Maa on talletettu tulelle sanotaan Raamatussa. nykyaika näyttää jo pitkälti, mihinkä olemme menossa. yhä enenevässämäärin kuumuus lisääntyy ympäri maailmaa. Jumala sanoo, että Hän luo uudet taivaat ja uuden maan. Tuli on ollut aina Jumalan symboli siinämielessä, että sillä Hän polttaa saastan ja kuonan poissa ja sitä me ihmiset saamme nyt ja tulevaisuudessa nähdä kokoajan enemmän. Lopunajan merkit ovat nyt täällä ja niitä ei ihminen pääse pakoon.
Maailman loppu Raamatun mukaan
4
207
Vastaukset
..... Maa on tallettettu tulelle.....
Kantsii siis kaiketi käyttää hyvin jäljellä olevan elämänsä. Jos joutuu jälleensyntymään madoksi niin siitä tilanteesta voi olla vaikea päästä, vaikka ei mahdoton. Mutta minua ahdistaa eniten se, että Uudessa Maassakin on saatanan seula vielä olemassa kun uhataan asukkaita helvetillä silläkin. ILmestyksen mukaan.
Uskoa ei parane menettää, vaikka tänä päivänä on horjuttajia paljon. Antikristusta ennen tapahtuu suuri uskosta luopuminen vain muutamalla säilyy usko kun valhe Kristuksia on joka paikassa. Muistakaamme että HÄnen tulemuksensa on kuin salaman leimaus Hamasta idästä länteen asti.
Ainoa keino selvitä on , että hän varjelee askeleitamme . OMin voimin lankeaa, mutta ei jos on varjelus.
Tänä päivänä evankeliumi ja laki ovat kevyet kantaa.Tiedoksi ihminen ei jälleen synnyt,tähän maailmaan,se on ainutkertainen kerran synnymme.
Hengelinen ihminen kyllä syntyy ylhäätä ,Jeesus siitä sanoon teitdän on synnyttävä uudesti vedestä ja hengestä,siis sisäisesti uusi luomus. Jota tämä maailma ei tunne.Jeesus on lain täyttäjä,ihmisetä ei siihen ole,koka olemme syntisiä heti syntymästämme saakka,symmymme synnin alaiseksi, ei ole lain täyttäjäksi.
Hei oli ev.lut leiripäivä perjaintaina 10.8. ja helluilla neljä päivää teltta kaupungissa. Oli taivaallinen perjantai jumalattaret liikkuivat ja luonto oli lempeä ja Jumalan henki valaisi kaupunkia. Tai ainakin niin minusta tuntui. Sitten eilen yht'äkkiä uudestisynnyin. Näin rikokseni 9. ja 10. käskyä vastaan ja himoni toisen omaa matkia. Jeesus poisti minulta halun käydä kaupassa ja ostaa samoja tuotteita mitä näin kavereiden ostavan. Nyt en tarvitse enää mitään, vaan tyydyn kaikessa siihen mitä minulla on. Tajusin Jeesuksen ansiosta, että ostan sitten mitä tahansa niin se on himoitsmista. Kun en kerran tarvitse mitään. Nyt olen synnitön. En enää himoitse, vaan nuo kaksi käskyä 9. ja 10. ovat avautuneet minulle niin että kykenen niitäkin noudattamaan.
Varmaan olivat telttakokouksessa hartaasti rukoilleet uudestisyntymisiä kaupungin osaksi ja Jumala vastasi heidän rukouksiinsa. Aamen. Hallelujah!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158