Mitä sitten, sehän on selvä asia.
jokaiselle koittaa maailmanloppu
6
153
Vastaukset
- hui.kamala
Ja kun tietää, että ei ole mitään kuolemanjälkeistä elämää on helppo kuolla.
Kuolema on vain välivaihe,ijankaikkiseen elämään,se on tietysti Jeesuksen kautta joka on kuoleman voittaja,hän uskvota siirtyvät uuteen ikuiseen elämään. toiset menevät ijan kaikkiseen kadotukseen toinen kuolema täkuolema on hengelinen,ruumiilinen oli ensin.
Nämä neljä kärsimystä ovat viisaiden mielestä aina shokeeraava järkytys:
1. Syntyminen 2. Sairastaminen 3. Vanheneminen 4. Kuoleminenj
Monet voivat potea syntymän jälkeistä shokkia pitkäänkin ja ajatella olevansa pahassa maailmassa vastoin omaa tahtoaan, vaikka tahtoisi olla jossakin muualla.
Kyllä minäkin nuorena ajattelin, että mitä siitä maailmanlopusta, jokaisen elämä kuitenkin joskus loppuu - kymmenien vuosien kuluttua - mutta olin ns. SURUTON. Aina kun sairastuin ja jouduin sairaalaan niin kuitenkin tunne oli katastrofi jossain määrin ja vielä suurempi katastrofi on vanheneminen. Kun näkee rinnaltaan kuolevan yksi toisensa jälkeen samaa ikäpolvea ja maailman käyvän tyhjemmäksi heistä. Vieraat uudet sukupolvet nousevat heidän sijastaan valtaan.
Kyllä mieli jossain määrin muuttuu sairauksien ja vanhenemisen vuoksi, vaikka perusvireenä voi tietenkin rohkeus säilyä ja luottamus kaiken päättyvän hyvin. Kyse on silti ns. SURUTTOMUUDESTA, joka on eräiden mielestä paha asiaintila.- syyjaseuraus
Ne seuraukset muille ihmisille siitä jeesustelusta.
Muut kantavat teidän jeesustelun taakan, minä en kanna.
uskon päämäärä Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä! Suuressa laupeudessaan hän on synnyttänyt meidät uuteen elämään ja antanut meille elävän toivon herättämällä Jeesuksen Kristuksen kuolleista.
Häneltä me saamme perinnön, joka ei turmellu, ei tahraannu eikä kuihdu. Se on varattuna teille taivaissa, 1.Piet 1:3,4 koskee meitä kristittyjä,ei muita.- muut.kärsivät.teoistanne
Toivossa on hyvä elää, paitsi jos se on valhetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1792348- 1211961
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill581612Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791502- 1631430
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761203- 591188
- 1191101