Ja liittolaiset hijaa hyväksyy YK:n ja medioiden vain ihmetellessä tai ihailessa !?
Jos Venäjä tekisi samoin, niin vaadittais sotaa kurkkusuorana !?
Terroristi ja velkamokuli Yhdysvallat määrää !?
4
140
Vastaukset
- Abrahamm
Sauli liittolaisena onko lähettänyt onnittelukirjeen,pelkurina !?
- MelkoinenEro
Niinpä, tarkoitat noita kauppasaartoja ja tulleja? Tämä Venäjän ihailun saaneen ja putintrollien ihailema nykyinen USAn presidentti toimii näin. Ja siksi, että hän voi toimia näin, kun hän katsoo USAlla olevan varaa tuollaiseen seikkailuun. Kalliiksi se toki USAlle tulee ajanmittaan.
Jos Venäjä tekisi samoin, niin sillä ei olisi juuri minkäänlaista merkitystä muulle maailmalle. Venäjän merkitys maailmankaupassa on niin kovin vähäinen. Venäjällä ei yksinkertaisesti ole varaakaan tuollaisiin seikkailuihin, koska Venäjän oma talous ei sitä kestäisi.
Tilanne Venäjän osalta olisi suunnilleen sama kuin jos Italia tai Espaja ryhtyisi moiseen. - Abrahamm
Ja tämän kaiken takana Juutalaiset,niin taloudessa ja sotateollisuudessa,Yhdysvaltain presitentit juoksupoikana !?
- Abrahamm
Velkarosvoja !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857475- 965414
- 2594635
- 444525
- 623267
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222368- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412194