Lehdet ovat aivan surkeita!

pettynytlukija

Jehovan todistajien lehdet ovat aivan surkeita nykyisin!! Vähän tekstiä ja paljon kuvia sekä sivuja vähennetty. Mikä estää kirjoittamasta enempi edes niille vähäisille sivuille? Jos lehtien painaminen pitää lopettaa tulevaisuudessa, niin miksi ne ei voi ilmestyä edes netissä? Olin vuosia sitten tyytyväisempi. Niissä oli kuitenkin tekstiä ja se vanhanaikaisempi ulkoasu ja kuvitus oli joten parempi ja kauniimpi. Kuulemma Raamattu opettaa kirjan tilalle julkaistaan yksinkertaistettu versio. Eikö tämä ole jo ihmisten aliarvioimista?

5

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettynytlukija

Ja lisään vielä:
      Jehovan todistajien lehdet ovat täyttä pas*kaa nykyisin!! Vähän sekotekstiä ilman tavuviivoja ja paljon kuvia sekä sivuja vähennetty. Mikä estää julkaisemasta äänikirjoja, niihin saisi kivasti siionin suolikaasun ääniä kuuluville. Vielä kun saisi hajun mukaan. Olin vuosia sitten tyytyväisempi. Niissä oli kuitenkin tekstiä ja se vanhanaikaisempi ulkoasu ja kuvitus ihmiskunnan tuhoamisesta parempi ja kauniimpi. Laittakaa enämpi savua, saastaa ja suolenpätkiä! Kuulemma "Raamattu opettaa hämäämään ja laskemaan suolikaasua"- kirjan tilalle julkaistaan yksinkertaistettu versio tikkukirjaimilla ja tavuviivoilla. Ja yksinkertaistettuja ohjeita suolikaasun kehittämiseksi. Eikö tämä olekkkin jo ihmisten aliarvioimista?

• <<<Mikä estää julkaisemasta äänikirjoja, niihin saisi kivasti siionin suolikaasun ääniä kuuluville. Vielä kun saisi hajun mukaan.>>>

Jehovan todistajien lehdet on julkaistu myös äänitteinä. Tästä voit lukea tai kuunnella siitä, miten lahjoittaa:

https://www.jw.org/fi/julkaisut/lehdet/vartiotorni-tutkittava-marraskuu-2018/mita-voimme-antaa-jehovalle-lahjaksi/

Vartiotorni- ja Herätkää! -lehtiä voit etsiä, lukea ja kuunnella täältä:

https://www.jw.org/fi/julkaisut/lehdet/

Valitettavasti vielä näitä ei voi haistella, vain lukea tai kuunnella.

• iloinenantaja
        JohanneksenPoika kirjoitti:

<<<Mikä estää julkaisemasta äänikirjoja, niihin saisi kivasti siionin suolikaasun ääniä kuuluville. Vielä kun saisi hajun mukaan.>>>

Jehovan todistajien lehdet on julkaistu myös äänitteinä. Tästä voit lukea tai kuunnella siitä, miten lahjoittaa:

https://www.jw.org/fi/julkaisut/lehdet/vartiotorni-tutkittava-marraskuu-2018/mita-voimme-antaa-jehovalle-lahjaksi/

Vartiotorni- ja Herätkää! -lehtiä voit etsiä, lukea ja kuunnella täältä:

https://www.jw.org/fi/julkaisut/lehdet/

Valitettavasti vielä näitä ei voi haistella, vain lukea tai kuunnella.

Minäkin annan Jehovalle rahaa mielelläni. Heitän rahat taivasta kohti, Jehova ottaa osansa ja minä saan pitää sen mitä tippuu takaisin maahan. Tämä on toiminut hyvin.

• Jehovan_siunausta
        iloinenantaja kirjoitti:

Minäkin annan Jehovalle rahaa mielelläni. Heitän rahat taivasta kohti, Jehova ottaa osansa ja minä saan pitää sen mitä tippuu takaisin maahan. Tämä on toiminut hyvin.

Minäkin olen päivittäin tarjonnut Jehovalle vähintään 1000 €, eikä kukkaroni siitä yhtään vajaannu. Ihmeellistä! Sen olen huomannut, että sitä ei pidä tehdä ulkosalla ja ihmisten nähden, vaan kammiossa. (Matt. 6:6 )

• Voivoi

Niin sitten loppuu vuoden alussa uusien levitettävien lehtien julkaiseminen.
      Veli Russel sanoi aikanaan että jos Jehova ei anna varoja niin on aika lopettaa Vartiotornin julkaiseminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      257
      4590
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      131
      2993
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2762
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      75
      1749
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1594
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1493
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      55
      1334
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      93
      1245
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      208
      1116
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1109
    Aihe