Jos/kun olet sinkku, mitä kaipaat eniten elämässäsi? Onko se toisen ihmisen läheisyys? Seksi? Keskustelut? Joku muu?
Itse olen ollut jo pitkään sinkku. Mieleni on jo turtunut tähän ikisinkkuuteen, enkä tällä hetkellä edes jaksa kaivata mitään parisuhteeseen liittyviä asioita. Mutta... silloin kun tulee hetkellinen kaipuu, yleensä toivon toisen ihmisen läheisyyttä, mahdollisuutta purkaa mielen päällä olevia asioita. Edellä mainitut asiat ovat kylläkin sellaisia, joihin riittäisi myös ihan kuka tahansa ystäväkin. Itse olen sellainen luonteeltani etten pura mielessäni olevia asioita, vaan suljen ne sisälleni ja murehdin yksikseni. En halua purkaa asioita kenelle tahansa...
Mitä kaipaat eniten sinkkuna?
63
1153
Vastaukset
Kaipaan rakastamisen ja rakastettuna olemisen tunnetta, en niinkään suhdetta.
- Aitosinkkumies-
Joo läheisyyttä ja kumppanuutta. Että olis joku jonka kanssa tehdä juttuja ja suunnitella elämää. Voisi matkustella kun yksin ei jaksa minnekkään lähteä.
Et ole ikinä ollut suhteessa?
Jos noin, niin ymmärrän tuon ajatushimmelin. Parisuhdehan kuitenkin rajoittaa enemmän kuin tuo mukanaan positiivisia asioita, mutta sitä ei toki ymmärrä ennenkuin sen on kokenut.Erittäin hyvä huomio. Aikamoinen dilemma...
Jos jotain ei ole koskaan ollut, osaako sitä oikeasti kaivata? Toisaalta jos jotain on ollut ja on menettänyt sen, osaako paremmin nauttia tämän hetkisestä tilanteesta vai kaipaako vielä enemmän menettämäänsä?- esimerkkejä.kiitos
Poliisinpoika kirjoitti:
Et ole ikinä ollut suhteessa?
Jos noin, niin ymmärrän tuon ajatushimmelin. Parisuhdehan kuitenkin rajoittaa enemmän kuin tuo mukanaan positiivisia asioita, mutta sitä ei toki ymmärrä ennenkuin sen on kokenut.kyllä sinkkuuskin rajoittaa niin nainen saa äksöniä elämään eli esim yksin tulee lähdettyä huonosti mihinkään eli esim vaikka mennä jäätelölle niin yksin tuskin tulee lähdettyä mutta naisen kanssa lähtee eli kyllä sinkkuus rajoittaa tai voithan antaa esimerkkejä misssä parisuhde rajoittaa jotakin jos en nyt tajua tai puhutaan erijutuista
esimerkkejä.kiitos kirjoitti:
kyllä sinkkuuskin rajoittaa niin nainen saa äksöniä elämään eli esim yksin tulee lähdettyä huonosti mihinkään eli esim vaikka mennä jäätelölle niin yksin tuskin tulee lähdettyä mutta naisen kanssa lähtee eli kyllä sinkkuus rajoittaa tai voithan antaa esimerkkejä misssä parisuhde rajoittaa jotakin jos en nyt tajua tai puhutaan erijutuista
Ajankäyttö kaikkinensa, miten elämänsä rytmittää ja mitä kaikkea haluaa tehdä.
Parisuhteessa kaikki on kompromissia, pitää hakea molempia tyydyttäviä ratkaisuja. Lomat on yksi juttu, harrastukset, tuttavapiiri, asuinpaikkakunta...koko elämä pitää rakentaa parisuhteen (ja perheen) ehdoilla. Jopa ruokakin pitää miettiä siten että kaikki voivat syödä sitä. Yksin on niin paljon helpompaa, voi miettiä mitä MINÄ haluan.
Ymmärrän että sen haluaa kokea jos sitä ei ole kokenut, mutta kun se on koettu, niin ei sitä ehkä enää yhtä intensiivistä suhdetta halua.Pinsini kirjoitti:
Erittäin hyvä huomio. Aikamoinen dilemma...
Jos jotain ei ole koskaan ollut, osaako sitä oikeasti kaivata? Toisaalta jos jotain on ollut ja on menettänyt sen, osaako paremmin nauttia tämän hetkisestä tilanteesta vai kaipaako vielä enemmän menettämäänsä?"Toisaalta jos jotain on ollut ja on menettänyt sen, osaako paremmin nauttia tämän hetkisestä tilanteesta vai kaipaako vielä enemmän menettämäänsä?"
Kirjoitat erosta menettämisenä. Jos menetät jotakin minkä haluat säilyttää, niin ymmärrän että et ehkä ole tyytyväinen tilanteeseesi vaan voit kaivata sitä minkä menetit.- kaksin.kivempaa
Poliisinpoika kirjoitti:
Ajankäyttö kaikkinensa, miten elämänsä rytmittää ja mitä kaikkea haluaa tehdä.
Parisuhteessa kaikki on kompromissia, pitää hakea molempia tyydyttäviä ratkaisuja. Lomat on yksi juttu, harrastukset, tuttavapiiri, asuinpaikkakunta...koko elämä pitää rakentaa parisuhteen (ja perheen) ehdoilla. Jopa ruokakin pitää miettiä siten että kaikki voivat syödä sitä. Yksin on niin paljon helpompaa, voi miettiä mitä MINÄ haluan.
Ymmärrän että sen haluaa kokea jos sitä ei ole kokenut, mutta kun se on koettu, niin ei sitä ehkä enää yhtä intensiivistä suhdetta halua.mitäs pahaa siinä on jos elää perheen ehdoilla no kompromissejä on tehtävä no loma toiveet voivat olla eri mutta niistäkin sopuu pääsee ja jos kumpikin asuu samassa kaupungissa niin ei sekään ongelma ja tuttavapiiri kai siihen kuuluu kummankin lähisuku niin se helpottaa jos on samanlaiset luonteeltaan tai arvot ja mietteet on samat ja jos jo tapailu vaiheessa on liian erilaiset niin kannattaako edes aloittaa suhdetta no itse kuulun helppoihin ihmisiin mutta ei kannata etsiä erillaista ihmistä tai eri arvoilla tai mietteet on eri vaan etsiä samanlaista niin samanlaiset tulee toimeen mutta jos erilaiset niin ei tule eli esim lomista jos kummallakin samankaltaiset toiveet tai harrastukset tuttavat yms niin samankaltaisilla on helppoa mutta aivan erimaailmasta olevat niin riita tulee ja lopuksi ero
kaksin.kivempaa kirjoitti:
mitäs pahaa siinä on jos elää perheen ehdoilla no kompromissejä on tehtävä no loma toiveet voivat olla eri mutta niistäkin sopuu pääsee ja jos kumpikin asuu samassa kaupungissa niin ei sekään ongelma ja tuttavapiiri kai siihen kuuluu kummankin lähisuku niin se helpottaa jos on samanlaiset luonteeltaan tai arvot ja mietteet on samat ja jos jo tapailu vaiheessa on liian erilaiset niin kannattaako edes aloittaa suhdetta no itse kuulun helppoihin ihmisiin mutta ei kannata etsiä erillaista ihmistä tai eri arvoilla tai mietteet on eri vaan etsiä samanlaista niin samanlaiset tulee toimeen mutta jos erilaiset niin ei tule eli esim lomista jos kummallakin samankaltaiset toiveet tai harrastukset tuttavat yms niin samankaltaisilla on helppoa mutta aivan erimaailmasta olevat niin riita tulee ja lopuksi ero
Hölynpölyä.
Helppo se kaltaisesi yksinäisen ätmin on huudella palstalla kuinka kaikki ratkeaa kun ottaa sielunkumppanin. Todellisuus on oikeasti karumpaa, miehet ja naiset ovat erilaisia ja unelmat erilaisia.- ei.erilaisia.oteta
Poliisinpoika kirjoitti:
Hölynpölyä.
Helppo se kaltaisesi yksinäisen ätmin on huudella palstalla kuinka kaikki ratkeaa kun ottaa sielunkumppanin. Todellisuus on oikeasti karumpaa, miehet ja naiset ovat erilaisia ja unelmat erilaisia.samanlaisilla ja samankaltaisilla on aika samat jutut eli tulevat toimeen mutta jos liian erilaiset niin miksi aloittaa suhde sellaisen kanssa jos jo heti on erilaiset niin senhän näkee heti ensitreffeillä tai muutamilla jos on liian erilaiset ja tutustumalla lisää niin kyllä sen huomaa jos on liian erilaiset eli kyllä kumpikin huomaa että eivät sovi toisilleen ajatus tai elämän arvoiltaan ja jos taas on samanlaiset niin parihan siitä tulee ja hyvässä suhteessa on hyvä olla mutta huonossa ei ole ja haluaa erota
ei.erilaisia.oteta kirjoitti:
samanlaisilla ja samankaltaisilla on aika samat jutut eli tulevat toimeen mutta jos liian erilaiset niin miksi aloittaa suhde sellaisen kanssa jos jo heti on erilaiset niin senhän näkee heti ensitreffeillä tai muutamilla jos on liian erilaiset ja tutustumalla lisää niin kyllä sen huomaa jos on liian erilaiset eli kyllä kumpikin huomaa että eivät sovi toisilleen ajatus tai elämän arvoiltaan ja jos taas on samanlaiset niin parihan siitä tulee ja hyvässä suhteessa on hyvä olla mutta huonossa ei ole ja haluaa erota
Kuten sanoin, ätmin unelmointia.
Miehet ja naiset ovat aina erilaisia, sehän niitä vetääkin toisiinsa.- sanoo.ätmi
Poliisinpoika kirjoitti:
Kuten sanoin, ätmin unelmointia.
Miehet ja naiset ovat aina erilaisia, sehän niitä vetääkin toisiinsa.mutta lopuksi on yhtä pataa ja samanlaisia mutta liika erilaisuus ei vedä puoleensa vaan tulee riita niin vätätkö esim pareista etteivät ole samanlaisia ja aika samat mielipiteet heillä niin eivät he muuten toimeen tulisi ja samanlaisuus vetää puoleensa
sanoo.ätmi kirjoitti:
mutta lopuksi on yhtä pataa ja samanlaisia mutta liika erilaisuus ei vedä puoleensa vaan tulee riita niin vätätkö esim pareista etteivät ole samanlaisia ja aika samat mielipiteet heillä niin eivät he muuten toimeen tulisi ja samanlaisuus vetää puoleensa
Onko ätmille tuttua termi "friend zone"? Liika samanlaisuus johtaa tuohon.
Oikea parisuhde tarvitsee kipinöintiä, ja se tulee jännitteistä.- samikset.parempi
Poliisinpoika kirjoitti:
Onko ätmille tuttua termi "friend zone"? Liika samanlaisuus johtaa tuohon.
Oikea parisuhde tarvitsee kipinöintiä, ja se tulee jännitteistä.jos on erilaiset niin kipinät uupuu ja haluaa erota ja kipinää on tai ei ole mutta jos on kipinää samanlaisen kanssa niin heistä tulee aviopari ja jos kipinää erilaisen kanssa niin pannaan ehkä muutaman kerran ja sekin halu lopahtaa kun liian erilainen ja haluaa etsiä sitä oikeaa
samikset.parempi kirjoitti:
jos on erilaiset niin kipinät uupuu ja haluaa erota ja kipinää on tai ei ole mutta jos on kipinää samanlaisen kanssa niin heistä tulee aviopari ja jos kipinää erilaisen kanssa niin pannaan ehkä muutaman kerran ja sekin halu lopahtaa kun liian erilainen ja haluaa etsiä sitä oikeaa
Liian samanlaiset eivät löydä kipinää, tulee sisarellinen suhde.
- täydellinen.pari
Poliisinpoika kirjoitti:
Liian samanlaiset eivät löydä kipinää, tulee sisarellinen suhde.
sinulle sopisi trollikka olisitte hyvä pari
täydellinen.pari kirjoitti:
sinulle sopisi trollikka olisitte hyvä pari
Mistä sinä tiedät keistä tulisi hyvä pari?
Olet työtön ätmi joka kirjoittelee täällä höpöhumppaa päivät pääksytysten. Kirjoitustesi perusteella olet miespuolinen henkilö, mutta miehekkyyttä sinusta ei löydy kaivamallakaan.- sopisitte
Poliisinpoika kirjoitti:
Mistä sinä tiedät keistä tulisi hyvä pari?
Olet työtön ätmi joka kirjoittelee täällä höpöhumppaa päivät pääksytysten. Kirjoitustesi perusteella olet miespuolinen henkilö, mutta miehekkyyttä sinusta ei löydy kaivamallakaan.trollikka sopii sinulle ja olisi erilainen vai oletteko samanlaisia ja jos erilainen niin varmasti on kipinöintiä ilmassa ja etkä voi vastustaa
sopisitte kirjoitti:
trollikka sopii sinulle ja olisi erilainen vai oletteko samanlaisia ja jos erilainen niin varmasti on kipinöintiä ilmassa ja etkä voi vastustaa
Miksi sinua kiinnostaa muiden asiat enemmän kuin oma naisettomuutesi?
Oletko eunukki, vai miksi et haaveile naisista?- kivaa.katseltavaa
Poliisinpoika kirjoitti:
Miksi sinua kiinnostaa muiden asiat enemmän kuin oma naisettomuutesi?
Oletko eunukki, vai miksi et haaveile naisista?olis kiva nähdä kun trollikka leipoo teille piiraan jälkkäriksi ja tekee jonkun laatikon ruuaksi niin sanot ei nyt syödään soijaa ja juodaanko laseista vai lautaselta ja tarraat trollikan peppuun ja sanot nyt makkariin ja housut pois niin olisi kiva nähdä kipinöinti ja erilaisuus
kivaa.katseltavaa kirjoitti:
olis kiva nähdä kun trollikka leipoo teille piiraan jälkkäriksi ja tekee jonkun laatikon ruuaksi niin sanot ei nyt syödään soijaa ja juodaanko laseista vai lautaselta ja tarraat trollikan peppuun ja sanot nyt makkariin ja housut pois niin olisi kiva nähdä kipinöinti ja erilaisuus
Miksi et haluaisi nähdä itseäsi jonkun naisen persiissä kiinni?
- kuuma.kiihkeä.suhde
Poliisinpoika kirjoitti:
Miksi et haluaisi nähdä itseäsi jonkun naisen persiissä kiinni?
tai ostoksilla marketissa sanot mitä kortsuja ostetaan illaksi niin muutkin näkee ja ovat kateellisia kun erilaisilla on kipinää ja mikä vetovoima toisiinsa ja kaikki näkee kun poliisinpoika on onnellinen ja menette käsikädessä ostamaan päivän ruuan kivennäisvettä ja kaksi luumua no oikeassa olet kai se erilaisuus on parempi kuin samanlaisuus
kuuma.kiihkeä.suhde kirjoitti:
tai ostoksilla marketissa sanot mitä kortsuja ostetaan illaksi niin muutkin näkee ja ovat kateellisia kun erilaisilla on kipinää ja mikä vetovoima toisiinsa ja kaikki näkee kun poliisinpoika on onnellinen ja menette käsikädessä ostamaan päivän ruuan kivennäisvettä ja kaksi luumua no oikeassa olet kai se erilaisuus on parempi kuin samanlaisuus
Miksi muiden elämä kiinnostaa sinua enemmän kuin omasi?
ei.erilaisia.oteta kirjoitti:
samanlaisilla ja samankaltaisilla on aika samat jutut eli tulevat toimeen mutta jos liian erilaiset niin miksi aloittaa suhde sellaisen kanssa jos jo heti on erilaiset niin senhän näkee heti ensitreffeillä tai muutamilla jos on liian erilaiset ja tutustumalla lisää niin kyllä sen huomaa jos on liian erilaiset eli kyllä kumpikin huomaa että eivät sovi toisilleen ajatus tai elämän arvoiltaan ja jos taas on samanlaiset niin parihan siitä tulee ja hyvässä suhteessa on hyvä olla mutta huonossa ei ole ja haluaa erota
.. Pertsa ManiPulaattoroi tuota Ajatustaan ihan Vain Omien OpportuNististen Intressiensä Takia.. Tuo on EgoististenHedoNisti SusiHukkien Myrkyllinen&Valheellinen Vakio ManiPulaattorointiMantra.. ;D
.. Monet SusiHukat, kun Metsästävät ja Etsivät Uhreikseen heistä mahdollisimman paljon poikkeavia Yksilöitä.. Saadakseen Mahdollisimman EpäTasaPainoisen Suhteen Omaksi Edukseen jne.. ;P
- AinaNorsu
Itse kaipaa läheisyyttä,keskusteluja ehkäpä paljon muutakin 😊 toki ystävät voi antaa mutta joo ei hekään voi kaikkea antaa :)
Avauduin eräälle ystävälle monien vuosien jälkeen. En yleensä tee sitä.. Pidän kaiken itselläni.- oikea.ystävä
kumppanille voi kertoa kaiken ja sen kanssa saa olla aito oma itsensä ja se rakastaa aidosti ja se pussaakin ja sekstailee eli sen kanssa voi tehdä kaikkea
- NainenRuudunTakaa
Eniten semmoista arjen kuulumisten jakamista ja että on joku joka on myös kiinnostunut hyvinvoinnistasi. Että jos itse on stressaantunut jostain, niin toinen osaa sanoa siihen jotain fiksua kun tietää tilanteen.
Ja yhdessä nukkumista ja seksiä.- ystävä.ihanin
oikeassa olet ja kiinnostunut hyvinvoinnista eli välittää aidosti ja oikeasti eli rakastaa oikeasti
- Sinkkumies--
Rakastelua naisen kanssa. Se jos jokin kiinnostaa. Myös puhuminen kun ei sinkkuna ole ketään kelle puhua.
- lihavihatipunen
Nyt just ihan vaan läheisyyttä ja halimista (jossa miehellä ei ole heti seksi taka-ajatuksena).
- lihavihatipunen
Poliisinpoika kirjoitti:
Sulle voisi riittää lemmikkieläin.
No itseasiassa haluaisin kissan tai pari. Oon katsellut vanhoja valokuvia mm. edesmenneistä kissoista ja tuli ikävä. Myös vanhempiani. Vähän on ollu emotionaalinen olo täs pari viime päivää. Näin mä kyl tosin yks yö seksiuntakin (eräästä muusikosta). Mutta nyt tosiaan riittäisi vaikka joku "karvakaveri" rutisteltavaksi.
lihavihatipunen kirjoitti:
No itseasiassa haluaisin kissan tai pari. Oon katsellut vanhoja valokuvia mm. edesmenneistä kissoista ja tuli ikävä. Myös vanhempiani. Vähän on ollu emotionaalinen olo täs pari viime päivää. Näin mä kyl tosin yks yö seksiuntakin (eräästä muusikosta). Mutta nyt tosiaan riittäisi vaikka joku "karvakaveri" rutisteltavaksi.
Tunteet pinnassa...on se tuttua mullekin, joskus kelailee juttuja. Omat vanhempani ovat vasta matkalla hautaan eikä ole oltu puheväleissä vuosiin. Nyt on myöhäistä enää miettiä voiko välejä yrittää paikkailla, herrat Alzheimer ja Parkinson ovat ottaneet heistä lujan otteen ja lähtö on nurkan takana.
Halailu on toki ihan kivaa, mutta naisen halaamisessa tuntuu olevan aina ongelmana jos mies kiihottuu. Useimmiten mies kuitenkin kiihottuu jos aletaan halailemaan pitkiä aikoja, joten asian soisi naistenkin tiedostavan ja ymmärtävän että raja kulkee 3-5 sekunnissa. Tuota pidemmät halaukset mies kokee seksuaalisina.- lihavihatipunen
Poliisinpoika kirjoitti:
Tunteet pinnassa...on se tuttua mullekin, joskus kelailee juttuja. Omat vanhempani ovat vasta matkalla hautaan eikä ole oltu puheväleissä vuosiin. Nyt on myöhäistä enää miettiä voiko välejä yrittää paikkailla, herrat Alzheimer ja Parkinson ovat ottaneet heistä lujan otteen ja lähtö on nurkan takana.
Halailu on toki ihan kivaa, mutta naisen halaamisessa tuntuu olevan aina ongelmana jos mies kiihottuu. Useimmiten mies kuitenkin kiihottuu jos aletaan halailemaan pitkiä aikoja, joten asian soisi naistenkin tiedostavan ja ymmärtävän että raja kulkee 3-5 sekunnissa. Tuota pidemmät halaukset mies kokee seksuaalisina."Useimmiten mies kuitenkin kiihottuu jos aletaan halailemaan pitkiä aikoja, joten asian soisi naistenkin tiedostavan ja ymmärtävän että raja kulkee 3-5 sekunnissa. Tuota pidemmät halaukset mies kokee seksuaalisina."
Tiedostan asian kyllä. Silti olisi hiton kivaa, jos ei aina olisi noin.
Oon itse asiassa miettinyt kun halasin ennen lomalle jäämistäni yhtä miespuolista vanhempaa työkaveria, joka jää töistä pois eikä oo enää siellä kun palaan, niin halasinko liian pitkään ja annoinko vahingossa jonkun väärän "signaalin"... lihavihatipunen kirjoitti:
"Useimmiten mies kuitenkin kiihottuu jos aletaan halailemaan pitkiä aikoja, joten asian soisi naistenkin tiedostavan ja ymmärtävän että raja kulkee 3-5 sekunnissa. Tuota pidemmät halaukset mies kokee seksuaalisina."
Tiedostan asian kyllä. Silti olisi hiton kivaa, jos ei aina olisi noin.
Oon itse asiassa miettinyt kun halasin ennen lomalle jäämistäni yhtä miespuolista vanhempaa työkaveria, joka jää töistä pois eikä oo enää siellä kun palaan, niin halasinko liian pitkään ja annoinko vahingossa jonkun väärän "signaalin"..."Oon itse asiassa miettinyt kun halasin ennen lomalle jäämistäni yhtä miespuolista vanhempaa työkaveria, joka jää töistä pois eikä oo enää siellä kun palaan, niin halasinko liian pitkään ja annoinko vahingossa jonkun väärän "signaalin"... "
Asiaan on mahdotonta muodostaa minkäänlaista noteerattavaa arviota pelkästään tuon antamasi kuvauksen pohjalta, kaikki riippuu kaikesta.
Jos mies tulee lomasi jälkeen notkumaan entiselle työpaikalleen ja ottaa sinuun kontaktia, niin muista että olet voinut "tahtomattasi" rohkaista miestä ottamaan härkää sarvista ja hän on lempannut vaimonsa uskoen että teillä on yhteinen tulevaisuus edessä. Miehet elää tunteella.lihavihatipunen kirjoitti:
Pakko...
https://goo.gl/images/34XApW
Hihhih... ihan oli pakko pistää...hehe- lihavihatipunen
Dissident kirjoitti:
Pakko...
https://goo.gl/images/34XApW
Hihhih... ihan oli pakko pistää...heheKyllä, näit tulevaisuuteeni 😁
- lihavihatipunen
Kyllä, näit tulevaisuuteeni 😁
Itse asiassa mulla tuli mun äiti tuosta kuvasta mieleen, koska yks kissa hyvin usein hyppäs se niskaan, ja kun niitä oli parhaimmillaan 8 täällä (2 mun kissaa jotka asuivat mun kanssa toisaalla), niin saattoi olla käsissäkin pari.
Kyllä, näit tulevaisuuteeni 😁
Noista haleista muuten.
Se ihokontakti on tosi tärkrä joillekin. Toiset on sellasia halinalleja, toiset taas ei. Meikäläinen halaili kyllä uutterasti kaikki, ketkä tuli synttäreille. Mitä enemmän tärkeämpi ihminen, sen pitempään. Enkä edes vaivautunut suorittamaan miesten kohdalla tyypillistä nyrkillä selkääntaputtelua. Mikä toisaalta huvittaa mua, mutta on osa kulttuuria kaiketi sekin.
Sinäällään en ole varsinaisesti sellaista kaivannut, edes sinkkuna, vaikka tykkään haleista ja kaikenlaisesta yhdessä kyöhnäämisestä. Sekin pitää henkilöityä, että tuntuu joltain.- lihavihatipunen
Poliisinpoika kirjoitti:
"Oon itse asiassa miettinyt kun halasin ennen lomalle jäämistäni yhtä miespuolista vanhempaa työkaveria, joka jää töistä pois eikä oo enää siellä kun palaan, niin halasinko liian pitkään ja annoinko vahingossa jonkun väärän "signaalin"... "
Asiaan on mahdotonta muodostaa minkäänlaista noteerattavaa arviota pelkästään tuon antamasi kuvauksen pohjalta, kaikki riippuu kaikesta.
Jos mies tulee lomasi jälkeen notkumaan entiselle työpaikalleen ja ottaa sinuun kontaktia, niin muista että olet voinut "tahtomattasi" rohkaista miestä ottamaan härkää sarvista ja hän on lempannut vaimonsa uskoen että teillä on yhteinen tulevaisuus edessä. Miehet elää tunteella.Hänellä ei ole vaimoa (eronnut vuosia sitten). Sitä en tiedä onko nyt juuri naista. Tyyppi on varmaan joskus vuosia sitten ollut musta kiinnostunut mutta mä en hänestä vaikka mukava onkin. Mutta sanotaanko näin, että hän ei lähtisi kanssani esim. Tuska-festareille joten en ole nähnyt yhteistä tulevaisuutta. En usko, että jäi elättelemään mitään.
Itse asiassa mulla tuli mun äiti tuosta kuvasta mieleen, koska yks kissa hyvin usein hyppäs se niskaan, ja kun niitä oli parhaimmillaan 8 täällä (2 mun kissaa jotka asuivat mun kanssa toisaalla), niin saattoi olla käsissäkin pari.
Et sentään ölissyt outoja ja viskellyt ihmisiä niillä kissoilla?
Hehe- lihavihatipunen
Dissident kirjoitti:
Noista haleista muuten.
Se ihokontakti on tosi tärkrä joillekin. Toiset on sellasia halinalleja, toiset taas ei. Meikäläinen halaili kyllä uutterasti kaikki, ketkä tuli synttäreille. Mitä enemmän tärkeämpi ihminen, sen pitempään. Enkä edes vaivautunut suorittamaan miesten kohdalla tyypillistä nyrkillä selkääntaputtelua. Mikä toisaalta huvittaa mua, mutta on osa kulttuuria kaiketi sekin.
Sinäällään en ole varsinaisesti sellaista kaivannut, edes sinkkuna, vaikka tykkään haleista ja kaikenlaisesta yhdessä kyöhnäämisestä. Sekin pitää henkilöityä, että tuntuu joltain.Mä kyllä nykyään halaan ihmisiä aina kun on tilaisuus. Aina en ole halinut mutta yhdeltä ystävältäni (nainen) olen oppinut "halihomman". Meillä ei perheessä ollut ns. halailemisen kulttuuria tosin äitiäni halailin väkisin loppuvuosina ja kyllä hänkin hali takaisin.
Mä kyllä nykyään halaan ihmisiä aina kun on tilaisuus. Aina en ole halinut mutta yhdeltä ystävältäni (nainen) olen oppinut "halihomman". Meillä ei perheessä ollut ns. halailemisen kulttuuria tosin äitiäni halailin väkisin loppuvuosina ja kyllä hänkin hali takaisin.
Hehe... väkisinhalaaja!
No mun muksut välillä yrittää luikkia karkuun mun halailuja. Ja joskus tyttö piti sellasen ripityksen, että turhaan ei halailla... se on iltahali ja sillä selvä.
Poitsua ei passaa ainakaan kavereiden nähden halailla. Menee katu-uskottavuus.- lihavihatipunen
Dissident kirjoitti:
Et sentään ölissyt outoja ja viskellyt ihmisiä niillä kissoilla?
HeheMinähän ölisen aina outoja kun vaan suuni avaan 😁
Hänellä ei ole vaimoa (eronnut vuosia sitten). Sitä en tiedä onko nyt juuri naista. Tyyppi on varmaan joskus vuosia sitten ollut musta kiinnostunut mutta mä en hänestä vaikka mukava onkin. Mutta sanotaanko näin, että hän ei lähtisi kanssani esim. Tuska-festareille joten en ole nähnyt yhteistä tulevaisuutta. En usko, että jäi elättelemään mitään.
"Mutta sanotaanko näin, että hän ei lähtisi kanssani esim. Tuska-festareille joten en ole nähnyt yhteistä tulevaisuutta. En usko, että jäi elättelemään mitään."
Huomaan että ymmärrät toisessa ketjussa esittämäni viittauksen siihen että musiikkimakujen on kohdattava. Kaikkien musiikkimaut ei kohtaa, ja se tarkoittaa ettei pysty tunnetasollakaan kohtaamaan. Näin se vain on.
Ehkä ei elättele mitään toiveita sun suhteesi, mutta aikahan sen näyttää.- lihavihatipunen
Poliisinpoika kirjoitti:
"Mutta sanotaanko näin, että hän ei lähtisi kanssani esim. Tuska-festareille joten en ole nähnyt yhteistä tulevaisuutta. En usko, että jäi elättelemään mitään."
Huomaan että ymmärrät toisessa ketjussa esittämäni viittauksen siihen että musiikkimakujen on kohdattava. Kaikkien musiikkimaut ei kohtaa, ja se tarkoittaa ettei pysty tunnetasollakaan kohtaamaan. Näin se vain on.
Ehkä ei elättele mitään toiveita sun suhteesi, mutta aikahan sen näyttää." Kaikkien musiikkimaut ei kohtaa, ja se tarkoittaa ettei pysty tunnetasollakaan kohtaamaan. Näin se vain on."
Kyllä tuossa vinha perä on. lihavihatipunen kirjoitti:
" Kaikkien musiikkimaut ei kohtaa, ja se tarkoittaa ettei pysty tunnetasollakaan kohtaamaan. Näin se vain on."
Kyllä tuossa vinha perä on.Kaipa se musiikkimakumme kertoo tavastamme tuntea, ehkä...jotakin siinä on.
Voisin harkita parisuhdetta esim. seksikkään sosialistin kanssa, mutta jos musiikkimaut ei kohtaa niin homma ei voisi edes teoriassa toimia.Poliisinpoika kirjoitti:
Halailu on toki ihan kivaa, mutta naisen halaamisessa tuntuu olevan aina ongelmana jos mies kiihottuu. Useimmiten mies kuitenkin kiihottuu jos aletaan halailemaan pitkiä aikoja, joten asian soisi naistenkin tiedostavan ja ymmärtävän että raja kulkee 3-5 sekunnissa. Tuota pidemmät halaukset mies kokee seksuaalisina."Halailu on toki ihan kivaa, mutta naisen halaamisessa tuntuu olevan aina ongelmana jos mies kiihottuu."
No ei se ainakaan naisille ole ongelma. Ne saattaa jopa aikalailla innostua huomattuaan kiihottumisen tapahtuneen.Harmaaritari kirjoitti:
"Halailu on toki ihan kivaa, mutta naisen halaamisessa tuntuu olevan aina ongelmana jos mies kiihottuu."
No ei se ainakaan naisille ole ongelma. Ne saattaa jopa aikalailla innostua huomattuaan kiihottumisen tapahtuneen.No, se on tosi.
Julkisesti paheksutaan, yksityisesti surraan viehätysvoiman riittämättömyyttä jos ei halatessa tuntenut kankea mahaa vasten.
Naiset on häpeämättömiä.Poliisinpoika kirjoitti:
Halailu on toki ihan kivaa, mutta naisen halaamisessa tuntuu olevan aina ongelmana jos mies kiihottuu. Useimmiten mies kuitenkin kiihottuu jos aletaan halailemaan pitkiä aikoja, joten asian soisi naistenkin tiedostavan ja ymmärtävän että raja kulkee 3-5 sekunnissa. Tuota pidemmät halaukset mies kokee seksuaalisina."Tunteet pinnassa...on se tuttua mullekin, joskus kelailee juttuja. Omat vanhempani ovat vasta matkalla hautaan eikä ole oltu puheväleissä vuosiin. Nyt on myöhäistä enää miettiä voiko välejä yrittää paikkailla, herrat Alzheimer ja Parkinson ovat ottaneet heistä lujan otteen ja lähtö on nurkan takana. "
Oletko noita miettiessäs koskaan tullut koskaan ajatelleeksi ettei ehkä kannattaisi olla ihan niin ehdoton ja jyrkkä mitä kai olet ollut? Sulla luonteesssa selvästikin vähän semmoista että joskus voisi olla joustavampikin asioiden ja ihmisten suhteen. Yksi kaverini myös kanssa aika ehdoton niin sitä kun läheltä seuraa niin joskus vähän harmittaakin sen itsensä puolesta kun riitaantuu kaikkien kanssa ihan vaan joustamattomuutensa vuoksi,Harmaaritari kirjoitti:
"Tunteet pinnassa...on se tuttua mullekin, joskus kelailee juttuja. Omat vanhempani ovat vasta matkalla hautaan eikä ole oltu puheväleissä vuosiin. Nyt on myöhäistä enää miettiä voiko välejä yrittää paikkailla, herrat Alzheimer ja Parkinson ovat ottaneet heistä lujan otteen ja lähtö on nurkan takana. "
Oletko noita miettiessäs koskaan tullut koskaan ajatelleeksi ettei ehkä kannattaisi olla ihan niin ehdoton ja jyrkkä mitä kai olet ollut? Sulla luonteesssa selvästikin vähän semmoista että joskus voisi olla joustavampikin asioiden ja ihmisten suhteen. Yksi kaverini myös kanssa aika ehdoton niin sitä kun läheltä seuraa niin joskus vähän harmittaakin sen itsensä puolesta kun riitaantuu kaikkien kanssa ihan vaan joustamattomuutensa vuoksi,Minä en riitele oikeasti, palsta on eri kun tää on tällaista trollailua puolin ja toisin.
On joitain asioita joita en katso läpi sormieni, mutta ei se tarkoita että oltaisiin riidoissa. Ei vain ole puhuttavaa.Poliisinpoika kirjoitti:
Minä en riitele oikeasti, palsta on eri kun tää on tällaista trollailua puolin ja toisin.
On joitain asioita joita en katso läpi sormieni, mutta ei se tarkoita että oltaisiin riidoissa. Ei vain ole puhuttavaa.Niin mutta tuokin on sitä joustamattomuutta myös. "Mulla ei ole mitään asiaa sille" tyyiiln, no on minussakin tuota samaa muttei ihan lähisukulaisten kanssa ole ollut.
Harmaaritari kirjoitti:
Niin mutta tuokin on sitä joustamattomuutta myös. "Mulla ei ole mitään asiaa sille" tyyiiln, no on minussakin tuota samaa muttei ihan lähisukulaisten kanssa ole ollut.
En tuomitse sinua.
Enpä osaa sanoa olisiko joku erityinen asia jota kaipaisin sinkkuna. Toiveet itseni ja lähimmäisteni terveydestä ja onnellisuudesta ovat kuitenkin vakioita omasta parisuhdestatuksesta riippumatta. Kaikkiin asioihin ei voi vaikuttaa mutta tekee minkä pystyy ja loput on toiveiden varassa.
Ehkä sellainen tarpeellisuuden tunne voisi olla sellainen. Nyt ei ole tarpeellinen kuin työpaikalle työntekijänä tai lapsille isänä. Miehenä olemisen rooli on vähän köykäinen. Enkä nyt puhu pelkästään seksistä vaan ihan myös arjesta. Nyt kotiin tullessa teen ruokaa mutta se on tavallaan sitten siinä. Jos olisi toinen joka tulee töistä kotiin ja ilahtuu siitä että ruoka onkin valmiina niin antaisi se vähän ehkä syvyyttä arjen pyörittämiseen... Sellaista Suurempaa&Aidompaa tulee ihan "AliTajuntaisesti" "toisinaan" kaivattua (johon Yksikään Egoisti, HedoNisti NarsuMarsu tai NarsuBonoBoMarsu ei Pysty&Kykene) vieläkin, vaikka TosiaAsiat Asioiden Oikeasta Tilasta Jo Tiedostankin ja olen ne Hyväksynyt.. ;P
.. Johtunee Varpisti Tuosta SyräMestä, joka ei nyt Syystä tai Toisesta Oikkeen Suostu Vieläkään Hyväksymään, ettei Sille sopivia VastinPareja Oikkee Taida Olla.. Ainakaan kovin monia, joten sellaisen MolemminPuolisesti Sopivan Kohtaamisen TodenNäköisyys taitaa olla Aikast Nollissa, varsinkin sellaiset Kohtaamiset, joissa Sattuu olemaan Just Tähdet&Planeetat jne. Oikeassa Asennossa Tutustumisen Suhteen.. ;D
Noh, Kait se(kin) siitä aikaa myöden rauhoittuu.. Usko&Toivo on jo Aikast Hyvin Tiiviisti Paketoitu PandoranLippaaseen.. ;P
.. Kyllä sitä tulee Nykyisin Hymähdeltyä aikast Useinkin sille, kuinka Ulalla sitä vielä jonkin aikaa sitten SiniSilmäisyyttä olikaan, kun kuvitteli ja uskoi, etteivät ne nyt niin kauhian HarviNaisia ole.. Ei ainakaan, niin HarviNaisia, kuin ne TosiAsiassa Oikeasti On.. Kuin myös sille, ettei oikein osannut tiedostaa sitä, että oma Persoona/Luonne jne. Poikkeaa niinkin paljon monista muista jne.. jne.. ;D
.. Mut Joo.. SellastaSe.. ElämäOn.. ;DEn ole enää sinkku, mutta ihmettelin aikanaan itsekin tuota samaa. Minusta Maijasen Pave osaa vastata kysymykseen tällä biisillä.
https://youtu.be/MTIOSSDrD-U
Ikävä on ollut niin pitkään kun se oikea koskettaa joka solullaan. Tosin, kuten Pave laulaa: ”Oot koskaan omaa elämääsi ikävöinyt, joka ohi kulkee, et huomaakaan. Päiviä pitkiä tai lyhyitä joista, joista et saanut otettakaan”. Tarkoittaa minusta myös sitä, että ikävä on ollut myös omaa elämää.
Eli kyllä se on kokonaispaketti, mitä olen ikävöinyt tosi pitkään, läpi muutaman suhteenkin. Eli sikäli ei koske pelkkiä sinkkuja...- lähtesi.vettä
laulu minulla on jano
lähtesi.vettä kirjoitti:
laulu minulla on jano
Joo. Ladyzorro puhui nälästä, minusta toisen janoaminen on parempi. Sekin kuvaa kait hyvin toisen haluamista.
Näinhän se on, että ikisinkkuuteen tottuu, mutta noita sun kaipaamiasi asioita voi kyllä toteuttaa ihan vakipanonkin kanssa, että ei se elämä aina edes kaipaa mitään varsinaista parisuhdetta.. Fwb on jo hyvin paljon parisuhdetta itsekseen viihtyville ihmisille.
- sympaattinensinkku
Ehkä suklaata. En tiedä.
Läheisyys, no en hirveäösti kaipaa kun niin sinkkuuteen tottunut että pärjään hyvin yksinkin. Keskustelut, niitä varten on kaverit. Seksi, no sehän se onkin, olipa helppo kysymys.
- lihavihatipunen
No mikä ongelma? Menet baariin ja viet kotiin ekan tyrkylle tulevan vosun. Muista käyttää kondomia
- nnainen
13 vuotta sinkkuna. Jaa, a. Seksiä oon saanut tarvittaessa ja keskusteluseuraa tarjoaa ystävät. Viihdyn yksin ja olen melko itsekäs ihminen, joten parisuhteen vaatima toisen huomioon ottaminen ja kaiken jakaminen ei vaan tunnu luontevalta.
Täytyisi siis olla joku tosi spesiaali ihminen, jonka vuoksi suostuisin luopumaan vapaudestani ja ainakaan vielä ei ole sellaista valintatilannetta kohdalleni tullut.
Mitä sitten kaipaan? Ehkä sitten sitä välittämistä ja yhteenkuuluvuudentunnetta, me-henkisyyttä. Onneksi sitä kavereidenkin kanssa kuitenkin on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2582810Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse992257Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121960Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841403- 681384
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181300TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161138Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43974- 71973