vihreä omien sanojen mukaan "inspiroitui" göteborgin tapauksesta
      EIKÄ ollut edes tietoinen palautettavan henkilön taustoista
      .... siis vaikka olis rikollinen.

      TOIMINTA OLI SPONTAANIA

      mutta lentäminen oli tietoinen päätös,
      "...olen maksanut tämän matkan ja tässä on mun mies ja lapset...."

    • Sakkoa-ja-pois-virasta

      Lakia rikkova, hmm, missä oikeustieteen professorin laununto ?
      En ainakaan äänestä henkilöä joka laittaa kapuloita yhteiskunnan rattaisiin. Sisäministeri on ihan eri kuin vihreä oksennus.

    • KepulitBKT-10pros

      Se on vähäniinku kepulaiselle tv ja tanssi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1696
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      758
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      737
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe