Naisen ikääntyminen ja markkina-arvo

Jasso

Nuoren naisen MA > nuoren miehen MA

Naisen markkina-arvoa nostavat kauneus ja nuoruus, miehen markkina-arvoa nostavat komeus, raha ja status. Yleensä on niin että iän myötä kauneus/komeus vähenee, mutta status ja raha lisääntyy. Siksi 18-25v naisesta kilpailevat lähes kaiken ikäiset miehet jotka vain uskovat mahdollisuuksiinsa, 18-25v miehen joutuessa kilpailemaan oman ikäisiään ja myös vanhempia mutta rikkaampia ja korkeamman statuksen omaavia miehiä vastaan yrittäessään saada 18-25v naisen.

Juoksut totuttavat naiset korkeaan tasoon

Juoksuaikana naiset kokevat pikasuhteita korkeamman tason miesten kanssa, ja antavat pakkeja miehille jotka yrittävät suhdetta. Kun juoksut on juostu, vaaditaan miestä jonka taso on vastaava/korkeampi - mutta siiderien tuomat kilot ja 25 ikä vaikuttavat niin että YTM suostuu yhden yön suhteeseen muttei vakavampaan suhteeseen. Siispä jäädään odottamaan unelmien prinssiä, kunnes biologisen kellon raksutus käytännössä pakottaa hyväksymään sen KTM:n joka sai välittömästi pakit 5-10v sitten.

27

513

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toistoatoistoa

"Naisen markkina-arvoa nostavat kauneus ja nuoruus"

Niin koska miehet on naisia ulkonäkökeskeisempiä.

Mutta hyvä jasso, tämäkin aihe on kaluttu useampaan kertaan läpi jo, mitään uutta et sanonut.

• ahneitajapinnallisia

"komeus, raha ja status." Niin koska naiset ovat ulkonäkökeskeisiä ja statuksen ja resurssien ahneita.

• fsdfsdfsdf
        ahneitajapinnallisia kirjoitti:

"komeus, raha ja status." Niin koska naiset ovat ulkonäkökeskeisiä ja statuksen ja resurssien ahneita.

Mutta mies voi sentään vaikuttaa kahteen jälkimmäiseen.

• olet.ahne.ameeba
        fsdfsdfsdf kirjoitti:

Mutta mies voi sentään vaikuttaa kahteen jälkimmäiseen.

Nainen voi pysyä timmissä kunnossa, siveänä etc. Ihoakin nainen voi estää rupsahtamasta kun vältää aurinkoa eikä rupsauta naamaansa meikeillä etc. Paljon helpompaa kuin nykypäivänä vaikuttaa "noihin kahteen jälkimmäiseen".

• fdsfsdfsd
        olet.ahne.ameeba kirjoitti:

Nainen voi pysyä timmissä kunnossa, siveänä etc. Ihoakin nainen voi estää rupsahtamasta kun vältää aurinkoa eikä rupsauta naamaansa meikeillä etc. Paljon helpompaa kuin nykypäivänä vaikuttaa "noihin kahteen jälkimmäiseen".

Mutta mitäs teet jos olet syntynyt rumaksi? Niinpä.

• olet.ahne.sokea.ameeba
        fdsfsdfsd kirjoitti:

Mutta mitäs teet jos olet syntynyt rumaksi? Niinpä.

Mitä mieskään voi tehdä jos ei geenilotossa voittanut lähes täydellistä kehoa ja naamaa jota nykynaiset haluavat tai ei ole syntynyt jalolusikka kädessä tai ei ole ollut onnea status ja resurssi asioissa? Niimpä.

• uliuliuli
        olet.ahne.sokea.ameeba kirjoitti:

Mitä mieskään voi tehdä jos ei geenilotossa voittanut lähes täydellistä kehoa ja naamaa jota nykynaiset haluavat tai ei ole syntynyt jalolusikka kädessä tai ei ole ollut onnea status ja resurssi asioissa? Niimpä.

Aina voi hankkia rahaa ja statusta. Nainen ei. Joten uli uli.

• jeees

No hyvä että myönnät ettei miehen MA nouse ikääntyessä, mies ei komistu eikä rahan ja statuksen hommaaminen onnistu kuin onnekkailta.

• sorgge

Naiset vaativat täydellistä kehoa ja naamaa? Ykskään mies ei olisi pariutunut jos näin olisi. Ihmiset ei ole mitään hyvännäköisiä noin niinku yleisesti.Kukaan ei tosiaan ole täydellinen ulkosiesti.

• uliuliittelles
        uliuliuli kirjoitti:

Nainen voi pysyä timmissä kunnossa, siveänä etc. Ihoakin nainen voi estää rupsahtamasta kun vältää aurinkoa eikä rupsauta naamaansa meikeillä etc. ja ennen kaikkea pariutua nuorena juoksematta kullikarusellissa. 99,9% naisista olisi saanut kestävän suhteen nuorena jos olisivat itse sitoutuneet eivätkä olisi lorttoileet.

• miesten.asema.huonompi
        uliuliuli kirjoitti:

Ennen vanhaan kohtuu helposti, nykypäivänä siihen tarvitaan paljon onnea. Naiselle on lottovoitto syntyä suomeen mutta suurin osa haaskaa sen asemansa leväperäisesti ylimielisyyttään ihan itse.

• ahneet.ameebat
        sorgge kirjoitti:

Naiset vaativat täydellistä kehoa ja naamaa? Ykskään mies ei olisi pariutunut jos näin olisi. Ihmiset ei ole mitään hyvännäköisiä noin niinku yleisesti.Kukaan ei tosiaan ole täydellinen ulkosiesti.

Tai sitten ovat resurssien tai statuksen perässä.

• pariutumisestapäätellen
        ahneet.ameebat kirjoitti:

Tai sitten ovat resurssien tai statuksen perässä.

Ilmeisesti suurin osa miehistä on kuitenkin onnistunut hankkimaan resursseja ja statusta tai on lähes täydellinen ulkonäöltään.

• kierrämmekehää
        olet.ahne.ameeba kirjoitti:

Ei tuo paljon auta jos on syntynyt rumanaamaisena, siinä voi olla vaikka miten siveä ja pysyä timmissä kunnossa. Ruma mies voi aina kerätä varallisuutta ja statusta.

• rumanainen
        kierrämmekehää kirjoitti:

Ei tuo paljon auta jos on syntynyt rumanaamaisena, siinä voi olla vaikka miten siveä ja pysyä timmissä kunnossa. Ruma mies voi aina kerätä varallisuutta ja statusta.

Mäpä kerron sulle. Olen kaikkea tuota mitä mainitsit, elintavat on kuin suoraan oppikirjasta. Mutta kun mun naama on mitä on. Tietäisit minkä tasoisia miehiä olen lähestynyt baareissa, ne HC-atm kin häipyy nopeesti paikalta kun menen metrinkään päähän. Ne jotka päästävät edes viereen on tosi vaivautuneita ja jollain verukkeella häipyvät. Olen ollut koko ikäni koulukiusattu, naaman takia, on haukuttu vammaiseksi ja vaikka millä nimityksillä. Lienee turha sanoa etten ole seurustellut kertaakaan elämäni aikana, koska edes se HC atm ei tälläistä epäsikiötä huoli. Nyt olen jo 34, neitsyt, en edes ikinä suudellut.Siinä teille ruman naisen elämää.

• 98098089
        pariutumisestapäätellen kirjoitti:

Ilmeisesti suurin osa miehistä on kuitenkin onnistunut hankkimaan resursseja ja statusta tai on lähes täydellinen ulkonäöltään.

Nainen voi käyttää miestä projektityöntekijänä jossain projektissa. Se on myös yksi tapa jolla nainen voi hyödyntää miestä resurssina ja jopa statuksen nostattajana. Miehelle se on tuulinen ja hyvin epävarma asema.

• Naisasialooser11
        rumanainen kirjoitti:

Mäpä kerron sulle. Olen kaikkea tuota mitä mainitsit, elintavat on kuin suoraan oppikirjasta. Mutta kun mun naama on mitä on. Tietäisit minkä tasoisia miehiä olen lähestynyt baareissa, ne HC-atm kin häipyy nopeesti paikalta kun menen metrinkään päähän. Ne jotka päästävät edes viereen on tosi vaivautuneita ja jollain verukkeella häipyvät. Olen ollut koko ikäni koulukiusattu, naaman takia, on haukuttu vammaiseksi ja vaikka millä nimityksillä. Lienee turha sanoa etten ole seurustellut kertaakaan elämäni aikana, koska edes se HC atm ei tälläistä epäsikiötä huoli. Nyt olen jo 34, neitsyt, en edes ikinä suudellut.Siinä teille ruman naisen elämää.

Älä huoli, ne kauniit naiset ovat viimeistään nelikymppisenä sinun tasollasi ulkonäöllisesti.

• HyväsydäminenYTM
        rumanainen kirjoitti:

Mie voin auttaa, koska oon kiva ja olin itekin aikoinaa koulukiusattu, vaikkaa oon nykyään YTM.

• HyväsydäminenYTM
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Älä huoli, ne kauniit naiset ovat viimeistään nelikymppisenä sinun tasollasi ulkonäöllisesti.

Laita mailia. <3

• HyväsydäminenYTM
        rumanainen kirjoitti:

Laita mailisi. <3

• EdesUnissa

Jos tästä aiheesta on vielä pakko keskustella, niin haluaisin tuoda tähän uuden henkilökohtaisen näkökulman koskien naisten markkina-arvoa.
      Nuoren naisen, (joksi lasken naiset noin 35 ikävuoteen asti) markkina-arvo etu vanhempiin kanssasisariin nähden on optimismi ja elämänilo. Se tekee ison eron kuinka mies katsoo naista. Useimmat naiset menettävät jotenkin elämän ilonsa keski-ikää lähetessään ja muuttuvat pahantuulisiksi ilkeilijöiksi viimeistään 50 vuotiaina.
      Ne poikkeukset jotka kykenevät säilyttämään elämän ilonsa, säilyttävät myös huomattavan osan markkina-arvostaan oman ikäluokkansa miesten silmissä.

Naiselle yksilönä isompi merkitys on omalla asenteella kuin iällä.

• 5643776568586

Niin me miehethän pysytään iloisina koltiaisina aina, mitä tässä ite nelikymppisenä huomannut että aika ukkoontunutta on jo porukka. Ja mitä vanhempia ihmisiä katselee niin kyllä naiset ovat useimmin iloisia kuin vanhat ukot.

• Nainen39vee

Mistä tulee se käsitys, että nuoret ihmiset ovat aina optimistisia ja elämäniloisia? Itse asiassa aika monihan on teininä jopa ahdistunut, ja lievimmilläänkin nuoruuteen liittyy usein paljon itsetunto-ongelmia ja kaikista pikkusioistakin murehtimista. Vasta iän myötä oppii laittamaan asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Nuorena saattoi maailma romahtaa siihen, jos vessasta tarttui vessapaperinpala kengänpohjaan. Hiukan vanhempana asia voi ärsyttää, mutta oikeasti siitä ei välitä kahta sekuntia kauempaa. Joskus jopa asia saattaa huvittaa. Nuorilla on myös aika paljon masennusta. En sano, etteikö vanhemmillakin olisi, mutta käsitys siitä, että nuoret naiset ovat aina vaan iloisia ja hymyileviä, ei pidä ollenkaan paikkaansa. Moni tuntemani optimistinen ja hauska keski-ikäinen oli nuorena angstinen, pessimistinen ja ahdistunut.

No, eiväthän kaikki tietenkään ole. Mutta sanoisin, että riippuu enemmän persoonasta ja elämästä, millainen ihminen on keski-ikäisenä. On helppo olla elämäniloinen ja optimistinen, kun asiat ovat kunnossa niin sosiaalisesti kuin taloudellisesti. Mutta jos on koko ajan tuntunut, että elämä potkii päähän, niin kyllähän se tekee kyyniseksi. Se on sitten persoonakohtaista, kenestä tulee pahantahtoinen ilkeijä ja kenestä jotain muuta - mutta mitä nyt nuoruusvuosista muista, niin, kyllä niitä pahantahtoisia ilkeilijöitä oli nuortenkin keskuudessa. Mitä muuta esim. koulukiusaajat ovat kuin pahantahtoisia ilkeilijöitä?

No, siinä toki olet oikeassa, että osa ihmisistä muuttuu iän myötä tylsiksi, ankeiksi ja menettävät ehkä tietyllä lailla jonkin iloisuuden tason. Minusta tähän vaikuttaa aika paljon se, miten ihminen itse kokee, että elämänkaaren tulisi mennä. Ja toisaalta kyllä myös, kuten sanoin, mahdollisuudet siihen elämäniloon. Oma minäkuva vaikuttaa myös.

• asiaapuhut
        Nainen39vee kirjoitti:

Mistä tulee se käsitys, että nuoret ihmiset ovat aina optimistisia ja elämäniloisia? Itse asiassa aika monihan on teininä jopa ahdistunut, ja lievimmilläänkin nuoruuteen liittyy usein paljon itsetunto-ongelmia ja kaikista pikkusioistakin murehtimista. Vasta iän myötä oppii laittamaan asiat oikeisiin mittasuhteisiin. Nuorena saattoi maailma romahtaa siihen, jos vessasta tarttui vessapaperinpala kengänpohjaan. Hiukan vanhempana asia voi ärsyttää, mutta oikeasti siitä ei välitä kahta sekuntia kauempaa. Joskus jopa asia saattaa huvittaa. Nuorilla on myös aika paljon masennusta. En sano, etteikö vanhemmillakin olisi, mutta käsitys siitä, että nuoret naiset ovat aina vaan iloisia ja hymyileviä, ei pidä ollenkaan paikkaansa. Moni tuntemani optimistinen ja hauska keski-ikäinen oli nuorena angstinen, pessimistinen ja ahdistunut.

No, eiväthän kaikki tietenkään ole. Mutta sanoisin, että riippuu enemmän persoonasta ja elämästä, millainen ihminen on keski-ikäisenä. On helppo olla elämäniloinen ja optimistinen, kun asiat ovat kunnossa niin sosiaalisesti kuin taloudellisesti. Mutta jos on koko ajan tuntunut, että elämä potkii päähän, niin kyllähän se tekee kyyniseksi. Se on sitten persoonakohtaista, kenestä tulee pahantahtoinen ilkeijä ja kenestä jotain muuta - mutta mitä nyt nuoruusvuosista muista, niin, kyllä niitä pahantahtoisia ilkeilijöitä oli nuortenkin keskuudessa. Mitä muuta esim. koulukiusaajat ovat kuin pahantahtoisia ilkeilijöitä?

No, siinä toki olet oikeassa, että osa ihmisistä muuttuu iän myötä tylsiksi, ankeiksi ja menettävät ehkä tietyllä lailla jonkin iloisuuden tason. Minusta tähän vaikuttaa aika paljon se, miten ihminen itse kokee, että elämänkaaren tulisi mennä. Ja toisaalta kyllä myös, kuten sanoin, mahdollisuudet siihen elämäniloon. Oma minäkuva vaikuttaa myös.

Siinä tuli taas monen kappaleen verran asiaa.

• Nainen39vee

"Juoksut totuttavat naiset korkeaan tasoon

Juoksuaikana naiset kokevat pikasuhteita korkeamman tason miesten kanssa, ja antavat pakkeja miehille jotka yrittävät suhdetta. Kun juoksut on juostu, vaaditaan miestä jonka taso on vastaava/korkeampi - mutta siiderien tuomat kilot ja 25 ikä vaikuttavat niin että YTM suostuu yhden yön suhteeseen muttei vakavampaan suhteeseen. Siispä jäädään odottamaan unelmien prinssiä, kunnes biologisen kellon raksutus käytännössä pakottaa hyväksymään sen KTM:n joka sai välittömästi pakit 5-10v sitten."

Tässä yhtälössä ei jokin toimi nyt. Miksi se KTM ei sitten ole aloittanut suhdetta jonkun sellaisen naisen kanssa, jolla ei ole ollut pikasuhteita ja/tai hyvännäköisiä miehiä poikaystävinä tai seksikumppaneina? Onhan niitä sellaisiakin naisia, jotka eivät niin ole olleet miesten mieleen vaikkapa ulkonäöllisesti - eivät tällaiset naiset niitä parhaimman näköisiä miehiä ole saanut edes pikasuhteisiin. Ja moni on seurustellut jonkun ihan tavallisen tai jopa vaatimattoman näköisen miehen kanssa. Joillain on 25-vuotiaana vielä aika vähän kokemusta.

Niin, miksi KTM:lle eivät kelvanneet naiset, jotka eivät harrastaneet pikasuhteita YTM:n kanssa? Miksi KTM jäi odottamaan, että nämä naiset "vapautuvat" YTM:ltä? Oliko nyt kyse siitä, että KTM itse halusi vain niitä parhaimman näköisiä naisia, eikä tavallinen nainen kelvannutkaan, vai..?

• Kertaus on ilmeisesti opintojen äiti, vai onko palstoille tullut uusi sukupolvi, jolle pitää opettaa perusasiat.

Mietin muuten tässä taannoin, että kyllä miestenkin vaatimustaso (ainakin YT-miesten) on kasvanut.
      Katselin vanhaa Bondia ja sitten jotain musiikkivideota 70-luvulta. Kyllähän ne melkoisia työkalusäkkejä ne niiden pe..eet olivat.

• poikaÄiti

Hyvätuloisella naisella on markkinoilla kysyntää sillä elämänlaatunsa kohennus onnistuu pojilla helpoiten " äidin " kelkassa . Ja kuka äitinä ei olisi kiinnostunut poikansa ikäisen seksistä ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe