Hyvinkään Konetalo kokemuksia

Mönkijämies

Millaisia kokemuksia Hyvinkään Konetalosta? Mönkijäkauppoja pitäisi tehdä, mutta kuullut vähän ristiriitaista palautetta tuosta liikkeestä. Etenkin palvelussa ollut kuulema ongelmaa, kun kauppojen jälkeen ilmennyt ongelmia. Kokemuksia?

11

4869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata mennä sinne tekemään mitään kauppoja kaikkea luvataan mutta puoliakaan ei pidetä sama jos tilaa koneen ja lisävarusteet niin kone tulee kyllä mutta ei lisävarusteet ja vaikka kuinka luvataan lähettää postissa ni ei oo näkyny ja kaupasta kuitenki jo 5kk

• Anonyymi

Ei kannata mennä, luvataan, mutta totuus on aivan eri! Lisävarusteita kaupan yhteydessä luvattuja saa odottaa toista vuotta! On onneksi muita liikkeitä.

• Anonyymi

Surullinen mesta, eivät vastaile sähköpostiin vaikka olisi rahatukku taskussa ja mönkiän ostohousut jalassa. Ostan muualta, näin se menee...

• Anonyymi

Ylen tyytyväinen olen. Löytyi juuri oikeanlainen tulppa ruohonleikkuriin.

• Anonyymi

14200€:n varusteineen mökijästä tarjouspyyntö, tarjosivat 80€ alennuksen. Kiitos ei, ostin muualta 2000€ halvemmalla.

• Anonyymi

SPORTTIKONEESTA samat tavarat halvemmalla ja paremmalla palvelulla.
        Ammattitaitoa löytyy sieltä.

• Anonyymi

Näin toimii markkinatalous. Kannattaa kilpailuttaa.

• Anonyymi

Joo nyt loppu meilläkin tämän talon palvelut kun on soitettu ja pelkkä voimansiirron hihna vaihto kestää kuukauden! Toissa vuonna sama homma jos jotain pientä olis teetättäny kun itellä ei kello riitä.

• Anonyymi

Eihän ne siellä ole aamuyöllä päivystämässä. Käy arkipäivänä työaikana tsekkaamassa.

• Anonyymi

Varaosa vaijeria odottanut 2kk, edustavat niin sanotusti ko. merkkiä. Lupasivat soittaa kun saapuu, ei ole kuulunut. Olen ko. liikkeestä ostanut moottorisahoja, lumilinkoa, mutta taitaa vaihtua liike mistä hankinnat tulevaisuudessa.

• Anonyymi

Marine Vantaa, Petikko. Hyvä palvelu, halvemmat hinnat kuin Hyvinkään konetalossa. Samoja tuotemerkkejä, skidoo, Lynx,Seadoo! Sinne kannattaa mennä, hyvä paikka!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      147
      1909
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      283
      1026
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      858
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      80
      834
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      749
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      13
      713
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      666
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      664
    10. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      660
    Aihe