Laatikossa montakymmentä? Olin vaan naisen luona ja katselin sen laatikossa oli kumeja aika paljon.
Minkälaisella naisella on kondoomeja
15
453
Vastaukset
- semmoisia.tyttöjä
korkeastikoulutetuilla tinderinaisilla ja yh oolla ja seksiseuralaisilla ja muilla netti seuranhaku sivuilla olevilla naisilla
- Parieiriitä
Hyvä varautua jos joku oikein kunnon panomies poikkee. Siinä tarvitaan jo perhepakkausta👌
- lihavihatipunen
Miks äidilläsi on laatikollinen kumeja????
- Nainen39vee
Terveydenhoitajalla? Sellaisella, joka napsii kaikkialta mukaan jaetut ilmaiskondomit, mutta jolla ei kuitenkaan ole käyttöä niille? Ihmisellä, joka unohtaa helposti ostaa kaupasta asioita ja siksi sellaiset jutut kuin talouspaperi, hammastahna tai vaikka kondomit saattavat loppua - tämän estämiseksi kannattaa ostaa kerralla isompi satsi, kun asia joskus käy mielessä?
Mutta jos naisella on kondomeja laatikossa, on hän ainakin hyvin suurella todennäköisyydellä hetero. Eli heteroseksuaalilla naisella, jolla on mahdollisesti suhde tai ainakin hän pitää seksistä. Veikkaan, että on suhteessa oleva nainen - ei jotain satunnaisia seksikumppaneita varten tarvitse varata laatikkokaupalla kortsuja.- seksin.tarjoaja
kyllä tinderinaisen ja seksiseuralaisen täytyy pitää kortsuja niin asiakas olettaa että tarjoajalla on ne ja tinderitytölle voi tulla montakin eri miestä päivän aikana
- iätön
Miks sulla ei ole koskaan syntymäpäivää häh??? Pari vuotta jo tuolla samalla nikillä provosoinu feminismiäs täällä.
- Nainen39vee
iätön kirjoitti:
Miks sulla ei ole koskaan syntymäpäivää häh??? Pari vuotta jo tuolla samalla nikillä provosoinu feminismiäs täällä.
En paria vuotta, viime vuonna muistaakseni taisin rekisteröidä nimimerkin. Mikä ongelma tuo nyt on? Jos nimimerkkini olisi vaikka "Kissa", niin tuskin kukaan ajattelisi, että oikeasti olisin kissaeläin. Ja vaikka nimimerkissä lukee nainen, ei silti kannata aina olla varma, että se on totuus ;) (Tosin tässä tapauksessa sukupuoli pitää paikkansa.)
Onhan se vähän tyhmä nimimerkki - piti alunperin kommentoida vaan johonkin yhteen viestiketjuun, mutta en sitten jaksanut keksiä uutta nimimerkkiä seuraaviin, joten se jäi. Tänne on tosi vaikea keksiä nimimerkkejä, kun kaikki mieleen tulevat on jo rekisteröity. En uskonut, että jaksaisin lukea tätä palstaa kovin kauan, joten nähnyt sen kummemmin vaivaa nimimerkin suhteen :D
Mutta ei välitetä nimimerkistä, keskitytään siihen sanottavaan!
- nokkatuhisee
tilaston mukaan akti kestää 12 minuuttia keskimäärin ainakin parisuhteessa,
- niinpäniin
Olit siis kotona käymässä Atm32
Seksuaalisesti aktiivisella, mutta vastuuntuntoisella.
- Ätminki
Varmaan palstan naisella joka on axl smithin panoringissä.
- loru.qullihaukasta
Ennen niin herkkä ja hyvä
Nyt vain qullin himo pohjattoman syvä
Kun monet qullit pimpsaa qaivoi tuhosi se sielua ja aivoi
Kun qullihaukan silmät sä näät se kyllä kääntää pois pään
Kun qullin kiilto silmissä helottaa se kyllä kunnollista miestä pelottaa. Tindernaisilla varmaan on kumeja laatikot täynnä kun koskaan ei tiedä kuka tulee käymään.
- Nainen59
Älykkäällä naisella ... Kaksi kumia päällekkäinen niin kuluuhan niitä.
Satuitko tarkistamaan auton hansikaslokeron?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991