Mistä tulee harhaluulo joka kulkee suusta suuhun, että kaikkia suuria lihasryhmiä tai suuria liikkeitä ei saa tehdä samassa treenissä?
Olen aina tehnyt kyykyn, vedon, penkin, pystypunnerruksen (rivellä), kulmasoudun/leuanvedon samassa treenissä. Toiset liikkeet kovempaa kuin toiset tai kaikki kovaa. Kuitenkin sen jälkeen lepään pari päivää.
Olen vanha ukko mutta nuoremat jää voimissa kauas taakse.
Harhaluulo
4
450
Vastaukset 4
- kepa134
miks ei muka voi jos itse haluaa ja pystyy niin totta helvetissä voi, hifistely on perseestä.
- höpöhommaa
Eihän sillä ole mitään merkitystä miten treenaa. Natuna kehittyy tietylle tasolle ja ei ne lihakset kovin järkyttävän isoiksi kasva. Hormonia käyttävät sitten taas voivat treenata vähän löysemmin, kunhan vain muistavat korostaa "kovan treenin" merkitystä tehdessään laitteilla 3 x 10 kuten kuka tahansa vasta-alkaja.
- Kijjhgfgf
Voi tehdä. Mutta mites se kehitys...?? Tuloksia? Esim. Itselläni ei yksinkertaisesti ole paukkuja jäljellä kovan kykyyn tai penkin jälkeen...
- ptvoimailussa
Ei ole harha. Et vain pysty kehittymään jos teet samassa treenissä mave ja kyykky tai niiden versioita. Myös tempaus ja työntö sama juttu. Rasitus on niin kova että palautumiseen menee liian kauan jotta kehitystä ehtisi tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️541064Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171009- 82851
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21737- 59631
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k204627- 105617
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet193594- 94558
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html260488Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.87462Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461- 39434
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 47400
- 30397
- 5388
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9142376- 29348