Tänään otin taas uuden leidiboin

TaasLähti

Oli kiva olla välillä itse edessä ja kontallaan

24

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Señorita Köyhäkuksa, omaa sukuaan Lerppa, heräsi kiljukoomasta hetkeksi tutuissa tunnelmissa painelemaan näppäimistön nappuloita kuin hurja sensei- upseeri vain osaa.

      Näitä internetin suunpieksijätrolleja kutsutaan kansainvälisesti nimellä "keyboard warrior". Näppäimistönsä avulla kun he ovat ihan mitä vaan ikinä uskaltavat kuvitella, mutta todellisessa elämässä heitä ei ole.

      Lenkille mars!

      • NumBall63

        Jaa että resukin on kilju "miehiä", kaltaisiasi kutsutaan ihan suomen kielellä resuperseeksi.


      • lerpanoikeinkirjoitus
        NumBall63 kirjoitti:

        Jaa että resukin on kilju "miehiä", kaltaisiasi kutsutaan ihan suomen kielellä resuperseeksi.

        Niinpä niin ja kaltaistasi lerppaa persläpilerpaksi ja aivan aiheesta.
        toim.huom. Kirjoitetaanko suomen kielellä erikseen, vai onko tämä saunamajuriksi kohonneiden erityispiirre?


    • Korkki

      Sairaita on suomiukkojen touhut Pattayalla. Munakin maistuu perseeseen

    • TapsaPallomaha

      mukavaa kun leidipoi istuu polvella

    • Ja taas kerran sama kulunut aihe, mistä aloittaja ei edes kunnolla tunnu tietävän.

      Varmaan kuitenkin aloittaja tietää, että isolla osalla Thaimaan "Ladyboysta" (eli Katoey:sta kuten Thait heitä itse kutsuvat) on joko naishormooni lääkitys päällä taikka sitten miehiset sukupuolielimet on kokonaan leikattu pois.
      Eli nuo "ladyboit" jotka kykenevät olemaan "miehisenä osapuolena" seksi-aktissa ovat selkeässä vähemmistössä tuossa ryhmässä.
      Kannattaa hieman tutustua aiheeseen mistä provoja kirjoittaa, ennen niiden kirjoittamista.

      • AhtopaineTuukka

        Tunntu tietävän asiasta paljon. Joka reissulla leikun varsi sisälläsi?


      • Maukhang

        Miltä se tuntuu Santtu1975X pyllistää miehelle? Oletko huipulla?


      • SenseiAviomies

        Morjens Santtu, en tämän aiheen keskusteluihin ole osallistunut mutta nyt on pakko.
        Mulla useita näitä mainitsemiasi henkilöitä ystäävinä ja joka ainut 100 kertaa fiksumpia kuin nämä nyt sinulle kirjoittavat tässä yllä.
        Taidat jo viimein alkaa ymmärtämään kenen kanssa sanaa olet vaihtanut.


      • pattayaparadise
        SenseiAviomies kirjoitti:

        Morjens Santtu, en tämän aiheen keskusteluihin ole osallistunut mutta nyt on pakko.
        Mulla useita näitä mainitsemiasi henkilöitä ystäävinä ja joka ainut 100 kertaa fiksumpia kuin nämä nyt sinulle kirjoittavat tässä yllä.
        Taidat jo viimein alkaa ymmärtämään kenen kanssa sanaa olet vaihtanut.

        montako patukkaa sulla sisällä leidipoin kanssa leikkiessä sensei?


    • TaasLähti

      Muuten on kaikki hyvin, mutta tummeli alkaa loppua.

    • ladypoissia

      anttu on siellä Thaimaassa oikein tunnettu ja suosittu noiden ladypoissien kanssa aina paneskelee

    • ladypoissia

      Piti lukea Santtu tuossa alussa...

    • Kreva

      santtu taitaa olla itsekin leidipoi ja suomalaiset kaljamahamiehet ovat hyvin tuttuja....

    • Ylle

      mikä äijä ottaa leidiboin? ihan sairasta. ootteko homoja

      • Lerpanunelma

        Taitaa tämä meidän Lerppa olla ainoa joka kuolaa ladypoikien perään.

        Pattayalla en ole vielä ikinä törmännyt yhteenkään suomalaiseen joka olisi ollut ladyboyn kanssa.


      • Ainiin
        Lerpanunelma kirjoitti:

        Taitaa tämä meidän Lerppa olla ainoa joka kuolaa ladypoikien perään.

        Pattayalla en ole vielä ikinä törmännyt yhteenkään suomalaiseen joka olisi ollut ladyboyn kanssa.

        Käy siellä Pattayalla joskus muutakin kun Kallen seksitarinoissa.

        AI niin eihän sinulla ole rahaa.


    • muistot.vain

      Kun leidipoi on polvella, niin pitkästä aikaa Suomipoika voi puristella kädellään jäykkää nysäkullia. kun oma on jo kuollut ikilerppa.

      • lerpanlorut

        Lerpan lorut tunnistaa Lerpan surkeasta äidinkielestä. Opettele edes kirjoittamaan ladyboy oikein, opettele pilkut sekä pienten ja isojen kirjaimien käyttö, niin voidaan keskustella. Myötähäpeä on valtaisa lukiessa tuollaisen avohoitopotilaan pakerruksia ja vikinää päiväkotilapsen käsialalla.


    • nohuuhaa

      "Aviomies" aloittaja ottaisi vaikka kulkukoiran tai sian, mutta koira on liian vikkelä Aviolerpan kampurajaloille ja sikala on lukittu vanhoista kokemuksista viisastuneena. On se sellainen erotiikan jättiläinen tämä meitin aviolerppa.

      • SenseiAviomies

        Tultiin juuri veneilemästä, kiitos ajatuksestasi minun suuntaan myös tänään, muista myös huomenna, se on sun kohtalos.


    • TaasLähti

      Huomenna nojaan rollaattoriini ja tuttu leidipoi tulee työntämään

    • Fghehh

      Kivaahan se on kun Lerppa on kontillaan, luukkuhousut avattuna ja valmiina ottamaan leidipoikaa

      • Vjtjjh

        On Lerpalla haaveet, että pääsis Patilaan ja sais ladypoikia


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe