Sinkkuna olo taitaa olla helpompaa

AinaNorsu

Niin aika pitkään tässä oltu sinkkuna jo 5v, tuskinpa kukaan huolikaan.
Ei jaksa enää edes yrittää etsiä tai paremminkin kokeilla onneaan.
Voisin sanoa että olen vasta nuori nainen.
Ison kokoinen leveys suunnalta.
Niin että sillä tavalla...ehkä pitäs siihen jeesukseen rakastua eikös se kannata? :-D
Tai tehdä kummitusten kanssa lapsia.

68

1650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksipä et laihduttaisi?

• AinaNorsu

Niin no sitähän tekee kun haluaa, mutta jossain kohti tulee takas :) olen laihduttanut paljon mut sitten se lipsahtaa

• AinaNorsu kirjoitti:

Niin no sitähän tekee kun haluaa, mutta jossain kohti tulee takas :) olen laihduttanut paljon mut sitten se lipsahtaa

Lopeta laihduttaminen.

Tee korjauksia ruokavalioosi, jätä pois ne jotka lihottavat.

• AinaNorsu
        Poliisinpoika kirjoitti:

Lopeta laihduttaminen.

Tee korjauksia ruokavalioosi, jätä pois ne jotka lihottavat.

Niin tai pitäisi lisätä liikuntaa ja kattoa kuinka paljon syö 😅😅 Tiedostan asian mutta tahto puuttuu.

• AinaNorsu kirjoitti:

Niin tai pitäisi lisätä liikuntaa ja kattoa kuinka paljon syö 😅😅 Tiedostan asian mutta tahto puuttuu.

Ei tarvitse kuin jättää lihottavat jutut pois.

• fdsfsdfsdf
        Poliisinpoika kirjoitti:

Ei tarvitse kuin jättää lihottavat jutut pois.

Voihan se olla ettei aloittaja syö "lihottavia juttuja" (tarkoitat varmaan herkkuja), ongelma on vaan annoskoot.

• AinaNorsu
        fdsfsdfsdf kirjoitti:

Voihan se olla ettei aloittaja syö "lihottavia juttuja" (tarkoitat varmaan herkkuja), ongelma on vaan annoskoot.

Juu annoskoot. Herkkuja en syö kuin kerran viikossa
        😅😅 ei tule edes syötyä pullia yms perus ruoka.

• fdsfsdfsdf kirjoitti:

Kuinka voi lihoa jos ei käytä lihottavia ruoka-aineita?

• AinaNorsu kirjoitti:

Et syö mitään lihottavaa mutta lihot....

• AinaNorsu
        Poliisinpoika kirjoitti:

Et syö mitään lihottavaa mutta lihot....

Syön perus ruokaa?? Annoskoot ehkä liian isot siinä se 😅 pienestä asti oppinu ettei syö liikaa pullaa/suklaata yms ja muutenki itellä aika paljon vähä rasvaista kun ei vatsa menee sekasin herkästi.

• AinaNorsu kirjoitti:

Syön perus ruokaa?? Annoskoot ehkä liian isot siinä se 😅 pienestä asti oppinu ettei syö liikaa pullaa/suklaata yms ja muutenki itellä aika paljon vähä rasvaista kun ei vatsa menee sekasin herkästi.

Meen nyt nukkumaan, mutta muista sanani; korjaa ruokavaliosi.

Öitä norsulle!

• AinaNorsu
        Poliisinpoika kirjoitti:

Meen nyt nukkumaan, mutta muista sanani; korjaa ruokavaliosi.

Öitä norsulle!

Hyvää yötä PoliisinPoika 😊

• eeeehehe
        AinaNorsu kirjoitti:

Jos et koskaan syö pullia, voi olla vaikeata saada kullia.

• 7kywj5r6jwrykwryk

Eipä sitä tartte muuta kuin laittaa ilmoitus tonne treffeihin niin varmasti tulee viestejä.

• AinaNorsu

Varmasti unissani näin kävis😊
        Jos laittaa koko kuvan sinne nii kuinka monta tulis loppujen lopuksi?
        😋

• weety
        AinaNorsu kirjoitti:

Varmasti unissani näin kävis😊
        Jos laittaa koko kuvan sinne nii kuinka monta tulis loppujen lopuksi?
        😋

Tee kuten muutkin naiset, laitat vain kasvokuvan niin totuus ei paljastu, treffejähän ei koskaan tule naisten kanssa niin kukaan ei tule tietämään kokoasi. Voit nostattaa itsetuntoasi kirjoittelemalla ajankuluksi lukemattomien miesten kanssa.
        Ruumiinrakenteeksi laitat tietenkin normaali kuten muillakin leveillä naisilla treffipalstalla, tosin nokkelimmat miehet ymmärtävät että et ole normaalipainoinen jos painoa ei ole laitettu mutta aina joku menee lankaan.

• Parkkiintunut

Temppulaihdutuksia riittää mutta kaikki kiertää mielellään sen ikävimmän ja tehokkaimman keinon eli syömisen vähentäminen. Aivan sama paljonko lisäät liikuntaa, ei auta ja alkaa se jatkuva suorittaminenkin vain wituttamaan aikuista ihmistä. Vähemmän lapioimista, hyvä aamupala ja iltapäivällä tai illalla, kumminpäin vain sopii, lämmin ateria, mieluummin keitto. Alkaako maha kurnimaan? Anna kurnia, totut siihen. Ei tarvita liikunnan lisäämistä eikä päivätapojen muutoksia muuten kuin tuon ruuan vähentämisen suhteen. Tokihan "gurut" toitottavat kuinka se on elimistölle vaarallista yhtäkkinen ruuan vähentäminen. Paskan marjat, aikuisen kroppa on sopeutuvainen ja kestävä, et sinä siihenkään kuole. On vain päästä kiinni tai sitten voit ostaa ne kuntoilulehden uusimmassa numerossa esitellyt viimeisintä mysteeri-tex, älynanotekniikkaa sisältävät, taktisista kohdista vahvistetut hiilikuituneontrikoot ja mennä sinne kuntosalille, tai "salille"niinkuin on tapana huikata ja tehdä muutama sarja.

• AinaNorsu

Hyvin pystyn olla 8 tuntiakin syömättä mutta tuo ei oo yhtään hyvä. Tein sitä teininä siitäpä sitten kärsinki. Tottuu nopeasti vähään syömiseen. Salille meno ei oikein nappase sen raha tilanteen takia.

• Parkkiintunut
        AinaNorsu kirjoitti:

Hyvin pystyn olla 8 tuntiakin syömättä mutta tuo ei oo yhtään hyvä. Tein sitä teininä siitäpä sitten kärsinki. Tottuu nopeasti vähään syömiseen. Salille meno ei oikein nappase sen raha tilanteen takia.

Teininä olit kasvuiässä mutta nyt olet aikuinen, oletan. Totut nopeasti vähään syömiseen? Sehän on vain hyvä juttu, eikö? Onko se nyt vain halusta kiinni?

• AinaNorsu
        Parkkiintunut kirjoitti:

Teininä olit kasvuiässä mutta nyt olet aikuinen, oletan. Totut nopeasti vähään syömiseen? Sehän on vain hyvä juttu, eikö? Onko se nyt vain halusta kiinni?

Tahdosta kiinni ainoastaan.
        Niin onnistuu se siltikin aikuisenakin.
        Kaippa se voisi sanoa motivaatio pitäs saada 😅

• Parkkiintunut
        AinaNorsu kirjoitti:

Tahdosta kiinni ainoastaan.
        Niin onnistuu se siltikin aikuisenakin.
        Kaippa se voisi sanoa motivaatio pitäs saada 😅

No niin, myönnät, että aikuisenakin onnistuu, eli liikahdit hieman eteenpäin. Mistä motivaatio? Peili? Minkälainen muodostelma sieltä tuijottaa takaisin?

• AinaNorsu
        Parkkiintunut kirjoitti:

No niin, myönnät, että aikuisenakin onnistuu, eli liikahdit hieman eteenpäin. Mistä motivaatio? Peili? Minkälainen muodostelma sieltä tuijottaa takaisin?

Peili ei ole mikään hyvä motivaatio.
        Sitähän kattoo muutenki päivittäin niin on tottunut siihen mitä tuijottaa 😊
        Muoti yms muu ei oo kiinnostava motivaatio. 😅 niin että juu....

• motivoiko
        AinaNorsu kirjoitti:

Peili ei ole mikään hyvä motivaatio.
        Sitähän kattoo muutenki päivittäin niin on tottunut siihen mitä tuijottaa 😊
        Muoti yms muu ei oo kiinnostava motivaatio. 😅 niin että juu....

Luonnossa liikkuminen.

• AinaNorsu
        motivoiko kirjoitti:

Luonnossa liikkuminen.

No kyllähän se.
        Yhdistän tuonkin luonnon kuvaamiseen
        😊

• EnSuosittele

Nälkälaihdutus pistää kehon säästöliekille: kuluttaa vähemmän, lihoo helpommin ja kaiken lisäksi pää hajoo kun ei aivot saa riittävästi energiaa.

• yhdyntäFTW

Tykkäätkös miehen munasta. Oletko ollut yhdynnässä

• AinaNorsu

Niin no sehän se hyvä extra liikunta onki?

• vaimitenseoli
        AinaNorsu kirjoitti:

Niin no sehän se hyvä extra liikunta onki?

ai norsulle vai

• AinaNorsu
        vaimitenseoli kirjoitti:

ai norsulle vai

No sullekkos?😂

• eiosaasanoa
        AinaNorsu kirjoitti:

No sullekkos?😂

kyllä akka sen ymmärsi, mutta

• AinaNorsu
        eiosaasanoa kirjoitti:

kyllä akka sen ymmärsi, mutta

Mutta mitä?
        Voi sanoa ihan loppuun asti

• Tsemppiä aloittajalle joko sinkkuna olemiseen tai uuden alun löytämiseen.

Itse samaistuin heti kirjoitukseesi. Käsittääkseni aloituksen pointti oli sinkkuna olemisen helppous tai ettei jaksa etsiä uutta. Miksi kommentoijat kiinnittivät heti huomiota painoon ja laihduttamiseen? Onko laihduttaminen oikeasti taikasana kaikkien ongelmien ratkeamiselle? Ymmärrän kyllä miksi pitäisi laihduttaa (parantaa terveyttä ja kaikkea muuta ihanaa), mutta miksi laihduttaminen on aina ensimmäinen vaihtoehto kun ulkopuoliset lähtevät etsimään keinoja miten pääset pois sinkkuudesta? Mitä jos lihot parisuhteen alkamisen jälkeen? Jättääkö kumppanisi sinut, koska et enää vastaa sitä henkilöä joka olit parisuhteen alussa? Mitä jos löydät kumppanit nykyisenä itsenäsi (lihavana, pullukkana, pullana...) ja alat laihduttaa vasta sen jälkeen? Tuleeko kumppanisi mustasukkaiseksi kun kuvittelee että voit uutena itsenäsi saada kenet tahansa?

• Jos ihminen ottaa nikikseen "ainanorsu", niin sehän on aika suora viittaus siihen että tiedostaa ongelmansa.

• AinaNorsu

Omaa terveyttähän tässä ajatellen myös mutta sekin kyllä että jos ei ihmiset hyväksy sellaisena kuin on niin ei oo sun arvosia ylipäätään.
        😊

• Jep, juuri niin!

• Meillä kaikilla on joku ”norsu”. Toisilla se on ylipaino, toinen näkee peilistä ruman ihmisen, toinen ujouden, joku taas kaikkea noita.

Sinun kirjoituksesta näkee sen, että olet latistunut tilanteeseen, mutta haluat jotain vielä kuitenkin.

Itsensä arvostus löytyy, kun tutustuu itseensä epäsuorasti ja ei-ilmeisen palautteen kautta. Ihmisten sanomiset hyvistä puolistasi valuu kuin vesi hanhen selästä ja ne on rihkamaa. Sinun onkin huomattava, mistä ihmiset sinussa pitää ja mitä he tekevät sinun puolesta. Missä olet hyvä töissä? Missä olet hyvä ystävillesi jne.

Se rauha itsesi kanssa syntyy kyllä ja etsimäsi motivaatio löytyy itsestäsi. Se on sulla aina mukana, eikä tule keneltäkään muulta. Silloin se toinen ihminen voi tulla elämääsi ns. painottomasti, eikä hällä ole kantovastuuta sinusta. Saat siis olla juuri se mikä olet. Ja siinä sä olet maailman paras. Kukaan ei ole yhtä hyvä sinä, kuin sinä itse.

• Mitäviddua

Minä vähensin annoskoko syömistä ja kas kummaa 20 kg putosi jonnekkin 3 kuukaudessa. Tosin lihavat naiset ei halua lihavaa miestä eikä normalia miestä vaan jonkun bodaajan. Miehelle se painon pudottaminen ei ole hyödyksi naisen saamisessa.

• Makunsa kullakin. Itse en ottaisi bodaajaa. En väitä etteikö lihaksikas mies kiinnostaisi pullukkaa, mutta Bull Mentulan näköiset/kokoiset miehet ei todellakaan kiinnosta minua.

• AinaNorsu
        Pinsini kirjoitti:

Makunsa kullakin. Itse en ottaisi bodaajaa. En väitä etteikö lihaksikas mies kiinnostaisi pullukkaa, mutta Bull Mentulan näköiset/kokoiset miehet ei todellakaan kiinnosta minua.

En kyllä mäkään mitään bodaajaa ottaisi jos tarjolla olisi 😂
        Toki enpä nyt ulkonäöstä hirveästi toisessa välitään.

• yxnaine
        Pinsini kirjoitti:

Makunsa kullakin. Itse en ottaisi bodaajaa. En väitä etteikö lihaksikas mies kiinnostaisi pullukkaa, mutta Bull Mentulan näköiset/kokoiset miehet ei todellakaan kiinnosta minua.

En ottaisi myöskään minä podaajaa. vaikka olen itse suhteellisen hoikassa kunnossa. Tavallinen, keskivertomies on sopiva.

• kylläei

joutuu viellä parisuhteeseen kun ottaa ulko näkö diteerit pois ilmoituksessa, kun sinkkuutteen jo tottui menee pasmat sekaisin arjessa.

• En.tajua

En ymmärrä ylipainoisia naisia. Kropan treenaus nostaa niin paljon naisen osakkeita että miksi jättää se tekemättä?

• Ehkä se on saamattomuutta. Minä en ainakaan jaksa treenata rankan työpäivän jälkeen vain sen vuoksi että osakkeeni nousevat miesten silmissä ehkä yhden tai puoli pistettä (jos sitäkään). Loppujen lopuksi olen kuitenkin sama ihminen olen minä laiha tai lihava. Olen mieluummin sinkkuna kuin muutan itseäni vain sen vuoksi että en kelpaa sellaisenaan miehille.

• erivaoin
        Pinsini kirjoitti:

Ehkä se on saamattomuutta. Minä en ainakaan jaksa treenata rankan työpäivän jälkeen vain sen vuoksi että osakkeeni nousevat miesten silmissä ehkä yhden tai puoli pistettä (jos sitäkään). Loppujen lopuksi olen kuitenkin sama ihminen olen minä laiha tai lihava. Olen mieluummin sinkkuna kuin muutan itseäni vain sen vuoksi että en kelpaa sellaisenaan miehille.

Jännä, sanoit ylempänä ettet ottaisi bodaajan näköistä ja kokoista miestä, mutta sama ihminenhän se on, oli koko mikä hyvänsä? Pinnallisuuttahan tuokin.

• erivaoin kirjoitti:

Jännä, sanoit ylempänä ettet ottaisi bodaajan näköistä ja kokoista miestä, mutta sama ihminenhän se on, oli koko mikä hyvänsä? Pinnallisuuttahan tuokin.

Pinnallisuuttahan meiltä kaikilta löytyy.
        Jotkut eivät ota eri maalaisia vaikka asuis suomessa.
        Tuskin säkään ihan kaikkea hyväksyt vierelles?;D

• erivaoin kirjoitti:

Minusta kyse ei ole pinnallisuudesta vaan miesmausta ja ajatusmaailmasta. Joku tykkää tummista, joku vaaleista, joku bodareista, joku laihoista, joku lihavista, joku pitkistä, joku lyhyistä. Ei siis haittaa jos mies bodaa ja treenaa, mutta liika on liikaa (ainakin minulle). Tässä iässä minulla ei enää oikeastaan ole mitään ihannemiestä tai tietyn tyyppistä ihmistä joka minuun vetoaisi, mutta valitettavasti minuun ei nyt vaan kolahda Bull Mentulan tyyppiset lihasjärkäleet.

En väitä etteivätkö bodaajat voi olla mukavia ja hyvännäköisiä ihmisiä, mutta henkilökohtaisesta kokemuksesta tiedän että minun ja tuntemieni bodaajien ajatusmaailmat ei kohtaa millään radalla ja voin ihan suosiolla jättää bodaajat jonkun muun saataville.

• ehtoota

Sillai laihtuu hyvin kun muuttaa alueelle missä ei ole burgereita lähellä tai kauppoja ylipäätään...

• AinaNorsu

Ihan tosi??? Meillä on burgerit 20km päässä ota siitä 😀

• Jeesus on tietysti vaihtoehto mutta kannattaa miettiä kuinka yhteneväinen teillä olisi seksielämä jos kaverin toistakin tulemista on odotettu näin kauan.

Kyllähän sinkkuna olossa on puolensa ja omalla tavalla helpompaa kun vastuu painaa vaan itsestä. Jos nyt tuntuu että uusi rakkaus ei oikein olisi hakusessa niin sanoisin että älä laita tikkua ristiin asian vuoksi mutta älä nyt kampoihin pistä jos kohdalle osuu. Sitten taas jos mieli muuttuu niin hakua päälle. Itsellänikin nämä tuntemukset ovat vähän kausiluontoisia.

Koska tämä nyt kääntyi laihduttamisen puolelle niin ei kannata laihduttaa vaan tehdä elämäntapamuutos. Syö useammin pieniä annoksia niin että päivässä kulutat enenmmän kuin syöt. Jos sali ei nappaa niin kotona liikkeitä omalla painolla ja ulkona sitten pyöräilyä ja kävelyä. Juoksua rn suosittele koska nivelet ovat sinulla kovilla. Paitsi tietysti vesijuoksu joka olisi loistava valinta.
      Tärkeintä kuitenkin on muistaa että jos muutokseen lähdet niin kenenkään toisen takia sitä ei kannata tehdä vaan selkeästi itsekkäistä syistä. Itse aikanaan aloitin liikunnan ajatuksella kohti hyvää vanhuutta vaikka ikää oli reilusti alle eliniän odotteen puolivälin. Itse otin lähtökohdaksi inbody-mittauksen ja siinä olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti.

• Jeesus ei ole koskaan mun vaihtoehto siihen ei ole tultu uskottua.
        Ei sitä kyllä toisten vuoksi pidäkkään laihtua vaan oman terveyden takia.

• AinaNorsu kirjoitti:

Jeesus ei ole koskaan mun vaihtoehto siihen ei ole tultu uskottua.
        Ei sitä kyllä toisten vuoksi pidäkkään laihtua vaan oman terveyden takia.

Siis tuo alku oli sellaisen kokeellisen huumorin kukka.
        Mutta siis näin se menee että tässä kannattaa olla terveesti itsekäs.

• M184 kirjoitti:

Siis tuo alku oli sellaisen kokeellisen huumorin kukka.
        Mutta siis näin se menee että tässä kannattaa olla terveesti itsekäs.

Olishan voinut toki sanoa tuohonki Jeesus huumoriin että juu jeesus auttaa kaikessa.
        Terveesti itsekäs saa olla mutta ei sairas itsekäs.

• Pieni ylipaino naisessa ei minua ole ikinä haitannut, vaikka itse olen liikunnallinen heebo

Mä kuulun siihen miesjoukkoon kenen mielestä naisessa saa olla reilumminkin muotoja, pidän isoista rinnoista ja leveistä lanteista, kädet täynnä naista kelpaa minulle

• Minulla on kyllä se käsitys, että naisten ei tarvitse kauheasti "yrittää" etsiä ketään ja etenkään nettitreffeillä kun sitä seuraa on tarjolla kystä kyllin...
      -Onko aloittajalla ollut koskaan nettiprofiilia?
      -Kelpuuttaako aloittaja ylipainoista miestä seurakseen?

Minulla nimittäin oli aikoinaan yksi naispuoleinen tuttava n.110kg arviolta ja hänellä oli kyllä miehiä joka sormelle..Yksi kun meni niin toinen tuli ja ei ollut pitkään sinkkuna eron jälkeen.
      Hän itseasiassa sanoi, ettei voisi ikinä ajatellakkaan ottavansa lihavaa miestä, vaikka oli itse helvetin lihava ja valtava perse.. Se oli vähän hassu tuo hänen kommentti, mutta eipä siinä..about vuos myöhemmin oli avioliitossa about 75kg miehen kanssa, joten....
      Mutta sanotaan näin, että sillä tytöllä se ei ollut pillu takkauksen takana mitä hänen juttuja kuuntelin kun piti olla pakosta hänen kanssaan tekemisissä.. Itselläni ei ollut mitään vipinää hänen kanssaan, mutta tultiin sillon hyvin juttuun ja se kerto mulle kaikenlaista härskiä panoistaan jne.:D

• Tosiaan en välitä vaikka mieskin on ylipainoinen koska miksi pitäs sorsia heitä kun itsekin on ylipainoinen?
        Mulla on ollut vähän kaikenlaisia kauan sitten kunnes päätin lopettaa sen "etsimisen". Enkä sen jälkeen oo pitänyt mitään treffi juttui yms kunnes taas tuli mieleen että pitäs kai koittaa.
        Oon ihmetelly kuinka joillakin isommilla naisilla on mies. Toki ehkä ovat rohkeampiakin kuin minä.
        Aika härski kun kerto :D

• arkeen

sama täällä, en osta autoakaan ulko muodon vuoksi vaan se joka toimii josta kipinää piisaa,

• Pillujen--asiantuntija

Naiset haluaa komean top 10 miehen jolla on timmi kroppa. Just ne norsutkin haluaa sen top 10 miehen eikä sitä lihavaa miestä. Sen takia suomessa on satoja tuhansia yksinäisiä miehiä jotka ei kelpaa naisille.

• Sähän sen tiiät ;D

• paranna.asennetta

Pitäskö niiden lihavien miesten tehdä jotain laihtuakseen senkin ajan kun ruikuttaa täällä ettei kelpaa kellekkään.Itsestä nämä asiat lähtee mutta jos aina odottaa että joku muu tekee asiat sun puolesta niin ei sitä muutosta koskaan tapahdu.
      Kun on saanut kiloja pois leikkauttaa hiukset uudella tavalla ja uudet vaatteet.Sitten rintarottingilla baanalle kattelee vaihtoehtoja.Siitä se lähtee.

• 678358356835683

Ei vaan laihempia miehiä pitäisi kieltää panemasta läskejä naisia, sen takiahan läskit naiset eivät ota läskejä miehiä koska aina löytyy joku laihempi mies kuka on laskenut rimaansa pillun himoissaan.

• Ainakinmelkeen

Yksin mahtu joka paikkaan.

• hienoahienoa

Minä olen ollut sinkkuna yli 30v, vaikka käyn salilla ja pidän kunnostani huolta muutenkin. Toki jotain yhden yön juttuja ollut, mutta suhdetta ei koskaan. Mies voi olla sinkku tahtomattaan, vaikka raha-asiat ja keho olisi kunnossa. Nainen sen sijaan on sinkku vain omien valintojensa vuoksi.

• mikäsullamättää

Jos ei oo oma pää ja asenne nasia ja seksiä kohtaan kunnossa, niin ei se pankkitili siinä paljon auta.

• hienoahienoa
        mikäsullamättää kirjoitti:

Jos ei oo oma pää ja asenne nasia ja seksiä kohtaan kunnossa, niin ei se pankkitili siinä paljon auta.

Huomaan kieliasusta, että elämänkoululainen vastasi minulle. Etpä kuitenkaan tajua tilastoja ja tutkimuksia, joten keskityt haukkumaan persoonaa, kun parempaan et pysty. Minun asenteeni on onneksi täysin kunnossa. Sen sijaan suosittelisin sinua ja muita valkoritareita katsomaan tämän vanhan kirjoitukseni:

https://pastebin.com/U70M7dBn

• 345y235yh245h2qeh
        hienoahienoa kirjoitti:

Huomaan kieliasusta, että elämänkoululainen vastasi minulle. Etpä kuitenkaan tajua tilastoja ja tutkimuksia, joten keskityt haukkumaan persoonaa, kun parempaan et pysty. Minun asenteeni on onneksi täysin kunnossa. Sen sijaan suosittelisin sinua ja muita valkoritareita katsomaan tämän vanhan kirjoitukseni:

Ihan mielenkiinnosta kysyn että mistä löytyy tutkimus joka kertoo ettei mies kellä on keho ja raha-asiat kunnossa saa naista?

• ieijiwej
        hienoahienoa kirjoitti:

Palstajuttujen perusteella asenteesi ei ole kunnossa. Et vaikuta mukavalta henkilöltä. Todelliset ajatukset on helppo paljastaa täällä, irl teeskentelet.

• hienoahienoa
        345y235yh245h2qeh kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn että mistä löytyy tutkimus joka kertoo ettei mies kellä on keho ja raha-asiat kunnossa saa naista?

https://www.youtube.com/watch?v=U3lFTxWeoqU
        Jos et tätä tajua, niin anna Alfan kertoa se sinulle. Jos geenit eivät ole kunnossa, eli jos ei kuulu 20-30% miesparhaimmistoon, niin sitten pitää olla ihan helvetisti rahaa tai helvetinmoinen bodari tms. saadakseen naisen. Ei riitä, että asiat ovat "ok kunnossa". Ja toki voisi vaikka hypätä kaivoon saadakseen naisen, mutta onko se sen arvoista? Ei kukaan nainenkaan tee mitään saadakseen 80% mieshuonoimmistoa (naisten mukaan huonoimmistoa), joten tasa-arvoisesti miehenkään ei kannata hirveästi kuluttaa energiaa naista saadakseen.

• Totuus-

Naisella ei voi olla sitä ongelmaa ettei kukaan huoli koska nainen saisi miehen 5 minuuttissa jos haluaa. Naisen sinkkuus johtuu nirsoudesta ihan täysin. Laske rimaa sieltä top 10 tasolta ätmi tasolle ja heti on tuhansia miehiä jotka haluaisivat sinut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      229
      2075
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1788
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      60
      1346
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1185
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1028
    6. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      974
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      960
    8. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      945
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      822
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      814
    Aihe