Harhaluulo

wanhaukkeli

Mistä tulee harhaluulo joka kulkee suusta suuhun, että kaikkia suuria lihasryhmiä tai suuria liikkeitä ei saa tehdä samassa treenissä?

Olen aina tehnyt kyykyn, vedon, penkin, pystypunnerruksen (rivellä), kulmasoudun/leuanvedon samassa treenissä. Toiset liikkeet kovempaa kuin toiset tai kaikki kovaa. Kuitenkin sen jälkeen lepään pari päivää.
Olen vanha ukko mutta nuoremat jää voimissa kauas taakse.

4

450

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepa134

miks ei muka voi jos itse haluaa ja pystyy niin totta helvetissä voi, hifistely on perseestä.

• höpöhommaa

Eihän sillä ole mitään merkitystä miten treenaa. Natuna kehittyy tietylle tasolle ja ei ne lihakset kovin järkyttävän isoiksi kasva. Hormonia käyttävät sitten taas voivat treenata vähän löysemmin, kunhan vain muistavat korostaa "kovan treenin" merkitystä tehdessään laitteilla 3 x 10 kuten kuka tahansa vasta-alkaja.

• Kijjhgfgf

Voi tehdä. Mutta mites se kehitys...?? Tuloksia? Esim. Itselläni ei yksinkertaisesti ole paukkuja jäljellä kovan kykyyn tai penkin jälkeen...

• ptvoimailussa

Ei ole harha. Et vain pysty kehittymään jos teet samassa treenissä mave ja kyykky tai niiden versioita. Myös tempaus ja työntö sama juttu. Rasitus on niin kova että palautumiseen menee liian kauan jotta kehitystä ehtisi tulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      273
      912
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      47
      712
    3. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      665
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      571
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      52
      554
    6. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      30
      486
    7. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      467
    8. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      459
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      450
    10. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      437
    Aihe