heippa!kovasti tykkään saw, seven kaltaisita leffoista.olisko muita hyviä samankaltaisia leffoja?olen angelica jolien luunkerääjänkin nähny!!
saw,seven,yms??
8
1048
Vastaukset
- kaveri89,-
jos saw ja seven kolahti, niin eti käsiis the cube.
en ite vielä oo nähny mutta kehuttu se on!- CoolHand
Hyvähän tuo on tuo Cube. Kannattaa katsoa. Noiden Saw:n ja Sevenin tapainen.
- tyttönen vain
Jos erehdytte Cuben katsomaan, niin katsokaa vain yksi osa... muut on surullisia kopioita =) Näyttelijöiden taso vain huononee, tai sitten se tuntuu siltä, koska he toistavat melkein samoja vuorosanoja / tunnereaktioita / luonteenpiirteitä kuin edellisissä.
En oikein tykännyt. Liian yksinkertainen ja epäaito. Hävetti kun oli vieraita, ja oltiin erehdytty tuollainen valitsemaan illan elokuvaksi =)
SAW:sta tykkäsin, Seveniä en muista vaikka varmaan olen nähnyt... - ray
tyttönen vain kirjoitti:
Jos erehdytte Cuben katsomaan, niin katsokaa vain yksi osa... muut on surullisia kopioita =) Näyttelijöiden taso vain huononee, tai sitten se tuntuu siltä, koska he toistavat melkein samoja vuorosanoja / tunnereaktioita / luonteenpiirteitä kuin edellisissä.
En oikein tykännyt. Liian yksinkertainen ja epäaito. Hävetti kun oli vieraita, ja oltiin erehdytty tuollainen valitsemaan illan elokuvaksi =)
SAW:sta tykkäsin, Seveniä en muista vaikka varmaan olen nähnyt...Its asiassa suosittelen katsomaan kaikki kolme, mutta varauksella. Elokuvien taso huononee jossain määrin, mutta onhan ensimmäinenkin osa pienen budjetin tulos. Toinen osa on kyllä oikeastaan aika heikko esitys, mutta viimeinen tuo mukavia käänteitä koko Cube hässäkään.
Itse olisin pitänyt jos Matrix-trilogia olisi jätetty vain ensimmäiseen osaan, joten en ihmettele jos joku ei Cuben jatko-osista pidä.
Ensimmäinen on kuitenkin must see!!!
- snobi
Fritz Langin M - Kaupunki etsii murhaajaa.
- Baxter
Jeepers Creepers 1 & 2, niissä on tosin yliluonnollinen elementtinsä mukana myös.
Jos Luunkerääjästä tykkäsit niin Morgan Freemanin Kiss the Girls, suomeksi Jäähyväiset tytöille, vois toimia sulle. Bone Collector on tosin parempi.
Itse katsoin hiljan ranskalaisen jännärin nimeltä Switchblade Romance, josta tykkäsin. Kokeile.
Ja jos Saw ja Se7en kolahti niin kai Uhrilampaatkin on sitten jo tsekattu...- kiertsadi kci
Kato Japskien Usfatum.Taatusti tykkäät.
- Wuff
http://www.imdb.com/title/tt0119468/recommendations
Tällaisia suositteli IMDB, jos tykkää tuosta Morgan Freemanin ja Ashley Juddin Kiss the girls... ja
Seven antoi suositteluja:
http://www.imdb.com/title/tt0114369/recommendations
tosin itse pidän Se7enistä ja katson sen aika usein,mutta Tarantinoista en perusta, sen sijaan nuo muut olen katsonut ja pidän!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422816Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4342383Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens232322Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192143Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421752Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241285Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741079
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997