Moi, elikkä mulla on poskessa arpi joka näkyy todella hyvin ja sitten muutama muu jotka ei niin hyvin näy. Tuntuu että nyt kun olen 35v niin naista/naisia jotenkin häiritsee noi arvet, silloin 16 vuotta sitten kun nuo arvet tulivat, niin ei ne tuntunut ketään oikein kiinnostavan, mutta nyt tuntuu olevan päin vastoin. Olen siis ajanut autokolarin 19 vuotiaana ja arvet tulleet siitä.
Mitä mieltä naiset on arvista miehen kasvoissa?
10
600
Vastaukset
- Womanie
No ei varmasti haittaa!
- Arpinaama
Kyllä vähän tuntuu haittaavan. Silloin nuorempana vientiä kyllä oli, mutta nyt kun olen sinkku 14 vuoden suhteen loppumisen vuoksi, niin tuntuu että naiset kiertää kaukaa.
Riippuu vähän minkälaisista arvista on kyse ja kuinka näkyvistä. Arvet voivat myös antaa persoonallisen kuvan ihmisestä, eivätkä välttämättä työnnä toisia pois. Jos arvet ovat isoja ja huomiota herättäviä, voivat ne häiritä mielenkiintoa. Valitettavasti osa naisista ei välttämättä välitä kuoren sisäpuolisista asioista, jos ensimmäinen huomion kohde on joku häiritsevä asia ulkokuoressa. En väitä että kaikki naiset olisivat tällaisia. On toki myös naisia, jotka ei välitä tippaakaan miltä näytät kunhan kaikki muut asiat on kunnossa ja saat kiinnitettyä naisen huomioin jollain muulla tavalla.
- Arpinaama
Poskessa on aika syvä ja näkyvä arpi, muut on lähes huomaamattomia. Tosta poskessa olevasta arvesta tulee melkein heti naiselta kysymys, että mistä se on tullut. Jotkut ei kyllä edes kiinnitä oikeastaan mitään huomiota siihen jos lähestyn , niin että se ei kunnolla näy. Yleensä on mukavaksi kehuttu, mutta en tiedä onko mielenkiinto loppunut sitten noihin arpiin.
- Blondinainen3
Ei mitään vaikutusta ainakaan minulle. Se on se tunne ja kemia, se on pääasia.
- Blondinainen3
P.s. Mahtava juttu että selviydyit kolarista! Itse myös kolarin käyneenä (3 kertaa auto ympäri ja katolleen) tiedän miten onnekas olen. Kiitän joka päivästä että saan olla täällä :-)
- Arpinaama
Ei noi kolarit oo koskaan kivoja. Itse ajoin siltarumpuun, siitä auto katolleen ojaan ja jossain vaiheessa oon lentänyt autosta pihalle (olin noin 20m kauempana kuin auto). Onneksi ei ollut turvavyötä silloin, se pelasti.
- Goodass
Huhun mukaan Ylen uutisstudion rouvat pitivät kovasti arvista.
- 123456789
Naisena olen sitä mieltä että arpi kasvoissa ainakin kiinnittää huomion! Ja on se tavallaan seksikäs, kertoo se että on selviytynyt jostain. Mä pidän arvista, ne antaa särmää ulkonäölle. Mutta jos jotain naista häiritsee sun arvet, ei se kuitenkaan ois ollu oikee sulle. Ehkä vaikutat joillekin naisille vähän pelottavalta?
- Arvekas
Voi antaa särmää ks. Final fantasy 8 squall leonhart.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422631Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse802014Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101898Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki831357- 671315
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171238TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161108Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901090- 71943
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42934