Mistä tulee harhaluulo joka kulkee suusta suuhun, että kaikkia suuria lihasryhmiä tai suuria liikkeitä ei saa tehdä samassa treenissä?
Olen aina tehnyt kyykyn, vedon, penkin, pystypunnerruksen (rivellä), kulmasoudun/leuanvedon samassa treenissä. Toiset liikkeet kovempaa kuin toiset tai kaikki kovaa. Kuitenkin sen jälkeen lepään pari päivää.
Olen vanha ukko mutta nuoremat jää voimissa kauas taakse.
Harhaluulo
4
449
Vastaukset
- kepa134
miks ei muka voi jos itse haluaa ja pystyy niin totta helvetissä voi, hifistely on perseestä.
- höpöhommaa
Eihän sillä ole mitään merkitystä miten treenaa. Natuna kehittyy tietylle tasolle ja ei ne lihakset kovin järkyttävän isoiksi kasva. Hormonia käyttävät sitten taas voivat treenata vähän löysemmin, kunhan vain muistavat korostaa "kovan treenin" merkitystä tehdessään laitteilla 3 x 10 kuten kuka tahansa vasta-alkaja.
- Kijjhgfgf
Voi tehdä. Mutta mites se kehitys...?? Tuloksia? Esim. Itselläni ei yksinkertaisesti ole paukkuja jäljellä kovan kykyyn tai penkin jälkeen...
- ptvoimailussa
Ei ole harha. Et vain pysty kehittymään jos teet samassa treenissä mave ja kyykky tai niiden versioita. Myös tempaus ja työntö sama juttu. Rasitus on niin kova että palautumiseen menee liian kauan jotta kehitystä ehtisi tulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm91819J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109685
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18538
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502