Onko väärin?

Olen naimisissa mieheni kanssa ja meillä on kaksi ihanaa lastakin. Asumme omakotitalossa ja kaikki on ok, on vaan pieni mutta. Mieheni tykkää pukeutua naiseksi ja käyttääkin jatkuvasti naisten alusvaatteita. Pukeutuu 1-2kertaa viikkoon kotona hameeseen tai mekkoon. No kaikki tämä on minulle jotenkin ok mutta seksiä haluaisin oikealta miehiseltä mieheltä enkä korsettiin pukeutuneelta sukkanauhaan pukeutuneelta ”naiselta”. Haluaisin seksiä joltain salimieheltä joka ottas kovaa!!!!!!!

10

289

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eioleväärinhaluta

      Ei ole väärin käy nauttimassa oikeasta" miehestä välillä. Sitten teillä molemmilla on oma harrastus joka tulee hyväksyä. Kyllä tuon miehen pitää ymmärtää että nainen haluaa miestä eikä sairasta esittäjää sänkyynsä. Toki voit kysyä jos ottaisi naisten vatteen pois ja olisi kunnon mies.

      • Ollaan kokeiltu että hän on miehenä mutta hän ei itse kiihotu sitten samalla tavalla ja saatan jäädä ilman kokonaan


    • Seksuaalisuus on sillä tavalla eriskummallista, että kun on jollakin tavalla suuntautunut, toisenlainen suuntautuminen tuntuu vastenmieliseltä, vaikka sen sivistyneenä ihmisenä ymmärtääkin ja suvaitsee.

      Ei ole ollenkaan kummallista, että tarvitset normaalia seksiä tavalliselta mieheltä, mutta ei ole myöskään kummallista, että miehesi innostus laskee, jos hän ei voi aina toteuttaa suuntaukseensa kuuluvia tarpeita.

      Miehesi suuntaus on useimmille naisille niin vieras, että jo se, että hän on löytänyt naisen, joka tätä ymmärtää, on hänelle voitto. Miehesi on VELVOLLINEN vastapainoksi sallimaan sinulle seksin miehisen miehen kanssa. Halukkaita miehiä irtoseksiin riittää kyllä. Tämä on käsittääkseni ainoa mahdollinen kompromissi tässä tapauksessa. Tsemppiä sinulle! :-)

      • Saapahan nähdä onko niitä vapaa ehtoisia sitten kuitenkaan ja en minä ole päättänyt vielä tekeväni mitään varmaksi


      • Anna-sari kirjoitti:

        Saapahan nähdä onko niitä vapaa ehtoisia sitten kuitenkaan ja en minä ole päättänyt vielä tekeväni mitään varmaksi

        Kyllä niitä vapaaehtoisia on jos olet timmi.


      • No en mikään fitness muikkeli mutta suhkot normi...


      • Anna-sari kirjoitti:

        No en mikään fitness muikkeli mutta suhkot normi...

        Minulla on sellainen käsitys, että enemmistö meistä miehistä asettaa "suhkoht normin" reilusti "fitness muikkelin" edelle. :-)


    • hulluonmaailma

      Ei ole väärin haluta seksuaalisesti miestä. En minäkään kyllä sietäisi miestä joka pitsi hepeneissään pyörisi. Lopahtaisi täysin halut miestä kohtaan. Mies sen pitää olla eikä mikään "pistin näplääjä" jos taas miehellä ei halut nouse ilman "pitsiä niin jos sinä siedät sitä niin antaa mennä. Mutta ei väärin ole jos halut on kunnon miestä kohtaan.

      • Niin. Ehkä minä sitten käyn kokeilemassa vierastakin


    • Stayup_mies

      Jos mies haluaa tyttöillä niin ei se ole luultavasti edes ongelma hänelle vaikka kävisit vieraissa. Jos mies on oikeesti sub-hekinen mihin tuo pukeutuminen viittaa, sehän vaan nauttii kun käyt. Subin unelma on päästä näkemään kun vieras mies panee omaa muijaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe