saw,seven,yms??

s.murhaajaleffat

heippa!kovasti tykkään saw, seven kaltaisita leffoista.olisko muita hyviä samankaltaisia leffoja?olen angelica jolien luunkerääjänkin nähny!!

8

995

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaveri89,-

      jos saw ja seven kolahti, niin eti käsiis the cube.
      en ite vielä oo nähny mutta kehuttu se on!

      • CoolHand

        Hyvähän tuo on tuo Cube. Kannattaa katsoa. Noiden Saw:n ja Sevenin tapainen.


      • tyttönen vain

        Jos erehdytte Cuben katsomaan, niin katsokaa vain yksi osa... muut on surullisia kopioita =) Näyttelijöiden taso vain huononee, tai sitten se tuntuu siltä, koska he toistavat melkein samoja vuorosanoja / tunnereaktioita / luonteenpiirteitä kuin edellisissä.

        En oikein tykännyt. Liian yksinkertainen ja epäaito. Hävetti kun oli vieraita, ja oltiin erehdytty tuollainen valitsemaan illan elokuvaksi =)

        SAW:sta tykkäsin, Seveniä en muista vaikka varmaan olen nähnyt...


      • ray
        tyttönen vain kirjoitti:

        Jos erehdytte Cuben katsomaan, niin katsokaa vain yksi osa... muut on surullisia kopioita =) Näyttelijöiden taso vain huononee, tai sitten se tuntuu siltä, koska he toistavat melkein samoja vuorosanoja / tunnereaktioita / luonteenpiirteitä kuin edellisissä.

        En oikein tykännyt. Liian yksinkertainen ja epäaito. Hävetti kun oli vieraita, ja oltiin erehdytty tuollainen valitsemaan illan elokuvaksi =)

        SAW:sta tykkäsin, Seveniä en muista vaikka varmaan olen nähnyt...

        Its asiassa suosittelen katsomaan kaikki kolme, mutta varauksella. Elokuvien taso huononee jossain määrin, mutta onhan ensimmäinenkin osa pienen budjetin tulos. Toinen osa on kyllä oikeastaan aika heikko esitys, mutta viimeinen tuo mukavia käänteitä koko Cube hässäkään.

        Itse olisin pitänyt jos Matrix-trilogia olisi jätetty vain ensimmäiseen osaan, joten en ihmettele jos joku ei Cuben jatko-osista pidä.

        Ensimmäinen on kuitenkin must see!!!


    • snobi

      Fritz Langin M - Kaupunki etsii murhaajaa.

    • Baxter

      Jeepers Creepers 1 & 2, niissä on tosin yliluonnollinen elementtinsä mukana myös.

      Jos Luunkerääjästä tykkäsit niin Morgan Freemanin Kiss the Girls, suomeksi Jäähyväiset tytöille, vois toimia sulle. Bone Collector on tosin parempi.

      Itse katsoin hiljan ranskalaisen jännärin nimeltä Switchblade Romance, josta tykkäsin. Kokeile.

      Ja jos Saw ja Se7en kolahti niin kai Uhrilampaatkin on sitten jo tsekattu...

      • kiertsadi kci

        Kato Japskien Usfatum.Taatusti tykkäät.


    • Wuff

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe