Anarkija kunniaan

olenanakisti

Minä haluvan olla anakisti. Minä olen hurja ja mulla on idejoita. Haluvan anarkija juttuja ja minusta niin kun esivalta ei oo hyvä asija. Kun oon anakisti.

21

385

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • analanalisti

      Kyll miekii uon anakisti! Mie haluvan anakistijuttuja ja esivalta on paskoa. Kaekki esivalta poies nii hyvvä tulloo!

      Mutta yks assija miuta ihmetyttee. Suapiko sitä laittoa lampaaseen perästäpäin silloinniinkin kun esvalta on laetettu poes päeviltä? Sepä miuta ihmetyttee!

    • mietahonkans

      Mie haluvan kansa anarkivvaa kavuille ja turruille. Sep on se esvalta kun on kaeken pahan alku ja juuri. Sep kun suahan poijes niin kyllä myö anarkistit juhlittaan! Silloon meitillä on haaskoo!

      Miten mie vuan piäsisin annarkistiksi? Mittee pittää tehä?

    • kdjhgklöisugy

      Nyt on mitta täynnä tätä maailmanjärjestystä!
      Kuolema maailmanjärjestykselle!!!
      Kuolema illuminatia ja luciferia palvovalle suomelle ja euroopalle!
      Kuolema maailmalle!

      • ääärglllll

        Juuri näin! Eiköhän tapeta itsemme!


    • paha.jätkä

      mie heristän tätä miun nyrkkilöi.

    • haaskootapiisoo

      Anajkijjaa kajjalassa, latviassa liettuassa, eestin metsissä junkkaamassa, tahdon olla koska käk kukkuup siellä! Mä olen vajajeesus, mä olen kajmee kahju.

      Tietääpkö kukkeen kuka nuin laaleskeli kaavvan kaavvan sitten?

      Mie oun anajkisti ja mie piän nuamiota piässäni koska mie oun oikee anajkisti. Mie vihhaan ihan kaekkea, aevan kaekkea. Nyjkkilöi miekin hejjiistän oekein kovvoo!

      Mie tienkin huommena nimmismiehelle ansan kun vien pellolta liukumiinan niitten pojttaalle ja naajan pusikossa kun nimismies kaatuu paskoon. On se niin haaskoota!

      • aaaaaannnaaaaaaalllaaaaa

        Mie tiijjän. Se ol sleeppy sleeppejs! Mie tiijjän!


    • Ziisus

      Opettele nyt vaikka ensin kirjoittamaan, anti-spede.

      • analja

        Mittee se anti spete uokeen tajkottee? Enhä mie tiijä mikä se on spete tae mikä se on anti spete. Ja ossoohan mie kijjuuttaa, oekeen hyvin. Mittee vikkoo siinä miun kijjuuttamisesa oekeen on siun mielestä? Myö anajkistit ollaan hujjaa väkkee ja meille on pajas vastata kunnolla tae muuten tulloo piut ja paut!


      • mitteeseonkysynmie

        Miekii haluuvan tiitää tuota että mittee se spete oekeen onnii? Sitä kun näellä syrjäseuvvuilla assuup niin ei sitä tuotanuonnii aena tiiä mittee ne kaapuntilaispenskat oekeen tarkuuttaa kun niilä ne vuan on telekkarit ja mittee ihimeen kännykkyä ja vaekka mittee! Eehän meillä maaseuvvulla uo tuommoosista kuultukkaan tokkiisa. Mutta anarkistiva myö uomme olleet aena! Pontikkaa myö keitettään ja nimismiestä juostaan aena karkkuun että nii se on kaeken pahan alku ja juurri tuo esvalta!! Näen se on!!


    • Kaek on nyttiisä salaliittova meittiä vastaan. Kaek on mänt piän mäntyvä. Hallintovalta se eip taevu minnenniin vaekka mittee tekis. Kyllä nyt pittee ottaa hujjat keinot käetteen. Eip sitä tiivä vaek uamulla olliisikin nimismies ovven takkana. Kyllä nyt mennee huoonomman piälle ja eokkokin sano että nyt orhikin varsoo. Kyllä nyttiisä on mualimankirijat sekkaasin. Nyt tarvittaan anarkijjaa kovvasti ja lujjooo !!! Nii se sano nuapurkii !!

    • Onko muuten oikeata anarkismia enää missään? Onko nämä rikkaiden kakarat saaneet ehkä töitä eivätkä enää vittsi huudella?

      Onko anarkismi kuollut?

      No, kyllähän sen ymmärtää. Pohjalla muurahaispesä-ideologialla toimiva toivotaan-toivotaan järjestelmä. No, miten kävi kommunismin? Miten kävi anarkismin? Kaikki poljetaan järkipohjalla suohon. Kuulukoon sinne.

      • OWIKO TAWJA HAWONEN UUDEN AJAN ENSIMMÄISIÄ ANAWKISTEJA? WUUWEN ETTÄ TAWJA ON TUONKIN KIWJOITTANUT!

        TAWJA ENSIMMÄISEKSI ANAWKISTISEKSI PWESIDENTIKSI!

        JA WAJAT AUKI HETI!


      • Vihtuasaunas
        törkyturpa kirjoitti:

        OWIKO TAWJA HAWONEN UUDEN AJAN ENSIMMÄISIÄ ANAWKISTEJA? WUUWEN ETTÄ TAWJA ON TUONKIN KIWJOITTANUT!

        TAWJA ENSIMMÄISEKSI ANAWKISTISEKSI PWESIDENTIKSI!

        JA WAJAT AUKI HETI!

        Ei tiiä Tavjasta, mutta häähän rusentais sut haarojensa väliin ja sää tuhma pentu saisit yliannokaen sitä 😆


    • KYWWÄ TAWJA WUSENTAA KAIKKI HAAWOJENSA VÄWIIN! EI SIITÄ OWE MITÄÄN EPÄIWYSTÄ, MISSÄÄN!

      MUTTA TAWJA MEIDÄN HUWJIEM ANAWKISTIEN PÄWWIKÖKSI! SE ON SE MITÄ ME HAWUTAAN! KUKA SOITTAA TAWJAWWE?

      • Ny.willataan

        Aashiaa ☺ Ja sensuuria 😷
        Vevsio 2
        Tavja hellii kotimatkalle mamupopulaation miesoletetut 🤸🏾‍♂️🤸🏾‍♂️🤸🏾‍♂️🤸🏾‍♂️🐳


    • hurjaamenoa

      Kyll mie kumminnii haluvaisin jotennii hurjempaa keskusteluva tiälle palstalle tokkiisa! Onhan se tarja nyt semmonnii monisuk puolinen immiinen itennii eikä siitä tiiä onko vuan poeka vaeko tyttö vuan ketteepä se ennee kiinnostee. Eläkkeelläpä tuo tuntuup olevan eik uo rahasta puutetta.

      Kyllä meijän hurjien anarkistien nyt pittee kerätä rivitnii yhteennii jotta vuan voedehan näyttee että sep on paskoa se esvalta!! Näen se on!

      • Bäää

        Edelleen, ainoa toimiva anarkismin ideoihin tukeutuva yhteiskuntakokeilu on ollut Espanjassa 30-luvun puolivälis, ja monet kertoneet siitä, mm Eläinten vallankumouksen tekijä George Orwell.
        Monet diggas, mutta pelkuriluonteet kuten varakkaat, uskikset ja kriminaalit onnistu sisällissodassa hajottamaan sen vasta hitleristien ja mussoliinikkojen avulla. Myös vainoharhastalinistien Neuvostoliitto, joka aluksi tuki, myöhemmin veti tuen pois, koska kommunisti myös pelkää yksilön vapautta ja mielipiteitä.
        Totta, ilman rohkeutta ei saada parempaa yhteiskuntaa 🌋


      • Bäää kirjoitti:

        Edelleen, ainoa toimiva anarkismin ideoihin tukeutuva yhteiskuntakokeilu on ollut Espanjassa 30-luvun puolivälis, ja monet kertoneet siitä, mm Eläinten vallankumouksen tekijä George Orwell.
        Monet diggas, mutta pelkuriluonteet kuten varakkaat, uskikset ja kriminaalit onnistu sisällissodassa hajottamaan sen vasta hitleristien ja mussoliinikkojen avulla. Myös vainoharhastalinistien Neuvostoliitto, joka aluksi tuki, myöhemmin veti tuen pois, koska kommunisti myös pelkää yksilön vapautta ja mielipiteitä.
        Totta, ilman rohkeutta ei saada parempaa yhteiskuntaa 🌋

        Kas, minä kun luulin että tämä anarkismipalsta oli pelkkä herjanheittoalusta?!?

        Nimimerkki viitannee Espanjan sisällissotaan ja Francon valtaannousuun. Neuvostoliitto ei missään vaiheessa vetänyt tukeaan pois. Se taisteli loppuun asti mutta oli pakotettu peräytymään tappion edessä.

        Mistä lähteistä nimimerkki päättelee Espanjan sisällisodassa hävinneen osapuolen olleen anarkismin ideoihin pohjautuva kokeilu? Kysyn mielenkiinnosta, koska tuollaista tulkintaa en ole missään kuullut!


      • Bäää
        törkyturpa kirjoitti:

        Kas, minä kun luulin että tämä anarkismipalsta oli pelkkä herjanheittoalusta?!?

        Nimimerkki viitannee Espanjan sisällissotaan ja Francon valtaannousuun. Neuvostoliitto ei missään vaiheessa vetänyt tukeaan pois. Se taisteli loppuun asti mutta oli pakotettu peräytymään tappion edessä.

        Mistä lähteistä nimimerkki päättelee Espanjan sisällisodassa hävinneen osapuolen olleen anarkismin ideoihin pohjautuva kokeilu? Kysyn mielenkiinnosta, koska tuollaista tulkintaa en ole missään kuullut!

        Vasemmistoliiton Anna Kontulakin on viitannut tähän, netissä historiikkia ja analyysiä (ainakin enkuks hispaniaks ranskaks).
        Neuvostoliitto Veti tukeaan pois, koska anarkistit eivät (tietenkään) suostuneet epädemokraattisten stalinistien komenneltaviksi.
        Anarkismia (sitä 96 volttista, ei nykyistä limusidukkaa) tasavaltaisen Hispanian alueella toteuttivat Aragonia Andalusia ja Katalonia (ikuinen kapinallinen) .
        Mahtava aate mutta ei pelkureille eikä pikkusieluille 🤚🏿


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      1883
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe